Wie kan ons helpen, we hebben inmiddels alle eieren kapot gegooid naar elkaar toe, en de hele keuken is een teringzooi geworden.
Zachtgekookt is risicovoller, maar ik eet ze al-tijd zacht en ben nog niet ziek ervan geworden.
Zacht is dus niet gezonder.. maar ik vind het wel lekkerder
quote:Nou, ik maak niks goed totdat ik zeker weet hoe en wat het koken van een ei betreft.
Op zondag 19 oktober 2003 10:17 schreef Pleun het volgende:
Ach, nu kunnen jullie het goedmaken. Er zijn toch geen eieren meer om te koken.
quote:Jemig wil je nu ook al je ongelijk via fok halen. Kolere heb net al dat ei uit me haar. maar even serieus een te hard gekookt ei zodat ie bijna blauw ziet is gewoon ongezocht door de hitte is een bijna hard ei en nog een beetje zacht dus precies 3 minuten en 21 seconden koken de ideale kook tijd
Op zondag 19 oktober 2003 10:16 schreef Syl68 het volgende:
Mijn vriend en ik hebben ruzie gekregen over hoe je nu een ei kookt. Hij zegt dat het gezond is om het ei niet helemaal hard te koken, ikzelf ben van mening dat een ei wel hard gekookt moet zijn zodat je eventuele salmonella bacterieen uitsluit daardoor.Wie kan ons helpen, we hebben inmiddels alle eieren kapot gegooid naar elkaar toe, en de hele keuken is een teringzooi geworden.
quote:je ben t 11 jaar jonger dan mijn vriendin man
Op zondag 19 oktober 2003 10:18 schreef ThE_ED het volgende:
Ik kook mijn eieren ook helemaal hard.daten?
quote:Hahahaha, ja leuke reactie...... maar tis nog even afwachten hoe dit allemaal afloopt hierzo. Dus aan daten begin ik voorlopig zeker niet.
Op zondag 19 oktober 2003 10:18 schreef ThE_ED het volgende:
Ik kook mijn eieren ook helemaal hard.daten?
quote:Jij geeft toch nooit toe dat je fout zit
Op zondag 19 oktober 2003 10:19 schreef Syl68 het volgende:[..]
Nou, ik maak niks goed totdat ik zeker weet hoe en wat het koken van een ei betreft.
quote:Misschien wil ze een echte vent en geen zachte eitje?
Op zondag 19 oktober 2003 10:20 schreef declan het volgende:
je ben t 11 jaar jonger dan mijn vriendin man
quote:klop we zouden voor de kinderen pannenkoeken bakken dus er gingen 20 eieren erdoor heen onee 16 de andere waren dus blauw gekookt
Op zondag 19 oktober 2003 10:20 schreef method21 het volgende:
wedden dat je niet 1 ei heb gegooid ....
quote:Nee, niet koken totdat ie blauw ziet dombo, gewoon hard, that's all en ga effe weg uit mijn topic jah.... ik stuur je wel een rapportage hiervan. |:
Op zondag 19 oktober 2003 10:19 schreef declan het volgende:[..]
Jemig wil je nu ook al je ongelijk via fok halen. Kolere heb net al dat ei uit me haar. maar even serieus een te hard gekookt ei zodat ie bijna blauw ziet is gewoon ongezocht door de hitte is een bijna hard ei en nog een beetje zacht dus precies 3 minuten en 21 seconden koken de ideale kook tijd
quote:nou en?
Op zondag 19 oktober 2003 10:20 schreef declan het volgende:[..]
je ben t 11 jaar jonger dan mijn vriendin man
quote:waarom gaan jullie uit elkaar, van wegen het stompzinnig gedrag van mijn vriendin over eieren
Op zondag 19 oktober 2003 10:21 schreef Syl68 het volgende:[..]
Hahahaha, ja leuke reactie...... maar tis nog even afwachten hoe dit allemaal afloopt hierzo. Dus aan daten begin ik voorlopig zeker niet.
quote:Moet jij eens komen kijken hierzo, 1 grote bende en smurrie.
Op zondag 19 oktober 2003 10:20 schreef method21 het volgende:
wedden dat je niet 1 ei heb gegooid ....
quote:ze houd van gevoelige types hoor, hard van buiten zacht van binnen
Op zondag 19 oktober 2003 10:21 schreef Els_saai het volgende:[..]
Misschien wil ze een echte vent en geen zachte eitje?
quote:Gevoelig is oke, maar softie.......................is heeeeeel wat anders
Op zondag 19 oktober 2003 10:24 schreef declan het volgende:[..]
ze houd van gevoelige types hoor, hard van buiten zacht van binnen
precies zoals ik het eitje wil
quote:Ja ga schoonmaken syl
Op zondag 19 oktober 2003 10:25 schreef inkie1010 het volgende:
Misschien moeten jullie ipv van te ruzieen hier die zooi gaan opruimen ofzo
quote:Ohhhh, dat mag hij doen hij is ermee begonnen niet ik.
Op zondag 19 oktober 2003 10:25 schreef inkie1010 het volgende:
Misschien moeten jullie ipv van te ruzieen hier die zooi gaan opruimen ofzo
quote:Ik softy, hahahahaha
Op zondag 19 oktober 2003 10:26 schreef Syl68 het volgende:[..]
Gevoelig is oke, maar softie.......................is heeeeeel wat anders
Succes met goedmaken!
4-5 min: halfzacht
8-10 min: hard
Serveer aan de zogenaamde risicogroepen (volgens het Staatstoezicht op de Volksgezondheid 1989 zijn dit zieken of herstellenden, zwangeren, bejaarden en kinderen beneden 5 jaar) bij voorkeur geen rauwe eiergerechten; in dit geval is alléén 100% zekerheid te geven bij een hard gekookt ei- dit is voldoende verhit geweest (boven 70 graden celcius gedurende 10 minuten).
bron : www.ei-info.nl
[Dit bericht is gewijzigd door JaZekerZ op 19-10-2003 10:28]
quote:Kijk, zie je nu wel dat ik gelijk heb??
Op zondag 19 oktober 2003 10:20 schreef inkie1010 het volgende:
Dat gaat lekker daar! Tja ik ben voor hardgekookte eieren omdat dat minder risicovol is, al is zachtgekookt naar mijn mening wel iets lekkerder!
quote:Zie je nu wel, hij vind je ook bejaard
Op zondag 19 oktober 2003 10:27 schreef RemcoDelft het volgende:
Hard gekookt vind ik persoonlijk lekkerder (m'n vriendin niet!)...
Salmonella zit in erg veel eieren, maar zolang je niet bejaard bent, en verder gezond, zal je daar geen last van hebben. Sterker nog: voor het afweersysteem is het alleen maar training
In Haagse Bluf bijvoorbeeld gaat ook rauw eiwit, is niks mis mee. Oja, wel de houdbaarheidsdatum aanhouden natuurlijkSucces met goedmaken!
Eitjes hard koken, doormidden snijden, eigeel eruit, mengen met wat kruiden, peper en zout, gesneden ham en augurk, mayonaise, en dat weer terug in de holte in het ei doen.
Serveren met salade en stokbrood ofzo.
p.s. Wat doet dit in R&P? Lijkt me meer wat voor KLB
p.p.s. Een eitje moet 6 min koken, dan issie het lekkerst (halfzacht, de gulden middenweg)
quote:Thnkssssss....... kzal het zeker even nalezen, kheb zelf ook al een site gevonden over salmonella bacterieen, deze verteld dat om alle risico's uit te sluiten je alles gewoon het beste gaar moet koken en de eieren hard.!!!
Op zondag 19 oktober 2003 10:28 schreef JaZekerZ het volgende:
Kooktijden
3-4 min: zacht4-5 min: halfzacht
8-10 min: hard
Serveer aan de zogenaamde risicogroepen (volgens het Staatstoezicht op de Volksgezondheid 1989 zijn dit zieken of herstellenden, zwangeren, bejaarden en kinderen beneden 5 jaar) bij voorkeur geen rauwe eiergerechten; in dit geval is alléén 100% zekerheid te geven bij een hard gekookt ei- dit is voldoende verhit geweest (boven 70 graden celcius gedurende 10 minuten).
bron : www.ei-info.nl
quote:Omdat we nu dus mooi wel relatieprobs hebben door die rot eieren.
Op zondag 19 oktober 2003 10:30 schreef HenryHill het volgende:
Waarom voeren jullie je discussie over FOK! ipv gewoon in de keuken? Kunnen jullie ondertussen meteen opruimen...p.s. Wat doet dit in R&P? Lijkt me meer wat voor KLB
p.p.s. Een eitje moet 6 min koken, dan issie het lekkerst (halfzacht, de gulden middenweg)
quote:We praten het eerst uit in de keuken, alleen ging dat eitje dus gooien
Op zondag 19 oktober 2003 10:30 schreef HenryHill het volgende:
Waarom voeren jullie je discussie over FOK! ipv gewoon in de keuken? Kunnen jullie ondertussen meteen opruimen...p.s. Wat doet dit in R&P? Lijkt me meer wat voor KLB
[Dit bericht is gewijzigd door declan op 19-10-2003 10:37]
quote:Een gevuld ei?
Op zondag 19 oktober 2003 10:29 schreef ThE_ED het volgende:
Weet je wat ook lekker is? Gevulde eieren.Eitjes hard koken, doormidden snijden, eigeel eruit, mengen met wat kruiden, peper en zout, gesneden ham en augurk, mayonaise, en dat weer terug in de holte in het ei doen.
Serveren met salade en stokbrood ofzo.
hmm ik denk toch dat er ook diepliggendere problemen zijn, want relatieproblemen door friggin eieren lijkt erop dat t tóch al niet zo stabiel was, wel?
quote:Haha, ja maar dit is nou niet een onderwerp waar je constructief commentaar op kunt leveren.Ik zie eerlijk gezegd ook niet in hoe wij kunnen helpen, afgezien van 'welles' / 'nietes'...
Op zondag 19 oktober 2003 10:31 schreef Syl68 het volgende:
Omdat we nu dus mooi wel relatieprobs hebben door die rot eieren.
Evengoed, succes aan jullie beiden
quote:mijn camera zit onder het ei
Op zondag 19 oktober 2003 10:33 schreef RemcoDelft het volgende:
Waar blijven de foto's van de keuken???
quote:Klopt ze vraagt me maar niet ten huwelijk
Op zondag 19 oktober 2003 10:33 schreef JaZekerZ het volgende:
Relatieprobs door eieren..hmm ik denk toch dat er ook diepliggendere problemen zijn, want relatieproblemen door friggin eieren lijkt erop dat t tóch al niet zo stabiel was, wel?
quote:Nou, nee...........geen dieperliggende problemen hoor in onze relatie, alleen we kunnen beide nogal opstandig zijn he...... tja en dan krijg je van dit soort discussies. En nu straks weer de discussie over wie de troep gaat opruimen....... PFfffffff......
Op zondag 19 oktober 2003 10:33 schreef JaZekerZ het volgende:
Relatieprobs door eieren..hmm ik denk toch dat er ook diepliggendere problemen zijn, want relatieproblemen door friggin eieren lijkt erop dat t tóch al niet zo stabiel was, wel?
quote:Inderdaad...smaken verschillen...hij een zacht ei...jij een hard...klaar
Op zondag 19 oktober 2003 10:34 schreef patio het volgende:
Je kunt het ei van degene die hem hard wiltoch gewoon langer in de pan laten zitten? Heb je allebei je zin!
Als jullie elkaar gaan opleggen hoe je je ei eet, heeft die relatie geen schijn van kans, dus kap er maar mee...
Mogen jullie van elkaar wel zelf weten wat je op je brood doet enzo? Of hoe je je koffie drinkt?
quote:maar ik mag niet koken van dr.
Je kunt het ei van degene die hem hard wiltoch gewoon langer in de pan laten zitten? Heb je allebei je zin!
quote:geen discussie mogenlijk, dat ga JIJ doen
Op zondag 19 oktober 2003 10:36 schreef Syl68 het volgende:[..]
Nou, nee...........geen dieperliggende problemen hoor in onze relatie, alleen we kunnen beide nogal opstandig zijn he...... tja en dan krijg je van dit soort discussies. En nu straks weer de discussie over wie de troep gaat opruimen....... PFfffffff......
quote:Hey das een goeie............ laat ik hem zijn eigen ei wel koken, ik zal wel even een drempel over moeten, want believe me........... hij maakt een tering zooi in de keuken als ie aan het koken is, dus vandaar dat ik het meestal doe en hij niet mag.
quote:Ze mag er geen suiker in van mij, weetje wat dat op jaar basis kost ?
Op zondag 19 oktober 2003 10:37 schreef Fendy het volgende:[..]
Inderdaad...smaken verschillen...hij een zacht ei...jij een hard...klaar
Als jullie elkaar gaan opleggen hoe je je ei eet, heeft die relatie geen schijn van kans, dus kap er maar mee...
Mogen jullie van elkaar wel zelf weten wat je op je brood doet enzo? Of hoe je je koffie drinkt?
quote:Leer eerst maar eens fatsoenlijk eieren koken.
Op zondag 19 oktober 2003 10:35 schreef declan het volgende:[..]
Klopt ze vraagt me maar niet ten huwelijk
quote:Joh, ik lust niet eens koffie met suiker dus das mooi mn eigen beslissing.
Op zondag 19 oktober 2003 10:39 schreef declan het volgende:[..]
Ze mag er geen suiker in van mij, weetje wat dat op jaar basis kost ?
quote:Ach jij maakt toch schoon
Op zondag 19 oktober 2003 10:39 schreef Syl68 het volgende:[..]
Hey das een goeie............ laat ik hem zijn eigen ei wel koken, ik zal wel even een drempel over moeten, want believe me........... hij maakt een tering zooi in de keuken als ie aan het koken is, dus vandaar dat ik het meestal doe en hij niet mag.
*slurrrrp*
trouwens: een ralatie waarbij je iemand zijn/haar trots niet eventje opzij kan zetten is gedoemd te mislukken enzo.
Maar kook je ei toch gewoon zoals je hem lekker vind. Wil je hem hard dan haal jij je ei er toch iets later uit dan hem?!
No problemo lijkt mij en anders kun je altijd nog een ei gaan bakken!
quote:Gedoemd te mislukken is dat ook zo wanneer beide mensen in deze relatie deze trots hebben?
Op zondag 19 oktober 2003 10:49 schreef Fierman het volgende:
jullie zijn gek.trouwens: een ralatie waarbij je iemand zijn/haar trots niet eventje opzij kan zetten is gedoemd te mislukken enzo.
Even offtopic: je nederlands is beroerd.
quote:Ze luisterd nooit naar me, nooit
Op zondag 19 oktober 2003 10:51 schreef Patries86 het volgende:
Blij dat die van mij nooit een ei moet!
En als hij er 1tje kookt naar mij luisterd !
quote:Goed afgericht
Op zondag 19 oktober 2003 10:51 schreef Patries86 het volgende:
Blij dat die van mij nooit een ei moet!
En als hij er 1tje kookt naar mij luisterd !
quote:Ahhhh, zielig ben je he.....
Op zondag 19 oktober 2003 10:53 schreef declan het volgende:[..]
Ze luisterd nooit naar me, nooit
quote:Precies een ieder in zijn of haar waarde laten. Maar dat betekent nog niet dat ik over me heen moet laten lopen nietwaar?
Op zondag 19 oktober 2003 10:52 schreef nynke_p het volgende:
Tsjah....er worden al zolang zacht gekookte eieren gegeten en er gebeurd zelden wat, ik denk niet dat het echt kwaad kan.Maar kook je ei toch gewoon zoals je hem lekker vind. Wil je hem hard dan haal jij je ei er toch iets later uit dan hem?!
No problemo lijkt mij en anders kun je altijd nog een ei gaan bakken!
quote:ga schoonmaken jij
Op zondag 19 oktober 2003 10:55 schreef Syl68 het volgende:[..]
Ahhhh, zielig ben je he.....
[Dit bericht is gewijzigd door declan op 19-10-2003 10:57]
quote:Sterke maag dus
Op zondag 19 oktober 2003 10:57 schreef Georges het volgende:
Waar je al niet ruzie om kan hebben zeg, en dan nog hier gaan uitvechten ook
Ik eet al jaren zacht gekookte eieren, zo rond de 4 minuten, bijna elke dag 2, nog nooit problemen gehad.
Véél opruimplezier
quote:Pfffff....... Dr. Phil...........
Op zondag 19 oktober 2003 10:58 schreef Martijn16 het volgende:
Waar maken jullie je nou druk om? Syl heeft d'r antwoord over het eieren koken. Nu zitten jullie nog met het probleem van de eieren op de grond. Jullie hebben ALLEBEI gegooid, dus gaan jullie het SAMEN opruimen. Hebben jullie ondertussen gelijk tijd voor een gesprek over jullie relatie.Véél opruimplezier
quote:je weet dus niet dat we ook ruzie hebben over de kook tijd van bloemkool, als ze die gaat gooien
Waar maken jullie je nou druk om? Syl heeft d'r antwoord over het eieren koken. Nu zitten jullie nog met het probleem van de eieren op de grond. Jullie hebben ALLEBEI gegooid, dus gaan jullie het SAMEN opruimen. Hebben jullie ondertussen gelijk tijd voor een gesprek over jullie relatie.Véél opruimplezier
quote:Maar wel lief dat je met ons meedenkt.
quote:JAAAAAAA, ik wist het wel
Op zondag 19 oktober 2003 10:59 schreef Kanzaki het volgende:
Hard koken natuurlijk. Je hebt gelijk.
quote:Als ze een beetj kan richten, had jij hier nu niet gezeten..
Op zondag 19 oktober 2003 11:00 schreef declan het volgende:[..]
je weet dus niet dat we ook ruzie hebben over de kook tijd van bloemkool, als ze die gaat gooien
quote:Stop jij 'es met zuchten; maak jezelf nuttig: Sleep hem mee en ga opruimen
Op zondag 19 oktober 2003 10:59 schreef Syl68 het volgende:[..]
Pfffff....... Dr. Phil...........
[Dit bericht is gewijzigd door Martijn16 op 19-10-2003 11:03]
quote:Hahahaha, klopt dat ik niet kan richten maar met bloemkolen moet het zeker wel lukken.
Op zondag 19 oktober 2003 11:01 schreef Martijn16 het volgende:[..]
Als ze een beetj kan richten, had jij hier nu niet gezeten..
quote:Euh we zijn nog niet aan het avond eten begonnen
Op zondag 19 oktober 2003 11:01 schreef Martijn16 het volgende:[..]
Als ze een beetj kan richten, had jij hier nu niet gezeten..
quote:Over je heen laten lopen..nee inderdaad niet. In een relatie moet je gelijkwaardig zijn aan elkaar. Maar wat is nou precies het punt die eieren of de slechte relatie?
Op zondag 19 oktober 2003 10:56 schreef Syl68 het volgende:[..]
Precies een ieder in zijn of haar waarde laten. Maar dat betekent nog niet dat ik over me heen moet laten lopen nietwaar?
Ik bedoel iedereen heeft wel eens een andere mening, bijvoorbeeld over het koken van een ei, maar heb je dan direct relatieproblemen.
Leg uit.....
quote:Hij is begonnen dan mag hij het afmaken ook........... dus HIJ moet opruimen niet ik.
Op zondag 19 oktober 2003 11:02 schreef Martijn16 het volgende:[..]
Stop jij 'es met zuchten; maak jezelf nuttig: Sleep hem mee en ga opruimen
quote:* Martijn16 kijkt rond 18.00 wel uit naar het topic: "Ruzie over hoe je een bloemkool bereidt"
Op zondag 19 oktober 2003 11:02 schreef Syl68 het volgende:[..]
Hahahaha, klopt dat ik niet kan richten maar met bloemkolen moet het zeker wel lukken.
quote:jij hebt teveel ei in je ogen zeg, jij gooide dat ei op me voet en beweerde dat je hem perongeluk met 40 km per uur liep vallen. vandaar dat je dat ei in je haar kreeg
Op zondag 19 oktober 2003 11:03 schreef Syl68 het volgende:[..]
Hij is begonnen dan mag hij het afmaken ook........... dus HIJ moet opruimen niet ik.
quote:Leg uit?? Is het niet duidelijk dan?? Lees zijn reactie's maar eens dan wordt het je wel duidelijk. Uitleg is niet nodig !!
Op zondag 19 oktober 2003 11:03 schreef nynke_p het volgende:[..]
Over je heen laten lopen..nee inderdaad niet. In een relatie moet je gelijkwaardig zijn aan elkaar. Maar wat is nou precies het punt die eieren of de slechte relatie?
Ik bedoel iedereen heeft wel eens een andere mening, bijvoorbeeld over het koken van een ei, maar heb je dan direct relatieproblemen.
Leg uit.....
quote:En jij vond het zo leuk om terug te gooien, dús ben jij sociaal en help je mee. Ik hoorde net iets over kinderen in jullie huis??
Op zondag 19 oktober 2003 11:03 schreef Syl68 het volgende:[..]
Hij is begonnen dan mag hij het afmaken ook........... dus HIJ moet opruimen niet ik.
quote:ik vrees eerder man vermoord door bloemkool
Op zondag 19 oktober 2003 11:04 schreef Martijn16 het volgende:[..]
* Martijn16 kijkt rond 18.00 wel uit naar het topic: "Ruzie over hoe je een bloemkool bereidt"
quote:Ja dat klopt dat er kinderen aanwezen zijn, ze spelen nu op de glijbaan die is ontstaan door alle eiershit op de grond.....
Op zondag 19 oktober 2003 11:05 schreef Martijn16 het volgende:[..]
En jij vond het zo leuk om terug te gooien, dús ben jij sociaal en help je mee. Ik hoorde net iets over kinderen in jullie huis??
Oh en als er kinderen in het spel zijn, zou ik zeker aan jullie relatie werken...want zij zullen er uiteindelijk het dupe van worden als er twee ouders zijn die het nergens over eens kunnen worden!!!!
Amen!
[Dit bericht is gewijzigd door nynke_p op 19-10-2003 11:08]
quote:ik schreef net al dat ik haar wilde helpen, maar neej ze weigerd
Op zondag 19 oktober 2003 11:05 schreef Martijn16 het volgende:[..]
En jij vond het zo leuk om terug te gooien, dús ben jij sociaal en help je mee. Ik hoorde net iets over kinderen in jullie huis??
quote:euh met wie moet ik anders op een gelijkwaardige manier ruzie maken?
Op zondag 19 oktober 2003 11:07 schreef nynke_p het volgende:
Ik ben er van overtuigd dat deze mensen het nu smaen maar moeten uitzoeken! Ze hebben tips genoeg gehad. En lukt het echt niet om er uit te komen, dan zou ik al ik jullie was maar eens even nadenken waarom jullie eigenlijk een relatie hebben...Amen!
[Dit bericht is gewijzigd door declan op 19-10-2003 11:08]
Kijk even op deze site (voor de doorgewinterde ovofiel):
http://www.ei-info.nl/Eieren_in_de_keuken/voedingswaarde_van_eieren.htm
Als je dingen kookt gaat de structuur van de bastanddelen deels verloren, of raakt het in een andere toestand. Het mannetje hier in kwestie heeft dus op dit vlak gelijk... de vitamines gaan niet zo hard verloren en is het eitje dus gezonder.
Maar... Als je ook voor de kindertjes eitjes gaat maken kun je deze dus beter wel hard koken, omdat als er een geval van salmonella-infectie ontstaat, zij er meer last van hebben... op dit vlak heeft het vrouwtje dus gelijk...
Ergo: Ga maar fijn buiten spelen met de kids en maak er een vrolijke dag van... jottem, jolijt, joechee...
quote:J geld staat hier imho helemaal los van. Doe nou allebei niet zo moeilijk. Ga samen opruimen & goedmaken enzo. Moeten jullie kinderen van jullie leren dat j j zooi gewoon moet laten liggen? En dr lekker ruzie over maken?
Op zondag 19 oktober 2003 11:07 schreef declan het volgende:[..]
ik schreef net al dat ik haar wilde helpen, maar neej ze weigerd
ze weigerd altijd bij alles
behalve me centen
quote:Goed idee, we zeggen tegen de kids dat zij die troep hebben gemaakt en dat zij het maar moeten opruimen die glij sporen hebben zij tenslotte gemaakt. bedankt voor de tip
Op zondag 19 oktober 2003 11:08 schreef Doodkapje het volgende:Mensen, mensen... het is zondagochtend... zonnetje schijnt... ga wandelen met de kids ofzo, veel leuker...
Kijk even op deze site (voor de doorgewinterde ovofiel):
http://www.ei-info.nl/Eieren_in_de_keuken/voedingswaarde_van_eieren.htmAls je dingen kookt gaat de structuur van de bastanddelen deels verloren, of raakt het in een andere toestand. Het mannetje hier in kwestie heeft dus op dit vlak gelijk... de vitamines gaan niet zo hard verloren en is het eitje dus gezonder.
Maar... Als je ook voor de kindertjes eitjes gaat maken kun je deze dus beter wel hard koken, omdat als er een geval van salmonella-infectie ontstaat, zij er meer last van hebben... op dit vlak heeft het vrouwtje dus gelijk...Ergo: Ga maar fijn buiten spelen met de kids en maak er een vrolijke dag van... jottem, jolijt, joechee...
[Dit bericht is gewijzigd door declan op 19-10-2003 11:11]
quote:dat goed maken dat mogen de kinderen niet zien hoor
Op zondag 19 oktober 2003 11:09 schreef Martijn16 het volgende:[..]
J geld staat hier imho helemaal los van. Doe nou allebei niet zo moeilijk. Ga samen opruimen & goedmaken enzo. Moeten jullie kinderen van jullie leren dat j j zooi gewoon moet laten liggen? En dr lekker ruzie over maken?
quote:
Op zondag 19 oktober 2003 11:10 schreef declan het volgende:[..]
Goed idee, we zeggen tegen de kids dat zij die troep hebben gemaakt en dat zij het maar moeten opruimen die glij sporen hebben zij tenslotte gemaakt. bedankt voor de tip
quote:Bedankt voor je adviezen en een prettige dag verder nog
Op zondag 19 oktober 2003 11:11 schreef nynke_p het volgende:
Verlaat bij deze dit topic......ik hoop dat jullie eruit komen!
quote:Ik hoop ook dat ze inziet dat ze fout zit
Op zondag 19 oktober 2003 11:11 schreef nynke_p het volgende:
Verlaat bij deze dit topic......ik hoop dat jullie eruit komen!
quote:eikel..
Op zondag 19 oktober 2003 11:12 schreef declan het volgende:[..]
Ik hoop ook dat ze inziet dat ze fout zit
quote:óf ze hebben Wanadoo als provider, en is het internet weer eens weggevallen...
Op zondag 19 oktober 2003 11:15 schreef Petertje81 het volgende:
Ziehier: mensen die van elkaar houden en weten hoe je een relatie leuk houdt. Weg te gaan.
quote:Pardon
Op zondag 19 oktober 2003 11:13 schreef Martijn16 het volgende:[..]
eikel..
ruzieeen op fok met elkaar terwijl jullie gewoon naast elkaar zitten
zielige lui die ruzzie hebben om niets ook nog eens
Als ik het al moet geloven
ga sex hebben. Is toch veel leuker op een zondagochtend
quote:Hebben we al gehad vanochtend, maar daarna kwam dat eiergevecht.
Op zondag 19 oktober 2003 11:25 schreef oldenzaaltjuh het volgende:ga sex hebben. Is toch veel leuker op een zondagochtend
quote:Dat we sex hebben gehad?
Op zondag 19 oktober 2003 11:29 schreef oldenzaaltjuh het volgende:
ik geloof er echt niks van
quote:Klopt we hebben 3x sex gehad vanmorgen en toen wilde we wat eten
Op zondag 19 oktober 2003 11:29 schreef oldenzaaltjuh het volgende:
ik geloof er echt niks van
quote:Hahaha, oke..... hoeveel eitjes zou jij willen bevruchten dan?
Op zondag 19 oktober 2003 11:31 schreef bataaf het volgende:
ik doe er meestal tussenin.
maar het liefst bevrucht ik eitjes.
quote:wat kost dat aan alimentatie
Op zondag 19 oktober 2003 11:31 schreef bataaf het volgende:
ik doe er meestal tussenin.
maar het liefst bevrucht ik eitjes.
quote:kijk en met zulke opmerkingen er tussen door komt het dus ongeloofwaardig over
Op zondag 19 oktober 2003 11:32 schreef Syl68 het volgende:[..]
Hahaha, oke..... hoeveel eitjes zou jij willen bevruchten dan?
quote:Dacht ut effe niet........... ik ben vrouw en hij is man........
Op zondag 19 oktober 2003 11:31 schreef oldenzaaltjuh het volgende:
nee ik geloof heel dit topic nietvolgens mij zijn jullie maar 1 persoon
klonenfeestje dus
quote:1 tegelijk.
Op zondag 19 oktober 2003 11:32 schreef Syl68 het volgende:[..]
Hahaha, oke..... hoeveel eitjes zou jij willen bevruchten dan?
quote:ik ontken alles.
Op zondag 19 oktober 2003 11:33 schreef declan het volgende:[..]
wat kost dat aan alimentatie
quote:Ze is nu eenmalig eiig
Op zondag 19 oktober 2003 11:33 schreef oldenzaaltjuh het volgende:[..]
kijk en met zulke opmerkingen er tussen door komt het dus ongeloofwaardig over
quote:We zijn twee personen
Op zondag 19 oktober 2003 11:34 schreef oldenzaaltjuh het volgende:
hahaha en dat bewijst dat het geen klonen feestje is??
donder op! nu is het voor mij dus helemaal duidelijk dat "jullie" 1 persoon zijn/is
quote:Het zal wel..
Op zondag 19 oktober 2003 11:36 schreef declan het volgende:[..]
We zijn twee personen
twee pc'z naar elkaar
wil best een foto posten van ons beide
Doe het nú, voor het te laat is!!
quote:Er is jouw helemaal niets duidelijk
Op zondag 19 oktober 2003 11:34 schreef oldenzaaltjuh het volgende:
hahaha en dat bewijst dat het geen klonen feestje is??
donder op! nu is het voor mij dus helemaal duidelijk dat "jullie" 1 persoon zijn/is
[Dit bericht is gewijzigd door declan op 19-10-2003 11:40]
quote:als ik die foto mag geloven dan zijn jullie nog volwassen lui ook nog
Op zondag 19 oktober 2003 11:39 schreef declan het volgende:
www.declan.nl/sylpie.jpg " target="_blank">[afbeelding]
sjezus wat zielig
quote:Dus als 2 personen die samenwonen op 2 verschillende computers zitten maar wel hetzelfde IP adres hebben omdat we wel dezelfde verbinding hebben, zijn wij volgens jou 1 en dezelfde persoon????
Op zondag 19 oktober 2003 11:38 schreef oldenzaaltjuh het volgende:[..]
hahahhaa meer dan jij denkt
quote:nee op de manier hoe jullie posten
Op zondag 19 oktober 2003 11:40 schreef Syl68 het volgende:[..]
Dus als 2 personen die samenwonen op 2 verschillende computers zitten maar wel hetzelfde IP adres hebben omdat we wel dezelfde verbinding hebben, zijn wij volgens jou 1 en dezelfde persoon????
quote:
Op zondag 19 oktober 2003 11:39 schreef declan het volgende:
www.declan.nl/sylpie.jpg " target="_blank">[afbeelding]
quote:Als jij ons zo zielig vind, REAGEER DAN NIET
Op zondag 19 oktober 2003 11:40 schreef oldenzaaltjuh het volgende:[..]
als ik die foto mag geloven dan zijn jullie nog volwassen lui ook nog
sjezus wat zielig
quote:we zijn twee personen en als mijn camera niet onder het ei zat maakte ik een foto
Op zondag 19 oktober 2003 11:45 schreef oldenzaaltjuh het volgende:
haha is veel te luek om hier te reageren. Hoe verder we komen hoe meer we zien hoe nep dit is
Zachtgekookt is niet echt een risico, als de boel warmer is geweest dan 60 graden zijn al die salmonellatjes al de pijp uit.
Als ze eiwit ergens voor gebruiken gooien ze die eieren soms ook heel even in kokend water tegen de salmonella (behalve in verzorgingshuizen kennelijk).
Kennissen van mij hadden ruzie met Pasen, dat werd dus ook eieren gooien naarelkaar Leuke gele vlekken op de pas gewitte muur
quote:damm das wel heel erg fucking triest zeg get a life
Op zondag 19 oktober 2003 10:16 schreef Syl68 het volgende:
Mijn vriend en ik hebben ruzie gekregen over hoe je nu een ei kookt. Hij zegt dat het gezond is om het ei niet helemaal hard te koken, ikzelf ben van mening dat een ei wel hard gekookt moet zijn zodat je eventuele salmonella bacterieen uitsluit daardoor.Wie kan ons helpen, we hebben inmiddels alle eieren kapot gegooid naar elkaar toe, en de hele keuken is een teringzooi geworden.
Lijkt mij een gevalletje "through the basket fallen", om maar even een ander topic erbij te halen...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |