quote:Eey *naam*...alles goed, blablablablabla, moet je morgen nog werken? Aha...tot 6 uur, of niet? Niet..? Oh, want om 6 uur gaan de meeste van ons nog even wat drinken, en ik had het wel gezellig gevonden als jij ook zou komen.
Op woensdag 12 november 2003 20:37 schreef cb_17 het volgende:[..]
Was ik dit topic maar nooit begonnen
Nee hoor grapje, ik kan het zovaak zeggen ik waardeer de positieve en leuke reacties heel erg!
De donderdag is ook zo voorbij, en dan zitten we alweer op de dag dat het gaat gebeuren als ze er is
En wat nu als ik vraag moet je tot 6 uur werken, en ze zegt nee. Ik zeg oh, en zij vraagt hoezo dan?
Wat is het beste, wat ik dan zal zeggen, niets? Of zeggen wat ik van plan was te vragen?
Laat het gewoon lekker komen als je tegenover haar staat...
quote:dan zeg je dat je haar na afloop wel met haar mee wou fietsen als ze het niet erg zou vinden (of dat je haar wou vragen om wat te gaan drinken wat mijn voorganger net zei)
Op woensdag 12 november 2003 20:37 schreef cb_17 het volgende:[..]
Was ik dit topic maar nooit begonnen
Nee hoor grapje, ik kan het zovaak zeggen ik waardeer de positieve en leuke reacties heel erg!
De donderdag is ook zo voorbij, en dan zitten we alweer op de dag dat het gaat gebeuren als ze er is
En wat nu als ik vraag moet je tot 6 uur werken, en ze zegt nee. Ik zeg oh, en zij vraagt hoezo dan?
Wat is het beste, wat ik dan zal zeggen, niets? Of zeggen wat ik van plan was te vragen?
Nu is ze dus van school af en zie ik haar nooit meer
...
Foei daar heb ik toch echt wel even flink spijt van gehad. Dat is echt het laatste wat je moet laten gebeuren, crb_17!!!
Probeer gewoon spontaan en lief, het beste is met wat humor, over te komen. Hoe moeilijk het ook is, en ik kan het weten ![]()
Ik wens je in ieder geval heel veel succes ![]()
Ik zal het topic wel blijven volgen om misschien nog wat geniale impulsen te delen met je ![]()
edit: Tsja, eerste post... Voor smilies éérst een spatie!!
.. Oooojaaa
quote:Kijk. Ons Aller Shake maakt een bookmark. Dat laat weer zien hoe geïntereseerd men is in deze real-life soap.
Op woensdag 12 november 2003 21:53 schreef Shake het volgende:
*terugvindpostKan zelf weinig advies geven, maar veel succes iig
Maar ja. Was't maar weer donderdag. Reden voor jou (love), reden voor mij (exams). Meuh, en dan weer weekend.
quote:Ha, ha, ha, ik zie cb_17 al met een spiekbriefje voor haar staan.
Op woensdag 12 november 2003 21:59 schreef Roa het volgende:[..]
Eey *naam*...alles goed, blablablablabla, moet je morgen nog werken? Aha...tot 6 uur, of niet? Niet..? Oh, want om 6 uur gaan de meeste van ons nog even wat drinken, en ik had het wel gezellig gevonden als jij ook zou komen.
Laat het gewoon lekker komen als je tegenover haar staat...
quote:Gaan we met zijn allen naar zijn bruiloft
Op woensdag 12 november 2003 22:41 schreef The_NiteAngyl het volgende:[..]
Godver, strax gaan ze..! (gaan we daar weer een topic op openen)
ps. 'k duim voor je ts..
Oh ja gewoon beetje nonchalant blijven doen, denk ik.
[Dit bericht is gewijzigd door sweetgirly op 12-11-2003 23:00]
quote:The love Fok!, soon we'll be making your dreams come true...
Op woensdag 12 november 2003 22:51 schreef DirtyHarry het volgende:[..]
Gaan we met zijn allen naar zijn bruiloft
quote:En cb_17 steeds maar zenuwachtiger en zenuwachtiger...
Op woensdag 12 november 2003 23:35 schreef Superstudent het volgende:
real life soap
wel schattig dit topic, best leuk om het een beetje in de gaten te houden
Naar mijn idee werk je in een supermarkt? Kan het fout hebben hoor.. Maar bij mij op in de super was het vrij makkelijk om achter het rooster te komen van iemand, zelfs de bedrijfsleider was terug te vinden.. Dus, mijn grote tip om er zeker van te zijn of ze er is, is om op een vreemd tijdstip, dat er weinig mensen (Geen dus) op de plek rondlopen waar de roosters hangen even heel snel bladeren.. Tsja, als het niet zo gaat bij jullie, dan is het natuurlijk jammer wat dat betreft.
Ik wens je megaveel succes, en ik lees met je mee!
Liefs
Marjolein
quote:Het is altijd nog vrijdagavond en zaterdag dat ik moet werken. We zullen dus nog 1 nachtje moeten slapen helaas. Nu maar echt hopen dat ze er vrijdagavond is, dan word de kans benut, voor de volle 10000% !!!
Op donderdag 13 november 2003 16:22 schreef The_NiteAngyl het volgende:[..]
En cb_17 steeds maar zenuwachtiger en zenuwachtiger...
Mnjah, 'tis weer donderdag, dus er staat weer een wereld vol kansen open. Ben benieuwd of er vanavond ook wel een kans benut wordt.
En nee geen supermarkt, een bouwmarkt. Alle rooster hangen open, helaas hangen die van de kassa er niet
Ben in ieder geval wel benieuwd hoe dit verhaaltje gaat aflopen. ![]()
Good luck enzo.
quote:daar houden we je aan, en anders een ban op fok! dus zorg maar dat je dr spreekt
Op donderdag 13 november 2003 16:58 schreef cb_17 het volgende:[..]
dan word de kans benut, voor de volle 10000% !!!
quote:
Op donderdag 13 november 2003 19:54 schreef SouthernSun het volgende:[..]
daar houden we je aan, en anders een ban op fok! dus zorg maar dat je dr spreekt
hehe neej geintje. je kunt het best
quote:Kun je niet ergens wappen ofzo
Op donderdag 13 november 2003 20:07 schreef cb_17 het volgende:[..]
Tenzij ze er morgen niet is, dan kan ik haar niet spreken, maar laten we duimen van wel. Jammer genoeg heb ik geen toegang tot internet op me werk om jullie op de hoogte te houden of ze er is, helaas. Zal pas kunnen posten als ik weer thuis ben morgenavond na 9e
Als je niet zo'n casanova bent, dan moet je het niet gelijk in het eerste gesprek doen, maar in het 3e 4e of zo. Dan ken je haar en dan weet je ook haar houding tegen over je zodat je minder snel ene blauwtje loopt
succes!
quote:hey cb
Op donderdag 13 november 2003 20:07 schreef cb_17 het volgende:[..]
Tenzij ze er morgen niet is, dan kan ik haar niet spreken, maar laten we duimen van wel. Jammer genoeg heb ik geen toegang tot internet op me werk om jullie op de hoogte te houden of ze er is, helaas. Zal pas kunnen posten als ik weer thuis ben morgenavond na 9e
quote:Ach, dat krijgt ze wel te horen op dat feest wat we dan georganiseerd hebben.
Op vrijdag 14 november 2003 10:50 schreef Burrug het volgende:[..]
hey cb
ff vraagie aan jou! stel dat het nou wat word tussen jullie! laat je haar dit dan lezen? of vertel je het haar dat je advies heb gevraagd op fok?
quote:de winkelnaam hou ik nog ff voor mezelf..
Op vrijdag 14 november 2003 13:47 schreef moz het volgende:
Om welke winkel gaat het eigenlijk?
Ik zit er weer klaar voor, om 6 uur beginnen. Rond 7 uur kan ik zien of ze er is. Anders word het morgen vragen of ze wat wil drinken, in plaats van straks vragen of ze morgen wat wil drinken.
Op alle andere vragen hierboven geef ik vanavond nog wel ff antwoord.
En iedereen duimen voor mij MIJ hé rond 9 uur
, jullie horen het!!
quote:Doen we
Op vrijdag 14 november 2003 17:07 schreef cb_17 het volgende:[..]
de winkelnaam hou ik nog ff voor mezelf..
Ik zit er weer klaar voor, om 6 uur beginnen. Rond 7 uur kan ik zien of ze er is. Anders word het morgen vragen of ze wat wil drinken, in plaats van straks vragen of ze morgen wat wil drinken.
Op alle andere vragen hierboven geef ik vanavond nog wel ff antwoord.En iedereen duimen voor mij MIJ hé rond 9 uur
, jullie horen het!!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |