hier trouwens echte foto's tijdens het glaasje draaien waarbij het echt op leven en dood stond, want die geest die wou telkens naar ''goodbye'' gaan en naar de enigste vrouw gaan.

enge foto's he?
ik kan best begrijpem dat je nieuwschierig bent naar de geestenwereld. maar begin er niet aan, het is geen spel en het is allemaal echt en het kost levens. wees verstandig en bemoei je je er niet mee.
dit is alleen een tip voor alle fok!ers die willen glaasje draaien.
ik dwing je niet om het niet te gaan doen.
het is alleen een tip.
quote:houden zo, hopelijk mag dat nog lang zo blijven!
op zaterdag 18 oktober 2003 20:17 schreef f1908 het volgende:
bedankt voor de tip, maar ik geloof er eigenlijk nie in
oh ja..ik begin dus niet aan zulke stuff...
quote:daarom, maar ik zal er niet aan beginnen ook
op zaterdag 18 oktober 2003 20:18 schreef brechtje het volgende:[..]
houden zo, hopelijk mag dat nog lang zo blijven!
ik zie er de humor niet van in
quote:iedereen zijn eigen smaak. maar ze staan er niet zodat jullie dingen eng gaan vinden, maar gewoon wat er gebeurt tijdens zo'n glaasje draai ding.
op zaterdag 18 oktober 2003 20:18 schreef saban het volgende:
wat is er eng aan die foto(s) ?
er zullen vast wel geesten zijn, maar zolang ze mij niet lastig vallen, val ik ze ook niet lastig
quote:hoe kom je aan dit nieuwsbericht dan?
op zaterdag 18 oktober 2003 20:15 schreef brechtje het volgende:
een week geleden in het zuiden van het land zijn 4 meisjes gaan glaasje draaien. 3 hebben zelfmoord gepleegd. dit is allemaal echt waar, die geesten blijven je achtervolgen.
quote:
op zaterdag 18 oktober 2003 20:19 schreef famas het volgende:
lijkt me wel interessant om te weten of zoiets nu echt is of niet..ik ben niet zo'n gelover..dusss
wetenschappelijk onderzoek naar zulke dingen zou wel leuk zijn...oh ja..ik begin dus niet aan zulke stuff...
[dit bericht is gewijzigd door varr op 18-10-2003 20:22]
[dit bericht is gewijzigd door valek op 18-10-2003 20:22]
je roept ze immers alleen op toch, dat wil toch niet zeggen dat je daar slechte bedoelingen mee hebt?
ik ben denk ik te nuchter voor dit soort ongein
quote:wie dan?
op zaterdag 18 oktober 2003 20:15 schreef brechtje het volgende:een week geleden in het zuiden van het land zijn 4 meisjes gaan glaasje draaien. 3 hebben zelfmoord gepleegd.
(oftewel bullshit)
quote:op een site gelezen. geloof je het niet?
op zaterdag 18 oktober 2003 20:20 schreef icicle het volgende:[..]
hoe kom je aan dit nieuwsbericht dan?
ik geloof wel in geesten, en zal ook nooit glaasje gaan draaien, maar dit nieuwtje vind ik wat ongeloofwaardig.
quote:inderdaad, je moet er niet aan beginnen! jij hebt nog geluk gehad dat je nu nog leeft.
op zaterdag 18 oktober 2003 20:21 schreef valek het volgende:
ik heb het verschillende jaren geleden ook gedaan. ik doe het nooit meer in mijn hele leven.
er gebeurden rare dingen, ik krijg er nu weer kippenvel van.
echt niet doen.
quote:en hier kan ik mij helemaal bij aansluiten. eerlijk gezegd heb ik geen zin om precies uit de doeken te doen wat er is gebeurd, maar alles wat de geest vertelde is uitgekomen en de gebeurtenissen erna waren niet leuk.
op zaterdag 18 oktober 2003 20:21 schreef valek het volgende:
ik heb het verschillende jaren geleden ook gedaan. ik doe het nooit meer in mijn hele leven.
er gebeurden rare dingen, ik krijg er nu weer kippenvel van.
echt niet doen.
quote:nope
op zaterdag 18 oktober 2003 20:22 schreef brechtje het volgende:[..]
op een site gelezen. geloof je het niet?
quote:idd, heb er eens veel over gelezen.
op zaterdag 18 oktober 2003 20:22 schreef johnddd het volgende:
ja, je hebt helemaal gelijk, bij glaasjedraaien roep je verkeerde krachten op, niet doen!
je roept dan bijv. demonen op die kwaad willen ofzo.
quote:geloof jij het ookal niet? steeds meer mensen plegen zelfmoord doordat geesten achter hen aan zitten. me vader heeft ook met geesten gewerkt en dus ook veel dingen meegemaakt en mensen gekend die later zelfmoord hebben gepleegd. je gelooft het, of je gelooft het niet.
op zaterdag 18 oktober 2003 20:22 schreef furby het volgende:[..]
wie dan?
(oftewel bullshit)
of in welk ander willekeurig nieuws natuurlijk..
waarom komt het nou nooit in de media?
volgens mij is het slechts bangmakerij
quote:en, werkten ze een beetje door ?
op zaterdag 18 oktober 2003 20:24 schreef brechtje het volgende:[..]
me vader heeft ook met geesten gewerkt
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |