quote:Zul je zien dat ze ook nog het songfestival winnen, dacht ik nog............
Op zaterdag 02 juni 2001 20:42 schreef Trainspotter het volgende:
De eerste keer komt Reiziger met het verkeerde been in en de tweede keer lat ie een prutspits voor hem komen. Nu laat ie zich weer simpel uitkappen... Kan die knakker het oranje shirt van RBC niet gaan aantrekken?
Wat mij betreft mogen Portugal en Ierland naar het W.K.
En blijven die luie Oranje multi-miljonairs met kapsones lekker thuis op hun landgoed.
Wat een stelletje eikels zeg...
Als ze uit tegen Estland al amper winnen zal het wel leuk worden in Ierland, voor de Ieren dan...
En die spits van Estland is gewoon goed!
quote:Inderdaad, maar zou toch wel leuk zijn als het op een overtuigendere manier gebeurde. Had in ieder geval wel gemoeten gezien de voetballers die "wij" in het veld zetten. Ik denk niet dat die Estlanders zoveel verdienen als "onze" jongens!!!
Op zaterdag 02 juni 2001 22:49 schreef Atrimar het volgende:
Resultaat telt, wanneer leren jullie nederlanders dat nou eens
quote:Wat hij denk ik bedoelde is dat iedereen alleen kan gaan verdedigen maar dat aanvallend spelen moeilijker is. Hij gaf ook toe dat ze door grote blunders achterkwamen namelijk.
Op zaterdag 02 juni 2001 22:51 schreef cptmarco het volgende:
Van Gaal maakte de opmerking "dat iedereen verdedigen kan". Ik heb Oranje toch een paar enorme fouten zien maken waardoor de Esten konden scoren.
quote:Niet slecht Wok,
Op zaterdag 02 juni 2001 17:38 schreef Wolk het volgende:
Ik gok op:
.
.
.
.
.
.
2-4
..
!
En Nederland wil naar het WK, terwijl ze net ZINDERENDE slotminuten tegen ESTLAND achter de rug hebben??
En dan nog weten ze het verdomd goed te doen tegen Nederland...
Chapeau(x) voor de Esten! (of hoe ge da ok schrijft)
Maar toch goed dat Nederland er 2-4 van maakte... Toch
Maar dat die Duitsers nog van een 2-0 achterstand een 2-2 maken is weer vooroordeel bevestigend... Hmpf
Maar dat is in principe best goed van onze oosterburen, doorgaan t/m de 90e (plus extra tijd) minuut...
quote:Vanavond hebben de Nederlanders hetzelfde gedaan.
Op zaterdag 02 juni 2001 23:09 schreef Tackleberry het volgende:
Maar dat die Duitsers nog van een 2-0 achterstand een 2-2 maken is weer vooroordeel bevestigend... Hmpf
Maar dat is in principe best goed van onze oosterburen, doorgaan t/m de 90e (plus extra tijd) minuut...
Daar hoor je niemand over.
Volgend jaar is iedereen weer in het Oranje gekleed.
En zullen de pseudo-supporters weer voorop lopen in de polonaise.
Ik heb gejuicht bij de 2-3, waarschijnlijk als enige.
quote:Ik heb bij alle vier de doelpunten gejuicht. (moet wel zeggen bij het schot van Frank had ik niet meteen door dat het een doelpunt was)
Op zaterdag 02 juni 2001 23:20 schreef tong80 het volgende:[..]
En waarom moet nagenoeg 'elk' nederlands elftal dat zich wil kwalificeren voor een tournooi eerst proeven aan de onontkoombare uitschakeling...tsk, 2-1 achter in de laatste 10 minuten...tegen Estland
Alleen de manier waarop in die laatste minuten (alles uit pure wanhoop?) werd gespeeld geeft me nog een ietseie pietsie moed voor straks uit tegen de ieren (zucht...alweer die ieren). Moeten we er gewoon eentje meer maken dan hun...kan een lekkere korfbaluitslag worden als 'onze' spitsen het net net zo makkelijk kunnen vinden als de ierse...
quote:Mij hoor je niet zeggen dat het niet goed, wat zeg ik behoorlijk goed is wat ze gedaan hebben.
Op zaterdag 02 juni 2001 23:20 schreef tong80 het volgende:[..]
Vanavond hebben de Nederlanders hetzelfde gedaan.
Daar hoor je niemand over.
quote:Daar heb je gelijk in... Tijdens een EK of WK zijn er een hoop bijna-supporters die net zo vrolijk mee doen..
Volgend jaar is iedereen weer in het Oranje gekleed.En zullen de pseudo-supporters weer voorop lopen in de polonaise.
Enne ik heb ook zeker gejuicht hoor!
Ruudjûh!
Hooydonck! (of hoe schrijf je dat)
quote:Weet je wat die Ieren nu denken ?
Op zondag 03 juni 2001 00:54 schreef Montagui het volgende:
(zucht...alweer die ieren).
Lekker tegen de Nederlanders, die er altijd zijn als het er op aankomt, en waarvan we 3 van de laatste 4 wedstrijden voetballes hebben gekregen.
quote:
Op zaterdag 02 juni 2001 21:14 schreef bossie het volgende:
van Gelder Was je aan het twijfelen?
van Gaal Ik was helemaal niet aan het twijfelen, ik wist alles al van te voren, waarom vraag je dat nou...
quote:Als dat geen arrogantie is, is het dan de ultieme vorm van cynisme
Op zaterdag 02 juni 2001 23:34 schreef fokje het volgende:
Ik zie elke keer in zo'n topic over nl elftal weer reacties over arrogante miljonairs e.d. Ik ken geen onzekerder elftal dan het nl elftal. Wat meer guts hebben ze nodig! Dan kunnen ze wel!
en van gaal is een "beetje" eigenwijs is het niet
iedereen roept voor de wedstrijden en langer daarvoor dattie van hooidonk erin moet zetten dus doen we dat niet
*aant begin van de wedstrijd*
quote:oke, de stand niet goed maar zie het citaat
Op vrijdag 01 juni 2001 23:15 schreef popolon het volgende:
1-2, met de hakken over de sloot
quote:Het was je waarschijnlijk niet opgevallen dat Wok eerst 1-3 had gegokt. Ook miste je de laatste regel van het bericht:
Op zaterdag 02 juni 2001 23:09 schreef ButcherBird het volgende:Niet slecht Wok,
Ik hoop dat je er een flinke weddenschap op had afgesloten??
[Dit bericht is gewijzigd door Wolk op 02-06-2001 20:52]
Zie jij Portugal verliezen van Cyprus?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |