Is dat tennis goed live te doen?, ben altijd een beetje bang voor lags, tenminste dat met lags dat was plus minus 3 jaar geleden nog met een spel alsdelta force als je dat via multiplayer deed.
Het zal me echt verbazen als dat spel feilloos via live gespeeld kan worden, en als dat kan dan smash ik jullie ala pistol pete van de baan
quote:Tot ik er ben natuurlijk.
Op maandag 10 november 2003 13:20 schreef Rolex het volgende:
en als dat kan dan smash ik jullie ala pistol pete van de baan
quote:Ik zou eerder op volgende week Dinsdag rekenen.
Op maandag 10 november 2003 12:32 schreef Bastard het volgende:
Ja ik ook Heel misschien
quote:Hou je mond jij ketter!
Op maandag 10 november 2003 13:30 schreef Strolie75 het volgende:[..]
Ik zou eerder op volgende week Dinsdag rekenen.
4 Grand Slam titels (waarvan in Wimbledon Pistol Pete het slachtoffer was in de finale).
quote:Jij hebt toch ook het live-pakket he?
Op maandag 10 november 2003 14:10 schreef twi het volgende:
Well done, you are now a Legend!4 Grand Slam titels (waarvan in Wimbledon Pistol Pete het slachtoffer was in de finale).
Zou zeer graag een keertje tegen je willen spelen, om te kijken waar ik sta.
Ik heb het live pakket iig. zeer snel.
Maarja, ben ik nu klaar, of moet ik al die kleine kuttoernooitjes nog gaan spelen?
En de CC is ook onderweg, dus binnenkort Live!
quote:*request geaccepteerd*
Op maandag 10 november 2003 12:30 schreef GTiMICRO het volgende:
ik krijg hem misschien morgen
Toch wel een puntje van kritiek. Als mensen nu al een legend zijn, terwijl het spel nog niet lang uit is, is het dan niet te makkelijk? Want wat kan je, behalve Live, nog meer doen dan? Je hebt het al een beetje uitgespeeld toch?
quote:Ja, maar ik ben dan ook buitengewoon goed
Op maandag 10 november 2003 15:44 schreef JeroenV het volgende:
Ik heb het spel ook en sta nu 14e, en ben een Star.Toch wel een puntje van kritiek. Als mensen nu al een legend zijn, terwijl het spel nog niet lang uit is, is het dan niet te makkelijk? Want wat kan je, behalve Live, nog meer doen dan? Je hebt het al een beetje uitgespeeld toch?
quote:wacht maar
Op maandag 10 november 2003 15:54 schreef twi het volgende:[..]
Ja, maar ik ben dan ook buitengewoon goed
quote:das eigenlijk wel nadat je nr 1 van de wereld bent geworden, is de enige uitdaging op single player gebied, het winnen van de andere grand slams....wat dat betreft heb je het spel snel uitgespeeld en is live de andre uitdaging..
Op maandag 10 november 2003 15:59 schreef twi het volgende:
Ik moet trouwens nog veel Pro en Minor-Pro toernooien winnenHeb ik geen zin meer in, levert niks meer op dan geld.
Jammer dat je niet een aantal seizoenen acher elkaar kunt spelen...
--------------------------
D'r was een spel een poos geleden op de amiga 500....dan kon je echt 'virtuele' jaren spelen, in het begin mocht je alleen met amateur tournooien meedoen, totdat je gekwalificeerd was en je pro tournooien kon spelen, vervolgens werd er tijdens je carriere een history bij gehouden van alle gespeelde tournooien...
--------------------------
Overigens met de computer samen dubbelen is ook wel leuk....gister ff gedaan, door een custom tournooi op te zetten.
zo gaat het dan de hele tijd
Bewaart 'ie bij jullie ook het camera standpunt niet? Na elke keer als ik m'n Xbox aan zet moet ik 'm weer op "Far" zetten ![]()
Minpunten dus op een rij
- Niet kunnen saven tijdens toernooien
- Live integratie is nog verre van perfect
- Laadtijden
- Opties bewaart 'ie soms niet goed (???)
- Ietsjes te makkelijk
quote:Klopt
Op maandag 10 november 2003 19:09 schreef twi het volgende:
Da's nog een minpunt aan het spel: je kunt niet mensen op ranking uitkiezen via "Optimatch" ofzo. Zou wel leuk zijn als je alle beschikbare games online zou zien, met de bijbehorende ranking, en dan zou kunnen kiezen tegen wie je gaat spelenBewaart 'ie bij jullie ook het camera standpunt niet? Na elke keer als ik m'n Xbox aan zet moet ik 'm weer op "Far" zetten
Minpunten dus op een rij
- Niet kunnen saven tijdens toernooien
- Live integratie is nog verre van perfect
- Laadtijden
- Opties bewaart 'ie soms niet goed (???)
- Ietsjes te makkelijk
Ik moet continue mijn broek weer aantrekken
Hij geeft me steeds een korte broek en ik wil een lange
Die instelling vergeet die ook de hele tijd !
quote:weet je zeker dat je 'filter bad taste' niet hebt aanstaan?
Op maandag 10 november 2003 19:15 schreef Chocobo het volgende:[..]
Klopt
Ik moet continue mijn broek weer aantrekken
Hij geeft me steeds een korte broek en ik wil een lange
![]()
Die instelling vergeet die ook de hele tijd !
quote:Weet je wel hoe cool die broek staat
Op maandag 10 november 2003 20:05 schreef pkwarts het volgende:[..]
weet je zeker dat je 'filter bad taste' niet hebt aanstaan?
quote:Nog wel ja
Op dinsdag 11 november 2003 02:30 schreef _Kuch_ het volgende:
Hop, en toen was de avond om.. Heb nu 6 sterren en sta geloof ik 83e ofzo.. Het is inderdaad niet een erg moeilijk spel, IK heb zelfs nog een winstpercentage van 100%
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |