Eén van de beste radioprogramma's, al jaren lang.
Elke zaterdag en zondag op de achtergrond, de muziekkeuze is geweldig, soms een beetje dubieus maar daarom juist.
En wat is er leuker dan the horen dat HGC op 2-0 is gekomen tegen Bloemdaal, Capirossi weer wint van Rossi en de ronde van Lombardije besproken wordt.
http://www.omroep.nl/nos/langsdelijn
Mooi
Dick van der Polder heeft altijd zo professioneel commentaar op de radio
Lekker programma altijd.
Zonet het verhaal van de enkelbreuken van Pedroso. Altijd up to date bij Langs de Lijn.
Omdat nu Robbie Williams wordt gedraaid gaat Tong voor straf de radio uitzetten en zich begeven naar het voetbalveld.
Mijn dag is nu al geslaagd.
quote:Eerst ff billenknijpen idd, en dan de opluchting of deceptie.
Op zaterdag 18 oktober 2003 15:39 schreef Fulton het volgende:
Altijd spannend om te horen.. 'er is gescoord in Arnhem' en dan aan het geluid van het stadion af te lezen of er goed of slecht nieuws aan komt.
Volgens Andy Houtkamp waren het de mooiste doelpunten ooit.
quote:Henk Kok is een partijdige randdebiel
Op zaterdag 18 oktober 2003 15:14 schreef sniper20 het volgende:
Of het verslag van Henk Kok bij FC Groningen. Ook altijd leuk !
quote:Groningse. Is ook een pleonasme.
Op zaterdag 25 oktober 2003 21:06 schreef HeyFreak het volgende:[..]
Henk Kok is een partijdige randdebiel
quote:Die gast werkt in Veendam en hij boort de BV continu eigenlijk de grond op in op TV Noord en FC Groningen zit 'ie alsmaar op te hemelen. Ik weet nog wel een keer dat FC Groningen - BV Veendam op tv te zien was en Henk Kok gaf toen commentaar. Veendam alsmaar afkraken en Groningen weer de kont likken...
Op zaterdag 25 oktober 2003 21:07 schreef tong80 het volgende:[..]
Groningse. Is ook een pleonasme.
Maar bij de FC is hij ook niet zo populair heb ik begrepen. Hij heeft een paar weken geleden geloof ik de wind van voren gekregen van Ron Jans op tv, maar dat heb ik helaas van anderen moeten horen want ik heb het zelf gemist...
Het schijnt sowieso een dikke lul te zijn want m'n broertje en een kameraad van me hebben die gast gehad voor Nederlands op de middelbare school.
quote:
Op zaterdag 25 oktober 2003 21:53 schreef DeRCT14 het volgende:
LdLwoei.. eerste post
Welcome boy.
Zoek het voetbal-en sportforum.
Succes.
quote:Priceless
Op zaterdag 18 oktober 2003 15:39 schreef Fulton het volgende:
Altijd spannend om te horen.. 'er is gescoord in Arnhem' en dan aan het geluid van het stadion af te lezen of er goed of slecht nieuws aan komt.
Vanmiddag live verslag van de korfbalwedstrijd Schotland - Nederland.
Gewoon een topprogramma dus
Geweldig radioprogramma! Heb ik elke zondag aanstaan
Nee, niet mijn programma
Voor diegene die nog niet genoeg over voetbal gehoord hebben: Gasten vanavond Johan Derksen en Youri Mulder.
En we trappen af met The Passadena's
quote:Dit is pas een goeie tip.
Op donderdag 20 november 2003 22:07 schreef popolon het volgende:
Uurtje Langs de Lijn is begonnenVoor diegene die nog niet genoeg over voetbal gehoord hebben: Gasten vanavond Johan Derksen en Youri Mulder.
En we trappen af met The Passadena's
Luisteren wat Derksen ervan vindt.
quote:Ik heb zoveel meningen gehoord, wil die van Johan en Youri nog wel een keer horen
Op donderdag 20 november 2003 22:08 schreef tong80 het volgende:[..]
Dit is pas een goeie tip.
Luisteren wat Derksen ervan vindt.
quote:M'n moeder had gisteren Barend en van Dorp gekeken.
Op donderdag 20 november 2003 22:09 schreef popolon het volgende:[..]
Ik heb zoveel meningen gehoord, wil die van Johan en Youri nog wel een keer horen
Wie was dat ? Wat een vreselijk mens.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |