quote:Dus je keurt de aanslagen op het WTC ook goed mag ik aannemen?
Op zondag 26 oktober 2003 19:41 schreef sp3c het volgende:[..]
tja daarom noemt men die shit ook oorlog
als ik als Israelisch minister zou moeten kiezen tussen de veiligheid van mijn eigen burgers of die van de vijand dan zou ik het wel weten.
zolang er maar geen grove oorlogsmisdaden worden gepleegd (het doel heiligt niet alle middelen) ik zou die flats ook platgooien
quote:als er vanaf het WTC mortiergranaten richting Tora Bora werden geschoten wel ja
Op zondag 26 oktober 2003 19:43 schreef onschuldig het volgende:[..]
Dus je keurt de aanslagen op het WTC ook goed mag ik aannemen?
quote:Israel roept dat alleen om alles te rechtvaardigen, ik heb echter geen tastbaar bewijs gezien vanuit hun kant!
Op zondag 26 oktober 2003 19:44 schreef sp3c het volgende:[..]
als er vanaf het WTC mortiergranaten richting Tora Bora werden geschoten wel ja
quote:Israel roept dat alleen om alles te rechtvaardigen, ik heb echter geen tastbaar bewijs gezien vanuit hun kant! Bin Laden kan toch ook roepen dat er vanaf het WTC werd geschoten op wie dan ook!
Op zondag 26 oktober 2003 19:44 schreef sp3c het volgende:[..]
als er vanaf het WTC mortiergranaten richting Tora Bora werden geschoten wel ja
quote:daar gaat het mij nu ff niet om
Op zondag 26 oktober 2003 19:46 schreef onschuldig het volgende:[..]
Israel roept dat alleen om alles te rechtvaardigen, ik heb echter geen tastbaar bewijs gezien vanuit hun kant! Bin Laden kan toch ook roepen dat er vanaf het WTC werd geschoten op wie dan ook!
ik zeg alleen dat als er vanaf een flatgebouw op mijn mensen wordt geschoten dat ik dat flatgebouw tegen de grond zou werken.
quote:Uhm Geneve???? Dit IS een grove schending. Ik snap niet dat jij dit goedkeurd zeg. Nog een voorbeeld: Op het dak van een Nederlands gebouw wordt geschoten richting Duitsland. Duitsland molt als reactie gewoon 3 flatgebouwen. Denk nou toch eens na, dat KAN toch niet man.
Op zondag 26 oktober 2003 19:41 schreef sp3c het volgende:[..]
tja daarom noemt men die shit ook oorlog
als ik als Israelisch minister zou moeten kiezen tussen de veiligheid van mijn eigen burgers of die van de vijand dan zou ik het wel weten.
zolang er maar geen grove oorlogsmisdaden worden gepleegd (het doel heiligt niet alle middelen) ik zou die flats ook platgooien
quote:Bovendien waren die neergeschoten mensen SOLDATEN. Dit zijn gewoon onschuldige MENSEN. Schiet dan een post waar terroristen zitten in puin ofzo.
Op zondag 26 oktober 2003 19:50 schreef sp3c het volgende:[..]
daar gaat het mij nu ff niet om
ik zeg alleen dat als er vanaf een flatgebouw op mijn mensen wordt geschoten dat ik dat flatgebouw tegen de grond zou werken.
quote:sterker nog
Op zondag 26 oktober 2003 19:51 schreef Mutant01 het volgende:[..]
Uhm Geneve???? Dit IS een grove schending. Ik snap niet dat jij dit goedkeurd zeg. Nog een voorbeeld: Op het dak van een Nederlands gebouw wordt geschoten richting Duitsland. Duitsland molt als reactie gewoon 3 flatgebouwen. Denk nou toch eens na, dat KAN toch niet man.
op 11 mei werd er vanuit Wageningen op de Grebbeberg geschoten, vervolgens heeft Nederlandse artillerie Wageningen van totaal in brand geschoten zijn ook (Nederlandse) burgers bij omgekomen.
geen problemen mee eerlijk gezegd, oorlog is nu eenmaal niet meer als vroeger met zijn allen naar het lokale grasveld en gezellig met elkaar op de vuist (mjah het is wel zo maar dat noemen ze tegenwoordig voetbal kijken) maar smerige en bloedige business
als die terroristen niet willen dat hun eigen burgers het slachtoffer worden van de vijand dan moeten ze niet vanaf de huizen van die burgers op de vijand schieten.
quote:D'oh wat denk je dan, daarom zijn het ook terroristen. Ze verschuilen zich onder de bevolking. Wat kan de bevolking nou doen aan het feit dat de terroristen daarvandaan schieten?!
Op zondag 26 oktober 2003 19:55 schreef sp3c het volgende:
als die terroristen niet willen dat hun eigen burgers het slachtoffer worden van de vijand dan moeten ze niet vanaf de huizen van die burgers op de vijand schieten.
quote:edit: oops verkeerd gelezen, en nogmaals die flats waren onbewoond
Bovendien waren die neergeschoten mensen SOLDATEN. Dit zijn gewoon onschuldige MENSEN. Schiet dan een post waar terroristen zitten in puin ofzo.
[Dit bericht is gewijzigd door GoldaM op 26-10-2003 19:59]
quote:
Bovendien waren die neergeschoten mensen SOLDATEN. Dit zijn gewoon onschuldige MENSEN. Schiet dan een post waar terroristen zitten in puin ofzo.
quote:ja joh het gaat mij ook alleen om het principe, ik heb me verder niet in dit incident verdiept ofzo, doe ik al tijden niet meer
Geplaatst door elcastel op zondag 26 oktober 2003 19:53
Voor zover ik heb gelezen is er nooit vanuit die flats geschoten, echter de aanslag alleen voorbereid.
je moet gewoon geen vijandelijkheden uitvoeren vanuit de burgerij en dan achteraf beginnen te jammeren dat diezelfde burgerij het slachtoffer wordt van repercussies
quote:als de donder het pand verlaten
Op zondag 26 oktober 2003 19:57 schreef Mutant01 het volgende:[..]
D'oh wat denk je dan, daarom zijn het ook terroristen. Ze verschuilen zich onder de bevolking. Wat kan de bevolking nou doen aan het feit dat de terroristen daarvandaan schieten?!
Two "work accidents" occurred in Palestinian Authority-controlled areas yesterday, leading to one death and one serious injury. An Arab lawyer was killed in Ramallah when an explosives vest he had prepared for a suicide attack exploded unexpectedly as he was walking in the street. Another terrorist in Ein Yabrud, across from Ofrah, was seriously hurt when a bomb he was preparing for use against Israeli targets exploded in his hands. He was hospitalized in Ramallah. On Wednesday, a terrorist was killed and two more were injured in yet another terrorist "work accident" in Shechem.
quote:mwah of er dit keer geschoten is of niet doet er mij niet toe nogmaals ik heb me niet in het incident verdiept
Op zondag 26 oktober 2003 20:00 schreef elcastel het volgende:
Sorry sp3c, maar hier is gewoon geen sprake van schieten vanuit die flats, ik zie dat hetzelfde als dat een terrorist in een gebouw vlucht en het leger voor het gemak het hele gebouw opblaast.
Je kan het oorlog noemen, maar dat noem ik oorlogsmisdaden, dat het een reactie op een aanslag is maakt niets goed aan dergelijk vergrijp. Toch ?
maar als die gebouwen herhaaldelijk worden gebruikt voor terroristische (vijandige) doeleinden dan moeten die gebouwen weg lijkt me
quote:Omdat je daarvandaan kan uitzien over de nederzetting, nou sorry, dan kun je heel Palestijns gebied wel platvegen, want ze kunnen overal vandaan wel iets natuurlijk. Ik vind dit allemaal veel te indirect, een provocatie dus. Maar goed daar verschillen we gewoon in van mening dan.
Op zondag 26 oktober 2003 20:03 schreef sp3c het volgende:
maar als die gebouwen herhaaldelijk worden gebruikt voor terroristische (vijandige) doeleinden dan moeten die gebouwen weg lijkt me
quote:Zelffs daar is geen bewijs voor!
Op zondag 26 oktober 2003 19:53 schreef elcastel het volgende:
Voor zover ik heb gelezen is er nooit vanuit die flats geschoten, echter de aanslag alleen voorbereid.
quote:Nee, het is vermeend.
Op zondag 26 oktober 2003 20:08 schreef onschuldig het volgende:
Zelfs daar is geen bewijs voor!
quote:Wat heeft het WTC er nou weer mee te maken
Op zondag 26 oktober 2003 19:43 schreef onschuldig het volgende:[..]
Dus je keurt de aanslagen op het WTC ook goed mag ik aannemen?
quote:BAZZA mag hier 'voorlopig' niet posten.
Op zondag 26 oktober 2003 21:16 schreef Umm-Qasr het volgende:
Ik kan niet wachten op een reactie van BAZZA. Altijd leuk hoe hij t weet te formuleren ...
quote:For there is a casual reason.
Op zondag 26 oktober 2003 23:04 schreef Umm-Qasr het volgende:
In gods name, WHY???
quote:mja die nederzettingen moeten dan ook ontruimd worden imo zeker zolang het 'oorlog' is daar maar dat zit er niet in met de huidige regering.
Op zondag 26 oktober 2003 20:06 schreef elcastel het volgende:[..]
Omdat je daarvandaan kan uitzien over de nederzetting, nou sorry, dan kun je heel Palestijns gebied wel platvegen, want ze kunnen overal vandaan wel iets natuurlijk. Ik vind dit allemaal veel te indirect, een provocatie dus. Maar goed daar verschillen we gewoon in van mening dan.
toch vind ik dat het moet kunnen, als die terroristen die gebouwen gebruiken om hun shit te plannen/lanceren/whatever dan is er voor Israel geen andere optie dan die gebouwen onbruikbaar te maken. Dan heb ik liever dat ze het zo doen dan dat ze diep in de nacht er een paar bommen op gooien terwijl iedereen ligt te slapen
de Amerikanen hoor je ook niet jammeren dat hun commandocentrum werd bestookt met raketten terwijl daarvandaan ook niet op Irakezen werd geschoten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |