Ik denk 0-4
* DIGGER hoopt dat de Ieren kont gaan schoppen
Tenzij Dave Benton voor Estland meedoet, want dan verliezen we weer.
quote:offtopic: waarom staat jouw icq nooit meer aan?
Op zaterdag 02 juni 2001 17:28 schreef the-O het volgende:
1-3
0-2
Ierland___ 7-15___16 - 4
Portugal__ 6-12___12 - 3
Nederland_ 6-11___17 - 6
quote:Als we tegen Estland en Ierland winnen moeten we alsnog een beslissingsduel spelen. En met puntverlies kunnen we het helemaal vergeten..
Op zaterdag 02 juni 2001 19:04 schreef Aernout het volgende:
Wie kan mij ff uitleggen wat voor resultaat we vanavond MOETEN halen?
quote:offtopic: Ik zal er beter op letten meesteres
Op zaterdag 02 juni 2001 17:30 schreef Merel het volgende:[..]
offtopic: waarom staat jouw icq nooit meer aan?
En we moeten godverdegodver wel winnen hé.
Die Pauwe, oogt verdrietig wat die aan het doen is, kan hij het niveau niet aan?
Nederland geen enkele echte kans gecreëerd, beste kansen aan het einde van 1e helft uit hoekschoppen van Estland.
quote:offtopic:
Op zaterdag 02 juni 2001 19:47 schreef the-O het volgende:[..]
offtopic: Ik zal er beter op letten meesteres
ontopic: 0-0
quote:Kwa shit is het behoorlijk dik,
Op zaterdag 02 juni 2001 19:54 schreef Trainspotter het volgende:
Tot nu toe is het dikke shit allemaal
idd.
Golver je maakt een geintje toch?
Ik zou graag die wedstrijd tegen Ierland willen zien, met een complete selectie. Ik wil er nog even niet aan denken.
quote:Golfer niet zo negatief.
Op zaterdag 02 juni 2001 20:01 schreef golfer het volgende:
Nederland heeft op dit niveau spelend absoluut niets op een WK in Japan/Korea te zoeken, dus wat mij betreft houdt het vandaag op met die kwalificatie-race en worden we (...) vandaag al definitief daarvoor uitgeschakeld.
Duitsland staat met 2-0 achter tegen Finland.
Hoezo, zijn we een beetje chauvinistisch?
Maar, natuurlijk hoop ik dat Nederland wint en zich plaatst, alleen zie ik op een WK geen enkele rol op niveau voor NL weggelegd, evenmin voor landen als Ierland of Duitsland.
Maar ja. elk toernooi moet wat toernooi-opvullende ploegen hebben voor de eerste rondes, dus wie weet kunnen we die rol nog spelen.
quote:Boos?
Op zaterdag 02 juni 2001 20:10 schreef golfer het volgende:
Whoehaha...gelijk wat boze (??) reakties?
Scoor nou
Nu lijkt ie niet meer zo op de zangeres van K's Choice
quote:ik net perongeluk 34 seconden
Op zaterdag 02 juni 2001 20:23 schreef Zapper het volgende:
Ik heb er tot nu toe nog geen minuut van gezien, maar blijkbaar mis ik nix
hahahaha
Wolk iets minder ! graag
[Dit bericht is gewijzigd door Machiel op 02-06-2001 21:22]
GOOOOOOOOOOOOOAAAAAAAAAAAL !!!
JAAAAAAAAAAAAA !!
In de kruising!!!
JAAAAAAAAA !!
1-1 dus nu.
Toch even kijken of al die miljonairs van Nederland nog verder iets kunnen inbrengen tegen die gedeeltelijke amateurs uit Estland. ?
quote:Ik hoop het niet
Op zaterdag 02 juni 2001 20:31 schreef golfer het volgende:
Toch even kijken of al die miljonairs van Nederland nog verder iets kunnen inbrengen tegen die gedeeltelijke amateurs uit Estland. ?
wat een BLAMAGE!!!
Allemaal hoge ballen op Pierre en intussen scoort Estland al weer, haha.
2-1 voor Estland!
AAAAAAAAaaaaaaaaAAAAAaaaaaAAAAAaAAaAaAaaAaaaaaaaaAAAAAaaaaaaaa
* speknek haalt nog een keer diep adem
AAAAAAAAAAAAAAaaaaaaaaaaaaAAAAAAAAAAAAaaaaaaaaaaaaaaGH
die kop van Van Gaal op de bank!
En ik heb nog wel m'n oranje Holland-going-for-goldtm boxershort aan!!!
Nu wordt het echt lachwekkend.
2-2 dus.
Het kan nog steeds alle kanten op gaan.
Frank de Boer moet wat meer nandrolon nemen, trage lul
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
KLUIVERTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTT!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
wie zegt er rellen?
Overtuigende overwinning.
Kluivert 3-2 !
Ruudje 4-2!
Bijna waren we al de grafrede voor Van Gaal aan het schrijven, maar hij leeft nog.
Volgende keer misschien de wedstrijden van het Nederlands elftal verkorten tot 25 minuten, want die laatste 25 minuten hielden ze eindelijk op met het arrogante zomeravondvoetballen.
we hebben gewonnen!
quote:Ja, want die Moffen haalden toch van 0-2 achter er een gelijkspelletje uit met 2-2 tegen Finland.
Op zaterdag 02 juni 2001 20:52 schreef tong80 het volgende:
"We" lijken wel Duitsers.
quote:Je gaat toch niet te veel in sprookjes geloven?
Op zaterdag 02 juni 2001 20:58 schreef speknek het volgende:
Nou moet Portugal ook nog even van Andorra verliezen, en dan kan het niet anders of dat we voorbestemd zijn in Japan te winnen.
Oh ja, das waar ook: kabouters bestaan.
Makkie toch.
YES YES YES YES YES YES YES
"*blaat*, *clichee*, *blaat*, oog van de naald, nog een clichee, het slechte veld, maar....het resultaat geldt."
Whoehaha.
Ierland___ 7-15___16-4
Nederland_ 7-14___21-8
Portugal__ 6-12___12-3
Ik zeg: bestel die tickets alvast maar voor Japan.
" Het is gegaan zoals ik in de voorbeschouwing voorspeld had. "
Nu kunnen jullie mij helemaal wegdragen, ik lig te rollebollen van het lachen hier.
WOEHAHAHAHAHAHAHHA
quote:Zul je zien dat ze ook nog het songfestival winnen, dacht ik nog............
Op zaterdag 02 juni 2001 20:42 schreef Trainspotter het volgende:
De eerste keer komt Reiziger met het verkeerde been in en de tweede keer lat ie een prutspits voor hem komen. Nu laat ie zich weer simpel uitkappen... Kan die knakker het oranje shirt van RBC niet gaan aantrekken?
Wat mij betreft mogen Portugal en Ierland naar het W.K.
En blijven die luie Oranje multi-miljonairs met kapsones lekker thuis op hun landgoed.
Wat een stelletje eikels zeg...
Als ze uit tegen Estland al amper winnen zal het wel leuk worden in Ierland, voor de Ieren dan...
En die spits van Estland is gewoon goed!
quote:Inderdaad, maar zou toch wel leuk zijn als het op een overtuigendere manier gebeurde. Had in ieder geval wel gemoeten gezien de voetballers die "wij" in het veld zetten. Ik denk niet dat die Estlanders zoveel verdienen als "onze" jongens!!!
Op zaterdag 02 juni 2001 22:49 schreef Atrimar het volgende:
Resultaat telt, wanneer leren jullie nederlanders dat nou eens
quote:Wat hij denk ik bedoelde is dat iedereen alleen kan gaan verdedigen maar dat aanvallend spelen moeilijker is. Hij gaf ook toe dat ze door grote blunders achterkwamen namelijk.
Op zaterdag 02 juni 2001 22:51 schreef cptmarco het volgende:
Van Gaal maakte de opmerking "dat iedereen verdedigen kan". Ik heb Oranje toch een paar enorme fouten zien maken waardoor de Esten konden scoren.
quote:Niet slecht Wok,
Op zaterdag 02 juni 2001 17:38 schreef Wolk het volgende:
Ik gok op:
.
.
.
.
.
.
2-4
..
!
En Nederland wil naar het WK, terwijl ze net ZINDERENDE slotminuten tegen ESTLAND achter de rug hebben??
En dan nog weten ze het verdomd goed te doen tegen Nederland...
Chapeau(x) voor de Esten! (of hoe ge da ok schrijft)
Maar toch goed dat Nederland er 2-4 van maakte... Toch
Maar dat die Duitsers nog van een 2-0 achterstand een 2-2 maken is weer vooroordeel bevestigend... Hmpf
Maar dat is in principe best goed van onze oosterburen, doorgaan t/m de 90e (plus extra tijd) minuut...
quote:Vanavond hebben de Nederlanders hetzelfde gedaan.
Op zaterdag 02 juni 2001 23:09 schreef Tackleberry het volgende:
Maar dat die Duitsers nog van een 2-0 achterstand een 2-2 maken is weer vooroordeel bevestigend... Hmpf
Maar dat is in principe best goed van onze oosterburen, doorgaan t/m de 90e (plus extra tijd) minuut...
Daar hoor je niemand over.
Volgend jaar is iedereen weer in het Oranje gekleed.
En zullen de pseudo-supporters weer voorop lopen in de polonaise.
Ik heb gejuicht bij de 2-3, waarschijnlijk als enige.
quote:Ik heb bij alle vier de doelpunten gejuicht. (moet wel zeggen bij het schot van Frank had ik niet meteen door dat het een doelpunt was)
Op zaterdag 02 juni 2001 23:20 schreef tong80 het volgende:[..]
En waarom moet nagenoeg 'elk' nederlands elftal dat zich wil kwalificeren voor een tournooi eerst proeven aan de onontkoombare uitschakeling...tsk, 2-1 achter in de laatste 10 minuten...tegen Estland
Alleen de manier waarop in die laatste minuten (alles uit pure wanhoop?) werd gespeeld geeft me nog een ietseie pietsie moed voor straks uit tegen de ieren (zucht...alweer die ieren). Moeten we er gewoon eentje meer maken dan hun...kan een lekkere korfbaluitslag worden als 'onze' spitsen het net net zo makkelijk kunnen vinden als de ierse...
quote:Mij hoor je niet zeggen dat het niet goed, wat zeg ik behoorlijk goed is wat ze gedaan hebben.
Op zaterdag 02 juni 2001 23:20 schreef tong80 het volgende:[..]
Vanavond hebben de Nederlanders hetzelfde gedaan.
Daar hoor je niemand over.
quote:Daar heb je gelijk in... Tijdens een EK of WK zijn er een hoop bijna-supporters die net zo vrolijk mee doen..
Volgend jaar is iedereen weer in het Oranje gekleed.En zullen de pseudo-supporters weer voorop lopen in de polonaise.
Enne ik heb ook zeker gejuicht hoor!
Ruudjûh!
Hooydonck! (of hoe schrijf je dat)
quote:Weet je wat die Ieren nu denken ?
Op zondag 03 juni 2001 00:54 schreef Montagui het volgende:
(zucht...alweer die ieren).
Lekker tegen de Nederlanders, die er altijd zijn als het er op aankomt, en waarvan we 3 van de laatste 4 wedstrijden voetballes hebben gekregen.
quote:
Op zaterdag 02 juni 2001 21:14 schreef bossie het volgende:
van Gelder Was je aan het twijfelen?
van Gaal Ik was helemaal niet aan het twijfelen, ik wist alles al van te voren, waarom vraag je dat nou...
quote:Als dat geen arrogantie is, is het dan de ultieme vorm van cynisme
Op zaterdag 02 juni 2001 23:34 schreef fokje het volgende:
Ik zie elke keer in zo'n topic over nl elftal weer reacties over arrogante miljonairs e.d. Ik ken geen onzekerder elftal dan het nl elftal. Wat meer guts hebben ze nodig! Dan kunnen ze wel!
en van gaal is een "beetje" eigenwijs is het niet
iedereen roept voor de wedstrijden en langer daarvoor dattie van hooidonk erin moet zetten dus doen we dat niet
*aant begin van de wedstrijd*
quote:oke, de stand niet goed maar zie het citaat
Op vrijdag 01 juni 2001 23:15 schreef popolon het volgende:
1-2, met de hakken over de sloot
quote:Het was je waarschijnlijk niet opgevallen dat Wok eerst 1-3 had gegokt. Ook miste je de laatste regel van het bericht:
Op zaterdag 02 juni 2001 23:09 schreef ButcherBird het volgende:Niet slecht Wok,
Ik hoop dat je er een flinke weddenschap op had afgesloten??
[Dit bericht is gewijzigd door Wolk op 02-06-2001 20:52]
Zie jij Portugal verliezen van Cyprus?
quote:Dat hoeft ook niet: als Nederland in en van Ierland wint, komen we boven hen te staan en resten ons nog thuiswedstrijden tegen Andorra en Estland. Een overwinning in Dublin is dus hoogstwaarschijnlijk genoeg voor een tweed eplek en play-offs.
Op zondag 03 juni 2001 12:43 schreef bossie het volgende:
Ik denk dat we het WK eigenlijk kunnen vergeten.
Ik denk niet dat Portugal of Ierland gaan verliezen van die snert teams .Zie jij Portugal verliezen van Cyprus?
quote:Ik heb het niet over Van Gaal, ik heb het over de spelers.
Op zondag 03 juni 2001 06:30 schreef Dinosaur_Sr het volgende:[..]
[..]Als dat geen arrogantie is, is het dan de ultieme vorm van cynisme
“Alles wat ik vooraf voorspelde is gebeurd,” aldus Van Gaal. Blijkbaar was hij vergeten de internationals in te lichten van zijn paranormale gaven. “Het was geen blamage”, vervolgde de Averhorner zijn betoog. “Ik wist dit van tevoren, ik twijfelde niet, we hebben dit doorgesproken in de rust. Op zo’n veld kan je niet goed voetballen.”
Ik erger me dood aan die onzin die die gast uitkraamt.
Ik denk ook niet of het de vraag is of Nederland het WK in Zuid-Korea en Japan haalt maar eerder of van Gaal het haalt
quote:Hoezo genoeg? Dan moet er nog steeds gewonnen worden van Andorra en Estland hoor.. en dat blijkt verdomde moeilijk voor een stel Nandrolon-slikkende mannetjes die achter een bal aan rennen.
Op zondag 03 juni 2001 12:53 schreef Dylan Dog het volgende:[..]
Dat hoeft ook niet: als Nederland in en van Ierland wint, komen we boven hen te staan en resten ons nog thuiswedstrijden tegen Andorra en Estland. Een overwinning in Dublin is dus hoogstwaarschijnlijk genoeg voor een tweed eplek en play-offs.
quote:Wacht maar als er PSV spelers in komen dan zal het wel veranderen, al is het in de laaste minuut.
Op zaterdag 02 juni 2001 20:39 schreef tong80 het volgende:
Mijn visite vindt het niet zo goed van Nederland.
quote:VOLGENS MIJ BEN JE WAT LAAT
Op zondag 03 juni 2001 16:51 schreef deeb het volgende:
VOLGENS MIJ WORDT HET 2-4 VOOR NEDERLAND.
quote:Hij had het opgenomen en pas vanavond bekeken.
Op zondag 03 juni 2001 20:10 schreef Machiel het volgende:[..]
VOLGENS MIJ BEN JE WAT LAAT
quote:Nooit, helaas
Op zaterdag 02 juni 2001 22:49 schreef Atrimar het volgende:
Resultaat telt, wanneer leren jullie nederlanders dat nou eens
quote:Jazeker Nederland heeft volgens mij elke wedstrijd weer gezeik met het vasthouden van een voorsprong...
Op zondag 03 juni 2001 16:21 schreef links234 het volgende:
Misschien zou het nederlands elftal eens moeten oefenen op het voorkomen van tegendoelpunten.
Als die er überhaubt al is dan..!!
EW bij de volksliederen: Ja hoor, het is Van Gaal gelukt, dit moet het lelijkste elftal ooit zijn (op het moment dat de camera net de Basis 11 van Nederland afgegaan is)
DIGGER bij het zien van Melchiot in de opstelling: AAAARRRRRRRRRRRRRRGGGHHHH!!!!!!!!!!!!
EW en DIGGER bij het 1e fluitsignaal: Hup Estland!
EW en DIGGER bij het zien van Ten Cate als analyticus: Aaaaaaaahhh nee he Mag Ronald niet terug, die liet je tenminste ongestoord slapen, Ten Cate is EN dom EN heeft een rotstem...
EW en DIGGER bij de 1-0: JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!
EW en DIGGER bij de 1-1: Kutzooi, tering, tyfus goal, klote nandrolonjunk, 9 van de 10 keer ziet een scheids danwel grensrechter dit niet, waarom juist nu wel?
EW en DIGGER nav de wissels bij Oranje in de 60e minuut: Mijn God, van Gaal heeft zijn record van 60 minuten gelee nu al weer scherper gesteld, van Nistelzooi erin...
EW en DIGGER bij de 2-1: Mwhoehahahahahahahahahahahaha Gaaf!
EW en DIGGER bij de 2-2: Kut, zul je zien dat het in de 90e minuut nog 2-3 wordt ook
EW en DIGGER bij de 2-3 en 2-4: Kutzooi, kut kut kut
En over wat we van de woorden van van Gaal vonden.........die verdienen een speciaal topic...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |