maar nee, het bleek deel 2 van de topicreeks te zijn.
quote:Hehe ik dacht ook WTF ET 2. Zet dan even deel 2 neer. aub.
Op zaterdag 18 oktober 2003 03:32 schreef twiFight het volgende:
godver ik schrok al, helemaal enthousiast
wtf, enemy territory 2 uit?!?maar nee, het bleek deel 2 van de topicreeks te zijn.
quote:
Op zaterdag 18 oktober 2003 09:17 schreef Hiawatha het volgende:
Ze ennummie is wieken!!!!
beste: oasis/fuel dump
kut: radar
quote:beste: oasis/fuel dump
Op zaterdag 18 oktober 2003 09:20 schreef Vision het volgende:
wat vinden jullie trouwens de leukste en meest kutte map?beste: oasis/fuel dump
kut: radar
Is het niet makkelijk om hier een poll voor te maken? Maak er meteen ook een voor leukste class.
quote:railgun vind ik idd ook wat minder. te chaotisch, en je kan hier zo gruwelijk irritant mortar spammen
Op zaterdag 18 oktober 2003 09:21 schreef Hiawatha het volgende:beste: oasis/fuel dump
kut: railgun.Is het niet makkelijk om hier een poll voor te maken? Maak er meteen ook een voor leukste class.
Overigens speel ik altijd als field op.
quote:ik vind seawall battery heel erg lastig als allies. het is maar goed dat die route achterom erin zit, anders was ie vrijwel onmogelijk met een goed verdedigend team.
Op zaterdag 18 oktober 2003 11:15 schreef NiteSpeed het volgende:
Ik vind als Axis, de Seawall Battery erg geniaal.
Gold Rush is ook heel cool.Overigens speel ik altijd als field op.
Gold Rush idd ook heel cool. Wat spelen jullie trouwens meestal?
Zelf ben ik meestal een mof, wapens/class verschillen meestal. Panzer is leuk, Flamethrower is soms ook erg handig, mg42. die grenade launcher van de engineer kun je ook heel makkelijk kills mee maken. En uiteraard de FG42 en Garand
.
sniper is ook altijd lache
oh vergeten. :-) ik speel onder de naam [BI]Tjeppie
[Dit bericht is gewijzigd door Tjeppie op 18-10-2003 15:03]
Kant maakt me nooit uit, maar ik ben altijd medic
de andere 2 gaan wel.
speel meestal of medic of eng. (ligt ook aan team indeling)
indie axis fueldump bijna altijd soldier(mortier) dat is gewoon lache field ops ernaast en knallen maar.
player naam *GiB*Maxximus
vind rhine bridge wel lache
Fueldump vindt ik iets minder.. maar eignelijk zijn alle maps wel aardig te spelen.
Maak me niet zoveel uit ofk allies of axis ben maar meestal speel ik als engineer of coverrt ops
sniper is vooral leuk in feul dump boven op die berg gaan zitten
Leukst: Oasis en Gold Rush
Gisteren zat ik bij een gast die volgens mij dacht dat Mijnen upgrades waren ofzo hij liep steeds over mijn mijnen heen en complainde dan ook nog!?
Aggressief word ik van zulke lui.
quote:Complainers zijn sowieso irritante users, die ze meteen mogen kicken van m
Op maandag 27 oktober 2003 13:14 schreef Keano het volgende:
Saaiste: RadarLeukst: Oasis en Gold Rush
Gisteren zat ik bij een gast die volgens mij dacht dat Mijnen upgrades waren ofzo hij liep steeds over mijn mijnen heen en complainde dan ook nog!?
Aggressief word ik van zulke lui.
quote:of degene die tk doen kijk 1 keer met sorry oke kan gebeuren.
Op maandag 27 oktober 2003 15:27 schreef NiteSpeed het volgende:Complainers zijn sowieso irritante users, die ze meteen mogen kicken van m
.
maar als der mensen zijn die airstrike gooien op hun eigen spaw. plaats (en dat niet 1 of 2 keer) dan complain ik echt wel.
net als die sukkels die voro je sniper gun gana staan ook zo iets.
maar als je tk zeg gewoon gelijk sorry klaar.
spwankilling ook zo iets dat is ook zwaar irri en gewoon zielig.
Niets zeggen werkt nog wel het beste .
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |