abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_14754426
Wat heeft iedereen toch tegen "Radar"?

Ik vind het een geweldige map.. Meerdere routes naar de objectives; en verder: heuvels, mg-stellingen, hoog-gras (leuk om in te verstoppen).

Verder is er echt teamwork voor nodig aan de Allied kant om het level te winnen (het komt bijna nooit voor dat alletwee de "Radar parts" door een covert op gejat worden zonder gevecht).

Just my 2 cents..

"Hold the line! Stay with me! If you find yourself alone, riding in the green fields with the sun on your face, do not be troubled. For you are in Elysium, and you're already dead!"
pi_14778426
juist omdat je teamwork nodig heb is het op publicks een kut map.
FOR THOSE WHO HAVE BEEN INVOLVED, NO EXPLANATION IS NECESSARY, FOR THOSE WHO HAVEN'T, NO EXPLANATION IS POSSIBLE. (Shaun Tordoff, City Psychos)
pi_14844381
Ik heb een vraag, het zal wel stom zijn en ik zie vast iets over het hoofd maar:

Spel geinstalleerd
Player aangemaakt
"Play Online"
En dan....

Bij RTCW is er een "get list" knopje en om actuele pings te checken de "refresh list" knop. Ik zie hier wel een "refresh list" maar geen "get list" of "get serverlist" o.i.d.
Nu heb ik dus een prachtig lege serverlist en kan derhalve niet gamen.

Wat doe ik fout?

--> nu eten dus even niet achter de pc om te replyen.

pi_14845160
ehh de patch geinstalleerd??

http://www.rtcwfiles.com/file.info?ID=18627

FOR THOSE WHO HAVE BEEN INVOLVED, NO EXPLANATION IS NECESSARY, FOR THOSE WHO HAVEN'T, NO EXPLANATION IS POSSIBLE. (Shaun Tordoff, City Psychos)
pi_14845813
quote:
Op zaterdag 22 november 2003 18:21 schreef Maxximus het volgende:
ehh de patch geinstalleerd??

http://www.rtcwfiles.com/file.info?ID=18627

Even proberen.

-edit-

Nog steeds geen servers.

[Dit bericht is gewijzigd door Roellio op 22-11-2003 19:10]

zaterdag 22 november 2003 @ 20:27:29 #56
26263 Cybraxxx
Ondertitelloos
pi_14848135
quote:
Op zaterdag 22 november 2003 17:50 schreef Roellio het volgende:
Bij RTCW is er een "get list" knopje en om actuele pings te checken de "refresh list" knop. Ik zie hier wel een "refresh list" maar geen "get list" of "get serverlist" o.i.d.
Nu heb ik dus een prachtig lege serverlist en kan derhalve niet gamen.
Ik speel het spel al een tijdje, maar vanavond krijg ik ook geen games in m'n server list. Ik heb 't al een keer eerder gehad, maar toen ging 't vanzelf over...
Cybraxxx [Seibreksss] : That's me !
pi_14857791
heel stom mischien maar stata hij niet op local of favorieten
pi_14870175
quote:
Op zondag 23 november 2003 06:21 schreef Maxximus het volgende:
heel stom mischien maar stata hij niet op local of favorieten
Hij stond wel goed.
De "master server" bleek down.

-edit-

Dat hoereding doet het weer niet.

[Dit bericht is gewijzigd door Roellio op 23-11-2003 20:16]

pi_14873878
eerlijk zeg nooit geen problemen mee.
maar jha gebruik favo of directe ip's

mischien een paar keer op refresh list klikken

pi_14873960
quote:
Op zondag 23 november 2003 20:11 schreef Roellio het volgende:

Hij stond wel goed.
De "master server" bleek down.

-edit-

Dat hoereding doet het weer niet.

je zou kunnen proberen via all seeing eye of gamespy servers te listen.
Als de natuur perfect was...
... zouden alle anorexialijders automatisch in vluchtelingenkampen worden geboren
pi_14874206
quote:
Op zondag 23 november 2003 22:13 schreef Vision het volgende:

[..]

je zou kunnen proberen via all seeing eye of gamespy servers te listen.

Ik heb inmiddels een serverlist gevonden op een games forum.

Nieuw probleem:

Als ik connect knalt 'ie eruit zodra het spel geladen is.

"Server disconnected for unknown reason".

Punkbuster is up-to-date en firewall staat goed.

Dus...

pi_14885715
hb ik ook wel eens maar als ik dan reconnect loop hij gewoon door.

mischien een te lange laad tijd of zo.:?

pi_14886867
quote:
Op maandag 24 november 2003 13:18 schreef Maxximus het volgende:
hb ik ook wel eens maar als ik dan reconnect loop hij gewoon door.

mischien een te lange laad tijd of zo.:?

idd, als je reconnect kiest doet ie 't vaak wel. Al vind ik 't vreemd dat ie dat bij iedere server doet..
Als de natuur perfect was...
... zouden alle anorexialijders automatisch in vluchtelingenkampen worden geboren
  maandag 1 december 2003 @ 18:54:37 #64
39256 Bonobo11
Have a good time, all the time
pi_15066710
terugvind, kick post
Feyenoord!!! * Barça
pi_15066983
leuke opvolger...
pi_15435111
Ik werd hierheen verwezen, dus als volgt:

Ik heb net een 'nieuwe' computer met nieuw internet, dus ik was van plan om ET weer te downloaden en spelen maar, heeeerlijk spel. Maar in ieder geval, ik heb het geinstalleerd, computer op nieuw opgestart, open ik et... Geeft ie een foutmelding, en start zelfs de computer fout op ? Ik ben slecht met computers, en ik snap dr echt niks van..
Als iemand me zou kunnen helpen, of uitleggen wat dr fout is, graag

Daar ging ie weer voor de 6x vandaaag, lekker dat opnieuw opstarten...
Ik zocht naar iets wat ik kon herkennen of zodanig kon zien als iets specifieks, maar ik kan niks vinden, tis zo'n standaard microsoft foutmelding... weet iemand waar ik de specifieke fout vinden kan ?

The tougher the battle, the sweeter the victory!
pi_15435399
Ik heb ook een probleem met ET. als ik ET opstart en een server uit kies werkt alles nog perfect. Ik kom in de game en kan als spectator kijken. Maar na 10 sec dat ik in de game ben loopt de hele pc vast. Ik kan niets meer doen. zelfs de muis beweegt niet meer, ook ctrl-alt-del werkt niet meer
Het lampje van mijn adsl USB-modem begint vervolgens te knipperen zodra de pc vastloopt. hij blijft 10-15 sec knipperen en daarna wordt hij rood. De pc die via deze pc met internet verbonden is heeft dan ook geen internet meer.
het vreemde is: het is niet elke keer als ik ET speel. 8 van de 10 keer heb ik dit probleem. wie weet wat de oorzaak is.

PS: ik heb ET al op nieuw gedownd en geinstalleerd. ook de patches heb ik geinstalleerd.

woensdag 17 december 2003 @ 01:31:07 #68
36043 Inspiration
flame attraction
pi_15472502
Is deze game ook te spelen op netwerk?
Kan er geen speciale opties voor vinden in het hostgame menu
  woensdag 17 december 2003 @ 16:11:36 #69
25974 Wendigo
Je moet geen tijd morsen.
pi_15485941
Ff een vraagje over c ops, Hoe jat je een pakkie ?
Echt elk wapen en functie speel ik goed. Maar ik kan gewoon niet zo'n pakkie aantrekken, zal wel heel iets simpels zijn, maar toch.
The universal brotherhood of man is our most precious possession, what there is of it.
Mark Twain (1835 - 1910), Following the Equator
  woensdag 17 december 2003 @ 19:06:25 #70
39256 Bonobo11
Have a good time, all the time
pi_15490543
quote:
Op woensdag 17 december 2003 16:11 schreef Wendigo het volgende:
Ff een vraagje over c ops, Hoe jat je een pakkie ?
Echt elk wapen en functie speel ik goed. Maar ik kan gewoon niet zo'n pakkie aantrekken, zal wel heel iets simpels zijn, maar toch.
Door met je use-key (default "F") een tijdje op een lijk te douwen. Moet je volgens mij wel volle energie voor hebben (dat metertje rechtsonderin)
Feyenoord!!! * Barça
pi_15512796
volgens mij hoed dat metertje niet vol te zijn (wete niet zeker)

maar de persoon waar je het pak van pak moet echt dood zijn.

pi_15512835
echt lache map is nortpole
je kan je zelf uit een canon laten schieten je eigen trappen door een rendier ect.

te downloaden vanaf hier

pi_15517728
Ik speel alleen originele maps, die zijn goed uitgebalanceerd en draaien op de meeste servers. Bij ET vind je me trouwens gewoon onder: Platina
Kan dat ik sommige van jullie wel eens heb ingemaakt
pi_15519480
Ik ben altijd cover ops heerlijk gewoon
<A HREF="http://www.jetphotos.net/showphotos.php?userid=28195">Click Here</A> to view my aircraft photos at JetPhotos.Net!
pi_15523416
quote:
Op donderdag 18 december 2003 17:04 schreef Platina het volgende:
Ik speel alleen originele maps, die zijn goed uitgebalanceerd en draaien op de meeste servers. Bij ET vind je me trouwens gewoon onder: Platina
Kan dat ik sommige van jullie wel eens heb ingemaakt
ik normaal gesproken ook maar deze is gewoon schitterend gemaakt en je lach je eigen kapot om de extra dingetjes.

verder is dit een zeer goede map speelbaar voor zowel de axis zijde als de allies zijnde

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')