Vraag: kennen jullie mensen die dit vaker doen, goede vrienden recht op de mond zoenen zonder bij-bedoeling Ikzelf zoen nl eigenlijk niemand recht op de mond (familie of geliefden daargelaten...)
en daarbij ik kijk er trouwens niet meer van op dat dit de normaalste zaak is van de wereld
maar om ff terug te komen op je vragen, ik weet het antwoord niet
Waarom geeft die collega een zoen op de mond? Omdat de werkdag erop zit en iedereen weer naar huis gaat?
Sorry dat ik het zeg, vind het raar.
quote:mijn goede vriendinnen zoen ik ook vol op de mond!
Op vrijdag 17 oktober 2003 16:14 schreef Miss_WannaBe het volgende:
Vraag: kennen jullie mensen die dit vaker doen, goede vrienden recht op de mond zoenen zonder bij-bedoelingIkzelf zoen nl eigenlijk niemand recht op de mond (familie of geliefden daargelaten...)
quote:nou
Op vrijdag 17 oktober 2003 16:22 schreef Hou-m-Nat het volgende:
Geil
quote:
Eergisteren en gisteren ben ik door een collega van me (na een behoorlijke omhelzing) recht op mijn mond gezoend ter afscheid. Geen tong erbij, daarvoor ging het te snel, maar gewoon een kus op mijn mond. Als ik eerlijk ben smaakte die kus zeker naar meer, maar hij is nogal het populaire, aanrakerige type waarvan ik kan voorstellen dat hij dit bij goede vriendinnen vaker doet.Vraag: kennen jullie mensen die dit vaker doen, goede vrienden recht op de mond zoenen zonder bij-bedoeling
Ikzelf zoen nl eigenlijk niemand recht op de mond (familie of geliefden daargelaten...)
quote:
Profiel Miss_WannaBee: Geslacht Man
quote:TS naam is miss ooknog
Op vrijdag 17 oktober 2003 16:31 schreef apophis4u het volgende:[..]
[..]
ehm? Typfoutje? Of is die gast homo. man-vrouw en vrouw-vrouw is het nog niet zo vreemd, maar man-man wel ja
quote:Nee, ik ben vrouw...zie dat in mn profiel wat anders staat
Op vrijdag 17 oktober 2003 16:25 schreef heaven7 het volgende:
Je bent manDan lijkt het me namelijk niet normaal
Dan zullen er wel bijbedoelingen zijn..
Tja, maar wat het is met die collega....ik vraag me al een paar weken af of hij me echt leuk vindt, raakt me vaak aan, wil voortdurend met me knuffelen, maar het is steeds op het randje van vriendschap en geilheid....
Nu hij me ook op mn mond begint te zoenen....damn, misschien heb ik de kans op een lekkere zoenpartij aan mn neus voorbij laten gaan....Maar alles duidt erop, meneer is een player...
[Dit bericht is gewijzigd door Miss_WannaBe op 17-10-2003 16:37]
tuut tuut tuut
de groetjes van ruud
quote:Bij vrouwen kan ik het me nog eerder voorstellen dan bij mannen.....ik weet niet hoor, ik probeer er maar niets achter te zoeken...
Op vrijdag 17 oktober 2003 16:38 schreef juanp het volgende:
vriendin van mij doet dat ook, maar daar zoek ik ook niets achter.
Moeilijk alleen
Degene die een vriend of vriendin een zoen vol op de mond geeft moet daarbij heel goed weten hoe dit overkomt. Eigenlijk vind ik dat het niet kan want het is behoorlijk intiem en zorgt dus over het algemeen voor verwarring!
Reageert hij met hetzelfde of een soort gelijk iets, hopla, der op!! Sex op t werk schijnt in te zijn!!
(PS: Dat laatste was dus niet helemaal On-topic!! )
Nee ik vind het niet normaal. Maar als het naar meer smaakt onderneem dan wat aktie zou ik zeggen.
quote:En hij ook mwuahahaha
Op vrijdag 17 oktober 2003 16:21 schreef HassieBassie het volgende:
Lekker belangrijk, gewoon volgende keer weer doen en je tong in zijn huiger steken. Weet je direkt waar je aan toe ben.
quote:Dat komt gewoon over zoals het is: een teken van genegenheid voor close vrienden.
Op vrijdag 17 oktober 2003 16:45 schreef Yonderboi het volgende:Degene die een vriend of vriendin een zoen vol op de mond geeft moet daarbij heel goed weten hoe dit overkomt. Eigenlijk vind ik dat het niet kan want het is behoorlijk intiem en zorgt dus over het algemeen voor verwarring!
En mijn vriend kust zijn vrienden ook gewoon.
Heb ik altijd zo stom gevonden dat vrouwen hun vriendinnen wel mogen kussen ter begroeting en mannen niet.
quote:Ik hou ook van mijn vrienden en vriendinnen.
Op vrijdag 17 oktober 2003 18:36 schreef afhrodite het volgende:
Uhm, neej ik zoen eigenlijk alleen diegene waar ik van hou op zijn mond!! Dat lijkt me ook wel erg logisch hoor...
quote:Ik bedoelde dus mijn vriend, die ik nu even niet heb
Op vrijdag 17 oktober 2003 18:56 schreef Moonah het volgende:[..]
Ik hou ook van mijn vrienden en vriendinnen.
Mijn allerliefste ook!
-edit- heb van het meervoud even enkelvoud gemaakt, anders lijkt het net of ik hele vurige contacten op mn werk onderhoud!
[Dit bericht is gewijzigd door Yskonijn op 17-10-2003 21:19]
quote:Dat is per persoon verschillend, dikke pik...
Op vrijdag 17 oktober 2003 16:16 schreef Slarioux het volgende:
Ja, die ken ik. Niks bijzonders hoor.
In het geval van TS zal die persoon heus wel duidelijke signalen gekregen hebben, maar dan nog. Je kunt 'm ook laten vervolgen voor o.i. natuurlijk.
quote:Hahaha óf ik snap het verkeerd óf er zijn wel heel wat vrijpostige dames in nederland!
Op vrijdag 17 oktober 2003 21:31 schreef Bombie het volgende:[..]
Dat is per persoon verschillend, dikke pik...
Als ik mezelf na zoiets zou voorhouden dat het vast heel vriendschappelijk is, dan zou ik dat mezelf ook nog wel voorhouden als er vanuit het niets een poes tegen m'n snufferd gedrukt werd (wat volgens mij eigenlijk alleen realistisch is als je automonteur bent en net onder je auto vandaan komt). Ik vind het dus vrij opmerkelijk als collega's je op je mond zoenen. Dan moet er wel een verdomd goede band zijn of ík homo.
Echt goede vriendinnen geef ik meestal ook een kus op de mond.
quote:Ow, bedankt voor de reminder, klapmongool
Op vrijdag 17 oktober 2003 21:31 schreef Bombie het volgende:[..]
Dat is per persoon verschillend, dikke pik...
Als ik mezelf na zoiets zou voorhouden dat het vast heel vriendschappelijk is, dan zou ik dat mezelf ook nog wel voorhouden als er vanuit het niets een poes tegen m'n snufferd gedrukt werd (wat volgens mij eigenlijk alleen realistisch is als je automonteur bent en net onder je auto vandaan komt). Ik vind het dus vrij opmerkelijk als collega's je op je mond zoenen. Dan moet er wel een verdomd goede band zijn of ík homo.In het geval van TS zal die persoon heus wel duidelijke signalen gekregen hebben, maar dan nog. Je kunt 'm ook laten vervolgen voor o.i. natuurlijk.
Ligt er wel aan hoor, ik zoen een meid ook wel es op dr mond zegmaar.. maar das dus zonder tong en met geen bijbedoelingen...
Tis ergens wel leuk eigenlijk
maar ik heb ook wel gewone vriendinnen die ik wel 's op de mond zoen, meestal gewoon 3 zoentjes op de wang en eentje op de mond
Vanuit mijn oogpunt insinueerd hij iets, maar dat is een heel persoonlijke opvatting. Probeer eens voorzichtig af te tasten hoe zijn ideen daarover zijn.
quote:oke behalve ooms en tantes enzo...
Op zaterdag 18 oktober 2003 01:26 schreef AngelWings het volgende:
Joh kan jou het schelen
gooi die lebber in ieder zijn murf
is gewoon lekker dat moet je niet gemist hebben enzo
quote:Hmmm... In wat voor branche werk je, als ik vragen mag?
Eergisteren en gisteren ben ik door een collega van me (na een behoorlijke omhelzing) recht op mijn mond gezoend ter afscheid. Geen tong erbij, daarvoor ging het te snel, maar gewoon een kus op mijn mond. Als ik eerlijk ben smaakte die kus zeker naar meer, maar hij is nogal het populaire, aanrakerige type waarvan ik kan voorstellen dat hij dit bij goede vriendinnen vaker doet.Vraag: kennen jullie mensen die dit vaker doen, goede vrienden recht op de mond zoenen zonder bij-bedoeling
Ikzelf zoen nl eigenlijk niemand recht op de mond (familie of geliefden daargelaten...)
quote:yep maar als ik een relatie heb, wil ik dat niet hebben.Ik doe het zelf ook niet.Ik vind het ook not done als mijn vriend het doet bij anderen.
Ik vind het wel uitmaken wat je werksfeer is,... of je die collega ook buiten het werk om ziet enzo. Ik heb een tijdje een baantje gehad, waarbij tijdelijk een groep uitzendkrachten was samengesteld om een project te doen. Bij dat baantje ging ik heel vriendschappelijk met mijn collegas om, en heb er ook twee vrienden aan overgehouden (waarvan er 1 ook ooit iets meer is geweest). Maar op het werk altijd lachen, kletsen en gek doen (en toch ook nog wel een beetje werken), en als je op die manier werkt kan ik me er wel wat bij voorstellen dat die collega je een kus op de mond geeft. Mijn huidige baan is heel wat serieuzer, en zoiets zou dus hier niet op de werkvloer voorkomen.
quote:Ik zoen zelf ook wel met een aantal goede vriendinnen van me.... Afgelopen zomer in zuid frankrijk ook wel met jongens ( 2 zoenen op de wang) dat is daar normaal en als je het niet doet kijken ze je raar aan.
Maar hoe staat het nu met jou??
quote:Shit, hele verhaal weg!
Op maandag 20 oktober 2003 20:26 schreef Me784 het volgende:[..]
Ik zoen zelf ook wel met een aantal goede vriendinnen van me.... Afgelopen zomer in zuid frankrijk ook wel met jongens ( 2 zoenen op de wang) dat is daar normaal en als je het niet doet kijken ze je raar aan.
Maar hoe staat het nu met jou??
Nogmaals: ik weet het nog steeds niet. Gisteren en eergisteren weer heel lang staan knuffelen bij het fietsenhok. Hij duwde me helemaal tegen zich aan, wiegde me een heen en weer en zuchtte vervolgens heel hard. Toen we elkaar loslieten, durfde we (of ik hem) niet aan te kijken en kon ik niets anders doen dan hem een zoen op zn mond te geven. En daarna nog een. Maar t werd geen tongzoen...jezus...als we nou nog tieners waren....zo langzaam is t nog nooit gegaan.
Strax ga ik een stomme fout begaan door ineens mn tong er wel in te stoppen
Wat houdt je tegen?
Je vindt 'm leuk,
je vindt 'm aantrekkelijk,
hij geeft ruimschoots signalen dat die gevoelens wederzijds zijn...
Go for it!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |