Ik heb 4 jaar zangles gevolgd en heb dus ook de vocals voor mijn nieuwe trek geheel zelf ingezongen
Het verhaal erachter?
Op 4 jarige leeftijd is er iets zeer ingrijpends en traumatisch
gebeurd in mijn toen nog zeer jonge bestaan op aarde
Er is namelijk in mijn nabije omgeving iets verdwenen waarmee ik een zeer hechte emotionele en fysieke band had
Het gaat om dit :
maar dan iets groter en in knuffelvorm.
Ter nagedachtenis aan dit prachtige diertje en mijn vriend in bange tijden, heb ik besloten mijn nieuwe track toe te wijden aan dit fantastisch mooi beest.
hijs hier te downloaden :
(rechtermuisknop + save as)
quote:TOPSONG Gesponserd door Microsoft
The page cannot be found
The page you are looking for might have been removed, had its name changed, or is temporarily unavailable.--------------------------------------------------------------------------------
Please try the following:
If you typed the page address in the Address bar, make sure that it is spelled correctly.
Open the www.xs4all.nl home page, and then look for links to the information you want.
Click the Back button to try another link.
Click Search to look for information on the Internet.HTTP 404 - File not found
Internet Explorer
[Dit bericht is gewijzigd door bruinekanarie op 17-10-2003 19:09]
quote:
Op vrijdag 17 oktober 2003 19:07 schreef Abbadon het volgende:
doetutnie
Eens kijken of er in MUZ mensen zijn die het wat vinden.
----> MUZ
quote:over smaak valt natuurlijk niet te twisten, maarreh, herken je het produceer talent niet in me?
Op vrijdag 17 oktober 2003 19:09 schreef HeatWave het volgende:
Hij doet het wel, maar echt mijn muziek is het niet.Eens kijken of er in MUZ mensen zijn die het wat vinden.
----> MUZ
Zo nee, enorm baggernummer!
Zo ja: PRACHTIG Gewoon verstand op nul en lachen
Als je toch dit soort 'vocals' wil gebruiken zou ik het lowpassen zodat je van die irritante scherpe tonen af bent en het volume wat naar beneden gooien en wat galm geven zodat het wat meer mixt in de rest van de muziek.
Vooral het hysterische gegil. Ik hoop dat je dat niet de hele dag doet...
tja, krijsen is mijn talent denk ik (maarre,het is meer geedit met wavelab hoor )
enne, tja, een kilootje zout zou je wel kunnen gebruiken bij dit nummer (of veel bier+gras
)
[Dit bericht is gewijzigd door Hanno op 17-10-2003 19:40]
quote:Dat je het grappig bedoeld hebt, zorgt er niet voor dat je met iets wegkomt wat gewoon slecht is.
Op vrijdag 17 oktober 2003 19:38 schreef Hanno het volgende:enne, tja, een kilootje zout zou je wel kunnen gebruiken bij dit nummer
quote:heb ik ooit beweerd dat het een brilliant geproduceerd nummer was?
Op vrijdag 17 oktober 2003 19:40 schreef Tijn het volgende:[..]
Dat je het grappig bedoeld hebt, zorgt er niet voor dat je met iets wegkomt wat gewoon slecht is.
gemaakt met :
- Renoise
- Absynth 2
- Superwavep8
- Steinberg wavelab
ingredienten : THC+Alcohol+3 vervelende vrienden
maar goed, ik wilde dit fantastische muziekwerkje toch sharen met de rest van internettend nederland, dus vandaar dit topic
quote:zal ik het naar idols opsturen?
Op vrijdag 17 oktober 2003 19:22 schreef onanymous het volgende:
er is werkelijk niet naar te luisterendus het heeft wel hitpotentie ja
quote:neeejjj echt?
Op vrijdag 17 oktober 2003 20:33 schreef ma3ryck3 het volgende:
Tering wat een grafnummer; zoek alsjeblieft een andere hobby...
quote:Idd dat gekrijs vindt ik ook helemaal niks aan! Maar de muziek opzich kan best relaxed zijn... Beetje chill-out zonder de zang... Want zodoende lijkt het meer een zelfmoordplaat ofzow...
Op vrijdag 17 oktober 2003 21:18 schreef mental_remmy het volgende:
deuntje wel geinig maar de vocals? brrrrrrr![]()
![]()
quote:jij hebt het door
Op zaterdag 18 oktober 2003 14:06 schreef Gitarist het volgende:[..]
Idd dat gekrijs vindt ik ook helemaal niks aan! Maar de muziek opzich kan best relaxed zijn... Beetje chill-out zonder de zang... Want zodoende lijkt het meer een zelfmoordplaat ofzow...
oh ps: de vocals zijn getimestretched an gepitched dus vandaar
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |