quote:Geen idee, maar die gek is waarschijnlijk lomp genoeg om hem te blijven stalken.
Op vrijdag 17 oktober 2003 23:33 schreef Frasier het volgende:[..]
Heeft die jongen nee gezegd dan?
quote:Leuk koppie inderdaad.
Op vrijdag 17 oktober 2003 23:34 schreef -Hans- het volgende:
Leedvermaak scoort en dat weet Theo, maar ik vind dit triest hoor. Wel een leuk meisje trouwens, waarom heeft die gozer eigenlijk zo'n net pak aan?
quote:Hij zou blij zijn dat je hem een jongetje noemt, terwijl ie misschien wel volwassen is.
Op vrijdag 17 oktober 2003 23:31 schreef M.a.r.i.e.k.j.e het volgende:[..]
Ik vind het gewoon zielig voor dat jongetje.
quote:Die gek maakt idd gebruik van je, maar dat is je eigen schuld. Als jij je klemzuipt en je weet dat er TV opnames van z'n programma zijn is dat je eigen schuld
Op vrijdag 17 oktober 2003 23:34 schreef SuperUli het volgende:[..]
Geen idee, maar die gek is waarschijnlijk lomp genoeg om hem te blijven stalken.
.
quote:Oh, je gaat lekker uit en opeens staat daar zo'n randmongool als Theo. Lekker zou dat zijn.
Op vrijdag 17 oktober 2003 23:35 schreef Ajaxno1 het volgende:[..]
Die gek maakt idd gebruik van je, maar dat is je eigen schuld. Als jij je klemzuipt en je weet dat er TV opnames van z'n programma zijn is dat je eigen schuld
quote:Ik weet wel bijna zeker dat er ergens wordt aangekondigd dat er TV opnames zijn + van welk progamma ze zijn
Op vrijdag 17 oktober 2003 23:36 schreef tvlxd het volgende:[..]
Oh, je gaat lekker uit en opeens staat daar zo'n randmongool als Theo. Lekker zou dat zijn.
quote:Hij staat naast Metal Theo, dát vind ik zielig
Op vrijdag 17 oktober 2003 23:35 schreef Kapmes het volgende:[..]
Hij zou blij zijn dat je hem een jongetje noemt, terwijl ie misschien wel volwassen is.
Je vind het verder ook zielig voor hem, omdat je hem aanziet voor een gigantische kneus dat geen weerstand kan bieden en te dom is te begrijpen dat voor lul wordt gezet en door iedereen wordt uitgelachen. Of niet
quote:Je weet inderdaad vantevoren dat er opnames zijn en ja dan kan het gebeuren dat je voor lul wordt gezet.
Op vrijdag 17 oktober 2003 23:35 schreef Ajaxno1 het volgende:[..]
Die gek maakt idd gebruik van je, maar dat is je eigen schuld. Als jij je klemzuipt en je weet dat er TV opnames van z'n programma zijn is dat je eigen schuld
quote:Nou dan loopt hij weg. Is ie niet meer zielig.
Op vrijdag 17 oktober 2003 23:38 schreef M.a.r.i.e.k.j.e het volgende:[..]
Hij staat naast Metal Theo, dát vind ik zielig
quote:Dat vind ik ook bullshit... Uiterlijk dient noch op een positieve, noch op een negatieve manier als discriminatiemiddel gebruikt te worden.
Op vrijdag 17 oktober 2003 23:21 schreef Kapmes het volgende:
Vrijdag ga ik vrijwel nooit uit aangezien ik morgen om 8:00 weer arbeid moet verrichten. Lekker 's avonds thuis met een biertje tot middennacht wat op FOK! rondhangen en andere dingen doen vind ik prima tijdverdrijf
[..]We prijzen anders vaker mensen de hemel in die knap zijn. Daar zijn zelfs 2 speciale fora voor aangemaakt...
quote:Er zit ook een scene in Phileine zegt sorry.. die om dezelfde reden grappig moet zijn maar eerder een beetje een opgelaten gevoel achterlaat..
Op vrijdag 17 oktober 2003 23:16 schreef seriewoordenaar het volgende:
Lekker makkelijk en primitief, om iemand zo uit te lachen omwille van zijn uiterlijk. Valt me tegen...
quote:Het was voor hem al te laat
Op vrijdag 17 oktober 2003 23:39 schreef Frasier het volgende:[..]
Nou dan loopt hij weg. Is ie niet meer zielig.
quote:Maar het gebeurt wel overal en de knappe mensen maken daar vaak dankbaar gebruik van
Op vrijdag 17 oktober 2003 23:40 schreef seriewoordenaar het volgende:[..]
Dat vind ik ook bullshit... Uiterlijk dient noch op een positieve, noch op een negatieve manier als discriminatiemiddel gebruikt te worden.
quote:Helaas wel... Ik zal wel een minderheid zijn.
Op vrijdag 17 oktober 2003 23:45 schreef Kapmes het volgende:[..]
Maar het gebeurt wel overal en de knappe mensen maken daar vaak dankbaar gebruik van
Alst nou carnaval was geweest, was ie niet een opgevallen.
.
quote:
Op vrijdag 17 oktober 2003 23:50 schreef Duiveltja het volgende:
Nee, jij trekt volle zalen
quote:ik vind het een beetje goedkoop.
Op vrijdag 17 oktober 2003 23:52 schreef seriewoordenaar het volgende:[..]
no comprende. Is dat tegen mij?
Wat deed hij precies?
en om meteen met de deur in huis te vallen:
WAT ZIJN JULLIE EEN STELLETJE VIEZE HYPOCRIETEN! ! !
quote:
Oh wat zielig..
quote:
Wat zegt dat wel niet over jou, als je die dingen opneemt
quote:Flikker toch ff snel een end op.
zielig om iemand op z'n uiterlijk te pakken
Thijs Bosma, Cu2 profielen en breezerjeugd mag je wel hartelijk posten, om die foto;s liggen mensen dubbel. (Sterker nog vandaag was er nog een heel gebeuren rond gabber meisjes) maar als je eens een paar screenshotjes op fok plempt van iemand die niet echt mooi is gaat iedereen de moraalridder uithangen.
How low can YOU go?
[Dit bericht is gewijzigd door Xebrozius op 17-10-2003 23:59]
quote:Waarom?
Op vrijdag 17 oktober 2003 23:57 schreef kareltje_de_grote het volgende:
Theo is een kneus.
Die mensen doen het toch ECHT zelf.
quote:wat deed ie dan?
Op vrijdag 17 oktober 2003 23:58 schreef Ajaxno1 het volgende:[..]
Waarom?
Die mensen doen het toch ECHT zelf.
|
|