Wil het graag weten, want mijn vriendin kan er nu niet eens een tandenstoker tussen hebben of ze begint al te piepen...
Heeft iemand nog nuttigere inbreng dan vandaag??
quote:Een saté-prikker gaat dieper
Op vrijdag 01 juni 2001 14:59 schreef Roonaan het volgende:
ja, wat denk je dan een tandestoker moet je eer eens eentje in je eigen aars douwen, wedden dat je ook gaat piepen..
quote:hou heten die dingen voor bij de openhaard
Op vrijdag 01 juni 2001 16:23 schreef DemonRage het volgende:[..]
Een saté-prikker gaat dieper
quote:Had je het over een pook? Nee dankje... Roet in je reet wordt zo smerig.
Op vrijdag 01 juni 2001 16:25 schreef Roonaan het volgende:[..]
hou heten die dingen voor bij de openhaard
quote:En schakelen!
Op vrijdag 01 juni 2001 16:27 schreef Laos het volgende:
Versnellingspook? Dat moet toch wel lukken?
quote:in de achteruit
Op vrijdag 01 juni 2001 16:29 schreef DemonRage het volgende:[..]
En schakelen!
quote:Duiters
Op vrijdag 01 juni 2001 15:53 schreef kamagurka het volgende:
Wie zouden dat anaal vuistneuken eiglijk hebben bedacht?
quote:Begin eerst 's met gewoon neuken zou ik zeggen. De eerste tig keer is dat genoeg oprekken lijkt me. Maar als je echt wilt vuistneuken, dan moet je nog verder ontspannen ja... Realiseer je wel dat je de anus van de ontvangende partij makkelijk kan beschadigen en als je dit vaak doet de sluitspier verslapt, wat problemen kan geven met binnenhouden van ontlasting. (Nee, hier heb ik geen ervaring mee, nadat ik dat gelezen had leek het me opeens niet zo lekker meer
Okay, en dan vuistneuken...?? Ik heb eens een video gezien, maar da's wel erg ontspannen dan hoor...
quote:Nou je hoeft niet zo negatief over jouw omvang te doen hoor...
Op vrijdag 01 juni 2001 14:58 schreef gerbruikersnaam het volgende:
Wie doet daar wel eens aan? En welk glijmiddel gebruik je?Wil het graag weten, want mijn vriendin kan er nu niet eens een tandenstoker tussen hebben of ze begint al te piepen...
quote:Kom nou een Tonka truck moet toch makkelijk kunnen passen. Als je maar hard genoeg duwt
Op zaterdag 02 juni 2001 04:35 schreef Dr.HaaiAskie het volgende:
nooit gedaan, lijkt me schadelijk voor de gezondheid eerlijk gezegd. Anaal neuken ok, maar meer lijkt mij toch te ver gaan...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |