Volvo V70 2.4d5 edition II aut
Motor
Diesel
210 km/uur
0 - 100 in 10.2 seconden
120 kW (163 pk) bij 4000 tpm
max koppel 340 Nm bij 1750 tpm
5 cilinders
2401 cc
4 kleppen per cilinder
Voorwielaandrijving
compressieverhouding 18 : 1
brandstofsysteem did
verbruik in liter/100 km
8.1 gemiddeld (1 : 12.3)
11.2 in de stad (1 : 8.9)
6.4 120 km/uur (1 : 15.6)
Carrosserie
schijfremmen voor
schijfremmen achter
mcp wielophanging voor
ml wielophanging achter
4.71 m lang
1.80 m breed
1.47 m hoog
2.76 m wielbasis
10.9 m draaicirkel
205/55 voorbanden
205/55 achterbanden
16 inch velg
70 liter brandstoftank
1617 kg eigen gewicht
max 563 kg laadvermogen
max 500 kg aanhanger ongeremd
max 1800 kg aanhanger geremd
Standaard uitrusting
abs
achterbank neerklapbaar
afdekhoes bagageruimte
airbag bestuurder
airbag passagier
airbags hoofd
airbags zij
airconditioning
antenne
armsteun achter
armsteun voor
audio voorbereiding
automatic climate control
bekleding stof
boordcomputer
centrale deurvergrendeling
cruise control
getint glas
gordelspanners
hoofdsteunen achter
hoogteverstelling stoel
koplampsproeiers
lendesteun
lichtmetalen velgen
ruitewisser achter
spiegels electrisch
spiegels verwarmd
stoelen verwarmd
stuurbekrachtiging
stuur in hoogte verstelbaar
toerenteller
zijruiten electrisch achter
zijruiten electrisch voor
Optioneel
alarminstallatie (¤ 805)
bekleding leder (¤ 1535)
bekleding stof2 (¤ 465)
dakdragers (¤ 520)
metallic lak (¤ 1095)
pareleffectlak (¤ 1095)
radio cassette (¤ 799)
radio/cd speler (¤ 999)
schuifdak electrisch (¤ 1500)
stoelen electrische bediening (¤ 1035)
traction control (¤ 795)
xenonverlichting (¤ 1590)
navigatiesysteem (¤ 4045)
Die zouden we dan nemen met edition 2 en navigatie systeem en goeie luidsprekers en automaat
OF
Mercedes C-combi 270cdi avantgarde
Diesel
224 km/uur
0 - 100 in 9.3 seconden
125 kW (170 pk) bij 4200 tpm
max koppel 400 Nm bij 1600 tpm
5 cilinders
2685 cc
4 kleppen per cilinder
Achterwielaandrijving
compressieverhouding 18 : 1
brandstofsysteem did
verbruik in liter/100 km
7.1 gemiddeld (1 : 14.1)
9.7 in de stad (1 : 10.3)
5.6 120 km/uur (1 : 17.9)
Carrosserie
schijfremmen voor
schijfremmen achter
dd wielophanging voor
ml wielophanging achter
4.54 m lang
1.73 m breed
1.45 m hoog
2.71 m wielbasis
10.76 m draaicirkel
205/55 voorbanden
205/55 achterbanden
16 inch velg
62 liter brandstoftank
1455 kg eigen gewicht
max 720 kg laadvermogen
max 750 kg aanhanger ongeremd
max 1500 kg aanhanger geremd
Standaard uitrusting
abs
achterbank neerklapbaar
afdekhoes bagageruimte
airbag bestuurder
airbag passagier
airbags hoofd
airbags zij
antenne
armsteun achter
armsteun voor
audio voorbereiding
automatic climate control
bekleding stof
boordcomputer
centrale deurvergrendeling
cruise control
dakdragers
getint glas
gordelspanners
hoofdsteunen achter
hoogteverstelling stoel
lichtmetalen velgen
ruitewisser achter
spiegels electrisch
spiegels verwarmd
stoelen electrische bediening
stuurbekrachtiging
stuur in hoogte verstelbaar
toerenteller
traction control
warmtewerend glas
zijruiten electrisch achter
zijruiten electrisch voor
Deze zouden we dan best kaal nemen..
Nu is mijn vraag: Wat zouden jullie in dit geval doen? Luxe? of Beestachtige motor????
[Dit bericht is gewijzigd door Guusie op 19-10-2003 14:00]
En uiteraard de volvo, wie rijdt er nou in een kale ketel, als je een Merc wil rijden doe het dan goed.
-edit- vooral op de achterbank zal het schelen.
[Dit bericht is gewijzigd door JohnnyKnoxville op 19-10-2003 13:59]
quote:We kunnen leasen??? Ehm, je vader komt er niet uit en jullie overleggen oke!
Nouw daar kom ik dus niet uit met mijn pa, we kunnen de volvo uitgebreid en luxe leasen met een wat mindere motor of een top motor (altans vinden wij) maar dan met wat minder luxe...........
Ehm, tja zo''n mercedes is natuurlijk erg mooi en rijdt fijn. Maar ik zou dan toch voor een Volvo gaan. Zeer strakke bak en met alle luxe. Die motor is ook niet slecht. En anders doe je toch een Mercedes C220 CDI? Ook een zeer mooie motor die het prima doet (ik rijd zelf vaak in een E220 CDI en dat rijdt )
Met het geld dat je uitspaart kan je mooi wat opties erbij doen
quote:
Op zondag 19 oktober 2003 13:52 schreef Guusie het volgende:
Nu is mijn vraag: Wat zouden jullie in dit geval doen? Luxe? of Beestachtige motor????
En ik zou zeker voor de volvo gaan
[Dit bericht is gewijzigd door Virus.NL op 19-10-2003 14:02]
quote:we hebben nu een oude volvo v70 met een 2.4 en we willen wat sneller.... dus daarom misschien de d5
Op zondag 19 oktober 2003 13:59 schreef wjschreuder het volgende:
volvo natuurlijkdie V70 2.4 heeft al een prachtige motor man!
quote:Kijk ook even naar de koppel.. die is 80 hoger bij minder toeren... dat maakt hem ook heeel erg sterk
Op zondag 19 oktober 2003 14:01 schreef Virus.NL het volgende:[..]
170 of 163PK is niet zo een beestachtig verschil hoor.
En ik zou zeker voor de volvo gaan
quote:Jep.. dat is niet zo best.. maar mijn moeder wil eigenlijk niet zo'n grote bak meer hebben...
Op zondag 19 oktober 2003 13:58 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
-edit- vooral op de achterbank zal het schelen.
quote:Ja maar de C270 ook volgens mijn vader...
Op zondag 19 oktober 2003 14:10 schreef gelly het volgende:
Een D5 rijdt erg prettig
quote:Ik weet niet hoe het bij jullie gaat, maar als ik ergens heen ga met mijn ouders dan rij ik en zit meestal mijn moeder achterin. Een ruime auto is dus voor haar eigen bestwil
Op zondag 19 oktober 2003 14:05 schreef Guusie het volgende:
Jep.. dat is niet zo best.. maar mijn moeder wil eigenlijk niet zo'n grote bak meer hebben...
quote:TS is al 14. Hij mag nu ook voorin zitten
Op zondag 19 oktober 2003 13:58 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
De Volvo is ook veel ruimer lijkt me, is eik. een halve klasse hoger.-edit- vooral op de achterbank zal het schelen.
quote:Ik heb het niet zo op mercedes.. Mijn pa heeft een S60 D5, en geloof me, dat rijdt echt lekker. Wel met alle toeters en bellen, maar dat zit ook op de V70 waar je het over hebt. Mercedes vind ik zo'n ouwe lullen gehalte hebben.
Op zondag 19 oktober 2003 14:11 schreef Guusie het volgende:[..]
Ja maar de C270 ook volgens mijn vader...
duidelijk de volvo dus
(vind stationcarren van merc ook niet mooi)
quote:Jep we zouden hem dan ook met toeters en bellen nemen je kan ook zeggen dat in volle alleen maar geiten wolle sokken mensjes in rijden... maar daar luisteren we niet naar.. we kijken ook erug puur naar de motor of ie lekker loopt enzo.. en dat vonden we allebei erug goed maar de mercedes is toch een tikkie sneller/feller en dat vond mijn vader wel lekker... en daarom zijn we nu ontzettend aan het twijffelen welke we nemen...
Op zondag 19 oktober 2003 14:13 schreef gelly het volgende:[..]
Ik heb het niet zo op mercedes.. Mijn pa heeft een S60 D5, en geloof me, dat rijdt echt lekker. Wel met alle toeters en bellen, maar dat zit ook op de V70 waar je het over hebt. Mercedes vind ik zo'n ouwe lullen gehalte hebben.
quote:Ik vond de stationcarren van ouwe model van de mercedes niet mooi, maar nu is echt alles gestroomlijnd netjes afgewerkt.. een klein stapje veder dan de volvo.....
Op zondag 19 oktober 2003 14:16 schreef Blik het volgende:
(vind stationcarren van merc ook niet mooi)
quote:Ik zou zeker de Volvo nemen, maar achterin is hij zeker niet zo ruim als je zou denken. Ik heb er een tijdje in gereden en vond de ruimte achterin tegenvallen.
Ik weet niet hoe het bij jullie gaat, maar als ik ergens heen ga met mijn ouders dan rij ik en zit meestal mijn moeder achterin. Een ruime auto is dus voor haar eigen bestwil
quote:Hij valt idd tegen als je kijkt naar het oude model!!!
Op zondag 19 oktober 2003 14:49 schreef ericeric het volgende:[..]
Ik zou zeker de Volvo nemen, maar achterin is hij zeker niet zo ruim als je zou denken. Ik heb er een tijdje in gereden en vond de ruimte achterin tegenvallen.
quote:Daarom kunnen we hem leasen...
Op zondag 19 oktober 2003 15:12 schreef Ultimora het volgende:
verder heeft de merc een betere restwaarde als een Volvo.
quote:Dan heb je nog niet in de mercedes gezeten waar de TS t over heeft. Die is achterin een stuk minder ruim.
Op zondag 19 oktober 2003 14:49 schreef ericeric het volgende:[..]
Ik zou zeker de Volvo nemen, maar achterin is hij zeker niet zo ruim als je zou denken. Ik heb er een tijdje in gereden en vond de ruimte achterin tegenvallen.
Dus in dit geval zal ik zeggen. Volvo. je krijgt meer voor even veel geld. Het is alleen geen mercedes.
De D5 is zo'n geweldige motor! Die doet echt niet onder die van de Merc. Nou en dan moet je nog denken aan luxe... De volvo heeft dan meer luxe! En die stoelen van de volvo zijn zooooo lekker als je de sportstoelen neemt...
quote:Me vader had ook het ouwe type.
Op zondag 19 oktober 2003 18:21 schreef _siempie_ het volgende:
me pa stond voor precies dezelfde keus en het is uiteindelijk de Volvo V70 D5 geworden. Geen slechte keus, hij is in ieder geval groter van binnen als de Mercedes (we hadden eerst een Mercedes C220, het oude type). Me oom heeft wel de Mercedes en is daar ook over te spreken maar ik vind het gewoon prettiger dat de Volvo meer ruimte heeft (kheb nog 2 kleinere broertjes).
Nu rijden we rond in een ML
quote:Mee eens
Op zondag 19 oktober 2003 20:06 schreef 001 het volgende:
Wat een vergelijking. Natuurlijk de Volvo V70, tenzij je een maatje groter gaat bij mercedes, de E combi, dan zou ik mercedes nemen.
En als je helemaal veel geld over hebt pak dan een V70R
quote:ik denk omdat het een diesel moet zijn....
Op zondag 19 oktober 2003 20:25 schreef febster het volgende:
Waarom ipv de D5 geen T5?En als je helemaal veel geld over hebt pak dan een V70R
Waarom hebben bepaalde mensen iets tegen mercedes? Heeft dat met verleden te maken ofzo?
quote:Dat vraag ik me ook af
Op zondag 19 oktober 2003 21:30 schreef Maar-T het volgende:
.Waarom hebben bepaalde mensen iets tegen mercedes? Heeft dat met verleden te maken ofzo?
De meeste die er iets tegen hebben, hebben vaak nog NOOIT in een mercedes gereden of gewoon pure jalouzie (of hoe je dat ook schrijft) (is mijn id, een kennis van me is ook zo, rijd in een ouwe polo en zeikt tegen iedereen aan die in een mercedes rijd )
EDIT: wat ook gek zegt heeft ie gelijk in..
Een kale mercedes rijden is: je wil wel maar je kan niet....
[Dit bericht is gewijzigd door Darknezz op 19-10-2003 21:44]
quote:Wat je niet kan betalen word vaak af gekraakt he.
Ik zou de Volvo nemen, ookal doet mijn userpic anders vermoeden.
Een kale mercedes, daar ga je allemaal dingen aan missen. Daarbij zijn het maar specificaties, zou ik niet teveel waarde aan hechten, zeker niet met zo'n klein verschil.
Waarom trouwens een kale avantgarde? Een classic uitvoering scheelt 3475 euro maar dan heb je wel zwarte plastic deurgrepen.
Waarom hebben bepaalde mensen iets tegen mercedes? Heeft dat met verleden te maken ofzo?
quote:Vertel....
Op zondag 19 oktober 2003 21:43 schreef ook_gek het volgende:[..]
Wat je niet kan betalen word vaak af gekraakt he.
Zelf vind ik mercedes een goed merk. Al zal ik het zelf niet willen hebben.
quote:Ik heb nog niet een model gezien waar van ik zeg. GAAF die wil ik hebben. Gewoon niet mijn smaak. Als komt de SL600 heel erg in de buurd. Wie weet op latere leeftijd.
Op zondag 19 oktober 2003 21:45 schreef Darknezz het volgende:[..]
Vertel....
Ik heb verschillende modellen gereden en ze rijden echt top hoor zeker weten. Maar ik vind ze gewoon niet mooi.
C180 oud model.
C220 Oud model
C220 nieuw model.
C220 combi
ML 270 nieuw en oud model.
A Geen idee meer welk type. ( rijd lekker ook nog )
E classe. Geen idee meer welk type.
Vito
Me vader rijd nu een ML 270CDI en dat rijd echt lekker hoor zonder problemen.
Maar de modellen spreken me gewoon niet aan.
quote:De oude modellen van mercedes spreken mij totaal niet aan, maar de nieuwe uitvoering van de mercedes modellen vind ik erg mooi....
Op zondag 19 oktober 2003 21:55 schreef ook_gek het volgende:
Maar de modellen spreken me gewoon niet aan.
quote:Persoonlijk ben ik toch meer fan van oude modellen. Except de 190
Ontopic zou ik er ook niet uitkomen De laatste maanden heeft Volvo mij een beetje te pakken. Ik ben niet zo'n fan van de C-klasse, maar de C-combi vind ik toch wel erg mooi, vooral in avantgarde (iets verlaagd). Naar mijn weten is de avantgarde zeker niet kaal. Ik geloof (weet ik niet zeker) dat deze half leren bekleding heeft, sierstrippen exterieur, sportonderstel (of iig lager), automatische airco. Correct me if I'm wrong. Ik denk dat ik toch voor de Volvo zou kiezen... die stoelen zitten altijd zo verekte lekker
Dat mis ik bij Mercedes vaak. Daarnaast lijkt mij de 270cdi motor toch wat verfijnder. Heb zelf geen ervaring met de D5, maar die 270cdi ligt mij wel erg lekker
quote:Waar mercedes om bekend staat zijn de bar slechte stoelen
Op zondag 19 oktober 2003 23:26 schreef j22flyingdownwind het volgende:[..]
Persoonlijk ben ik toch meer fan van oude modellen. Except de 190
De oude 200-serie (vooral t-modell) vind ik erg mooi, mits origineel. En natuurlijk de oude G-klasse
Ontopic zou ik er ook niet uitkomen
De laatste maanden heeft Volvo mij een beetje te pakken. Ik ben niet zo'n fan van de C-klasse, maar de C-combi vind ik toch wel erg mooi, vooral in avantgarde (iets verlaagd). Naar mijn weten is de avantgarde zeker niet kaal. Ik geloof (weet ik niet zeker) dat deze half leren bekleding heeft, sierstrippen exterieur, sportonderstel (of iig lager), automatische airco. Correct me if I'm wrong. Ik denk dat ik toch voor de Volvo zou kiezen... die stoelen zitten altijd zo verekte lekker
Dat mis ik bij Mercedes vaak. Daarnaast lijkt mij de 270cdi motor toch wat verfijnder. Heb zelf geen ervaring met de D5, maar die 270cdi ligt mij wel erg lekker
Downside: al aardig wat fouten gehad in mijn C200K: electrische stoel kapot (450 euro), benzine stank (compressor liep te snel; software reset) (200 euro, voor een F*CKING software reset SCHANDE!), kapoete sleutel (500 euro) en het gaat maar door....
Ik wil eik' terug naar volvo... (hmmmmm keuze voor het 'merk met de ster' raad ik dus hierbij af... )
quote:Dat zijn wel klote problemen al worden die problemem door mijn vaders werk betaald
Op maandag 20 oktober 2003 01:41 schreef 1-0-Ed het volgende:
Al 2 jaar een C200 compressor met elegance pakket... best pittig, vrij comfortabel, alleen schakelen (heb 6 bak handg.) is niet ZO soepel. Daarvoor al jaren volvo gereden, was erg prettig maar wilde eens wat anders (V70 & 850 T5) Volvo's hebben met de bekende 2.4's en oude 2.5 (T) wel sportievere motoren dan mercedes; snel toeren maken, lekker brullen, etc maar de Benz motoren zijn robuster... (don't ask!)Downside: al aardig wat fouten gehad in mijn C200K: electrische stoel kapot (450 euro), benzine stank (compressor liep te snel; software reset) (200 euro, voor een F*CKING software reset SCHANDE!), kapoete sleutel (500 euro) en het gaat maar door....
Ik wil eik' terug naar volvo... (hmmmmm keuze voor het 'merk met de ster' raad ik dus hierbij af...
)
quote:door het lezen van al jouw reacties, kan ik eruit opmaken dat jij graag wilt dat je vader de Mercedes leased
Op maandag 20 oktober 2003 13:54 schreef Guusie het volgende:[..]
Dat zijn wel klote problemen al worden die problemem door mijn vaders werk betaald
maar iig nemen wij het ook niet voor de ster.. we kijken puur naar de moter.. wat ie kan.. en wat voor luxe we er mee willen... het had best een opel kunnen zijn maar die hebben niet echt mooie modellen en motoren dat kan ik weer eens fout hebben
maar daar krijg je nog spijt van als je in de auto zit met zeer weinig extra's. Nou ben ik absoluut geen Volvo fan, maar bij deze vergelijking wint de volvo het toch wel erg ruim van de Mercedes
quote:Behalve een G-klasse. Dit zeg ik niet omdat ik er zelf een rij, maar het is echt zo. Ik heb nog nooit een Benz gezien die beter zit, en niet alleen benzen, er zijn maar bar weinig stoelen die beter zitten dan die i de (oude) G. In de nieuwe G zitten weer van die smerige vlakke kutstoelen zoals in de ML.
Op maandag 20 oktober 2003 00:42 schreef ook_gek het volgende:[..]
Waar mercedes om bekend staat zijn de bar slechte stoelen
quote:Vind de stoelen in en saab 900 anders ook niet verkeerd (maar jij kan het vergelijken
Op maandag 20 oktober 2003 17:52 schreef j22flyingdownwind het volgende:[..]
Behalve een G-klasse. Dit zeg ik niet omdat ik er zelf een rij, maar het is echt zo. Ik heb nog nooit een Benz gezien die beter zit, en niet alleen benzen, er zijn maar bar weinig stoelen die beter zitten dan die i de (oude) G. In de nieuwe G zitten weer van die smerige vlakke kutstoelen zoals in de ML.
on-topic: zou ik voor de volvo gaan. Is de merc trouwens met handbak of automaat, want anders is ook je prestatievergelijking scheef. Een automaat kost ongeveer een sec naar de 100 km/u en ook brandstofverbruik. Vind het opvallend dat de merc zoveel zuiniger is trouwens.
Een volvo V70 zit in de klasse van een mercedes E, alleen dat lijkt me al reden genoeg om voor de volvo te gaan. Belangrijke andere criteria voor de keuze van een auto als bagageinhoud (l) en beenruimte achterpassagiers heb je weggelaten. Dat lijkt mij de keuze. Of een auto met een iets sterkere en zuinigere (tenzij het de niet-automaat gegevens waren) motor of een wat ruimere auto met wat meer uitrusting.
Die keuze is persoonlijk, maar ik zou dus zeggen, de Volvo.
quote:in de nieuwe e serie zitten "luchtgeveerde" stoelen en die rijden echt voortreffelijk. vandaag in een v70 gereden met leren stoelen en dat zat echt verrot. Vooral omdat het onderstel giga verkeerd was afgesteld. Je voelde ieder hobbeltje in de weg, zelfs over een 3 maande oude snelweg leek het wel of je offroad aan het rijden was, zo erg rammelde die bak.
Op maandag 20 oktober 2003 00:42 schreef ook_gek het volgende:[..]
Waar mercedes om bekend staat zijn de bar slechte stoelen
Zegt de dealer, ja hij heeft vierkante wielen gekregen door het stilstaan (het lijkt de NS wel)
quote:Naar een andere dealer gaan joh.. mijn vader en ik hebben ook in zo'n d5 gereden dat erg prettig was maar daar hadden we geen last van
Op maandag 20 oktober 2003 18:40 schreef mabit het volgende:[..]
Zegt de dealer, ja hij heeft vierkante wielen gekregen door het stilstaan (het lijkt de NS wel)
de enige serieuze concurrent wat mij persoonlijk betreft is een 5 serie, maar dan praat je verhoudingsgewijs over een hele andere prijsklasse.
quote:Pfft die Volvo is wel 17 hele centimeters langer zeg... je gaat met die MB echt niet in de stad veel makkelijker kunnen parkeren ofzo..
Op zondag 19 oktober 2003 14:05 schreef Guusie het volgende:[..]
Jep.. dat is niet zo best.. maar mijn moeder wil eigenlijk niet zo'n grote bak meer hebben...
quote:Jaah die ziten heeeeeerlijk
Op maandag 20 oktober 2003 18:35 schreef ik_hier het volgende:[..]
Vind de stoelen in en saab 900 anders ook niet verkeerd (maar jij kan het vergelijken
)
Ik heb zo'n gevoel wat iemand hierboven ook al zegt, dat jij je vader de merc wilt laten aanschaffen... Waarom? Voor de status hoef je het niet te doen. (ik vind de merc van tegenwoordig allemaal pooierbakken) En de volvo heeft net zo veel dan wel niet meer status dan de merc.
Ook een belangrijk punt... de stoelen, jij vond die stoelen verrekte klote zitten, en je had lederen stoelen... Als je toch voor die V70 kiest moet je die met softlederen stoelen bestellen. Of leder alcantara. Deze stoelen zijn anders geprofileerd, als je die stoelen nog niet lekker vindt zitten dan moet je langs de dokter want dan is er iets mis met lijf...
Over het elk steentje voelen, had dat ding 17 inch velgen? Zo ja ga dan voor de 16 inch. Dat scheelt een hele hoop, jah okay, het staat minder mooi... Maar het scheelt toch een hele hoop qua rijden en dat is toch belangrijker lijkt mij...
Wat dacht je trouwens van de dealerservice? In de autoweek van 2 weken geleden geloof ik, kwamen de dealers een stuk beter uit de bus dan die van merc. Dat hebben de lezers bepaald en niet de autoweek zelf!
Wat dacht je van de ruimte? Achterin is de V70 een stuk ruimer hoor! Als jij met papsie en mamsie met vakantie gaat ben je blij dat je in de V70 mag zitten! lekker af en toe je benen strekken! Dat kan echt niet in de merc, want daar heb je al minder ruimte en de kofferbak is ook nog kleiner dus moet de bagage maar bij jou liggen!
Ook de bediening van de auto, zoals radio, boordcomputer en alles gaat een stuk makkelijker in de volvo.
Motorisch gezien, zou ik ook voor de volvo gaan, de volvo heeft een stukken modernere motor. super pittig en toch zuinig! (ik weet niet of je vader de brandstofkosten moet betalen) hij is misschien minder pittig en minder zuinig dan de merc maar als je er goed mee omgaat kan je zuiniger rijden. Mijn vader heeft de oude motor gehad in een V70 en heeft daar gewoon gemiddeld 1:30 mee gereden... en in het boekje stond 1:15 ofsow. mn vader rijdt dan wel als een oude lul, maar ik geef maar een voorbeeld.
En luxe, dat is toch veel belangrijker dan zo'n gore ster op je motorkap? die luxe is dat zekers waard! Het maakt de auto, JOUW auto. Als je die luxe niet hebt dan mis je het. Absoluut.
Het moraal van het verhaal, ga voor de volvo, anders krijg je spijt!
quote:
Mijn vader heeft de oude motor gehad in een V70 en heeft daar gewoon gemiddeld 1:30 mee gereden... en in het boekje stond 1:15 ofsow. mn vader rijdt dan wel als een oude lul, maar ik geef maar een voorbeeld.
quote:Ja dat denkt iedereen!! Mijn bek viel ook open en ik geloofde het ook niet!! Maar ik meen het wel! hij heeft constant 60 in z'n 4 met cruise control gereden... maar ik geef wel toe dat de boardcompie ook een afwijking heeft... maar dat is niet zo veel....
Op woensdag 22 oktober 2003 14:41 schreef SvenThaMan het volgende:[..]
quote:Neej, maar dan nog, denk ik dat je board compie een beetje last had van grootsheidwaanzin......een Volkswagen Lupo 3L. (3 cilinder TDI) KAN gemiddeld 1:33 halen...maar dan moet je ook niet niezen, want dan zit je er al onder!! Dus 1:30 met een grote Volvo lijkt me (lijkt me niet alleen, is gewoon) onzin! Maar goed, het is een leuk verhaal voor op verjaardagen enzo
Op woensdag 22 oktober 2003 14:42 schreef pleymo het volgende:[..]
Ja dat denkt iedereen!! Mijn bek viel ook open en ik geloofde het ook niet!! Maar ik meen het wel! hij heeft constant 60 in z'n 4 met cruise control gereden... maar ik geef wel toe dat de boardcompie ook een afwijking heeft... maar dat is niet zo veel....
quote:Haha, jah das waar! (Vond mn vader idd leuk om te vertellen op verjaardagen)Maar goed is hij is wel op 1 tank naar italie gereden, (milaan) duzzzz, zuinig issie wel!
Op woensdag 22 oktober 2003 14:51 schreef jogie het volgende:[..]
Neej, maar dan nog, denk ik dat je board compie een beetje last had van grootsheidwaanzin......een Volkswagen Lupo 3L. (3 cilinder TDI) KAN gemiddeld 1:33 halen...maar dan moet je ook niet niezen, want dan zit je er al onder!! Dus 1:30 met een grote Volvo lijkt me (lijkt me niet alleen, is gewoon) onzin! Maar goed, het is een leuk verhaal voor op verjaardagen enzo
quote:'t gaat nu wel ver offtopic maar de conclusie was toch al getrokken denk ik: Volvo... en ik wilde toch effe je verhaal ontkrachten...
Op woensdag 22 oktober 2003 14:54 schreef pleymo het volgende:[..]
Haha, jah das waar! (Vond mn vader idd leuk om te vertellen op verjaardagen)Maar goed is hij is wel op 1 tank naar italie gereden, (milaan) duzzzz, zuinig issie wel!
Utrecht - Milaan = 1033 km
1033 / 70 = 14,7
Jullie rijden dus 1 op 14,7... is nog netjes hoor voor een bak van bijna 1500 kilo.
Tis een volvo gewordenquote:Op woensdag 22 oktober 2003 14:37 schreef pleymo het volgende:
Het moraal van het verhaal, ga voor de volvo, anders krijg je spijt!
De oude C zie ik inmiddels vrij vaak met 'fout volk' ..... dus over een jaar of 3 a 4 zal dat met de huidige C ook wel zo zijn....quote:Op zondag 28 maart 2004 13:17 schreef _laytsskylighter_ het volgende:
Ooit een pooier gezien in een C-Klasse? Laat staan een C 270 Station-dinges
't is de V70quote:Op zondag 28 maart 2004 13:22 schreef MrX1982 het volgende:
Die volvo V50 wordt binnenkort geface-lift zou nog maar ff wachten. Hoewel de face-lift volgens mij niet enorm verschilt van het huidige model.
kan die zien weat hij gemist heeft door geen sapphire edition te nemenquote:Op zondag 28 maart 2004 13:24 schreef Xtreem het volgende:
[..]
't is de V70
En als je gelezen had, de V70 is inmiddels besteld door TS...
laatste post op de vorige pagina... Hij heeft een Sapphire edition!quote:Op zondag 28 maart 2004 13:29 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
kan die zien weat hij gemist heeft door geen sapphire edition te nemen![]()
nee hoor mooie keuze zo'n Volvo V70![]()
He, TS kickte 'm!quote:Op zondag 28 maart 2004 13:32 schreef ook_gek het volgende:
anders reageren jullie op een topic van meer dan een half jaar oud
dan heb ik niets gezegdquote:Op zondag 28 maart 2004 13:31 schreef Xtreem het volgende:
[..]
laatste post op de vorige pagina... Hij heeft een Sapphire edition!
De facelift wordt in juli/ augustus doorgevoerd. Volgende punten worden gewijzigd:quote:Op zondag 28 maart 2004 13:22 schreef MrX1982 het volgende:
Die volvo V70 wordt binnenkort geface-lift zou nog maar ff wachten. Hoewel de face-lift volgens mij niet enorm verschilt van het huidige model.
omdat er ook (veel?) mensen/klanten zijn die geen standaard audio systeempje erin willen...... waarom hen laten betalen voor iets dat ze niet willen?quote:Op zondag 28 maart 2004 17:45 schreef Blik het volgende:
Hoezo moet je 1000 euro bijbetalen voor een fucking cd-speler, dat dat er tegenwoordig niet standaard bijzit vind ik echt een schande. En het is eigenlijk nog een grotere schande om er 1000 euro voor te vragen
nee!!!! we willen gewoon een nieuwe auto! dit bied ons alles wat we willen! en we hebben NIET de saphire black edition! Edition 2 met kleur saphire black en xenon vonden we wel stoer uitzien!quote:Op zondag 28 maart 2004 13:22 schreef MrX1982 het volgende:
Die volvo V70 wordt binnenkort geface-lift zou nog maar ff wachten. Hoewel de face-lift volgens mij niet enorm verschilt van het huidige model.
De mercedes is onlangs geface-lift dus daar rij je wel mee in de laatste versie. Maar ik zou denk ik toch voor de volvo gaan aangezien de mercedes kaler uitgerust is dan de volvo. En de volvo een maatje groter is.
Ik weet niet of je de volvo v70 black sapphire edition kent maar die is wel super mooi mss is dat ook een optie voor je pa
[afbeelding]
Uitrusting van de black sapphire:
Electronic Climate Control
Leder stuurwiel
Leder versnellingsknop
Cruise control
Air Quality System
Regensensor
Boordcomputer
Automatische niveauregeling
17” Black Chrome (!) lichtmetalen wielen
Titanium Grey flanklijsten
Waarde: ¤ 14.000; prijs slechts ¤ 6.200
Bi-Xenon verlichting
17 inplaats van 16 hoeft voor ons nietquote:Op zondag 28 maart 2004 13:29 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
kan die zien weat hij gemist heeft door geen sapphire edition te nemen![]()
Wij kopen gewoon een eigen (pioneer Avic X1) vonden die van Volvo niet goed genoeg!quote:Op zondag 28 maart 2004 17:45 schreef Blik het volgende:
Hoezo moet je 1000 euro bijbetalen voor een fucking cd-speler, dat dat er tegenwoordig niet standaard bijzit vind ik echt een schande. En het is eigenlijk nog een grotere schande om er 1000 euro voor te vragen
das ook goed, audi kan ook nog maar ik vind volvo toch wel een klasse lager als merc, bmw, audiquote:Op maandag 29 maart 2004 01:33 schreef GWD het volgende:
Volvo ... mercedes, does normaal en koop een BMW ... veel sneller en veel comfortabler als Volvo sowieso
mercedes rijdt ook prima maar ziet er gewoon niet uit
Ik vind Mercedes ook een vreselijk merk, niet dat ik er iets tegen heb ofzo... en dat heeft al helemaal niet met het verleden te maken, zelf benk een echte BMW en Volvo fan, vink geweldige prachtige wagens! Mercedes daarentegen vink het tegenovergestelde, afschuwelijk!! echt afstotelijk! zeker die sportwagens van ze.... heb serieus geen mooie auto van ze gezien! En ik heb zeker wel in mercedes gereden, en ja het rijdt geweldig en zit goed, en de kwaliteit zal ook harstikke goed zijn, maar daarom vind ik de modellen nog niet mooi. Bij mij zal je alles behalve indruk maken met een mercedes echt waar, maar dat hebben andere weer met BMW/Volvo... tja das smaak.quote:Op zondag 19 oktober 2003 21:42 schreef Darknezz het volgende:
[..]
Dat vraag ik me ook af
De meeste die er iets tegen hebben, hebben vaak nog NOOIT in een mercedes gereden of gewoon pure jalouzie (of hoe je dat ook schrijft) (is mijn id, een kennis van me is ook zo, rijd in een ouwe polo en zeikt tegen iedereen aan die in een mercedes rijd)
EDIT: wat ook gek zegt heeft ie gelijk in..
Een kale mercedes rijden is: je wil wel maar je kan niet....
That's my man!quote:Op maandag 29 maart 2004 01:33 schreef GWD het volgende:
Volvo ... mercedes, does normaal en koop een BMW ... veel sneller en veel comfortabler als Volvo sowieso
mercedes rijdt ook prima maar ziet er gewoon niet uit
Ze rijden goed hèquote:Op maandag 29 maart 2004 01:45 schreef Dennis121 het volgende:
[..]
That's my man!
*staart naar pappa's 5 serie buiten*
De 540i staat al voor de deurquote:Op maandag 29 maart 2004 03:21 schreef GWD het volgende:
[..]
Ze rijden goed hè
Nog even en de 535d is er![]()
Doe mij maar een 760iLquote:Op maandag 29 maart 2004 03:25 schreef GWD het volgende:
Koop een 330d ... poep je hem in 7,2 sec van de 0-100, 204 pk's en 410 Nm koppel op zo'n klein autotje.
en de 330d rijdt men al vanaf: Euro's 46950,-
quote:Op maandag 29 maart 2004 03:25 schreef GWD het volgende:
Koop een 330d ... poep je hem in 7,2 sec van de 0-100, 204 pk's en 410 Nm koppel op zo'n klein autotje.
en de 330d rijdt men al vanaf: Euro's 46950,-
alleen is die zo een 4x zo duur.....quote:Op maandag 29 maart 2004 03:42 schreef Dennis121 het volgende:
[..]
Doe mij maar een 760iL
Die trap je in 5.5 secs naar 100, en dat voor een grote zware auto, best netjes, verder is die motor sowieso naturlijk al erg leuk![]()
Klopt maar hij blijft bruutquote:Op maandag 29 maart 2004 21:30 schreef marruuuk het volgende:
[..]
alleen is die zo een 4x zo duur.....
danquote:Op dinsdag 30 maart 2004 14:21 schreef headfirsttohell het volgende:
Liever een ster in de voorruit als een ster op de grille.
welke motor wou je danquote:Op dinsdag 30 maart 2004 16:30 schreef Guusie het volgende:
donderdag krijgen we hem!!!
Tja bmwtjes zijn ook erug mooi vind ik! maar die zijn te duur in welke moter we hem willen hebben zelfde verhaal bij audi!
Die uitspraak lijkt verdomd veel op m'n signaturequote:Op dinsdag 30 maart 2004 14:21 schreef headfirsttohell het volgende:
Liever een ster in de voorruit als een ster op de grille.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |