quote:in een sort grote stad met allemaal huizen en zand en moet je een muur opblazen vlak bij een sort waterput.
Op woensdag 11 februari 2004 18:30 schreef DigiJasper het volgende:
Da's het probleem, dat weet ik niet meer
quote:Ik heb het net effe gespeeld, buiten het buitengewoon povere serveraanbod had ik wel lol, ik kan het nu beter dan vroegah, ik ben alleen vergeten hoe ik de voice commands doe en mijn keymap is nog niet optimaal.
Op woensdag 11 februari 2004 18:27 schreef Miss_Nexhil het volgende:[..]
Er zijn nog steeds 6 standaardmappen maar er zijn genoeg servers te vinden waar andere mappen worden gespeeld. Gewoon even rondscrollen via ASE the All-Seeing Eye
.
Eén van de servers van skynet.be is sowieso één van de servers waar je altijd andere mappen speelt. Weet zo niet welk nummer. Volgens mij 10 of 12, maar dat zie je dan gauw genoeg.
quote:Neem aan dat je de goldrush bedoelt ?!
Op woensdag 11 februari 2004 18:33 schreef Seal_force het volgende:[..]
in een sort grote stad met allemaal huizen en zand en moet je een muur opblazen vlak bij een sort waterput.
.... Daar moet je de tank stelen en voorbij de 2 barricades rijden. Als de tank eenmaal voorbij de 2e is en daar links tegen de muur gaat staan (bij de uitgang waar de Axis spawnen), hoef je zelf niks meer te doen om die muur op te blazen .
quote:Kan het zijn dat dat geen standaardmap is ?
En een level dat je in een grote bunker kan en er buiten dan ben je bij de escape truck en daar is ook een muur en die moet je dan opblazen maar hoe?
quote:denk eerder dat ie oasis bedoeld, grote stad en waterput, en muur opblazen.
Op woensdag 11 februari 2004 18:42 schreef Miss_Nexhil het volgende:[..]
Neem aan dat je de goldrush bedoelt ?!
.... Daar moet je de tank stelen en voorbij de 2 barricades rijden. Als de tank eenmaal voorbij de 2e is en daar links tegen de muur gaat staan (bij de uitgang waar de Axis spawnen), hoef je zelf niks meer te doen om die muur op te blazen
.
[..]Kan het zijn dat dat geen standaardmap is ?
quote:http://www.udpsoft.com/eye2/index.html
Op woensdag 11 februari 2004 18:35 schreef Piro het volgende:Wat is dat ASE spul?
Kun je ook buddy's toevoegen enzo zodat je kan zien waar bekenden spelen. Of bijvoorbeeld servers aan je favorieten toevoegen.
Nu we het er toch over hebben .
Ik heb alleen nog maar mijn favorieten in de serverlijst ? Geen idee hoe ik dat voor elkaar heb gekregen maar ik weet ook niet hoe ik het terug kan zetten ? Refreshen, afsluiten & opstarten e.d. werkt niet. Kon op de site niks vinden ..
Iemand ?!
quote:je kan gewoon kiezen uit favorites, local en internet. ergens boven de lijst dacht ik.
Op woensdag 11 februari 2004 18:45 schreef Miss_Nexhil het volgende:
[afbeelding]
Ik heb alleen nog maar mijn favorieten in de serverlijst ? Geen idee hoe ik dat voor elkaar heb gekregen maar ik weet ook niet hoe ik het terug kan zetten ? Refreshen, afsluiten & opstarten e.d. werkt niet. Kon op de site niks vinden ..
Iemand ?!
quote:Dat denk ik ook
Op woensdag 11 februari 2004 18:43 schreef PalmSpeciale het volgende:[..]
denk eerder dat ie oasis bedoeld, grote stad en waterput, en muur opblazen.
Muur opblazen > engineer > dynamite
quote:Snel ASE er op zetten, dan zul je zien dat het wel mee valt met het povere serveraanbod
Op woensdag 11 februari 2004 18:35 schreef Piro het volgende:[..]
buiten het buitengewoon povere serveraanbod
daarna moet je de guns opblazen met dyna.
[Dit bericht is gewijzigd door Piro op 12-02-2004 17:03]
quote:Uitleg is okay.
Op donderdag 12 februari 2004 19:26 schreef kanovinnie het volgende:
HULP als ik et speel staat ie na verloop van tijd vast meestal na 1 tot 3 levelsterwijl ut een wreed spel is
quote:Specs en settings bijvoorbeeld, achterlijke lamlul
Op donderdag 12 februari 2004 21:16 schreef kanovinnie het volgende:
wat voor uitleg wil je? me comp reageert HELEMAAL nietniet op ctrl-alt-delete alt-F4 ofzo
quote:Krijg je ervan als je als een debiel reageert.
Op donderdag 12 februari 2004 21:37 schreef kanovinnie het volgende:
komt morgen wel okee? en btw die lamlul ben je lekker zelf
quote:thanks
Op donderdag 12 februari 2004 21:38 schreef Piro het volgende:[..]
Krijg je ervan als je als een debiel reageert.
quote:hoeveel XP? ik had een keer 1167
Op vrijdag 13 februari 2004 00:33 schreef Piro(ALLIAS LAMLUL) het volgende:
Ik speel als engineer, zojuist weer een campaign gespeeld, de hele campaign ace gebleven, engineer gemastered in 3 maps.
quote:Check even je modifiers. Ik beperk mijn servers altijd tot west-europa, <50 ping, niet vol of leeg, geen password, geen bots en m'n lijst staat hardstikke vol...
Op donderdag 12 februari 2004 17:15 schreef Piro het volgende:
Waarom haalt ASE alle low ping servers uit mijn lijst?
Edit² : ik kan ook nooit via ASE connecten, kan iemand me helpen?
[Dit bericht is gewijzigd door Piro op 13-02-2004 14:58]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |