jeetje nu je het zegtquote:Op donderdag 9 december 2004 18:59 schreef popolon het volgende:
Schandalig.
Je had moeten luisteren naar de avonduitzending met Le Tour, de dagelijkse taferelen die Erik Dekker vertelde waren altijd erg grappig.

Tom van het Hek had paar jaar geleden wel zo supercoole sportquiz op tvquote:Op donderdag 9 december 2004 21:09 schreef tong80 het volgende:
Mitt toch. Zondag is de leukste uitzending met Tom van het Hek. Maandag is ook leuk door de column van Paul Onkenhout.

Voetbalkwis met een briljante deelnemer.quote:Op vrijdag 10 december 2004 22:06 schreef mitt het volgende:
[..]
Tom van het Hek had paar jaar geleden wel zo supercoole sportquiz op tv

was het een voetbalquiz? weet ik niet eens meer.quote:Op vrijdag 10 december 2004 22:16 schreef tong80 het volgende:
[..]
Voetbalkwis met een briljante deelnemer.

dat me dat nou niet meer bijstaatquote:Op vrijdag 10 december 2004 22:18 schreef tong80 het volgende:
Ik haalde als eerste de finale met een 100 % score

Het kutte was dat het werd uitgesteld vanwegen regen. En precies om 7 uur begonnen ze te tennisen.quote:Op vrijdag 10 december 2004 22:25 schreef mitt het volgende:
oh nou dan zal ik ook die aflevering niet gezien hebben
want Henman - Krajicek derde ronde Wimbledon kan ik me nog wel herinneren.

ook niet afgemaakt dacht ik, volgende dag maakte ze het af.quote:Op vrijdag 10 december 2004 22:26 schreef tong80 het volgende:
[..]
Het kutte was dat het werd uitgesteld vanwegen regen. En precies om 7 uur begonnen ze te tennisen.

Rob Fleur weer op dreef, Koeman is een druppie.quote:Op zaterdag 11 december 2004 16:13 schreef tong80 het volgende:
Sorry Popolon, zal het nooit meer doen.
Trouwens nu een panneldiscussie, altijd leuk.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |