Ik vind het een geweldige map.. Meerdere routes naar de objectives; en verder: heuvels, mg-stellingen, hoog-gras (leuk om in te verstoppen).
Verder is er echt teamwork voor nodig aan de Allied kant om het level te winnen (het komt bijna nooit voor dat alletwee de "Radar parts" door een covert op gejat worden zonder gevecht).
Just my 2 cents..
Spel geinstalleerd
Player aangemaakt
"Play Online"
En dan....
Bij RTCW is er een "get list" knopje en om actuele pings te checken de "refresh list" knop. Ik zie hier wel een "refresh list" maar geen "get list" of "get serverlist" o.i.d.
Nu heb ik dus een prachtig lege serverlist en kan derhalve niet gamen.
Wat doe ik fout?
--> nu eten dus even niet achter de pc om te replyen.
quote:
Op zaterdag 22 november 2003 18:21 schreef Maxximus het volgende:
ehh de patch geinstalleerd??http://www.rtcwfiles.com/file.info?ID=18627
Even proberen.
-edit-
Nog steeds geen servers.
[Dit bericht is gewijzigd door Roellio op 22-11-2003 19:10]
quote:Ik speel het spel al een tijdje, maar vanavond krijg ik ook geen games in m'n server list. Ik heb 't al een keer eerder gehad, maar toen ging 't vanzelf over...
Op zaterdag 22 november 2003 17:50 schreef Roellio het volgende:
Bij RTCW is er een "get list" knopje en om actuele pings te checken de "refresh list" knop. Ik zie hier wel een "refresh list" maar geen "get list" of "get serverlist" o.i.d.
Nu heb ik dus een prachtig lege serverlist en kan derhalve niet gamen.
quote:Hij stond wel goed.
Op zondag 23 november 2003 06:21 schreef Maxximus het volgende:
heel stom mischien maar stata hij niet op local of favorieten
-edit-
Dat hoereding doet het weer niet.
[Dit bericht is gewijzigd door Roellio op 23-11-2003 20:16]
mischien een paar keer op refresh list klikken
quote:je zou kunnen proberen via all seeing eye of gamespy servers te listen.
Op zondag 23 november 2003 20:11 schreef Roellio het volgende:Hij stond wel goed.
De "master server" bleek down.-edit-
Dat hoereding doet het weer niet.
quote:Ik heb inmiddels een serverlist gevonden op een games forum.
Op zondag 23 november 2003 22:13 schreef Vision het volgende:[..]
je zou kunnen proberen via all seeing eye of gamespy servers te listen.
Nieuw probleem:
Als ik connect knalt 'ie eruit zodra het spel geladen is.
"Server disconnected for unknown reason".
Punkbuster is up-to-date en firewall staat goed.
Dus...
mischien een te lange laad tijd of zo.:?
quote:idd, als je reconnect kiest doet ie 't vaak wel. Al vind ik 't vreemd dat ie dat bij iedere server doet..
Op maandag 24 november 2003 13:18 schreef Maxximus het volgende:
hb ik ook wel eens maar als ik dan reconnect loop hij gewoon door.mischien een te lange laad tijd of zo.:?
Ik heb net een 'nieuwe' computer met nieuw internet, dus ik was van plan om ET weer te downloaden en spelen maar, heeeerlijk spel. Maar in ieder geval, ik heb het geinstalleerd, computer op nieuw opgestart, open ik et... Geeft ie een foutmelding, en start zelfs de computer fout op ? Ik ben slecht met computers, en ik snap dr echt niks van..
Als iemand me zou kunnen helpen, of uitleggen wat dr fout is, graag
Daar ging ie weer voor de 6x vandaaag, lekker dat opnieuw opstarten...
Ik zocht naar iets wat ik kon herkennen of zodanig kon zien als iets specifieks, maar ik kan niks vinden, tis zo'n standaard microsoft foutmelding... weet iemand waar ik de specifieke fout vinden kan ?
PS: ik heb ET al op nieuw gedownd en geinstalleerd. ook de patches heb ik geinstalleerd.
quote:Door met je use-key (default "F") een tijdje op een lijk te douwen. Moet je volgens mij wel volle energie voor hebben (dat metertje rechtsonderin)
Op woensdag 17 december 2003 16:11 schreef Wendigo het volgende:
Ff een vraagje over c ops, Hoe jat je een pakkie ?
Echt elk wapen en functie speel ik goed. Maar ik kan gewoon niet zo'n pakkie aantrekken, zal wel heel iets simpels zijn, maar toch.
maar de persoon waar je het pak van pak moet echt dood zijn.
te downloaden vanaf hier
quote:ik normaal gesproken ook maar deze is gewoon schitterend gemaakt en je lach je eigen kapot om de extra dingetjes.
Op donderdag 18 december 2003 17:04 schreef Platina het volgende:
Ik speel alleen originele maps, die zijn goed uitgebalanceerd en draaien op de meeste servers. Bij ET vind je me trouwens gewoon onder: Platina
Kan dat ik sommige van jullie wel eens heb ingemaakt
verder is dit een zeer goede map speelbaar voor zowel de axis zijde als de allies zijnde
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |