quote:ja is ook als LAN game te spelen via het netwerk
Op woensdag 17 december 2003 01:31 schreef Inspiration het volgende:
Is deze game ook te spelen op netwerk?
Kan er geen speciale opties voor vinden in het hostgame menu
Zit zelf vaak op xs4all et pro te spelen, merk dat ik de pro mod mis als er mensen in de weg staan
quote:Doodschieten
Op zondag 21 december 2003 21:23 schreef TazDevl het volgende:
Zit zelf vaak op xs4all et pro te spelen, merk dat ik de pro mod mis als er mensen in de weg staan
ze lopen gewoon langs je en denken alleen aan hun zelf.
quote:beetje laat
Op vrijdag 31 oktober 2003 07:32 schreef NiteSpeed het volgende:
Is er trouwens geen belangstelling voor een Fok! ET clan?
En dan meer als samen af en toe spelen onder een clantag, dan echt wars te houden.
wat een noobs spelen enemy territory! Na de gewone rtcw gespeeld te hebben (online) ben ik enemy territory gaan spelen. Echt een super spel, maar hoeveel mensen niet weten wat de bedoeling van die paar maps is, is echt ongeloofelijk! de meeste maps kun je als allied zelfs in een paar minuten voor elkaar hebben met 1 engeneer, 1 field ops, 1 covert ops en 1 medic!
quote:ja dat krijg je met een gratis spel.
Op dinsdag 30 december 2003 15:50 schreef rattaplan het volgende:
ik ben overgestapt naar americas army,wat een noobs spelen enemy territory! Na de gewone rtcw gespeeld te hebben (online) ben ik enemy territory gaan spelen. Echt een super spel, maar hoeveel mensen niet weten wat de bedoeling van die paar maps is, is echt ongeloofelijk! de meeste maps kun je als allied zelfs in een paar minuten voor elkaar hebben met 1 engeneer, 1 field ops, 1 covert ops en 1 medic!
maar gelukkig heb je ook een hoop servers zoals boomtown servers) waar weinig tot geen noobs spelen. (goede admins)
dat zul je met americas army ook wel hebben.
En bij welke servers spelen jullie het meest.
quote:Ik heb precies hetzelfde probleem, op servers zonder PunkBuster is dit probleem niet
Op maandag 15 december 2003 19:17 schreef aldmar het volgende:
Ik heb ook een probleem met ET. als ik ET opstart en een server uit kies werkt alles nog perfect. Ik kom in de game en kan als spectator kijken. Maar na 10 sec dat ik in de game ben loopt de hele pc vast. Ik kan niets meer doen. zelfs de muis beweegt niet meer, ook ctrl-alt-del werkt niet meer
Het lampje van mijn adsl USB-modem begint vervolgens te knipperen zodra de pc vastloopt. hij blijft 10-15 sec knipperen en daarna wordt hij rood. De pc die via deze pc met internet verbonden is heeft dan ook geen internet meer.
het vreemde is: het is niet elke keer als ik ET speel. 8 van de 10 keer heb ik dit probleem. wie weet wat de oorzaak is.PS: ik heb ET al op nieuw gedownd en geinstalleerd. ook de patches heb ik geinstalleerd.
En hoe en waar kan je servers vinden op internet voor dit spel, ik gebruik namelijk Gamespy Arcade, een soort multiplayer startup progje. Daarmee kan je makkelijker servers joinen en vrienden makkelijker opzoeken.
Iemand dus de ip's van Skynet
quote:nope zit altijd op de gamservers.net
Op dinsdag 20 januari 2004 21:50 schreef s00z het volgende:niemand
games.skynet.be ET 02 (195.238.1.28:27961)
games.skynet.be ET 03 (195.238.1.28:27962)
games.skynet.be ET 04 (195.238.1.28:27963)
games.skynet.be ET 05 (195.238.1.57:27960)
games.skynet.be ET 06 (195.238.1.57:27961)
games.skynet.be ET 07 (195.238.1.57:27962)
games.skynet.be ET 08 (195.238.1.57:27963)
games.skynet.be ET 09 (195.238.1.22:27960)
games.skynet.be ET 10 (195.238.1.22:27961)
games.skynet.be ET 11 (195.238.1.22:27962)
games.skynet.be ET 12 (195.238.1.22:27963)
Alstublaft
quote:Thx, en hoe kom je eraaaaaan?
Op woensdag 21 januari 2004 09:57 schreef 61neorej het volgende:
...
quote:Ik geloof dat heel veel mensen zulke problemen hebben (kijk maar es in ET nieuwsgroepen) en er is niet één oplossing voor maar je moet sowieso niet de nieuwste detonator installeren van Nvidia bij veel mensen ging het over als ze een versie lager dan 50.** namen dus iets van v45.23 (d8 ik)
Op zondag 18 januari 2004 16:53 schreef T1andonly het volgende:[..]
Ik heb precies hetzelfde probleem, op servers zonder PunkBuster is dit probleem niet
maar ik wil op alle servers spelen. Iemand een oplossing?
patch van PunkBuster ofzo?
quote:[late reactie] Ik had het ook, bleek aan de nieuwste Nvidia drivers te liggen. Dus een aantal versies terug geinstalleerd en nu werkt alles weer.
Op maandag 15 december 2003 19:17 schreef aldmar het volgende:
Ik heb ook een probleem met ET. als ik ET opstart en een server uit kies werkt alles nog perfect. Ik kom in de game en kan als spectator kijken. Maar na 10 sec dat ik in de game ben loopt de hele pc vast. Ik kan niets meer doen. zelfs de muis beweegt niet meer, ook ctrl-alt-del werkt niet meer
Het lampje van mijn adsl USB-modem begint vervolgens te knipperen zodra de pc vastloopt. hij blijft 10-15 sec knipperen en daarna wordt hij rood. De pc die via deze pc met internet verbonden is heeft dan ook geen internet meer.
het vreemde is: het is niet elke keer als ik ET speel. 8 van de 10 keer heb ik dit probleem. wie weet wat de oorzaak is.PS: ik heb ET al op nieuw gedownd en geinstalleerd. ook de patches heb ik geinstalleerd.
quote:Heb ik ook.... dat ligt aan de server van ET..... Een programma zoals The All Seeying Eye werkt wel prima....
Op woensdag 21 januari 2004 17:04 schreef xFriendx het volgende:
ik krijg geen servers meer te zien in de lijst als je het spel net start...als je connect met bijv skynet servers doet ie het wel. Hoelang is het al zo dat die anderen niet te zien zijn??
GLW_StartOpenGL() - could not load OpenGL subsystem
En volgens mij moet ik updates ofzo downloaden, maar waar? Ik heb eeen geforce 4 kaart
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |