Kunnen ze wel, stelletje lafbekken.
Eruit met die hap, en nooit meer erin laten.
quote:Hey! Je leert het al Strollie!!!
Op zondag 19 oktober 2003 13:50 schreef Strolie75 het volgende:
Foei, hiermee stel je de hele Marokkaanse gemeenschap in een kwaad daglicht. De meeste gedragen zich gewoon netjes hoor, en het hadden ook Autochtonen kunnen zijn.
quote:Ja blijkbaar! Uit het niks, totaal onverwacht.
Op zondag 19 oktober 2003 13:52 schreef Haanibal het volgende:
dus tijdens het zaalvoetbal kwamen er ineens 30 man (uit het publiek??) om jullie neer te hoeken?
quote:Ja, 30 man schoppen EN slaan ALLEEN op zn gezicht.
Op zondag 19 oktober 2003 13:52 schreef Haanibal het volgende:
dus tijdens het zaalvoetbal kwamen er ineens 30 man (uit het publiek??) om jullie neer te hoeken?
quote:
Op zondag 19 oktober 2003 13:54 schreef TheSeeker_NL het volgende:
je vingers doen 't nog...
quote:Lezen.
Mijn neef en zijn vrienden gister tijdens een partij zaalvoetbal door fucking 30!!!! marokkanen helemaal de tering in geslagen.
quote:De meeste?
Foei, hiermee stel je de hele Marokkaanse gemeenschap in een kwaad daglicht. De meeste gedragen zich gewoon netjes hoor, en het hadden ook Autochtonen kunnen zijn.
Zit gewoon in het bloed.
quote:Lezen sukkel: mijn neef!
quote:Alleen z'n gezicht!?!?
Op zondag 19 oktober 2003 13:53 schreef dawg het volgende:Ja, 30 man schoppen EN slaan ALLEEN op zn gezicht.
Waarom? Een overtreding in een spel
Als je met dertig man bent kun je op veel meer plekken slaan... Wat een eikels....
quote:L-E-Z-E-N
Het is en blijft een achterlijk volk (-10 generalisatie).
quote:Hij wel, maar 8 van die van mij niet meer. Harde rotkoppen hebben die vrienden van hem
quote:Ja, je hebt gelijk.
Op zondag 19 oktober 2003 13:55 schreef calvobbes het volgende:[..]
Alleen z'n gezicht!?!?
Als je met dertig man bent kun je op veel meer plekken slaan... Wat een eikels....
quote:Uiteraard, we zijn allemaal stigmatiserende racisten en moeten ons eigenlijk diep schamen.
Op zondag 19 oktober 2003 13:56 schreef Bauhaus het volgende:
Buitenhof had vandaag 4 Marokkanen uitgenodigd,
het ligt aan de Nederlanders was de gedachte
quote:Klappen
Op zondag 19 oktober 2003 13:57 schreef Miwe het volgende:
En wat deed de rest van het publiek?
quote:
Op zondag 19 oktober 2003 13:57 schreef Strolie75 het volgende:[..]
Uiteraard, we zijn allemaal stigmatiserende racisten en moeten ons eigenlijk diep schamen.
quote:Kaaskoppen he
Op zondag 19 oktober 2003 13:56 schreef Youssef het volgende:Harde rotkoppen hebben die vrienden van hem
quote:Inderdaad, stumpers..
Op zondag 19 oktober 2003 13:55 schreef calvobbes het volgende:[..]
Alleen z'n gezicht!?!?
quote:Helemaal een leuk vooruitzicht dat deze jongeren binnenkort een meisje uit Marokko halen, dat werd uiteraard niet gevraagd door de interviewer..
Op zondag 19 oktober 2003 13:57 schreef Strolie75 het volgende:[..]
Uiteraard, we zijn allemaal stigmatiserende racisten en moeten ons eigenlijk diep schamen.
quote:Ach, sommige mensen vinden ook dat alle marokkanen tuig zijn en ze zich moeten schamen
Op zondag 19 oktober 2003 13:57 schreef Strolie75 het volgende:Uiteraard, we zijn allemaal stigmatiserende racisten en moeten ons eigenlijk diep schamen.
quote:Ja, en lachen dat ze deden. (denk ik) ze bloosden allemaal, het rood droop bijna van hun gezicht af.
Op zondag 19 oktober 2003 13:58 schreef calvobbes het volgende:[..]
Kaaskoppen he
quote:
Op zondag 19 oktober 2003 13:59 schreef calvobbes het volgende:[..]
Ach, sommige mensen vinden ook dat alle marokkanen tuig zijn en ze zich moeten schamen
Ze mogen er alleen niets over zeggen.
quote:
Op zondag 19 oktober 2003 14:03 schreef Antagonist het volgende:
Ach ja, iedere rasbewuste Nederlander ziet duidelijk welke bevolkingsgroep alle ellende uithaalt.Ze mogen er alleen niets over zeggen.
quote:Nou ja... Zeggen... Het is meer blaten wat sommige mensen doen.
Op zondag 19 oktober 2003 14:03 schreef Antagonist het volgende:Ze mogen er alleen niets over zeggen.
NIETS kan zo erg zijn om met 30 man erop te gaan vliegen. En aangezien ik uit ervaring weet dat dat bij zaalvoetbal wedstrijden wel vaker gebeurd....
Maar ach, Marokkanen zijn lieverdjes en het hadden net zo goed Nederlanders kunnen zijn.
quote:Dus wij moeten ook allemaal uit Nederland weg omdat er ook hordes voetbalsupporters zijn die zich ook niet altijd gedragen
Op zondag 19 oktober 2003 14:08 schreef Superstudent het volgende:zolang ze zich niet gaan gedragen(ik heb het nog niet eens over integreren) heb ik geen respect voor die lui, en kunnen ze wat mij betreft allemaal oprotten
quote:Dit mag je van mij best roepen, maar dit soort topics gaan gewoon op slot.
Op zondag 19 oktober 2003 14:08 schreef Superstudent het volgende:
het is gewoon aangetoond dat maroks meer crimineel gedrag vertonen dan de autochtone bevolking...
quote:
Op zondag 19 oktober 2003 13:56 schreef Blokhut het volgende:Het is en blijft een achterlijk volk (-10 generalisatie).
quote:Iedereen snapt dat met 30 man iemand afslaan triest is.
Op zondag 19 oktober 2003 14:10 schreef Swetsenegger het volgende:[..]
Dit mag je van mij best roepen, maar dit soort topics gaan gewoon op slot.
Waarom?
Het wordt niet onderbouwd. Dus geef ff een serieus linkje waar ik je bovenstaande uitspraak kan staven.
quote:Nog dronken? Je zinsopbouw is belabberd. Maar inderdaad, beetje sneu volk!
Op zondag 19 oktober 2003 13:53 schreef Killah_Priest het volgende:
had gistren ook zo iets liep met me vriend bij de munt terug van stappem komt er een marokaan in een taxi tegen kanker trut krijg de kanker waar slaat dat uberhaubt op of als ik met mijn vriendinnen in de stad loop of alleen eerst naroepen en als je niet reageert meteen je bent lelijk kanker hoer waar slaat dat op dat tering volk
[Dit bericht is gewijzigd door dawg op 19-10-2003 14:16]
quote:Ik vind het altijd zo bedroevig als ik dit soort reacties lees.
Op zondag 19 oktober 2003 14:10 schreef calvobbes het volgende:[..]
Dus wij moeten ook allemaal uit Nederland weg omdat er ook hordes voetbalsupporters zijn die zich ook niet altijd gedragen
Jou reactie slaat nergens op, Nederland is van de Nederlanders en die mogen best trots zijn op hun landje.
Blijkbaar ben jij zo'n landsverrader dat je dat soort gevoelens niet meer hebt.
Antifa misschien ?
quote:*proest*
quote:Volgens mij is Nederland een beetje sneu met zijn wetten.
Op zondag 19 oktober 2003 14:13 schreef Nimitz het volgende:[..]
Nog dronken? Je zinsopbouw is belabberd. Maar inderdaad, beetje sneu volk!
quote:maw: racisme is OK?
Op zondag 19 oktober 2003 14:15 schreef Antagonist het volgende:[..]
Ik vind het altijd zo bedroevig als ik dit soort reacties lees.
Mensen hebben absoluut geen nationalistische gevoelens meer, het enige wat ze nog kunnen doen is linkse termen uitslaan die ze door jaren indoctrinatie bij is gebracht.Jou reactie slaat nergens op, Nederland is van de Nederlanders en die mogen best trots zijn op hun landje.
Blijkbaar ben jij zo'n landsverrader dat je dat soort gevoelens niet meer hebt.Antifa misschien ?
quote:Nee, ze moeten 2343656345564532635 keer zo hard optreden tegen zinloos geweld. Of dat nu een marokkaan, amerikaan of nederlander is doet er niet toe.
Op zondag 19 oktober 2003 14:18 schreef Miwe het volgende:[..]
maw: racisme is OK?
quote:Waarom zouden we nationalistische gevoelens hebben? Nederland is slechts een doorgeefland. We zijn afhankelijk van het buitenland. De nederlandse taal heeft ook helemaal geen waarde.
Op zondag 19 oktober 2003 14:15 schreef Antagonist het volgende:[..]
Ik vind het altijd zo bedroevig als ik dit soort reacties lees.
Mensen hebben absoluut geen nationalistische gevoelens meer, het enige wat ze nog kunnen doen is linkse termen uitslaan die ze door jaren indoctrinatie bij is gebracht.Jou reactie slaat nergens op, Nederland is van de Nederlanders en die mogen best trots zijn op hun landje.
Blijkbaar ben jij zo'n landsverrader dat je dat soort gevoelens niet meer hebt.Antifa misschien ?
Geef eens een goede reden waarom we trots zouden moeten zijn op Nederland.
Nederland is van iedereen die in Nederland woont en zich normaal gedraagd!
quote:Tja... ach... doen zij werkelijk iets anders?
quote:Idd, maar dat schijnt heel moeilijk te zijn. Heel Nederland incl. politiek roept om een hardere aanpak van dit soort criminaliteit, maar er gebeurt niets.
Op zondag 19 oktober 2003 14:21 schreef dawg het volgende:[..]
Nee, ze moeten 2343656345564532635 keer zo hard optreden tegen zinloos geweld. Of dat nu een marokkaan, amerikaan of nederlander is doet er niet toe.
quote:Ik ben idd niet trots op mijn landje. We leven in een land met teveel mensen die iemand anders haten omdat die toevallig een andere kleur heeft. En mocht iemand met een kleurtje iets uitvreten dan hebben gelijk al die gekleurden het gedaan.
Op zondag 19 oktober 2003 14:15 schreef Antagonist het volgende:Jou reactie slaat nergens op, Nederland is van de Nederlanders en die mogen best trots zijn op hun landje.
Blijkbaar ben jij zo'n landsverrader dat je dat soort gevoelens niet meer hebt.
opzouten met die gasten....
edit tiepvaut
quote:Tja, ik weiger me te verlagen tot het niveau van dat soort foute imams e.d. Aan de andere kant hoor je ook dat katholieke priesters beweren dat condooms aids verspreiden, dus het ligt volgens mij niet zozeer aan WELKE religie je aanhangt, maar DAT je religeus bent.
Op zondag 19 oktober 2003 14:23 schreef Lemmiwinks het volgende:[..]
Tja... ach... doen zij werkelijk iets anders?
Van rellende imams die Westerse mensen nog lager dan varkens noemen en pretenderen de profeet te zijn die hun bevolking binnen 10 jaar de jihad aan het Westen te laten klaren, krijg ik inderdaade spontaan nationalistische gevoelens van. Moet je nagaan ...
quote:Idd...
Op zondag 19 oktober 2003 14:26 schreef Miwe het volgende:Aan de andere kant hoor je ook dat katholieke priesters beweren dat condooms aids verspreiden
quote:Hadden kunnen zijn ja. Maar dat waren het dus niet. Wat een baggerargument dus.
quote:Ik had het niet beter kunnen verwoorden.
Op zondag 19 oktober 2003 13:53 schreef Killah_Priest het volgende:
had gistren ook zo iets liep met me vriend bij de munt terug van stappem komt er een marokaan in een taxi tegen kanker trut krijg de kanker waar slaat dat uberhaubt op of als ik met mijn vriendinnen in de stad loop of alleen eerst naroepen en als je niet reageert meteen je bent lelijk kanker hoer waar slaat dat op dat tering volk
quote:En ook niet veel slechter
Op zondag 19 oktober 2003 14:29 schreef veldmuis het volgende:Ik had het niet beter kunnen verwoorden.
Dat is toch te gek voor woorden?
quote:[offtopique]
Op zondag 19 oktober 2003 14:28 schreef calvobbes het volgende:[..]
Idd...
Voor dat soort mensen moet je veel banger zijn. Want daar word meer naar geluisterd dan een radicale imam.
En daardoor verspreid AIDS zich alleen maar meer...
[ontopique]
Het is idd waar dat fundamentalistische christenen eenzelfde onbegrijpelijke redenaties er op na houden. Maar toch worden er niet bejaarden bedreigt door 80 katholieken oid.
Overigens zou het verwerpen van religie ook aardig 'discriminerend' zijn volgens de linkse kerk, maar ik hoor ze er maar bar weinig over...
quote:Kijk daar, weer een domme jood die alles door elkaar haalt
Op zondag 19 oktober 2003 14:33 schreef Lemmiwinks het volgende:
[ontopique]
Het is idd waar dat fundamentalistische christenen eenzelfde onbegrijpelijke redenaties er op na houden. Maar toch worden er niet bejaarden bedreigt door 80 katholieken oid.
Overigens zou het verwerpen van religie ook aardig 'discriminerend' zijn volgens de linkse kerk, maar ik hoor ze er maar bar weinig over...
quote:Racisme an sich is niets mis mee.
quote:Dat heeft niks met een cultuur te maken. Maar met pure verveling en haantjesgedrag.
Op zondag 19 oktober 2003 14:33 schreef Lemmiwinks het volgende:Maar toch worden er niet bejaarden bedreigt door 80 katholieken oid.
quote:Geil, vandaag ben ik een jood...
Op zondag 19 oktober 2003 14:35 schreef Youssef het volgende:[..]
Kijk daar, weer een domme jood die alles door elkaar haalt
![]()
quote:Ja best wel... Wanneer komt het in de krant?
Op zondag 19 oktober 2003 14:33 schreef dawg het volgende:Dat is toch te gek voor woorden?
quote:Cultuur dus.
Op zondag 19 oktober 2003 14:36 schreef calvobbes het volgende:[..]
Dat heeft niks met een cultuur te maken. Maar met pure verveling en haantjesgedrag.
quote:heb nog nooit een m******** iemand in zijn eentje zien slaan, of alleen al ruzie maken
Op zondag 19 oktober 2003 14:12 schreef dawg het volgende:[..]
Iedereen snapt dat met 30 man iemand afslaan triest is.
En het zijn "toevallig" marokkanen.
quote:Nee, omdat dit soort gedrag niet door religie of afkomst wordt veroorzaakt, maar door armoede en frustratie. Niet dat ik dit soort jongetjes zielig vind hoor, ze moeten echt wel hard aangepakt worden. Maar niet omdat ze Marokkaans zijn, maar gewoon om hun gedrag en mensen van andere afkomst net zo hard.
Op zondag 19 oktober 2003 14:33 schreef Lemmiwinks het volgende:[..]
[offtopique]
Dat is 1 reden, de andere reden is dat de welvarendste mensen onder ons er profijt aan hebben dat continenten als Afrika zich niet degelijk ontwikkelen en zo goedkoop grondstoffen kunnen inkopen[ontopique]
quote:Zoals dat Marokkanen crimineler zijn? Das best grappig, want Marokkanen hebben zeer verschillende etnische achtergronden. Sommigen zijn berbers, andere Arabisch en weer anderen zijn weer verwant aan negers. Dan zijn al die rassen dus in essentie crimineel volgens jou?
Op zondag 19 oktober 2003 14:35 schreef Antagonist het volgende:[..]
Racisme an sich is niets mis mee.
Iedereen maakt onderscheid tussen rassen, en het is gewoon de natuur dat rassen verschillende eigenschappen hebben.
quote:Net zoals Hooligans ook een onderdeel van de Nederlandse cultuur zijn zeker?
Op zondag 19 oktober 2003 14:37 schreef ErikT het volgende:Cultuur dus.
quote:En jij hebt wel wat zinnigs te melden?
Op zondag 19 oktober 2003 14:41 schreef dawg het volgende:
calvobbes, als je niks zinnigs te melden hebt, blijf dan ook weg.
Tja, dan vind ik het niet gek dat er groepen mensen zijn die elkaar zo gaan haten dat ze elkaar verrot slaan.
quote:Precies.
Op zondag 19 oktober 2003 14:41 schreef calvobbes het volgende:[..]
Net zoals Hooligans ook een onderdeel van de Nederlandse cultuur zijn zeker?
quote:Laat calvobbes met rust hè?
Op zondag 19 oktober 2003 14:41 schreef dawg het volgende:
calvobbes, als je niks zinnigs te melden hebt, blijf dan ook weg.
M.a.w.: Rot op.
quote:Waarschijnlijk waren het 5 mensen die gewoon op weg naar buiten waren, en daarbij per ongeluk tegen zijn neef en de holmaat daarvan aanliepen.
Op zondag 19 oktober 2003 14:44 schreef calvobbes het volgende:[..]
een verhaal dat wel heel erg overdreven klinkt
quote:Rassen moet je als een wijder begrip zien, op ieder continent zijn de mensen anders ontwikkeld.
Op zondag 19 oktober 2003 14:40 schreef Miwe het volgende:[..]
Zoals dat Marokkanen crimineler zijn? Das best grappig, want Marokkanen hebben zeer verschillende etnische achtergronden. Sommigen zijn berbers, andere Arabisch en weer anderen zijn weer verwant aan negers. Dan zijn al die rassen dus in essentie crimineel volgens jou?
Europeanen hebben met hun gemiddelde 22 graden de beste termperatuur voor hersenontwikkeling gehad. daarom hebben wij iets grotere hersenen.
Ook hadden wij het qua voedsel altijd ruim zat , wat onze dikkere vetlaag verklaart
In Afrika was dat niet zo , het was een kwestie van overleven daarom hebben negers zoveel spiermassa en een iets dikkere voorhoofdsholte wat ook iets kleinere hersenen oplevert.
Blanke mensen zijn de beste zwemmers door hun vetlaag, negers zijn door hun dikkere schedel en meer spiermassa betere boksers.
Sommige mensen knijpen hun ogen hier voor dicht, maar het is nog steeds van toepassing op de rassen en hun gedrag.
Arbeidsproductiviteit zie je er ook in terug, een afrikaan is minder productief dan een aziaat , dit omdat een Afrikaan niet op het heetste van de dag gaat werken.
quote:Ik klaag over iets wat in RL gebeurt.
Op zondag 19 oktober 2003 14:44 schreef calvobbes het volgende:[..]
En jij hebt wel wat zinnigs te melden?
Hier een beetje de mensen ophitsten met een verhaal dat wel heel erg overdreven klinkt en niet controleerbaar is......
quote:Maar waarom zijn (Noord-) Afrikaanse rassen dan crimineel volgens jou?
Op zondag 19 oktober 2003 14:49 schreef Antagonist het volgende:[..]
Rassen moet je als een wijder begrip zien, op ieder continent zijn de mensen anders ontwikkeld.
Europeanen hebben met hun gemiddelde 22 graden de beste termperatuur voor hersenontwikkeling gehad. daarom hebben wij iets grotere hersenen.
Ook hadden wij het qua voedsel altijd ruim zat , wat onze dikkere vetlaag verklaartIn Afrika was dat niet zo , het was een kwestie van overleven daarom hebben negers zoveel spiermassa en een iets dikkere voorhoofdsholte wat ook iets kleinere hersenen oplevert.
Blanke mensen zijn de beste zwemmers door hun vetlaag, negers zijn door hun dikkere schedel en meer spiermassa betere boksers.
Sommige mensen knijpen hun ogen hier voor dicht, maar het is nog steeds van toepassing op de rassen en hun gedrag.
Arbeidsproductiviteit zie je er ook in terug, een afrikaan is minder productief dan een aziaat , dit omdat een Afrikaan niet op het heetste van de dag gaat werken.
quote:Nee ik bedoel niet beide kanten van het verhaal vertellen.
Op zondag 19 oktober 2003 14:49 schreef dawg het volgende:Ik klaag over iets wat in RL gebeurt.
Ophitsen? Je zult jezelf bedoelen met je verdraaien van nogal wat reacties.
Was het een rel om niks? Of liep jouw neef niet al de hele wedstrijd 1 van die spelers uit te schelden?
Je maakt mij niet wijs dat 30 marokkanen ineens zonder reden alleen jouw neef aan gaan vallen. En dat het nieuws niet haalt..
quote:Maar dat wil nog niet zeggen dat alle Europeanen die extra hersenen goed gebruiken....
Op zondag 19 oktober 2003 14:49 schreef Antagonist het volgende:Europeanen hebben met hun gemiddelde 22 graden de beste termperatuur voor hersenontwikkeling gehad. daarom hebben wij iets grotere hersenen.
quote:Er werd een overtreding gemaakt (duwtje ofzo) vlak voor tijd. Er ontstond een discussie over de overtreding, en ineens vlogen die gasten op mn neef zijn vriend. Ik was er verder niet bij dus heb geen details, maar met 30 man? Dan weet ik genoeg, dat gaat te ver.
Op zondag 19 oktober 2003 14:53 schreef calvobbes het volgende:[..]
Nee ik bedoel niet beide kanten van het verhaal vertellen.
Was het een rel om niks? Of liep jouw neef niet al de hele wedstrijd 1 van die spelers uit te schelden?
Je maakt mij niet wijs dat 30 marokkanen ineens zonder reden alleen jouw neef aan gaan vallen. En dat het nieuws niet haalt..
quote:
Op zondag 19 oktober 2003 14:49 schreef Antagonist het volgende:Rassen moet je
[knip]
de dag gaat werken.
Nou ja, je hebt de klok horen luiden, nu nog de klepel zien te vinden
quote:En in die 'discussie' is toevallig niet het woord kutmarokkaan gevallen, ofzo?
Op zondag 19 oktober 2003 14:56 schreef dawg het volgende:[..]
Er werd een overtreding gemaakt (duwtje ofzo) vlak voor tijd. Er ontstond een discussie over de overtreding, en ineens vlogen die gasten op mn neef zijn vriend. Ik was er verder niet bij dus heb geen details, maar met 30 man? Dan weet ik genoeg, dat gaat te ver.
quote:damn dat is wel vet vervelend, waar woont je neef? gouda misschien!
Op zondag 19 oktober 2003 13:48 schreef dawg het volgende:
Goverdomme kutmarokkanen.
Mijn neef en zijn vrienden gister tijdens een partij zaalvoetbal door fucking 30!!!! marokkanen helemaal de tering in geslagen.Kunnen ze wel, stelletje lafbekken.
Eruit met die hap, en nooit meer erin laten.![]()
quote:
Rassen moet je als een wijder begrip zien, op ieder continent zijn de mensen anders ontwikkeld.
Ook hadden wij het qua voedsel altijd ruim zat , wat onze dikkere vetlaag verklaartIn Afrika was dat niet zo , het was een kwestie van overleven daarom hebben negers zoveel spiermassa en een iets dikkere voorhoofdsholte wat ook iets kleinere hersenen oplevert.
Kan ik je inhuren als ik eens heel saggo ben!?
Blaatverhalen vind ik meestal wel amusant
quote:Wat een knuppel, surprise ook jouw voorouders scheten vanuit een boom ergens in Afrika.
Zoals dat Marokkanen crimineler zijn? Das best grappig, want Marokkanen hebben zeer verschillende etnische achtergronden. Sommigen zijn berbers, andere Arabisch en weer anderen zijn weer verwant aan negers. Dan zijn al die rassen dus in essentie crimineel volgens jou?<hr></blockquote>Rassen moet je als een wijder begrip zien, op ieder continent zijn de mensen anders ontwikkeld.
[Dit bericht is gewijzigd door Fransje op 19-10-2003 15:04]
quote:Donder jij eens heel gauw op idioot
Op zondag 19 oktober 2003 14:57 schreef Little_Meanie het volgende:
quote:Lezen, ik was er niet bij dus de inhoud vd discussie weet ik niet.
Op zondag 19 oktober 2003 14:57 schreef Miwe het volgende:[..]
En in die 'discussie' is toevallig niet het woord kutmarokkaan gevallen, ofzo?
quote:Little Meanie in da house
-edit- quote
[Dit bericht is gewijzigd door QyRoZ op 19-10-2003 15:58]
quote:ga es dood
Op zondag 19 oktober 2003 14:58 schreef Scrutinizer het volgende:[..]
Donder jij eens heel gauw op idioot
quote:hoi
Op zondag 19 oktober 2003 14:59 schreef Posdnous het volgende:[..]
Little Meanie in da house
quote:Dat waren er dus 3
Op zondag 19 oktober 2003 14:56 schreef dawg het volgende:[..]
Er werd een overtreding gemaakt (duwtje ofzo) vlak voor tijd. Er ontstond een discussie over de overtreding, en ineens vlogen die gasten op mn neef zijn vriend. Ik was er verder niet bij dus heb geen details, maar met 30 man? Dan weet ik genoeg, dat gaat te ver.
quote:
fucking kutmarokkanen
ga es dood allemaal!!!
quote:Doodverwensing?
Op zondag 19 oktober 2003 14:59 schreef Little_Meanie het volgende:[..]
ga es dood
quote:Je voelt je vast vereerd...
Op zondag 19 oktober 2003 15:00 schreef Scrutinizer het volgende:[..]
Doodverwensing?
quote:Geen details, je was er niet bij maar je weet wel dat het 30 man waren en het alleen over een 'discussie' ging....
Op zondag 19 oktober 2003 14:56 schreef dawg het volgende:Er werd een overtreding gemaakt (duwtje ofzo) vlak voor tijd. Er ontstond een discussie over de overtreding, en ineens vlogen die gasten op mn neef zijn vriend. Ik was er verder niet bij dus heb geen details, maar met 30 man? Dan weet ik genoeg, dat gaat te ver.
Okeee.....
quote:nee Hans Teeuwen quote
Op zondag 19 oktober 2003 15:00 schreef Scrutinizer het volgende:[..]
Doodverwensing?
quote:Ja, daar heb je het al. Ik denk dat er wel meer aan de hand is geweest. Niet dat ie daarom door 30 man in elkaar moet worden geslagen, maar het ging ws niet alleen om die overtreding.
Op zondag 19 oktober 2003 14:59 schreef dawg het volgende:[..]
Lezen, ik was er niet bij dus de inhoud vd discussie weet ik niet.
quote:We kunnen op dit moment inderdaad niet trost zijn op op landje, en weet je waarom? Omdat er teveel mensen inwonen die hier niet horen, en die alleen maar herrie kunnen schoppen, als ze dat in hun eigen land zouden doen kregen ze tenminste straffen die voor dat soort volk alleen maar goed is!
Op zondag 19 oktober 2003 14:23 schreef UnderWorld_ het volgende:[..]
Waarom zouden we nationalistische gevoelens hebben? Nederland is slechts een doorgeefland. We zijn afhankelijk van het buitenland. De nederlandse taal heeft ook helemaal geen waarde.
Geef eens een goede reden waarom we trots zouden moeten zijn op Nederland.
Nederland is van iedereen die in Nederland woont en zich normaal gedraagd!
quote:Ja idd! Geef ze eens die kans ipv ze al meteen met achterdocht te benaderen! Dat zou een hoop schelen!
Op zondag 19 oktober 2003 15:01 schreef afhrodite het volgende:Laat ze zich toch eindelijk eens een keer aanpassen aan ons!!!!
quote:kutmarokkaan
Op zondag 19 oktober 2003 15:02 schreef Youssef het volgende:
De vriend van je neef van je nicht van zijn moeder van je broers zus zal vast ook erg stoer hebben gedaan in die discussie. Niet dat dat reden is om hem met ze 30tiggen () hem verrot te trappen, maar hij zal zich wel lelijk vergist hebben...
quote:Mja... de goddelijke Hans Teeuwen was de man die ons als eerste met de heilige 3 woorden 'ga es dood' opzadelde. Wat een talent, wat een heldendaad. Net als deze deus ons de kunst van het woord 'Boeiend!' begrijpbaar maakte. Dude...
Op zondag 19 oktober 2003 15:01 schreef Little_Meanie het volgende:[..]
nee Hans Teeuwen quote
quote:Lachuh
Op zondag 19 oktober 2003 15:01 schreef Little_Meanie het volgende:[..]
nee Hans Teeuwen quote
quote:Er is wel vaker een bullshit reden voor zinloos geweld. Je komt zeker niet veel buiten?
Op zondag 19 oktober 2003 15:01 schreef calvobbes het volgende:[..]
Geen details, je was er niet bij maar je weet wel dat het 30 man waren en het alleen over een 'discussie' ging....
Okeee.....
quote:
Op zondag 19 oktober 2003 15:03 schreef Little_Meanie het volgende:[..]
kutmarokkaan
Stumper.
quote:En maar zeiken wanneer een vrouw wordt gestenigd.
Op zondag 19 oktober 2003 15:01 schreef afhrodite het volgende:[..]
We kunnen op dit moment inderdaad niet trost zijn op op landje, en weet je waarom? Omdat er teveel mensen inwonen die hier niet horen, en die alleen maar herrie kunnen schoppen, als ze dat in hun eigen land zouden doen kregen ze tenminste straffen die voor dat soort volk alleen maar goed is!
En nederland is van de die mensen er horen, en niet van de mensen die hierheen komen en denken dat ze alles naar hun hand kunnen zetten. Laat ze zich toch eindelijk eens een keer aanpassen aan ons!!!!
quote:Ow dat zeker.
Op zondag 19 oktober 2003 15:03 schreef dawg het volgende:Er is wel vaker een bullshit reden voor zinloos geweld.
quote:Mja... het is dan ook een achterlijke cultuur die maar eens van de wereld weggevaagd moest worden ...
Op zondag 19 oktober 2003 15:05 schreef Youssef het volgende:[..]
En maar zeiken wanneer een vrouw wordt gestenigd.
quote:Maar ze willen zich niet aanpassen aan ons, dus laat ze dan allemaal maar meteen opdonderen!
Op zondag 19 oktober 2003 15:03 schreef calvobbes het volgende:[..]
Ja idd! Geef ze eens die kans ipv ze al meteen met achterdocht te benaderen! Dat zou een hoop schelen!
quote:not me
Op zondag 19 oktober 2003 15:05 schreef Youssef het volgende:[..]
En maar zeiken wanneer een vrouw wordt gestenigd.
quote:En dat basseer je op?
Op zondag 19 oktober 2003 15:06 schreef afhrodite het volgende:Maar ze willen zich niet aanpassen aan ons, dus laat ze dan allemaal maar meteen opdonderen!
Laatste tijd zijn er vaak zat mensen in het nieuws die klagen dat ze geen kans krijgen om te integreren. Mede doordat ze door figuren als jij al bij voorbaat met de nek worden aangekeken.
quote:dat basser ik op heel klein turkije (oftewel liendert) dat 5 minuten van mijn huis af ligt. Het enigste wat die mensen kunnen is daar de kinderen ontvoeren, nederlands meiden verkrachten, stelen, drugs dealen en dat soort shit.
Op zondag 19 oktober 2003 15:08 schreef calvobbes het volgende:[..]
En dat basseer je op?
Laatste tijd zijn er vaak zat mensen in het nieuws die klagen dat ze geen kans krijgen om te integreren. Mede doordat ze door figuren als jij al bij voorbaat met de nek worden aangekeken.
je moet ze gewoon 1 voor 1 terug pakken door ze te terroriseren.. kakken in de brievenbus etc.. en dat weken lang.. paar x steen door de ruit enzow veel leuker, en ze weten niet dat jij et bent.. mooi
quote:En waarvan is dat nou de oorzaak?
Op zondag 19 oktober 2003 15:08 schreef calvobbes het volgende:[..]
En dat basseer je op?
quote:
Op zondag 19 oktober 2003 15:11 schreef afhrodite het volgende:[..]
dat basser ik op heel klein turkije (oftewel liendert) dat 5 minuten van mijn huis af ligt. Het enigste wat die mensen kunnen is daar de kinderen ontvoeren, nederlands meiden verkrachten, stelen, drugs dealen en dat soort shit.
Lul toch niet zo dom man.
quote:Domme turken, ze moeten gewoon Marokkaanse meiden verkrachten, veel lekkerder!!!
Op zondag 19 oktober 2003 15:11 schreef afhrodite het volgende:[..]
dat basser ik op heel klein turkije (oftewel liendert) dat 5 minuten van mijn huis af ligt. Het enigste wat die mensen kunnen is daar de kinderen ontvoeren, nederlands meiden verkrachten, stelen, drugs dealen en dat soort shit.
quote:niemand wil die vuile stinkende kuthoeren aanraken man
Op zondag 19 oktober 2003 15:14 schreef Youssef het volgende:[..]
Domme turken, ze moeten gewoon Marokkaanse meiden verkrachten, veel lekkerder!!!
quote:
Op zondag 19 oktober 2003 15:15 schreef Little_Meanie het volgende:[..]
niemand wil die vuile stinkende kuthoeren aanraken man
quote:Hoeren??? Deze zijn vers! Ze gaan niet uit en neuken niet iedereen!
Op zondag 19 oktober 2003 15:15 schreef Little_Meanie het volgende:[..]
niemand wil die vuile stinkende kuthoeren aanraken man
quote:Goh, het ligt ook 5 minuten van mijn huis af. En ik merk er niks van
Op zondag 19 oktober 2003 15:11 schreef afhrodite het volgende:dat basser ik op heel klein turkije (oftewel liendert) dat 5 minuten van mijn huis af ligt.
quote:nee das ook waar ze mogen niet buiten komen dus neuken ze alleen opa, papa en de broertjes
Op zondag 19 oktober 2003 15:17 schreef Youssef het volgende:[..]
Hoeren??? Deze zijn vers! Ze gaan niet uit en neuken niet iedereen!
![]()
quote:Idd, moet je nagaan je hoeft maar één ding tegen ze te zeggen, of je krijgt te horen dat je een kanker hoer bent en je moeder is dit en dat en ze zeggen pas maar op want ik haal mijn familie erbij. Oftewel die mensen kunnen niets alleen en zo zullen ze dus ook niets bereiken.
Op zondag 19 oktober 2003 15:13 schreef Mugielz het volgende:
je moet gewoon geen problemen met die kutlui zoeken.. ze halen toch alleen maar familie snor op..
quote:Jouw ouders die hun ouders tig jaar terug niet accepteerde?
Op zondag 19 oktober 2003 15:13 schreef Erik_P84 het volgende:En waarvan is dat nou de oorzaak?
quote:dan ga jij toch lekker in Liendert rond lopen. Trek iets aan wat je zelf leuk vind en moet je kijken hoeveel gezeik je krijgt terwijl je helemaal niets doet
Op zondag 19 oktober 2003 15:13 schreef Posdnous het volgende:[..]
Lul toch niet zo dom man.
quote:Neeheeee dat is nou weer Volendam!
Op zondag 19 oktober 2003 15:19 schreef Little_Meanie het volgende:[..]
nee das ook waar ze mogen niet buiten komen dus neuken ze alleen opa, papa en de broertjes
quote:Marokkanen beschouwen heel Nederland als Volendam
Op zondag 19 oktober 2003 15:20 schreef mazaru het volgende:[..]
Neeheeee dat is nou weer Volendam!
quote:Ja, dus nu mag zoontje lief ongestraft wraak nemen
Op zondag 19 oktober 2003 15:19 schreef calvobbes het volgende:[..]
Jouw ouders die hun ouders tig jaar terug niet accepteerde?
quote:Zeg ik dat ergens dan?
Op zondag 19 oktober 2003 15:22 schreef Lemmiwinks het volgende:Ja, dus nu mag zoontje lief ongestraft wraak nemen
Nee dus. Herrieschoppers moeten aangepakt worden, niet de hele bevolingsgroep waar ze vandaan komen.
quote:wat een kutmensen
Op zondag 19 oktober 2003 13:48 schreef dawg het volgende:
Goverdomme kutmarokkanen.
Mijn neef en zijn vrienden gister tijdens een partij zaalvoetbal door fucking 30!!!! marokkanen helemaal de tering in geslagen.Kunnen ze wel, stelletje lafbekken.
Eruit met die hap, en nooit meer erin laten.![]()
quote:Ja, en dat doet elke Marokkaan natuurlijk
Op zondag 19 oktober 2003 15:20 schreef afhrodite het volgende:[..]
dan ga jij toch lekker in Liendert rond lopen. Trek iets aan wat je zelf leuk vind en moet je kijken hoeveel gezeik je krijgt terwijl je helemaal niets doet
Moet je eens iets aantrekken wat je zelf leuk vindt en door een middelbare school heenlopen, moet je kijken wat voor gezeik je krijgt.
quote:'Rasbewuste' NLers zijn achterlijk en mogen wmb samen met de criminele Marocs het land uitgeschopt worden.
Op zondag 19 oktober 2003 14:03 schreef Antagonist het volgende:
Ach ja, iedere rasbewuste Nederlander ziet duidelijk welke bevolkingsgroep alle ellende uithaalt.
quote:Christenen kunnen er inderdaad ook wat van. Je mag op Christelijke middelbare scholen niet eens een Iron Maiden shirt aan, dan wordt je geschorst ...
Op zondag 19 oktober 2003 15:27 schreef Posdnous het volgende:[..]
Ja, en dat doet elke Marokkaan natuurlijk
Moet je eens iets aantrekken wat je zelf leuk vindt en door een middelbare school heenlopen, moet je kijken wat voor gezeik je krijgt.
quote:Wat voor rechten ontleen jij aan wat jouw grootvader in de oorlog heeft gedaan?
Op zondag 19 oktober 2003 15:22 schreef Lemmiwinks het volgende:[..]
Ja, dus nu mag zoontje lief ongestraft wraak nemen
Was jouw grootvader toevallig NSB'er? Dan mag ik je ook neerknallen want mijnes zat in het verzet, gore nazi...
[Dit bericht is gewijzigd door mazaru op 19-10-2003 15:33]
quote:Ja en ga eens als 86 jarig vrouw eens door Schiedam lopen.
Op zondag 19 oktober 2003 15:20 schreef afhrodite het volgende:dan ga jij toch lekker in Liendert rond lopen. Trek iets aan wat je zelf leuk vind en moet je kijken hoeveel gezeik je krijgt terwijl je helemaal niets doet
Loop je ook de kans om verkracht te worden door een blanke man....
quote:sar·cas·me (het ~)
Op zondag 19 oktober 2003 15:30 schreef mazaru het volgende:[..]
Wat voor rechten ontleen jij aan wat jouw grootvader in de oorlog heeft gedaan?
Dat zeg dus helemaal niets over jou.
Ondanks dat jouw grootvader misschien een held kan zijn geweest bijna een halve eeuw geleden, zou jij makkelijk een laffaard eerste klas kunnen zijn.
Dat soort dingen weet je pas als je er voor staat.
quote:Rasbewuste Nederlanders zijn helemaal niet achterlijk!
Op zondag 19 oktober 2003 15:29 schreef MartinR het volgende:[..]
'Rasbewuste' NLers zijn achterlijk en mogen wat mij betreft samen met de criminele Marocs het land uitgeschopt worden.
quote:Dit heeft echt allemaal niets met rasbewustheid te maken hoor meid.
Op zondag 19 oktober 2003 15:37 schreef afhrodite het volgende:
Rasbewuste Nederlanders zijn helemaal niet achterlijk!
Als we geen rasbewuste Nederlanders hadden, dan was ons land al lang naar de klote. Moet je maar eens bij een marokkaan aankomen dat een andere marokkaan je fiets heeft gestolen of je zus verkracht heeft of iets anders crimineels heeft gedaan. Neej dan is het meteen van kijk ik word gediscrimineerd. Die mensen worden gewoon altijd voorgetrokken. Als ze hier de 1e 3 keer iets jatten is het nog steeds een integratie probleem, maar van waar ze vandaan komen daar worden je vingers d'r afgehakt. Sow, die mensen weten wel hoe het hoort maar aanpassen, neej ho maar ze doen toch wel wat ze zelf willen. Want ze hebben genoeg familie etc die ze er toch wel uithelpt. Otwel rasbewuste nederlanders weten alleen maar wat goed voor ze is!!
quote:ge-ouwehoer
Op zondag 19 oktober 2003 15:33 schreef Lemmiwinks het volgende:[..]
sar·cas·me (het ~)
1 bittere, bijtende spot
quote:Je slaat de spijker op de kop, wat betreft jezelf dan
Op zondag 19 oktober 2003 15:41 schreef Scrutinizer het volgende:[..]
ge-ouwehoer
1 vervelend geklets, gezeur, gezanik
2 vrijblijvend gepraat
quote:neej, weet ik maar ik moest dat andere gewoon even kwijt.
Op zondag 19 oktober 2003 15:41 schreef MartinR het volgende:[..]
Dit heeft echt allemaal niets met rasbewustheid te maken hoor meid.
quote:jood (het ~)
Op zondag 19 oktober 2003 15:41 schreef Scrutinizer het volgende:[..]
ge-ouwehoer
1 vervelend geklets, gezeur, gezanik
2 vrijblijvend gepraat
quote:Bah... de gaskamer in ...
Op zondag 19 oktober 2003 15:46 schreef Youssef het volgende:[..]
jood (het ~)
1 [scheik.] jodium
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |