Zondag Roda uit, dat wordt weer een zware dobber imho!
quote:Gracias!
Op vrijdag 17 oktober 2003 19:52 schreef golfer het volgende:
deeltje 21 toegevoegd aan topictitel
quote:Wel een mooie gelegenheid voor de Limburgse maffia lijkt me zo.
Op vrijdag 17 oktober 2003 19:49 schreef FrankyMcG het volgende:
En hier weer verder over Feyenoord!Zondag Roda uit, dat wordt weer een zware dobber imho!
quote:Dat wel ja!
Op vrijdag 17 oktober 2003 20:01 schreef Vikingo het volgende:Wel een mooie gelegenheid voor de Limburgse maffia lijkt me zo.
0800-RENT-A-MOB bellen en dan kiezen voor optie 4 - Limburg!
Wij hebben BUFFEL !
Die douwt er wel 1 in. (bij voorkeur door aangeven van van Persie, een mooie voorzet na een prachtige passeerbeweging op de rechtsback van Roda)
FEYENOORD FOREVER !!!
Die van Persie krijgt nu weer op zijn flikker in de VI van Pot dat hij door zijn gedrag niet geselecteerd wordt.
Baan en Van den Herik geven aan dat hij teveel centjes wil. Hij weerlegt dat dan weer. Maar waarom krijgt die jongen al die negatieve publiciteit over zich heen En vooral waarom doet hij daar niet wat aan?!!
Hij heeft al de finale gemist voor de europese supercup.
Hij wordt niet meer voor Jong Oranje geselecteerd en dan wordt het erg moeilijk om wel voor het echte Oranje in aanmerking te komen.
Hij heeft een Spaanse zakenbehartiger.... (Vond ik persoonlijk nog wel de meest vreemde actie)
En hij weet in de media die uitspraken te doen waardoor hij gigantisch voor lul staat. De meest treffende vond ik "ik zei tegen mijn vriendin dat ze mij de hoofdrol moest gaan geven in onze relatie. Dat heeft ze gedaan en nu gaat het een stuk beter"
Recenter: "er zit maar een klein verschil in van 100.000 euro. Ik wil daar best water voor bij de wijn doen maar niet over mijn gelimiteerde transfersom van 4 miljoen euro" -->> ik dacht: vent voor 100.000 euro wil ik wel gewoon werken en dat bij jou de fooi die je wel aan je club cadeau wil doen in ruil voor een transfersom van maar 4 miljoen... Gaatje in zijn hoofd
Ik krijg heel sterk het gevoel dat die jongen zichzelf de vernieling in helpt. Net zoals bijvoorbeeld die Celticspeler heeft gedaan genaamd Bobby Petta.
Concreet: Hoe ziet de gemiddelde feijenoordfan dit? Volgens mij, als ajacied dan, is robin de held en mag hij alles. Dat is misschien wel de reden dat hij dat dan ook doet.
Die Van Persie heeft aardig aafgedaan voor mij, als je zo gaat reageren op je eigen publiek moet je toch maar eens gaan afvragen waar je in godsnaam mee bezig bent!
quote:Wat deed-ie dan?
Op zaterdag 18 oktober 2003 10:08 schreef Staanplaats het volgende:Die Van Persie heeft aardig aafgedaan voor mij, als je zo gaat reageren op je eigen publiek moet je toch maar eens gaan afvragen waar je in godsnaam mee bezig bent!
quote:Ja...was zeer kut geregeld ja..bijna 3 uur staan wachten op Roosendaal CS en dan blijkt die bus gewoon te klein te zijn. Volgende keer maar weer met de andere busmaatschappij mee, hehe.
Op zaterdag 18 oktober 2003 10:08 schreef Staanplaats het volgende:
Pffff weer terug, leuk al die gratis schnapps hehe
Cart_Man zat je in de bus van Wilson? Was goed kut geregeld hoorde ik, overstappen in Antwerpen, bus slechts voor 40 maar er stonden er 50 klaar enzo...
Zag trouwens nog foto's van jou op een Oostenrijks forum. Was het gezellig met die gasten. St George vlag op je kop schilderen
quote:Er werd gezongen "En steek dat geld maar in je reet" toen FCK een corner mee kreeg. Van Persie dekte de tweede paal, en begon toen richting het uitvak te (sarcastische) klappen, en hij spuugde ook nog de richting op van de supporters...
Op zaterdag 18 oktober 2003 10:16 schreef Doc het volgende:[..]
Wat deed-ie dan?
[Dit bericht is gewijzigd door Staanplaats op 18-10-2003 10:27]
quote:Tjah die malloot kon ik ook niet, liep ook telkens over Steau Boekarest te zingen. Voor de rest was het best uit te houden daar, liepen ook een aantal van jullie bus binnen. Jij zelf zat toch niet in de kroeg?
Op zaterdag 18 oktober 2003 10:18 schreef Cart_man het volgende:[..]
Ja...was zeer kut geregeld ja..bijna 3 uur staan wachten op Roosendaal CS en dan blijkt die bus gewoon te klein te zijn. Volgende keer maar weer met de andere busmaatschappij mee, hehe.
Zag trouwens nog foto's van jou op een Oostenrijks forum. Was het gezellig met die gasten. St George vlag op je kop schilderen
quote:Kroeg voor het stadion? Daar waren we pas na de wedstrijd. Daarvoor gewoon tot 20.00 op het plein gezeten...werd rustig na 17.30 en toen werd het zowaar gezellig zonder al die Feijenoorders
Op zaterdag 18 oktober 2003 10:27 schreef Staanplaats het volgende:[..]
Tjah die malloot kon ik ook niet, liep ook telkens over Steau Boekarest te zingen. Voor de rest was het best uit te houden daar, liepen ook een aantal van jullie bus binnen. Jij zelf zat toch niet in de kroeg?
quote:De kroeg voor het stadion maar ff geweest. Kwam daar ook steeds meer politie omdat de fanshop aan de overkant wel héél snel door de voorraad heen was hehe!
Op zaterdag 18 oktober 2003 10:30 schreef Cart_man het volgende:[..]
Kroeg voor het stadion? Daar waren we pas na de wedstrijd. Daarvoor gewoon tot 20.00 op het plein gezeten...werd rustig na 17.30 en toen werd het zowaar gezellig zonder al die Feijenoorders
![]()
[Dit bericht is gewijzigd door Staanplaats op 18-10-2003 10:58]
quote:Tuig, hehe
Op zaterdag 18 oktober 2003 10:44 schreef Staanplaats het volgende:[..]
De kroeg voor het stadion maar ff geweest. Kwam daar ook steeds meer politie omdat de fanshop aan de overkant wel héél snel door de voorraad heen was hehe!
quote:Ah ja...heb je die foto's al gezien van jezelf?
Daarna naar een andere kroeg geweest, waar dus die oostenrijkers en een aantal vanvanwege de wedstrijd, en dan schenken ze gvd nog alcolvrij ook in het stadion...
Anthony Lurling kreeg gisteravond na afloop van het gewonnen duel tegen Fc Karnten opnieuw een pluim van Bert van Marwijk. De trainer kan bijna niet meer om de aanvaller heen. Lurling viel de laatste drie wedstrijden uitstekend in. Tegen FC Zwolle en RBC Roosendaal scoorde hij al na enkele minuten nadat hij inviel. Ook tegen FC Kärnten was Lurling nog maar een paar minuten in het veld toen hij fraai twee man passeerde. Zijn schot werd echter door de Oostenrijkse doelman gered.
Het gaf wel te denken, want Lurling wist in enkele minuten gevaar te stichten waar dat Robin van Persie in 75 minuten voetbal niet lukte. De veelbesproken Van Persie toonde tegen RBC Roosendaal zijn klasse, maar tegen Zwolle en Kärnten kon hij allerminst imponeren. Feyenoord.nl meldt dan ook dat Van Persie zondag tegen Roda Jc waarschijnlijk gepasseerd gaat worden en dat Lurling een basisplaats krijgt.
Vermoedelijke opstelling: Zoetebier; Swerts, Van den Berg, Paauwe, De Nooijer; Acuña, Ono, Schreuder, Lurling; Kuyt en Buffel
quote:Is geloof ik idd nog geblesseerd momenteel!
Op zaterdag 18 oktober 2003 12:33 schreef Kolkus het volgende:
Hoe zit het eigenlijk met Salomon Kalou, het broertje van Bona?!?!:?
Hij was toch minstens even getalenteerd en meer teamspeler dan zijn broer?
Waarom krijgt hij geen kans dit seizoen, is 'ie geblesseerd ofzo, een talentvolle rechtsbuiten kan Feyenoord best gebruiken....
quote:Yep (net) gezien! Ze weten wel goed foto's te maken ik sta overal met me hoofd bedekt hehe
Op zaterdag 18 oktober 2003 11:39 schreef Cart_man het volgende:[..]
Tuig, hehe
[..]Ah ja...heb je die foto's al gezien van jezelf?
Ik werd anders aardig lam van dat bier in het stadion...zal wel aan mij gelegen hebben dan, hehehe
[Dit bericht is gewijzigd door Staanplaats op 18-10-2003 12:59]
quote:En terecht!!
Op zaterdag 18 oktober 2003 12:17 schreef FrankyMcG het volgende:
'Zondag Lurling in plaats van Van Persie'Anthony Lurling kreeg gisteravond na afloop van het gewonnen duel tegen Fc Karnten opnieuw een pluim van Bert van Marwijk. De trainer kan bijna niet meer om de aanvaller heen. Lurling viel de laatste drie wedstrijden uitstekend in. Tegen FC Zwolle en RBC Roosendaal scoorde hij al na enkele minuten nadat hij inviel. Ook tegen FC Kärnten was Lurling nog maar een paar minuten in het veld toen hij fraai twee man passeerde. Zijn schot werd echter door de Oostenrijkse doelman gered.
Het gaf wel te denken, want Lurling wist in enkele minuten gevaar te stichten waar dat Robin van Persie in 75 minuten voetbal niet lukte. De veelbesproken Van Persie toonde tegen RBC Roosendaal zijn klasse, maar tegen Zwolle en Kärnten kon hij allerminst imponeren. Feyenoord.nl meldt dan ook dat Van Persie zondag tegen Roda Jc waarschijnlijk gepasseerd gaat worden en dat Lurling een basisplaats krijgt.
Vermoedelijke opstelling: Zoetebier; Swerts, Van den Berg, Paauwe, De Nooijer; Acuña, Ono, Schreuder, Lurling; Kuyt en Buffel
Dan hebben we nog maar Buffel (en later misschien nog Lazovic) als (toekomstige) topspeler... .
Ik hoop dat dit goed gaat komen... Feyenoord is op dit moment niet in staat spelers als v. Persie te missen.
Dus we kunnen hem niet missen?
jammer van de jeugd, maar aan lui die zich zo gedragen heb je ook niks.
Maar het is wel een speler die Feyenoord in de toekomst nodig gaat hebben. Lurling speelt de laatste tijd aardig, maar dat zal nooit een topper worden... v. Persie kan nog wél uitgroeien tot een aardige speler.
Hij moet zich idd iets rustiger houden, maar naar van wat ik gelezen heb, waren zijn looneisen helemaal niet zo gek. Hij vroeg alleen maar even veel als b.v. Lazovic (die echt niet meer bereikt heeft dan hem). Het is toch logisch dat ie zich niet wil laten afzetten door dat kut-bestuur van Feyenoord?
Vervolgens noemt die achterlijke Baan hem 'een geldwolf' (als iemand z'n bek is snel moet gaan houden is hij het wel), en keert het legioen zich tegen hem. Daar zou ik ook chagerijnig van worden. Niet dat ie zo goed speelde donderdag (op die mooie redding van die 1-1 na), maar dat deed geen enkele speler.
Waarom kunnen Ajax en PSV wél met dit soort spelers omgaan, en blijkt dit voor Feyenoord te moeilijk te zijn? .
quote:Volgens mij (buitenstaander dus) heeft dit weinig met Feyenoord te maken. Ajax heeft ook wel problemen met spelers gehad, remember Mido en Dani bv.
Op zaterdag 18 oktober 2003 19:26 schreef Loek-B het volgende:
Waarom kunnen Ajax en PSV wél met dit soort spelers omgaan, en blijkt dit voor Feyenoord te moeilijk te zijn?.
quote:Misschien omdat ajax en psv genoeg geld hebben om dat soort spelers met geld koest te houden?
Op zaterdag 18 oktober 2003 19:26 schreef Loek-B het volgende:Waarom kunnen Ajax en PSV wél met dit soort spelers omgaan, en blijkt dit voor Feyenoord te moeilijk te zijn?
.
quote:Mja ok, nadat ik dit getypt had, dacht ik idd ook meteen aan die 2.
Op zaterdag 18 oktober 2003 19:27 schreef zjroentje het volgende:[..]
Volgens mij (buitenstaander dus) heeft dit weinig met Feyenoord te maken. Ajax heeft ook wel problemen met spelers gehad, remember Mido en Dani bv.
quote:En misschien ook omdat zei dit soort talenten kunnen missen. Ajax trekt wel weer een blikje nieuwe talenten open uit de jeugd van Ajax (b.v. Mitea), en PSV koopt d'r wel weer een goede bij...
Op zaterdag 18 oktober 2003 19:29 schreef FrankyMcG het volgende:[..]
Misschien omdat ajax en psv genoeg geld hebben om dat soort spelers met geld koest te houden?
Maar waar blijven die juweeltjes uit de Feyenoord-jeugdopleiding? .
[Dit bericht is gewijzigd door Loek-B op 18-10-2003 19:32]
quote:Mitea is gekocht.
Op zaterdag 18 oktober 2003 19:31 schreef Loek-B het volgende:[..]
En misschien ook omdat zei dit soort talenten kunnen missen. Ajax trekt wel weer een blikje nieuwe talenten open uit de jeugd van Ajax (b.v. Mitea), en PSV koopt d'r wel weer een goede bij...
quote:Oeps foutje, ik dacht dat ie uit de eigen jeugd kwam...
Op zaterdag 18 oktober 2003 19:32 schreef zjroentje het volgende:[..]
Mitea is gekocht.
quote:Begin van dit seizoen gekocht.
Op zaterdag 18 oktober 2003 19:33 schreef Loek-B het volgende:[..]
Oeps foutje, ik dacht dat ie uit de eigen jeugd kwam...
.
quote:Daar ging het fout!
Op zaterdag 18 oktober 2003 19:33 schreef Loek-B het volgende:Oeps foutje, ik dacht dat ie uit de eigen jeugd kwam...
.
-ontopic-
Ik ben het wel met je eens dat het beleid van Feyenoord t.o.v. de jeugdspelers alles behalve normaal te noemen is.
Wie zijn er nu daadwerkelijk doorgebroken van de A jeugd van "lichting Van Persie" ?
quote:Aha.
Op zaterdag 18 oktober 2003 19:33 schreef zjroentje het volgende:[..]
Begin van dit seizoen gekocht.
Maar wat ik bedoel is duidelijk hoop ik? .
quote:Anders.
Op zaterdag 18 oktober 2003 19:34 schreef FrankyMcG het volgende:
Ik ben het wel met je eens dat het beleid van Feyenoord t.o.v. de jeugdspelers alles behalve normaal te noemen is.Wie zijn er nu daadwerkelijk doorgebroken van de A jeugd van "lichting Van Persie" ?
Welke jeugdspelers van Feyenoord ooit eens voor een behoorlijk bedrag verkocht?
quote:
Op zaterdag 18 oktober 2003 19:37 schreef zjroentje het volgende:[..]
Anders.
quote:
Op zaterdag 18 oktober 2003 19:34 schreef FrankyMcG het volgende:
Daar ging het fout!
quote:Niemand idd. Feyenoord bezuinigt liever op de jeugd-opleiding om van dat geld paar bejaarden erbij te kopen.
-ontopic-Ik ben het wel met je eens dat het beleid van Feyenoord t.o.v. de jeugdspelers alles behalve normaal te noemen is.
Wie zijn er nu daadwerkelijk doorgebroken van de A jeugd van "lichting Van Persie" ?
quote:Ik had het eigenlijk over jou, je zei "ik dacht" en daar ging het dus fout!
Op zaterdag 18 oktober 2003 19:40 schreef Loek-B het volgende:
. Ben jij zo'n ajax-expert dan?
.
LoekB + denken!
quote:Ideale combinatie toch?.
Op zaterdag 18 oktober 2003 19:44 schreef FrankyMcG het volgende:[..]
Ik had het eigenlijk over jou, je zei "ik dacht" en daar ging het dus fout!
LoekB + denken!
quote:Giovanni van Bronkhorst!
Op zaterdag 18 oktober 2003 19:37 schreef zjroentje het volgende:[..]
Anders.
quote:Hij zal in ieder geval beter spelen dan van Persie. Robin heeft het afgedaan bij mij.
Op zaterdag 18 oktober 2003 23:17 schreef Xante het volgende:
Hmm, misschien niet helemaal terecht dat Lurling in de basis staat zondag. Hij valt goed in, maar of hij dan ook ineens een hele wedstrijd goed speelt...?
quote:Mm, dus jullie mogen wel iemand de hele wedstrijd voor 'geldwolf' uitmaken, maar hij mag daar niet op reageren?
Op zaterdag 18 oktober 2003 23:46 schreef Cart_man het volgende:[..]
Hij zal in ieder geval beter spelen dan van Persie. Robin heeft het afgedaan bij mij.
Niet dat v. Persie zo'n lieverdje is, of dat ie altijd zo geweldig speelt, maar dat vroeg ik me af...
quote:Ik heb hem geen geldwolf genoemd...*******lul komt meer in de buurt.
Op zondag 19 oktober 2003 00:19 schreef Loek-B het volgende:[..]
Mm, dus jullie mogen wel iemand de hele wedstrijd voor 'geldwolf' uitmaken, maar hij mag daar niet op reageren?
Niet dat v. Persie zo'n lieverdje is, of dat ie altijd zo geweldig speelt, maar dat vroeg ik me af...
Gaat me niet alleen om zijn reacties maar om de hele gang van zaken. Neemt een (Spaanse) zakenwaarnemer aan en eist meer geld, speelt als een dweil en komt geen verbetering in. Hij denkt dat hij Feijenoord is en gedraagd zich als een arrogante klootzak.
quote:Dat is ook een van de weinigen die bij mij bekend is.
Op zaterdag 18 oktober 2003 21:01 schreef Staanplaats het volgende:[..]
Giovanni van Bronkhorst!
Ik hoop nog steeds op zijn terugkeer naar Rotterdam!
quote:zou mooi zijn,
Op zaterdag 18 oktober 2003 21:01 schreef Staanplaats het volgende:[..]
Giovanni van Bronkhorst!
Ik hoop nog steeds op zijn terugkeer naar Rotterdam!
quote:Mja, je hebt ook wel gelijk.... Maar over dat geld : v. Persie wil gewoon evenveel verdienen als de andere spelers in z'n team (die nog minder bereikt hebben dan hem). Daar geef ik hem wel gelijk in. Ik zou me ook niet laten afzetten door Baan
Op zondag 19 oktober 2003 10:10 schreef Cart_man het volgende:
Ik heb hem geen geldwolf genoemd...*******lul komt meer in de buurt.Gaat me niet alleen om zijn reacties maar om de hele gang van zaken. Neemt een (Spaanse) zakenwaarnemer aan en eist meer geld, speelt als een dweil en komt geen verbetering in. Hij denkt dat hij Feijenoord is en gedraagd zich als een arrogante klootzak.
quote:
Op zondag 19 oktober 2003 12:17 schreef Elmotje het volgende:[..]
zou mooi zijn,
ik hoop kiprich en fraser in de staf
Van Persie zal wel snel weg zijn nu. Als je al gaat spugen richting je eigen supporters! Kan me Bobson van NAC nog herinneren en die was een paar daagjes later ook naar Spanje vertrokken... en met zo'n zaakwaarnemer is 1 + 1 nog altijd 2...
*het ligt niet aan Van Marwijk maar een nieuwe frisse wind....*
quote:
A1 SCOORT EROP LOS: 8-0
Met twee vingers in de neus plaatste A1 zich zaterdagmiddag voor de derde ronde van de strijd om de Shell-beker voor A-junioren. Op het eigen Varkenoord legde RVC/Rijswijk de Rotterdammers na een kwartiertje voetballen geen strobreed meer in de weg: 8-0. Gregory Groenemeijer en Labinot Harbuzi verzorgden voor de thuisclub de helft van de productie. Beiden scoorden twee keer. In de vierde ronde is SC Heerenveen A1 op zaterdag 27 november a.s. op Varkenoord Feyenoords volgende tegenstander.
[Dit bericht is gewijzigd door Butra op 19-10-2003 14:29]
winnen van rijswijk..komop zeg
quote:Alweer? Waarom zitten die uit- en thuisduels zo dicht bij elkaar?
Op zondag 19 oktober 2003 14:29 schreef Fulton het volgende:
Positief nieuws? Heerenveen is de volgende tegenstander, lijkt me slecht nieuws voor jullie.winnen van rijswijk..komop zeg
quote:A1 had ik het over hè.. reactie op loekb
Op zondag 19 oktober 2003 15:03 schreef twi het volgende:[..]
Alweer? Waarom zitten die uit- en thuisduels zo dicht bij elkaar?
quote:Doe Jantje de groeten. Dit keer de verkoop via Feyenoord maar niet afgewacht. Mijn kaartje voor Volendam uit is al binnen.
Op donderdag 2 oktober 2003 14:32 schreef Cart_man het volgende:[..]
Ga je gewoon zonder kaart, lekker snuiven met Jantje Smit...
quote:Jezus wat een drama zeg, heb ook weer eens een uitwedstrijd vanuit het uitvak meegemaakt, wat een triest zooitje broodtrommels bij elkaar zeg.
Op zondag 19 oktober 2003 14:29 schreef Butra het volgende:
Heb ik nou gewoon veel te hoge verwachtingen, of was dit gewoon weer één groot kankerdrama?
Positief was dat Gerda met griep op bed lag. Volgende week graag ook Petra en Schreuder.
Ono, Swerts en Kuijt waren wel aardig bezig vandaag.
quote:* twi zegt tegen zichzelf:"Uit je doppen kijken, Bartje"
Op zondag 19 oktober 2003 15:10 schreef Fulton het volgende:[..]
A1 had ik het over hè.. reactie op loekb
AZ is 5 punten los van Feyenoord.
Maar ja jullie spelen europees en hebben dus een veel zwaarder programma dan AZ
quote:
Op zondag 19 oktober 2003 23:51 schreef Speed1971 het volgende:
Gaat lekker.AZ is 5 punten los van Feyenoord.
Maar ja jullie spelen europees en hebben dus een veel zwaarder programma dan AZ
wat een klojo ben je ook he
quote:Nog twee van dit soort seizoenen en we kunnen niet eens meer over Feyenoord spreken.
Op maandag 20 oktober 2003 10:13 schreef Speed1971 het volgende:
Feyenoord is in ieder geval afgehaakt voor CL voetbal voor volgend seizoen. Lopen ze weer miljoenen mis. Nog twee van die soort seizoenen voor Feyenoord en we spreken over een Top 2 in Nederland, hoe triest ook maar die kant gaan we wel op!
quote:Vorig jaar was het gat op een gegeven moment ook 8 punten.............
Op maandag 20 oktober 2003 10:13 schreef Speed1971 het volgende:
Feyenoord is in ieder geval afgehaakt voor CL voetbal voor volgend seizoen. Lopen ze weer miljoenen mis. Nog twee van die soort seizoenen voor Feyenoord en we spreken over een Top 2 in Nederland, hoe triest ook maar die kant gaan we wel op!
Eerste helft hadden we uit kunnen lopen, tweede helft was bagger (op die twee loeigrote kansen na)
Swerts en Snoyl zijn een lichtpuntje voor de toekomst!
PS: Lodewijks had de 1-1 gestopt!
quote:Nee, ook Lodewijks had die bal niet gehad, dat was gewoon een goede goal.
Op maandag 20 oktober 2003 11:41 schreef FrankyMcG het volgende:
Wat een draak van een wedstrijd!Eerste helft hadden we uit kunnen lopen, tweede helft was bagger (op die twee loeigrote kansen na)
Swerts en Snoyl zijn een lichtpuntje voor de toekomst!
PS: Lodewijks had de 1-1 gestopt!
quote:Ach, hij heeft goeie reflexen. Maar bij hoge ballen is het echt een drama. Net als zn uittrappen, om te janken. En ik vind dat Lodewijks veel meer rust achterin brengt.
Op maandag 20 oktober 2003 13:43 schreef RedGuy het volgende:[..]
Ik vind Zoetebier de laatste wedstrijden geen eens zo slecht meer, eigenlijk..
quote:Wat weet jij trouwens van een gast die in het uitvak met zijn kop op een trap gevallen is? Die gast schijnt in coma te liggen of zo...
Op zondag 19 oktober 2003 21:35 schreef Luni het volgende:[..]
Jezus wat een drama zeg, heb ook weer eens een uitwedstrijd vanuit het uitvak meegemaakt, wat een triest zooitje broodtrommels bij elkaar zeg.
Tja de wedstrijd, tot de 1 - 1 speelde Feyenoord een goeie pot, daarna bakten ze er niet echt veel meer van. Ono vond ik slecht, mistte 3 goede kansen endat mag gewoon niet, Schreuder vond ik niet bezonder Swerts vond ik de beste.
quote:Nee, op www.lunaticnews.nl stond er wel een stuk over het voorval. Het schijnt wel dat hij een aardige klapper maakte van die trap en dat hij onder aan de trap helemaal lag te shaken.
Op maandag 20 oktober 2003 15:22 schreef Cart_man het volgende:[..]
Wat weet jij trouwens van een gast die in het uitvak met zijn kop op een trap gevallen is? Die gast schijnt in coma te liggen of zo...
quote:Was hij gevallen of geduwd?
Op maandag 20 oktober 2003 15:28 schreef Luni het volgende:Nee, op www.lunaticnews.nl stond er wel een stuk over het voorval. Het schijnt wel dat hij een aardige klapper maakte van die trap en dat hij onder aan de trap helemaal lag te shaken.
Als je Feyenoord wil afzeiken doe je dat maar lekker in je eigen Ajax topic .
quote:Gewoon niet op reageren, dan is de lol er zo vanaf!
Op maandag 20 oktober 2003 15:54 schreef TC03 het volgende:
Ik kan me nog herinneren dat Ajax een paar seizoentjes geleden niet eens Europees voetbal had, en die staan nu toch ook weer aan de top van de HCE?Als je Feyenoord wil afzeiken doe je dat maar lekker in je eigen Ajax topic
.
quote:Bij Ajax zag men in wat ze fout deden...
Ik kan me nog herinneren dat Ajax een paar seizoentjes geleden niet eens Europees voetbal had, en die staan nu toch ook weer aan de top van de HCE?Als je Feyenoord wil afzeiken doe je dat maar lekker in je eigen Ajax topic
.
quote:Oh?
Ik kan me nog herinneren dat Ajax een paar seizoentjes geleden niet eens Europees voetbal had
[Dit bericht is gewijzigd door zjroentje op 20-10-2003 16:03]
quote:Volgens mij gevallen, was ook buiten bewustzijn, liet zijn urine lopen, zag er niet best uit.
Op maandag 20 oktober 2003 15:34 schreef FrankyMcG het volgende:[..]
Was hij gevallen of geduwd?
quote:'t Zijn de details die het hem doen :p
Op maandag 20 oktober 2003 16:40 schreef Luni het volgende:[..]
Volgens mij gevallen, was ook buiten bewustzijn, liet zijn urine lopen, zag er niet best uit.
quote:Normaal gesproken moet Feyenoord gewoon elk jaar mee doen voor de titel dus zijn je verwachtingen niet te hoog.
Op zondag 19 oktober 2003 14:29 schreef Butra het volgende:
Heb ik nou gewoon veel te hoge verwachtingen, of was dit gewoon weer één groot kankerdrama?
Positief was dat Gerda met griep op bed lag. Volgende week graag ook Petra en Schreuder.
Ono, Swerts en Kuijt waren wel aardig bezig vandaag.
quote:Damn!
Op maandag 20 oktober 2003 16:40 schreef Luni het volgende:Volgens mij gevallen, was ook buiten bewustzijn, liet zijn urine lopen, zag er niet best uit.
Je kunt je ook lelijk bezeren als je verkeerd valt weet ik uit ervaring!
quote:
Op maandag 20 oktober 2003 16:48 schreef Vikingo het volgende:
Als het door gaat gaat er een Houseboot naar Volendam.
Zaterdagavond begint het feest en het kost 30 euro
* FrankyMcG hoopt op een kaartje met z'n Silvercard!
quote:Ik denk niet dat iedereen daar zo blij mee zal zijn!
Op maandag 20 oktober 2003 16:43 schreef Luni het volgende:
Hoorde trouwens geruchten, dat er een verzoek van de supporters is om de Diamond- Gold- en Silvercard af te schaffen en te vervangen voor 1 uitkaart, dus iedereen gelijke rechten.
quote:Heb ik ook gehoord, voorverkoop schijnt al begonnen te zijn via Mid Town. Zit nog te twijfelen, Ben benieuwd of die trip door mag gaan, want al die mensen moeten weer terug met het openbaar vervoer, dus door Amsterdam.
Op maandag 20 oktober 2003 16:48 schreef Vikingo het volgende:
Als het door gaat gaat er een Houseboot naar Volendam.
Zaterdagavond begint het feest en het kost 30 euro
quote:Van mij mag ut!!
Op maandag 20 oktober 2003 16:51 schreef FrankyMcG het volgende:[..]
Ik denk niet dat iedereen daar zo blij mee zal zijn!
quote:Van mij ook, maar ik denk niet dat zo iets er door komt!
Op maandag 20 oktober 2003 17:09 schreef jantje_uit_s het volgende:Van mij mag ut!!
quote:Laat dan in ieder geval de groep met voorrang een stuk kleiner worden zodat supporters die nu een silvercard hebben wat meer kans hebben. Ik weet dat bijvoorbeeld bij Ajakkes het systeem zo is dat er ongeveer 500 supporters zijn met een voorrangsuitkaart en de rest een normale. De kans dat je dan een kaartje hebt voor een uitwedstrijd is dan al een stuk groter. Alleen bij wedstrijden als tegen Zwolle en RBC zal je een keer naast de pot kunnen pissen.
Op maandag 20 oktober 2003 17:13 schreef FrankyMcG het volgende:[..]
Van mij ook, maar ik denk niet dat zo iets er door komt!
quote:Je moet zeker een groep hebben die, volkomen terrecht, voorrang hebben!
Op maandag 20 oktober 2003 17:22 schreef jantje_uit_s het volgende:Laat dan in ieder geval de groep met voorrang een stuk kleiner worden zodat supporters die nu een silvercard hebben wat meer kans hebben. Ik weet dat bijvoorbeeld bij Ajakkes het systeem zo is dat er ongeveer 500 supporters zijn met een voorrangsuitkaart en de rest een normale. De kans dat je dan een kaartje hebt voor een uitwedstrijd is dan al een stuk groter. Alleen bij wedstrijden als tegen Zwolle en RBC zal je een keer naast de pot kunnen pissen.
Maar op dit moment is de kans dat je als Silvercardhouder ooit een Goldcard zult krijgen zeer klein!
quote:Weet bijna wel zeker dat zoiets er niet doorkomt, de huidige Diamond Card groep, is door Feyenoord geselecteerd klapvee wat geen vlieg kwaad doet, precies zoals Feyenoord het wil hebben, er zijn bijna nooit meer incidenten.
Op maandag 20 oktober 2003 17:13 schreef FrankyMcG het volgende:[..]
Van mij ook, maar ik denk niet dat zo iets er door komt!
quote:Helaas heb je daar gelijk in ja...
Op maandag 20 oktober 2003 15:58 schreef Ajaxno1 het volgende:[..]
Bij Ajax zag men in wat ze fout deden...
quote:Denk ook niet echt dat het de bedoeling was dat iedereen dit zou gaan weten. Ik ga wel, weer 's wat anders.
Op maandag 20 oktober 2003 16:55 schreef Luni het volgende:[..]
Heb ik ook gehoord, voorverkoop schijnt al begonnen te zijn via Mid Town. Zit nog te twijfelen, Ben benieuwd of die trip door mag gaan, want al die mensen moeten weer terug met het openbaar vervoer, dus door Amsterdam.
quote:Het probleem dan is dat je dat voor 1 of 2 wedstrijden in het jaar doet aangezien alleen Ajakkes en Feyenoord grotere aantallen supporters meenemen. Flexibele bezoekersvakken zou wel een oplossing kunnen zijn.
Op maandag 20 oktober 2003 18:16 schreef Staanplaats het volgende:
We kunnen in Nederland misschien ook weer eens een lobby gaan beginnen voor grotere uitvakken, zodat die hele voorrangsregelingen niet eens meer nodig zijn.
Maar ik hoop niet dat die debiel van een Baan dit weer gaat verkloten...
quote:
DE NOOIJER DINSDAG TERUG IN DE KUIP
Gérard de Nooijer keert dinsdag weer terug in De Kuip. De verdediger is herstellende van een flinke griep, waardoor hij al de zaterdagtraining en de wedstrijd bij Roda JC moest missen. Ook maandag verbleef hij nog thuis in Zeeland, maar zijn gezondheid was beter dan afgelopen weekend. Dinsdag zal hij naar alle waarschijnlijkheid de trainingen hervatten.
Robin van Persie was maandag slechts even op het trainingsveld te aanschouwen. De aanvaller moest tegen Roda JC opgeven vanwege een enkelblessure en beperkte zich daarom tot enkele loopoefeningen. Later is hij nog aan zijn kwetsuur behandeld door de medische staf. De clubarts verwacht nog steeds dat Van Persie zondag tegen Willem II inzetbaar is.
Dit zal zeker niet gelden voor Kees van Wonderen. De routinier verbleef ook maandag nog in het krachthonk van De Kuip om aan het herstel van zijn hamstringblessure te werken.
quote:
Op maandag 20 oktober 2003 15:55 schreef FrankyMcG het volgende:[..]
Gewoon niet op reageren, dan is de lol er zo vanaf!
quote:
Op dinsdag 21 oktober 2003 01:35 schreef Speed1971 het volgende:
quote:Een stuk van het verslag van de KBG bijeenkomst van 14 oktober j.l. Het volledige verslag is te lezen op www.feyenoordnet.nl
Op maandag 20 oktober 2003 17:28 schreef Luni het volgende:[..]
Weet bijna wel zeker dat zoiets er niet doorkomt, de huidige Diamond Card groep, is door Feyenoord geselecteerd klapvee wat geen vlieg kwaad doet, precies zoals Feyenoord het wil hebben, er zijn bijna nooit meer incidenten.
c) Supportersbeleid Feyenoord
Juist om zich beter met supportersbeleid te kunnen bezit houden heeft Legioen een aantal jaren geleden een Manager Supportersbeleid aangesteld. Om te kunnen nagaan wat Legioen aan het supportersbeleid doet zou in feite aan hem gevraagd moeten worden waarmee hij zich dagelijks bezig houdt. Supportersbeleid is echter zo omvangrijk, dat het zich niet of nauwelijks in een paar zinnen laat omschrijven.
De kritiek van de supporters richt zich vooral op het beleid rond de uitwedstrijden. Waar eensgezindheid en saamhorigheid altijd de kracht van het Feyenoord Legioen waren daar bevorderd Feyenoord juist de versplintering door groepen supporters in allerlei hokjes te stoppen. De Diamond-, Gold, - en Silvercard zijn hier uitstekende voorbeelden van. Door bijvoorbeeld aan Diamondcardhouders kortingen op busreizen te verlenen werkt de supportersvereniging mee aan dit systeem. Legioen zegt dat het slechts inspeelt op de huidige situatie, en het de mensen die nu de uitwedstrijden kunnen bezoeken zo makkelijk en comfortabel mogelijk te maken. Veel supporters zouden graag zien dat dit systeem onmiddellijk wordt afgeschaft. Supporters willen graag weten hoe de supportersvereniging hier over denkt.
Ton Strooband zegt dat de supporters dit systeem zelf in stand houden. Wanneer morgen iedereen besluit om de kaart niet langer te accepteren is het systeem afgeschaft. Voor iedere afvaller staan de invallers echter in de rij. Legioen is van mening dat Feyenoord inzake het beleid rond uitwedstrijden een beetje is doorgeslagen, maar iedereen dient ook wel te beseffen waarom dergelijke systemen ooit in het leven zijn geroepen. Vanuit de positie van Feyenoord bezien kan ook niemand ontkennen dat het de laatste jaren rond het uitwedstrijdenbezoek vrij rustig is, terwijl er een aantal jaren geleden vrijwel geen uitwedstrijden probleemloos verliep. Desalniettemin is Legioen tegen elke vorm van welke kaart dan ook. Een dergelijk systeem afschaffen zal echter te hoog gegrepen zijn. Legioen is wel voorstander van één uitkaart, waarbij alle houders dezelfde rechten en plichten hebben. Legioen zal hier in komende gesprekken met Feyenoord een speerpunt van maken.
quote:Ben benieuwd wat uit deze gesprekken naar voren gaat komen!
Op dinsdag 21 oktober 2003 10:12 schreef Luni het volgende:Vanuit de positie van Feyenoord bezien kan ook niemand ontkennen dat het de laatste jaren rond het uitwedstrijdenbezoek vrij rustig is, terwijl er een aantal jaren geleden vrijwel geen uitwedstrijden probleemloos verliep. Desalniettemin is Legioen tegen elke vorm van welke kaart dan ook. Een dergelijk systeem afschaffen zal echter te hoog gegrepen zijn. Legioen is wel voorstander van één uitkaart, waarbij alle houders dezelfde rechten en plichten hebben. Legioen zal hier in komende gesprekken met Feyenoord een speerpunt van maken.
quote:Moet dat dan?
Op maandag 20 oktober 2003 17:28 schreef Luni het volgende:[..]
Weet bijna wel zeker dat zoiets er niet doorkomt, de huidige Diamond Card groep, is door Feyenoord geselecteerd klapvee wat geen vlieg kwaad doet, precies zoals Feyenoord het wil hebben, er zijn bijna nooit meer incidenten.
quote:Geloof je nou echt dat je zoveel voor Zoetebier gaat vangen.
Op maandag 20 oktober 2003 23:28 schreef Loek-B het volgende:
Kans groot dat Babos volgend seizoen bij Feyenoord onder de lat staat.
Dat zou wel zeer goede koop zijn, en dan Zoetebier verkopen en dan van dat geld Bosschaart naar de Kuip halen...
quote:Niet alleen F'noord, maar ook de supporters denken voor een dubbeltje op de eerste rang te kunnen zitten
Op dinsdag 21 oktober 2003 10:32 schreef zjroentje het volgende:[..]
Geloof je nou echt dat je zoveel voor Zoetebier gaat vangen.
Als Ajacied zijnde zou ik bijna Bosschaart deze winterstop overnemen, al was het alleen om F'noord een oor aan te naaien
En ach ja, een keeper is zo sterk als zijn verdediging, dus laat Babos maar lekker naar F'noord gaan
Ik hoop dat Bosschaart nog in de winterstop wordt overgenomen van Utreg!
quote:Met welke stuivers?
Op dinsdag 21 oktober 2003 11:03 schreef FrankyMcG het volgende:
Ik hoop dat Bosschaart nog in de winterstop wordt overgenomen van Utreg!
quote:'t is toch bijna Sinterklaas!
Op dinsdag 21 oktober 2003 11:04 schreef twi het volgende:Met welke stuivers?
quote:
Op dinsdag 21 oktober 2003 11:09 schreef FrankyMcG het volgende:[..]
't is toch bijna Sinterklaas!
quote:Ze krijgen de tering maar. Ik ga alleen uit.
Het UEFA Cup duel in de tweede ronde tussen Feyenoord en FK Teplice is vastgesteld op donderdag 6 november, aanvang 20.30 uur. De kaartverkoop voor deze wedstrijd begint morgen, woensdag 22 oktober 2003, bij Tickutbox en de loketten van Feyenoord Klantenservice. Er geldt geen clubcardverplichting.Seizoenkaarthouders hebben voorrang op hun eigen plaats tot en met maandag 27 oktober 2003.
Tot zover is er niets te klagen, maar dan zien we de prijzen:
¤ 38,50 lange zijde
¤ 28,50 hoekvakken
¤ 22,00 korte zijde
¤ 21,50 lange zijde parterre
¤ 18,25 korte zijde parterreSpeciale tarieven:
¤ 15,00 65+
¤ 7,50 gezinsvak kind
¤ 11,00 gezinsvak jongeren
¤ 11,00 lange zijde parterre kind
¤ 15,50 lange zijde parterre jongeren
¤ 11,00 invalide lange zijde parterre (begeleider ¤ 21,50)
¤ 11,00 invalide korte zijde parterre (begeleider ¤ 18,25)De prijzen liggen ca. dertig procent hoger dan een willekeurige Eredivisiewedstrijd, zoals deze van a.s. zondag tegen Willem II.
quote:k*nker jantje wat een schandalige prijzen voor zo'n wedstrijd.
Op dinsdag 21 oktober 2003 13:02 schreef Butra het volgende:[..]
Ze krijgen de tering maar. Ik ga alleen uit.
Steleltje uitzuigers!
quote:Inderdaad! Maar dat ziet iedereen behalve Feyenoord!
Op dinsdag 21 oktober 2003 14:11 schreef DutchGooner het volgende:
Als Feyenoord die prijzen gewoon wat lager houdt zit de Kuip veel voller en dan draaien ze uiteindelijk financieel nog beter ook.
quote:Commercieel een zeer sterke actie idd
Op dinsdag 21 oktober 2003 14:13 schreef FrankyMcG het volgende:[..]
Inderdaad! Maar dat ziet iedereen behalve Feyenoord!
quote:Als ze nu tegen een aansprekende tegenstander speelde, zou ik er nog enigzins vrede mee kunnen hebben!
Op dinsdag 21 oktober 2003 14:14 schreef DutchGooner het volgende:Commercieel een zeer sterke actie idd
quote:Ik vind Teplice.....
Op dinsdag 21 oktober 2003 14:16 schreef FrankyMcG het volgende:[..]
Als ze nu tegen een aansprekende tegenstander speelde, zou ik er nog enigzins vrede mee kunnen hebben!
Probleem is dat ik toch wel ga, heb niet zoveel vertrouwen in nog een een europese thuiswedstrijd ...
Spaans
quote:Dat probleem heb ik dus ook!
Op dinsdag 21 oktober 2003 16:28 schreef Spaans het volgende:Probleem is dat ik toch wel ga, heb niet zoveel vertrouwen in nog een een europese thuiswedstrijd ...
quote:Tjah en het Feijenoord bestuur is zich hier maar al te goed van bewust, want zelfs bij een prijs van ¤ 30,- blijft die vaste kern van 20-25.000 man komen. Een opstand tegen de (te) hoge prijzen zal er wel niet komen, we nemen met z'n alle wel een paar biertjes minder in het weekend.
Op dinsdag 21 oktober 2003 16:29 schreef FrankyMcG het volgende:[..]
Dat probleem heb ik dus ook!
quote:Krijg je er een masseuse en een fles champagne bij? Lijkt me niet meer dan normaal voor zo'n bedrag
Op dinsdag 21 oktober 2003 13:28 schreef FrankyMcG het volgende:
Godverdomme! 22 euro! Ze zijn echt helemaal gek geworden!Steleltje uitzuigers!
quote:Precies, die moeten toch kosten wat het kost naar iedere wedstrijd, en daar maakt Feyenoord lekker gebruik misbruik van!
Op woensdag 22 oktober 2003 01:13 schreef Staanplaats het volgende:Tjah en het Feijenoord bestuur is zich hier maar al te goed van bewust, want zelfs bij een prijs van ¤ 30,- blijft die vaste kern van 20-25.000 man komen.
quote:
Op woensdag 22 oktober 2003 10:21 schreef Cart_man het volgende:
Laat iemand wel een jongerenkaart kopen...scheelt mij weer wat geld
Wat wil die kleine blaaskaak nou ?
Omhoog gevallen kutkind dat aardig kan voetballen, wordt nooit meer wat.
quote:En niet meer dan dat, als ie dat maar goed in zijn oren knoopt!
Op woensdag 22 oktober 2003 10:26 schreef popolon het volgende:Omhoog gevallen kutkind dat aardig kan voetballen.
quote:Denk dat ik maar eens naar de training ga vandaag...ga dat kind ff de oren wassen.
Op woensdag 22 oktober 2003 10:26 schreef popolon het volgende:
Van Persie nog steeds niet akkoord met Feyenoord.Wat wil die kleine blaaskaak nou ?
![]()
Omhoog gevallen kutkind dat aardig kan voetballen, wordt nooit meer wat.
quote:Pak 'm meteen zijn kaart af!
Op woensdag 22 oktober 2003 10:43 schreef Cart_man het volgende:Denk dat ik maar eens naar de training ga vandaag...ga dat kind ff de oren wassen.
quote:Bron?
Op woensdag 22 oktober 2003 11:08 schreef Grote-Smoeldriaan het volgende:
Bosschaart naar PSV ipv Feyenoord
Weer een speler met potentie die we gaan mislopen.
Ach ja, misschien kunnen we een 35 jarige linksback kopen ergens!
quote:Zoals ik al zei, dit staat vast onder het kopje geruchten.
Op woensdag 22 oktober 2003 11:13 schreef FrankyMcG het volgende:
Volgens Sportweek heeft psv zich gemeldt voor/interesse getoond in Bosschaart.Weer een speler met potentie die we gaan mislopen.
Ach ja, misschien kunnen we een 35 jarige linksback kopen ergens!
quote:Bosschaart is de man die we kunnen gebruiken momenteel!
Op woensdag 22 oktober 2003 11:14 schreef RedGuy het volgende:Zoals ik al zei, dit staat vast onder het kopje geruchten.
En aangezien Feyenoord deze zomer ook al bezig was, denk ik dat ze hem niet laten lopen. Ik heb er toch nog wel vertrouwen in..
En Swerts op rechts, dat zie ik ook wel zitten (beter dan die Afhaal-Koreaan!)
quote:Dat haar!
Op woensdag 22 oktober 2003 11:21 schreef RedGuy het volgende:Jammer dat hij zo verdomd lelijk is.
Verplicht kaalscheren!
Niet investeren... volgend jaar geen CL
Jaar daarop dito verhaal en zo glij je lekker af.....
SHELL hoofdsponsor worden... klaar.... maar ik hoor van steeds meer mensen dat Jorien dat allemaal tegenhoud en in het "havenwereldje" het met niemand kan vinden. DAAROM komen de grote sponsors niet... zit wel logica in lijkt mij....
Jorien en Baan en Bert eruit... super sponsor erin....
kan alleen maar vooruitgang zijn... in de commerciele knkrzooi zitten we nu toch al....
quote:Ik ga denk ik ook wel, het is waarschijnlijk mijn laatste kans nog een webstrijd mee te pakken, als ze doorgaan zal het na deze ronde toch wel volzitten iedere wedstrijd met SCC houders.
Op dinsdag 21 oktober 2003 16:28 schreef Spaans het volgende:
Kärnten thuis was 16,50, is toch even een verschil van 5,5 euro.
Probleem is dat ik toch wel ga, heb niet zoveel vertrouwen in nog een een europese thuiswedstrijd ...
Spaans
quote:Een goeie hoofdsponsor met Europese allure is het ideale scenario voor Feyenoord (zie psv met Philips en ajax met abn amro).
Op woensdag 22 oktober 2003 11:25 schreef Qlimax het volgende:SHELL hoofdsponsor worden... klaar.... maar ik hoor van steeds meer mensen dat Jorien dat allemaal tegenhoud en in het "havenwereldje" het met niemand kan vinden. DAAROM komen de grote sponsors niet... zit wel logica in lijkt mij....
Als GKL moet oprotten hiervoor, so be it!
quote:GKL, waar staat dat eigenlijk voor? Ik ben niet zo thuis in F'noord afkortingen
Op woensdag 22 oktober 2003 11:46 schreef FrankyMcG het volgende:[..]
Een goeie hoofdsponsor met Europese allure is het ideale scenario voor Feyenoord (zie psv met Philips en ajax met abn amro).
Als GKL moet oprotten hiervoor, so be it!
Gebruinde Kale Loser ofzo?
quote:Grote Kale Leider!
Op woensdag 22 oktober 2003 11:54 schreef twi het volgende:GKL, waar staat dat eigenlijk voor? Ik ben niet zo thuis in F'noord afkortingen
quote:HAHAHAHA....
Op woensdag 22 oktober 2003 12:09 schreef Cart_man het volgende:
Grote Kanker LijerGeile Kale Lul
maar het is wel zo..... kijk naar Chelsea..... money money money...
gewoon shell of dat grote container bedrijf .... hebbie wat aan tenminste...
John ligt sinds zondag op de ic in Kerkrade en is tot op heden nog niet bijgekomen. Hij heeft een schedelbasis fractuur, en we kunnen helaas niets anders dan afwachten totdat ie bij komt.
Langs deze weg wens ik de familie veel sterkte.
quote:
Op woensdag 22 oktober 2003 21:10 schreef Luni het volgende:
quote:Idd sterkte aan alle bekende van deze jongen.
Op woensdag 22 oktober 2003 21:10 schreef Luni het volgende:
We hadden het van de week over dat ongeluk wat op de trap bij Roda was gebeurd, het volgende stond op het forum van www.lunaticnews.nlJohn ligt sinds zondag op de ic in Kerkrade en is tot op heden nog niet bijgekomen. Hij heeft een schedelbasis fractuur, en we kunnen helaas niets anders dan afwachten totdat ie bij komt.
Maar ik kan me behoorlijk pissig maken over het steward optreden, als ik het allemaal lees. Die gasten worden gvd ingezet voor situatie als deze, maar dan geven ze niet thuis. Nee als er een paar supporters wat gooien weten ze precies wie ze moeten aanwijzen, maar in geval van nood zijn ze compleet nutteloos.
En daar betaal je dan nog een bijdrage voor zelfs, opdonderen met die figuren!
quote:Inderdaad, je heb geen ene klote aan die NSB 'ers, en nu kunnen ze zich een keer nuttig maken, doen ze niks.
Op woensdag 22 oktober 2003 21:51 schreef Staanplaats het volgende:[..]
Idd sterkte aan alle bekende van deze jongen.
Maar ik kan me behoorlijk pissig maken over het steward optreden, als ik het allemaal lees. Die gasten worden gvd ingezet voor situatie als deze, maar dan geven ze niet thuis. Nee als er een paar supporters wat gooien weten ze precies wie ze moeten aanwijzen, maar in geval van nood zijn ze compleet nutteloos.
En daar betaal je dan nog een bijdrage voor zelfs, opdonderen met die figuren!
quote:Ronduit schandalig als supporters paden moeten vrijhouden, en eerste hulp moeten verlenen terwijl dat geselecteerde stewardkorps met de handen in het haar staat...
Op woensdag 22 oktober 2003 21:59 schreef Luni het volgende:[..]
Inderdaad, je heb geen ene klote aan die NSB 'ers, en nu kunnen ze zich een keer nuttig maken, doen ze niks.
Maar het belangrijkste is dat hij zelf natuurlijk weer bovenop komt.
quote:Wow, Hersenvliesontsteking, da's nasty (weet ik helaas uit ervaring)
Op donderdag 23 oktober 2003 00:38 schreef BreezerFR het volgende:
John heeft er ook een Hersenvlies ontsteking bij gekregen schijnt, er zijn ook complicaties opgetreden maar waren wel verwacht. Overigens heeft die wel al enkele woorden gesproken. Maar bij bewustzijn is hij niet.
Sterkte gewenst en John en familie/vrienden!
Er wordt al hevig gespeculeerd in de media over een trainersruil!
quote:Ruilen hoeft nog niet eens, als Bert maar weg gaat!
Op donderdag 23 oktober 2003 10:15 schreef FrankyMcG het volgende:
In Duitsland willen ze dolgraag BvM hebben bij HSV!Er wordt al hevig gespeculeerd in de media over een trainersruil!
quote:Toppmöller is al aangesteld bij HSV toch?
Op donderdag 23 oktober 2003 10:15 schreef FrankyMcG het volgende:
In Duitsland willen ze dolgraag BvM hebben bij HSV!Er wordt al hevig gespeculeerd in de media over een trainersruil!
quote:
Op donderdag 23 oktober 2003 10:24 schreef ChAoZ het volgende:[..]
Toppmöller is al aangesteld bij HSV toch?
quote:Aldus VI
HSV ontslaat Jara en haalt Toppmöller22/10/2003 20:01
Huub Stevens kreeg van Hertha BSC nog even respijt maar voor Kurt Jara is het doek gevallen. De Oostenrijker is niet langer coach van Hamburger SV. De dertiende plaats na negen duels in de Bundesliga werd Jara fataal.
HSV presenteert Klaus Toppmöller waarschijnlijk donderdag al als opvolger van de ontslagen Jara. Toppie moet HSV zaterdag tegen Schalke 04 weer omhoog helpen.
quote:Hamburger SV is een iets andere club dan Herta BSC volgens mij... Het zou dan ook gaan om een ruil met Huub Stevens.
Op donderdag 23 oktober 2003 10:22 schreef Luni het volgende:[..]
Ruilen hoeft nog niet eens, als Bert maar weg gaat!
quote:Jullie hebben gelijk, het was Hertha BSC, ik hem me vergist!
Op donderdag 23 oktober 2003 11:37 schreef PokerFace het volgende:Hamburger SV is een iets andere club dan Herta BSC volgens mij... Het zou dan ook gaan om een ruil met Huub Stevens.
quote:Las in een voetbalblad dat er een meisje is die een site speciaal voor hem heeft gemaakt....
Op woensdag 22 oktober 2003 11:21 schreef RedGuy het volgende:
Swerts deed het Roda uit best aardig.Jammer dat hij zo <knip> lelijk is.
[Dit bericht is gewijzigd door sqlsmurft op 23-10-2003 13:02]
Duitse kranten en nieuwsstations pakten gisteren groot uit met verhalen over een mogelijke trainersruil. Volgens de Duitsers is dat in de ogen van de Raad van Toezicht bij Hertha BSC een ideale oplossing.
Van Marwijk zei gisteravond dat hij geen enkel contact heeft gehad met de leiding van de Duitse Bundsligaclub. Wel bevestigde hij dat sinds 24 uur de Duitse pers jacht op hem maakt. ,,Ik word de hele dag gebeld door Duitse media. Ik leg net de telefoon weer neer. Ik vraag ook niet eens meer hoe ze aan mijn nummer komen, ze hebben zelfs mijn privénummer te pakken. Maar ik kan de mensen niets vertellen, want er is niks concreets,'' aldus de coach van Feyenoord.
Sinds het veroveren van de UEFA Cup, waarbij Borussia Dortmund in de finale werd verslagen, is Van Marwijk 'hot' in Duitsland. Hij wordt beschouwd als een toptrainer, omdat hij met een ploeg zonder miljoenenaankopen een Europese hoofdprijs heeft binnengehaald. ,,Van Marwijk is een succescoach,'' schrijft de Berliner Zeitung. ,,Bovendien voldoet hij aan het profiel van de nieuwe trainer, die in Berlijn moet komen. Van Marwijk heeft al successen achter zijn naam staan, hij spreekt de Duitse taal en hij is 'weltmannisch' (een man van de wereld).''
De aanhang van Hertha BSC - de club heeft minstens zo'n groot legioen als Feyenoord - wordt daarbij lekker gemaakt met foto's van de coach, die trots de enorme UEFA-bokaal boven zijn hoofd houdt. Vermakelijk vinden de Duitsers het dat Van Marwijk coach is geweest bij Fortuna Sittard. ,,Daar komt 'unsere Huub' ook vandaan,'' aldus de Berliner Zeitung.
Rupert Scholz, de grote baas in het bestuur van Hertha, zegt in een reactie dat zijn club zich op dit moment oriënteert. ,,We moeten ons huiswerk maken en voorbereid zijn voor het geval het hier toch niet meer goed komt,'' aldus Scholz, die maandag samen met manager Dieter Hoeness besloot Stevens nog twee wedstrijden de kans te geven.
Voor Stevens lijkt het slechts uitstel van executie. De fans van Hertha zijn nooit kapot van hem geweest en stellen hem verantwoordelijk voor de laatste plaats in de Bundesliga en de uitschakeling (vorige week) in de UEFA Cup tegen een provincieclubje uit Polen (Groclin). In Berlijn vinden ze Stevens te provinciaal, hoewel die kritiek bij Schalke'04 nooit te horen is geweest.
Het is de tweede keer binnen een jaar dat er interesse van een Duitse club is voor Van Marwijk. Feyenoord-voorzitter Jorien van den Herik en technisch directeur Rob Baan besloten aan het eind van het vorig seizoen dat ze Van Marwijk niet zouden laten gaan. Althans, zo werd het naar buiten gebracht en zo was de lezing van de trainer.
Van den Herik kwam recentelijk met een andere visie. Hij beweerde dat de club Van Marwijk wel degelijk had willen laten vertrekken als hij daarom had gevraagd. Dat zorgde voor de nodige consternatie in een periode, waarin het toch al rumoerig is. Spelers en supporters riepen vanaf de zomer dat Van Marwijk aan zichzelf had moeten denken - bij Schalke kon hij zijn salaris minimaal verdubbelen - en dat het voor alle partijen beter was geweest als er na drie jaar een trainerswissel zou hebben plaats gehad. Van Marwijk had met opgeheven hoofd kunnen vertrekken, want hij had tenslotte de UEFA Cup gewonnen, Feyenoord naar de Champions League geloodst en in het laatste seizoen geconstateerd dat de klad er een beetje in dreigde te komen.
Uiteindelijk verdwenen juist de bepalende spelers en bleef de trainer zitten. Op dit moment staat Feyenoord op de vijfde plaats, maar wacht de Rotterdamse ploeg tot aan de winterstop nog een zwaar programma met veel meer uit- dan thuiswedstrijden. De omschakeling naar een nieuw elftal valt niet mee, al is de beperkte kwaliteit van de huidige spelersgroep niet de schuld van Van Marwijk, maar van de scouting en de clubleiding.
Belangstelling
Na het afhaken van Schalke, dat maandenlang pogingen deed Van Marwijk toch los te weken, is het voor de buitenwacht stil gebleven rond de coach. Maar met name vanuit Duitsland is er inmiddels wel degelijk meer belangstelling geweest voor Van Marwijk. De coach bevestigde dat gisteravond nog eens. ,,Normaal reageer ik niet op dit soort zaken, maar ik ontken niet dat bepaalde dingen mij in de afgelopen tijd wel hebben bereikt. Noem het maar geruchten. Feit is dat er op dit moment niets concreet is. Ook van de huidige situatie bij Hertha weet ik buiten de media om niets.''
Dit is pas goed nieuws!!
Misschien dat Gullit wel wil
Krijg je sexievoetbal in de Kuip!
Foppe is teveel vergroeid met Heerenveen, maar een Martin Jol zou toch niet verkeerd zijn. Waarom hoor ik zijn naam nooit rondzingen in de Kuip
Misschien dat Cruijf wel op de proppen komt met Jansen
Toch denk ik dat Van Marwijk de meest geschikte trainer is voor Feijenoord op dit moment. Hij kan als weinig anderen een team opbouwen. Zeker met jonge talenten omgaan. Vedettes hebben jullie niet, dus loopt Van Marwijk geen risico.
Een tussentijds ontslag betekent een hoop onrust en dat wordt met Stevens dan echt niet beter.
Aan het eind van het seizoen vind ik het een ander verhaal. Dan kan de nieuwe trainer fatsoenlijk starten. Zo midden in het seizoen vind ik het dom om Van Marwijk te vervangen. Verdient hij ook niet, want hij heeft zich al wel bewezen bij Feijenoord.
quote:Ik weet ook niet of Stevens bij Feyenoord past.
Op donderdag 23 oktober 2003 13:02 schreef Luni het volgende:
Wat vinden we van Stevens? Is volgens mij wel een type voor de wat hardere aanpak, weet niet wat ik er van moet vinden, ze mogen zowieso Van Marwijk daar heen sturen.
quote:Martin jol zou ik ook geen verkeerde vinden, en wim Jansen komt helaas de Kuip niet in zolnag GKL daar zit. Van Marwijk met talenten omgaan? Dacht het niet, hij geeft bijna geen een een kans, want is Olfers of Loovens nou minder dan Van den Berg, naar mijn mening niet.
Op donderdag 23 oktober 2003 13:08 schreef sqlsmurft het volgende:
maar een Martin Jol zou toch niet verkeerd zijn. Waarom hoor ik zijn naam nooit rondzingen in de KuipMisschien dat Cruijf wel op de proppen komt met Jansen
Toch denk ik dat Van Marwijk de meest geschikte trainer is voor Feijenoord op dit moment. Hij kan als weinig anderen een team opbouwen. Zeker met jonge talenten omgaan.
Overigens schiet het niks op met Feyenoord zolang Baan en Jorien er nog blijven zitten. .
Mm, als ik zo wat foto's van hem zie, lijkt het me een beetje type v. Gaal?
Of heb ik dat nou helemaal fout? .
quote:Ken jij Huub Stevens niet?
Op donderdag 23 oktober 2003 15:12 schreef Loek-B het volgende:
Mm, dat klinkt positief. Ik ken die Stevens niet echt, maar ik heb liever een ex-topvoetballer (zoals Gullit) als opvolger...
quote:Alleen van naam eigenlijk...
Op donderdag 23 oktober 2003 15:23 schreef FrankyMcG het volgende:[..]
Ken jij Huub Stevens niet?
quote:Stevens is een ex topvoetballer en een goeie ook.
Op donderdag 23 oktober 2003 15:12 schreef Loek-B het volgende:maar ik heb liever een ex-topvoetballer (zoals Gullit) als opvolger...
quote:Hij stopte in 1985, mijn geboortejaar, lees ik... Dus vandaar dat ik alleen z'n naam kende.
Op donderdag 23 oktober 2003 15:58 schreef F1Bas het volgende:[..]
Stevens is een ex topvoetballer en een goeie ook.
[Dit bericht is gewijzigd door Loek-B op 23-10-2003 16:22]
Niet goed voetballen opzouten naar de bank... En als ze een grote bek hebben (bv Paauwe) opzouten naar het tweede, ga het daar maar proberen...
En idd een elftal bouwen met jonge spelers, is beter voor de club (geld vangen als je ze verkoopt) En beter voor je elftal...
quote:
Huub Stevens is een garantie voor succesHuub Stevens was vroeger een modale verdediger bij Fortuna Sittard en PSV. Omdat Huub Stevens echter over een uitstekende mentaliteit beschikte, haalde hij zelfs Oranje. Hij speelde 18 maal voor Oranje, voor de laatste keer op 4 september 1985 in de thuiswedstrijd tegen Bulgarije in Heerenveen. Een ernstige blessure maakte een eind aan zijn profloopbaan, maar gelukkig nam PSV hem als jeugdtrainer in dienst. Hij verwierf zich een bijnaam, waar niemand trots op zou zijn, maar Huub Stevens was wel een vakman.
Begin 1993 werd hij benoemd als technisch directeur van Roda JC. De in hevige degradatienood verkerende Limburgers werden door Stevens in no-time uit de problemen gehaald, in 1994 miste hij op een haar naar Europees voetbal, maar het seizoen 1994/1995 werd een ongekende succesreeks voor de ploeg uit Kerkrade. Men haalde in 34 wedstrijden, volgens het ouderwetste twee-punten systeem, maar liefst 54 punten. Huub Stevens had echter de pech, dat Ajax dat seizoen alles won wat er te winnen viel en geen enkele keer verloor, maar desalniettemin was de prestatie die Stevens met zijn ploeg leverde fantastisch. Slechts twee wedstrijden werden verloren, in Nijmegen bij NEC en in Eindhoven bij PSV. Alleen Roda JC verloor dat seizoen niet van Ajax, het werd zowel in Kerkrade als in Amsterdam 1-1, al moet ik eerlijk bekennen dat Stevens c.s. een overwinning hadden verdiend in Amsterdam.
Omdat Roda JC doorlopend haar beste spelers diende te verkopen, koos Stevens eind 1996 voor een contract in Gelsenkirchen, bij de Traditionsverein FC Schalke04. Hij volgde Jörg Berger op, die was ontslagen. Stevens bewees meteen zijn waarde, want in zijn eerste jaar haalde hij meteen de UEFA-Cup naar het Parkstadion. Daarna ging het een stuk minder, en tijdens het seizoen 1999/2000 leken de dagen van Huub Stevens in Gelsenkirchen geteld. Manager Rudi Assauer bleef echter achter zijn coach staan, en Huub Stevens mocht aankopen doen. Zijn beste aankoop was zonder enige twijfel de Duitse oud-international Andreas Möller, die jarenlang voor de grote rivaal Borussia Dortmund uitkwam. Deze Andreas Möller is weliswaar een verwend kwalletje dat jarenlang voortdurend lachte om zijn eigen misplaatste grappen, er kunnen echter geen misverstanden bestaan over zijn voetbalkwaliteiten. Huub Stevens hield zijn sterspeler echter keurig in de hand en maakte van FC Schalke04 weer een hecht collectief. Omdat Bayern München in de blessuretijd gelijkmaakte in de laatste competitiewedstrijd van het seizoen 2000/2001 bij HSV in Hamburg, ging de landstitel aan de neus van Huub Stevens voorbij, maar hij haalde vorig seizoen wel de DFB-Pokal naar Gelsenkirchen door in de finale in Berlijn met 2-0 te winnen van Union Berlin. Dit seizoen deed Huub Stevens het nog eens dunnetjes over. Nu ging het favoriete Bayer Leverkusen over de knie (4-2). Vanaf komend seizoen is hij verantwoordelijk voor Hertha BSC. Hij krijgt ook in Berlijn te maken met een echte voetbalman als manager: Dieter Hoeneß. Als kleine jongen keek ik op zaterdagavond altijd tussen zes en zeven uur naar de Sportschau met Herribert Fassbender, en dan zag ik de kalende aanvaller regelmatig koppend scoren voor FC Bayern München.
Voor de Nederlanders is het echter wel jammer dat Huub Stevens deze successen in buitenlandse dienst behaalt, want een dergelijke vakman zou bij een Nederlandse topclub niet misstaan. Dat had PSVs interim-trainer Kees Rijvers in 1994 al in de gaten, want hij wilde Huub Stevens als opvolger van de ontslagen Aad de Mos op de bank in het Philips Stadion. Rijvers zou dan zelf technisch directeur blijven. Het is er destijds niet van gekomen, maar hopelijk keert Stevens ooit terug naar Nederland, want zijn kwaliteiten gaan nu verloren voor het Nederlandse voetbal en dat is bijzonder jammer, al zal dat ze in Gelsenkirchen en Berlijn een zorg zijn. Daar is men dolblij dat manager Assauer in het seizoen 1999/2000 zijn poot stijf hield en zijn trainer door dik en dun steunde toen het even tegenzat, ondanks de protesten van de Schalke-fans destijds. En ook Hertha kan tevreden zijn over de nieuwe oefenmeester, want hij is een garantie voor succes. Huub Stevens heeft in Kerkrade en Gelsenkirchen bewezen dat hij het in de vingers heeft en wanneer good-old Kees Rijvers je naar PSV wil halen, moet je er wel iets van kunnen.
Huub Stevens komt misschien niet al te vriendelijk over, maar hij is wél een garantie voor succes, en dat kan van veel andere trainers niet gezegd worden.
[Dit bericht is gewijzigd door Loek-B op 23-10-2003 19:29]
Laat hem het maar proberen...
* SuperWeber houdt wel van mentaliteit en niet van die nichten die altijd op de grond liggen te huilen...
quote:Tering wat een lap tekst, kan je het effe samenvatten
Op donderdag 23 oktober 2003 16:32 schreef SuperWeber het volgende:
Nu ik dit lees...Laat hem het maar proberen...
* SuperWeber houdt wel van mentaliteit en niet van die nichten die altijd op de grond liggen te huilen...
quote:Ik heb even de belangrijkste stukjes vet gemaakt.
Op donderdag 23 oktober 2003 19:23 schreef Luni het volgende:[..]
Tering wat een lap tekst, kan je het effe samenvatten
quote:Thanx!
Op donderdag 23 oktober 2003 19:30 schreef Loek-B het volgende:[..]
Ik heb even de belangrijkste stukjes vet gemaakt.
.
quote:Why not? Dit lijkt me voor hem iets heel nieuws, en een hele uitdaging...
Op donderdag 23 oktober 2003 19:44 schreef sqlsmurft het volgende:
Jullie denken echt dat Huub naar Rotterdam komt he
quote:Stevens heeft in het NLs elftal gespeeld hoor, 18 keer
Op donderdag 23 oktober 2003 15:12 schreef Loek-B het volgende:
Ik ken die Stevens niet echt, maar ik heb liever een ex-topvoetballer (zoals Gullit) als opvolger...
Een CV-tje
http://www.beijen.net/frank/cvs/stevens-h.htm
[Dit bericht is gewijzigd door Doc op 23-10-2003 20:21]
quote:... en Ulf Kirsten gestompt. Stevens had ik een paar jaar geleden wel willen zien komen, nu niet meer. De tijd doet hem geen goed.
Op donderdag 23 oktober 2003 20:18 schreef Doc het volgende:[..]
Stevens heeft in het NLs elftal gespeeld hoor
quote:Daar was ik idd achtergekomen.
Op donderdag 23 oktober 2003 20:18 schreef Doc het volgende:[..]
Stevens heeft in het NLs elftal gespeeld hoor, 18 keer
Een CV-tje
http://www.beijen.net/frank/cvs/stevens-h.htm
Wat denk jij er zelf trouwens van? Is de kans groot dat v. Marwijk naar Duitsland vertrekt?
quote:
Op donderdag 23 oktober 2003 20:26 schreef Loek-B het volgende:
Wat denk jij er zelf trouwens van? Is de kans groot dat v. Marwijk naar Duitsland vertrekt?
is de kans groot dat Stevens naar Feijenoord komt? no way Jose
quote:
Voor linksbuiten Leonardo gloort er weer licht aan het einde van de tunnel. De 20-jarige Braziliaan is na een jaar blessureleed terug in de selectie van Feyenoord voor het duel met Willem II.
Leonardo kampte lang met een enkelkwetsuur maar speelde zich via goed spel en doelpunten bij Jong Feyenoord weer in de kijker. Leo is weer topfit. Daarom is hij weer aan de selectie toegevoegd. Nu moet hij knokken om in het eerste terug te komen, legde technisch directeur Rob Baan uit op feyenoord.nl.Het meespelen van Robin van Persie tegen Willem II is nog niet helemaal zeker. Van Persie trainde apart vanwege een enkelblessure, maar is waarschijnlijk wel op tijd fit. Thomas Buffel trainde evenmin mee. De Belg werd een dagje rust gegund na een zware week.
Bron: http://www.vi.nl/vi/show/id=62802/contentid=54617/sc=a52593
quote:Je valt in de herhaling.
Op donderdag 23 oktober 2003 22:45 schreef sqlsmurft het volgende:
is de kans groot dat Stevens naar Feijenoord komt?no way Jose
Misschien wel fijn als je ook even zegt waarom niet...
quote:Leonardo komt terug!
Op donderdag 23 oktober 2003 22:50 schreef sqlsmurft het volgende:Voor linksbuiten Leonardo gloort er weer licht aan het einde van de tunnel. De 20-jarige Braziliaan is na een jaar blessureleed terug in de selectie van Feyenoord voor het duel met Willem II.
Leonardo kampte lang met een enkelkwetsuur maar speelde zich via goed spel en doelpunten bij Jong Feyenoord weer in de kijker. Leo is weer topfit. Daarom is hij weer aan de selectie toegevoegd. Nu moet hij knokken om in het eerste terug te komen, legde technisch directeur Rob Baan uit op feyenoord.nl.
Het meespelen van Robin van Persie tegen Willem II is nog niet helemaal zeker. Van Persie trainde apart vanwege een enkelblessure, maar is waarschijnlijk wel op tijd fit. Thomas Buffel trainde evenmin mee. De Belg werd een dagje rust gegund na een zware week.Bron: http://www.vi.nl/vi/show/id=62802/contentid=54617/sc=a52593
Eindelijk! Hopelijk zien we weer wat van zijn mooie actie terug, binnenkort op het veld!
quote:Ik denk alleen dat het huidige bestuur wat minder gecharmeerd is van dat soort mondige types.
Op donderdag 23 oktober 2003 16:32 schreef SuperWeber het volgende:
Nu ik dit lees...Laat hem het maar proberen...
quote:Nee, die hebben liever watjes.
Op vrijdag 24 oktober 2003 12:28 schreef Vikingo het volgende:[..]
Ik denk alleen dat het huidige bestuur wat minder gecharmeerd is van dat soort mondige types.
-edit Doc-
[Dit bericht is gewijzigd door Doc op 25-10-2003 09:15]
quote:Jochie ga ff buiten lekker wieberen ofzo. Dit is irritant.
Op vrijdag 24 oktober 2003 17:02 schreef Koeper het volgende:
*censuur*
quote:Ik vind het wel humor, whehe...
Op vrijdag 24 oktober 2003 17:12 schreef sqlsmurft het volgende:[..]
Jochie ga ff buiten lekker wieberen ofzo. Dit is irritant.
Doet me een beetje denken aan mezelf in mijn begindagen.
quote:Whoeha
Op vrijdag 24 oktober 2003 17:24 schreef Staanplaats het volgende:
Internet rellen! Ollé!
quote:Dat laatste is wel een aantrekkelijk aanbod maar kies toch maar voor de eerste optie...veel voegt het niet toe namelijk.
Op vrijdag 24 oktober 2003 17:37 schreef Doc het volgende:
Zal ik dat stupide gelul van die Koeper weghalen of laten we die gek zichzelf hier gewoon voor paal staan?
quote:Doe zoals met Ed Kroket en haal die onzin please weg.
Zal ik dat stupide gelul van die Koeper weghalen of laten we die gek zichzelf hier gewoon voor paal staan?
quote:Wat dacht je van: Het centrale Koeper de gekste en andere world wide web schavuiten topic deel 1.
quote:Ik weet wat je meemaakt.
Op zaterdag 25 oktober 2003 20:26 schreef Elmotje het volgende:
Lunatic News niet gehad
Alleen ik heb dit weekend geen Donald Duck gehad.
quote:Ja dat was echt grappig!! LOLZZ
Op zondag 26 oktober 2003 17:48 schreef Staanplaats het volgende:
Ik pleit er voor om elk kwartier Gyan ff te laten warmlopen, dan gebeurt er tenminste wat hehe!
quote:Op Z probeerde een stoer groepje het nog!
Op zondag 26 oktober 2003 18:40 schreef Elmotje het volgende:
idd, gyan was wel grappig, hoe hij ook lachte was prachtig,
die vd berg kan nog steeds niks,
en die schreuder is erg traag, kuyt weer mooie vechtlust,
vandaag bleef gelukkig het massale helemaal niets uit.
Leonardo mooie rentree!
En Van Persie zal zich echt kut voelen na vandaag!
tjongejonge........op het nippertje..........
c u soon
quote:Whoei spannend...
Op zondag 26 oktober 2003 20:42 schreef Speed1971 het volgende:
c u soon
quote:was het maar spannend......
Op zondag 26 oktober 2003 20:46 schreef Cart_man het volgende:[..]
Whoei spannend...
quote:Gelukkig hadden we Lunatic News nog.
Op zondag 26 oktober 2003 20:46 schreef Cart_man het volgende:[..]
Whoei spannend...
quote:Ligt aan jullie
Op zondag 26 oktober 2003 20:51 schreef Speed1971 het volgende:[..]
was het maar spannend......
quote:Dat was het hoogtepunt van vanmiddag!
Op zondag 26 oktober 2003 21:31 schreef Luni het volgende:Gelukkig hadden we Lunatic News nog.
En mijn zatte achterbuurman! Echt ongelofelijk hoe zat sommige individuen worden van Lingens Blond!
quote:De spandoeken waren ook perfect
Op zondag 26 oktober 2003 21:31 schreef Luni het volgende:[..]
Gelukkig hadden we Lunatic News nog.
[Dit bericht is gewijzigd door Staanplaats op 26-10-2003 22:27]
Volgende wedstrijd graag Lodewijks voor Zoetebier en Ghaly voor v/d Berg. Maar dat zal wel niet gebeuren. .
quote:Wij worden kampioen, wij worden kampioen...
Op maandag 27 oktober 2003 00:01 schreef Suijk het volgende:
tja, je ken lullen over Feyenoord wat je wil, maar ze staan wel maar gewoon 3 punten achter op psv (dat al van ze heeft gewonnen)
dus leg uit, wat gebeurde er toen gyan warmliep en waarom voelt van persie zich kut (omdat leo zo goed inviel?)
quote:Toen Gyan warmliep begon iedereen hem toe te zingen, en ik vak W werden er zelfs waves ingezet, waardoor die kleine Ghanees begon te lachen.
Op maandag 27 oktober 2003 09:04 schreef Sloggi het volgende:
kheb helemaal niks gezien, geen samenvatting niks (moest werken)
dus leg uit, wat gebeurde er toen gyan warmliep en waarom voelt van persie zich kut (omdat leo zo goed inviel?)
Van Persie werd helemaal uitgefloten bij zijn invalbeurt, terwijl Leonardo en Lurling werden toegezongen.
Maar wel gewonnen gisteren.
quote:Dat gaat wel heel erg ver, ach ja een kinderhand is zo gevuld
Op maandag 27 oktober 2003 10:25 schreef Skoukov_Yiar_Tavali het volgende:[..]
Lurling werden toegezongen.
tja en van persie... als het waar is van die gelimiteerde transfersom vind ik 't een sukkel, want hij weet best dat ie feyenoord op die manier naait
Ik geloof er geen kut van, hij moest ook al 5 minuten zoeken naar het stadion.
Ga ze strax wel bij de sigarenboer in Weert halen.
quote:Dat bestaat niet. Vandaag heb je nog voorrangsrecht. Morgen gaat de vrije verkoop pas van start.
Op maandag 27 oktober 2003 14:49 schreef FrankyMcG het volgende:
Wil ik net kaartjes halen bij FRS voor Vak Z; Feyenoord vs. Tiplice, zegt die knakker dat Vak Z is uitverkocht.Ik geloof er geen kut van, hij moest ook al 5 minuten zoeken naar het stadion.
Ga ze strax wel bij de sigarenboer in Weert halen.
quote:Daarom! Die droplul weet waarschijnlijk gewoon niet hoe het werkt!
Op maandag 27 oktober 2003 15:02 schreef jantje_uit_s het volgende:Dat bestaat niet. Vandaag heb je nog voorrangsrecht. Morgen gaat de vrije verkoop pas van start.
* FrankyMcG haalt strax ff kaartjes!
Kan vanaf morgen dus nog eentje extra halen op SCC?
quote:Je hebt geen clubcard nodig. Morgen 9.00 uur begint vrije verkoop.
Op maandag 27 oktober 2003 15:10 schreef FrankyMcG het volgende:[..]
Daarom! Die droplul weet waarschijnlijk gewoon niet hoe het werkt!
* FrankyMcG haalt strax ff kaartjes!
Kan vanaf morgen dus nog eentje extra halen op SCC?
quote:Ach, je kan altijd nog de zuiderburen vragen voor een paar centjes.
Op woensdag 22 oktober 2003 11:25 schreef Qlimax het volgende:
SHELL hoofdsponsor worden... klaar.... maar ik hoor van steeds meer mensen dat Jorien dat allemaal tegenhoud en in het "havenwereldje" het met niemand kan vinden. DAAROM komen de grote sponsors niet... zit wel logica in lijkt mij....Jorien en Baan en Bert eruit... super sponsor erin....
kan alleen maar vooruitgang zijn... in de commerciele knkrzooi zitten we nu toch al....
quote:
Op maandag 27 oktober 2003 19:31 schreef jpzegthallo het volgende:
De Nooier voor een paar weekjes aan de kantDag Nooier!
Hoi Snoyle
quote:Snoyl, dat is toch die ene uit de vrouwenvleugel?
Hoi Snoyle
quote:Hmmmmmmm... Dat is een speler uit de jeugd wil van Marwijk die wel opstellen...
Hoi Snoyle
Ik vind hem beter dan de Klooier...
quote:Kijk jij wel naar Feijenoord?
Op maandag 27 oktober 2003 22:29 schreef SuperWeber het volgende:[..]
Hmmmmmmm... Dat is een speler uit de jeugd wil van Marwijk die wel opstellen...
[Dit bericht is gewijzigd door Cart_man op 27-10-2003 22:46]
quote:Hij heeft de afslag gemist
Op maandag 27 oktober 2003 22:36 schreef Cart_man het volgende:[..]
Kijk jij wel naar Feijenoord?
Snoyl speelt al enkele wedstrijden in de basis van het eerste...
dag dag arrogante imitatie turk
quote:Ja omdat de Klooier geblesseerd is speelt Snoyl, zeker kijk ik naar feyenoord, helaas heb ik het geld niet, en is de afstand te groot om regelmatig naar Feyenoord toe..
Op maandag 27 oktober 2003 22:36 schreef Cart_man het volgende:[..]
Kijk jij wel naar Feijenoord?
Snoyl speelt al enkele wedstrijden in de basis...
Met die opmerking wilde ik eigenlijk een beetje sarcastisch zijn richting van Marwijk omdat hij (maar da's mijn mening) de jeugd nogal verneukt...
quote:Goeie zaak voor Feyenoord, kan 'm als Ajacied zijnde wel waarderen (qua voetbalkwaliteiten, en niks anders natuurlijk
Op woensdag 29 oktober 2003 08:59 schreef Luni het volgende:
Ono heeft bijgetekend tot 2007
quote:Dit vind ik positief!
Ono is een goeie en belangrijke speler voor Feyenoord!
quote:Van Persie gaat lekker in Spanje ballen. Dat zie je toch al aankomen met een Spaanse zaakwaarnemer?
Op woensdag 29 oktober 2003 09:09 schreef Sloggi het volgende:
nou van persie nog
quote:Dit is een stap in de goede richting.
Screuder een bosje bloemen en een doosje bonbons geven
de Nooijer zn eigen boyband laten beginnen samen met Anthony
van de Berg weer terugruilen met Boutahar en Olfers
Zoetebier zn eigen palingkar in Volendam geven
van Marwijk laten ontvoeren
Wim Jansen een militaire coup laten plegen tegen GKL, Baan en consorten.
van Persie tekent een nieuw contract en houdt voor de rest zn muil
Nieuwe sponsors uit de haven aantrekken
van Hanegem als nieuwe trainer halen
van Bronckhorst terug als linksback halen
Boateng als vervanger van Schreuder (samen met Boutahar en Ono)
Iedereen die " helemaal niets " zingt een stadionverbod geven
Afschaffing van het voor het gemoedelijke broodtrommel klapveepubliek bedoelde uitkaarten systeem.
en we worden gewoon nog kampioen.
quote:blijf aub lekker in dat 020 topic van je..
Op woensdag 29 oktober 2003 11:36 schreef Vikingo het volgende:[..]
Dit is een stap in de goede richting.
Nu nog:Screuder een bosje bloemen en een doosje bonbons geven
Afschaffing van het voor het gemoedelijke broodtrommel klapveepubliek bedoelde uitkaarten systeem.en we worden gewoon nog kampioen.
quote:Verkeerde quote?
Op woensdag 29 oktober 2003 11:38 schreef F1908 het volgende:[..]
blijf aub lekker in dat 020 topic van je..
quote:hahahahaha, hij is zo gek
Op woensdag 29 oktober 2003 11:40 schreef twi het volgende:[..]
Verkeerde quote?
quote:
Op woensdag 29 oktober 2003 11:38 schreef F1908 het volgende:[..]
blijf aub lekker in dat 020 topic van je..
Je reactie zegt genoeg over je Feyenoordgevoel jochie.
quote:
Op woensdag 29 oktober 2003 11:36 schreef Vikingo het volgende:Screuder een bosje bloemen en een doosje bonbons geven
Afschaffing van het voor het gemoedelijke broodtrommel klapveepubliek bedoelde uitkaarten systeem.en we worden gewoon nog kampioen.
quote:en echt bier in de Kuip!
quote:Zekers!
Op woensdag 29 oktober 2003 12:48 schreef Luni het volgende:en echt bier in de Kuip!
Zijn we meteen van de Lin-gens Blond Hoo-li-gans af!
quote:Dan worden die luitjes die daar bij de cornervlag zitten NOG aggressiever.
Op woensdag 29 oktober 2003 12:48 schreef Luni het volgende:[..]
en echt bier in de Kuip!
quote:Heb ook gehoord dat Back2School de nieuwe sponsor word.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |