abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 17 oktober 2003 @ 16:14:55 #1
70729 Miss_WannaBe
Touch Me, Feel Me
pi_13947265
Eergisteren en gisteren ben ik door een collega van me (na een behoorlijke omhelzing) recht op mijn mond gezoend ter afscheid. Geen tong erbij, daarvoor ging het te snel, maar gewoon een kus op mijn mond. Als ik eerlijk ben smaakte die kus zeker naar meer, maar hij is nogal het populaire, aanrakerige type waarvan ik kan voorstellen dat hij dit bij goede vriendinnen vaker doet.

Vraag: kennen jullie mensen die dit vaker doen, goede vrienden recht op de mond zoenen zonder bij-bedoeling Ikzelf zoen nl eigenlijk niemand recht op de mond (familie of geliefden daargelaten...)

U knew I was a snake when U let me in.....
  vrijdag 17 oktober 2003 @ 16:16:50 #2
17137 Sander
Nerds do it rarely
pi_13947309
Ja, die ken ik. Niks bijzonders hoor.
  vrijdag 17 oktober 2003 @ 16:17:14 #3
33367 Miiso
aka Phuctivity
pi_13947321
ikzelf heb dit nog niet meegemaakt in mijn 27jaar dat ik op de aardkloot rond hobbel (wel van me meissie natuurlijk), kan me voorstellen dat er verder niks achter zit maja je weet het niet......

en daarbij ik kijk er trouwens niet meer van op dat dit de normaalste zaak is van de wereld

maar om ff terug te komen op je vragen, ik weet het antwoord niet

XBOX360 Gamertag: Phuctivity
  vrijdag 17 oktober 2003 @ 16:21:11 #4
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_13947396
Nou hebben wij hier op het werk allemaal wel een goede band met elkaar (redelijk vaak lekker een borreltje drinken, lachen veel met elkaar) maar zoenen op de mond, dat vind ik dus gewoon niet kunnen.

Waarom geeft die collega een zoen op de mond? Omdat de werkdag erop zit en iedereen weer naar huis gaat?

Sorry dat ik het zeg, vind het raar.

Unlike those who hide the truth, i tell it like it is......
pi_13947399
Lekker belangrijk, gewoon volgende keer weer doen en je tong in zijn huiger steken. Weet je direkt waar je aan toe ben.
Big dick.
  vrijdag 17 oktober 2003 @ 16:21:27 #6
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_13947402
Goede vrienden (m/v) kus ik inderdaad op de mond, collega's schaar ik echter niet onder mijn goede vrienden.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_13947422
quote:
Op vrijdag 17 oktober 2003 16:14 schreef Miss_WannaBe het volgende:

Vraag: kennen jullie mensen die dit vaker doen, goede vrienden recht op de mond zoenen zonder bij-bedoeling Ikzelf zoen nl eigenlijk niemand recht op de mond (familie of geliefden daargelaten...)

mijn goede vriendinnen zoen ik ook vol op de mond!
pi_13947430
Geil
pi_13947484
Je bent man

Dan lijkt het me namelijk niet normaal Dan zullen er wel bijbedoelingen zijn..

vrijdag 17 oktober 2003 @ 16:25:05 #10
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_13947487
quote:
Op vrijdag 17 oktober 2003 16:22 schreef Hou-m-Nat het volgende:
Geil
nou
pi_13947641
quote:
Eergisteren en gisteren ben ik door een collega van me (na een behoorlijke omhelzing) recht op mijn mond gezoend ter afscheid. Geen tong erbij, daarvoor ging het te snel, maar gewoon een kus op mijn mond. Als ik eerlijk ben smaakte die kus zeker naar meer, maar hij is nogal het populaire, aanrakerige type waarvan ik kan voorstellen dat hij dit bij goede vriendinnen vaker doet.

quote:
Profiel Miss_WannaBee: Geslacht Man
ehm? Typfoutje? Of is die gast homo. man-vrouw en vrouw-vrouw is het nog niet zo vreemd, maar man-man wel ja
het is als een vierkante cirkel. Je kunt het wel zeggen, maar niet tekenen
pi_13947665
quote:
Op vrijdag 17 oktober 2003 16:31 schreef apophis4u het volgende:

[..]

[..]

ehm? Typfoutje? Of is die gast homo. man-vrouw en vrouw-vrouw is het nog niet zo vreemd, maar man-man wel ja

TS naam is miss ooknog
pi_13947702
Ja, goede vriendinnen kus ik ook op de mond.
pi_13947706
Ik heb wel een aantal goede vrienden en vriendinnen die ik op de mond zoen. betekent niks.
Some people are chicken, other people eat chicken
  vrijdag 17 oktober 2003 @ 16:34:10 #15
70729 Miss_WannaBe
Touch Me, Feel Me
pi_13947707
quote:
Op vrijdag 17 oktober 2003 16:25 schreef heaven7 het volgende:
Je bent man

Dan lijkt het me namelijk niet normaal Dan zullen er wel bijbedoelingen zijn..

Nee, ik ben vrouw...zie dat in mn profiel wat anders staat
Ga t zo ff veranderen....

Tja, maar wat het is met die collega....ik vraag me al een paar weken af of hij me echt leuk vindt, raakt me vaak aan, wil voortdurend met me knuffelen, maar het is steeds op het randje van vriendschap en geilheid....

Nu hij me ook op mn mond begint te zoenen....damn, misschien heb ik de kans op een lekkere zoenpartij aan mn neus voorbij laten gaan....Maar alles duidt erop, meneer is een player...

[Dit bericht is gewijzigd door Miss_WannaBe op 17-10-2003 16:37]

vrijdag 17 oktober 2003 @ 16:34:30 #16
49096 cosmick
Les Yeux Orange
pi_13947715
Toen mijn (vrouwelijke) collega met d'r vriend 's bij mij en mijn toenmalige vriendin op bezoek was, kuste die collega me bij het afscheid nemen ook vol op de mond .... vond ik heel raar eigenlijk.
pi_13947805
vriendin van mij doet dat ook, maar daar zoek ik ook niets achter.
pi_13947832
ik zou gelijk mijn tong erin stoppen.
en ik hou niet van zoentjes, alleen van mijn vriendinnen.

tuut tuut tuut
de groetjes van ruud

www.hookers.nl
  vrijdag 17 oktober 2003 @ 16:41:36 #19
70729 Miss_WannaBe
Touch Me, Feel Me
pi_13947864
quote:
Op vrijdag 17 oktober 2003 16:38 schreef juanp het volgende:
vriendin van mij doet dat ook, maar daar zoek ik ook niets achter.
Bij vrouwen kan ik het me nog eerder voorstellen dan bij mannen.....ik weet niet hoor, ik probeer er maar niets achter te zoeken...

Moeilijk alleen

pi_13947938
Ik vind het raar als mensen het doen en er verder niets mee bedoelen, tenzij de band zo hecht is dat je zelf ook wel door hebt dat het verder niets betekent.

Degene die een vriend of vriendin een zoen vol op de mond geeft moet daarbij heel goed weten hoe dit overkomt. Eigenlijk vind ik dat het niet kan want het is behoorlijk intiem en zorgt dus over het algemeen voor verwarring!

vrijdag 17 oktober 2003 @ 16:51:21 #21
39650 StorieZnl
KarateHamster
pi_13948102
Gebruik een keer stiekem je tong.. Niet meteen alles in de strijd gooien, maar heel voorzichtig...

Reageert hij met hetzelfde of een soort gelijk iets, hopla, der op!! Sex op t werk schijnt in te zijn!!

(PS: Dat laatste was dus niet helemaal On-topic!! )

En hier heb ik écht over nagedacht!
pi_13948236
Een paar vrienden van me kus ik altijd drie keer waarvan twee op de wang en laatste op de mond. Je kunt elkaar dan even diep in de ogen kijken, geeft een warm gevoel.
pi_13948269
In mijn vriendenkring zoent iedereen elkaar op de mond als groet.. De heren elkaar uiteraard niet, de rest wel.. . .
Is niet zo vreemd, toch? .
-
  vrijdag 17 oktober 2003 @ 16:59:17 #24
56951 Najra
---------------
pi_13948270
Ik denk dat als het een lelijke vent zou zijn geweest dat er nu een topic over ongewenste intimiteiten was geopend.

Nee ik vind het niet normaal. Maar als het naar meer smaakt onderneem dan wat aktie zou ik zeggen.

This space is reserved for a very funny quote I stole to make me look half the dumbass I truly am.
  vrijdag 17 oktober 2003 @ 17:01:16 #25
56951 Najra
---------------
pi_13948327
quote:
Op vrijdag 17 oktober 2003 16:21 schreef HassieBassie het volgende:
Lekker belangrijk, gewoon volgende keer weer doen en je tong in zijn huiger steken. Weet je direkt waar je aan toe ben.
En hij ook mwuahahaha
This space is reserved for a very funny quote I stole to make me look half the dumbass I truly am.
  vrijdag 17 oktober 2003 @ 17:05:46 #26
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_13948443
quote:
Op vrijdag 17 oktober 2003 16:45 schreef Yonderboi het volgende:

Degene die een vriend of vriendin een zoen vol op de mond geeft moet daarbij heel goed weten hoe dit overkomt. Eigenlijk vind ik dat het niet kan want het is behoorlijk intiem en zorgt dus over het algemeen voor verwarring!

Dat komt gewoon over zoals het is: een teken van genegenheid voor close vrienden.
Verwarring is er nog nooit door ontstaan in ieder geval. (wellicht omdat de meeste van mijn mannelijke vrienden homo zijn, hoewel: ook heteromannenvrienden kus ik op de mond).

En mijn vriend kust zijn vrienden ook gewoon.
Heb ik altijd zo stom gevonden dat vrouwen hun vriendinnen wel mogen kussen ter begroeting en mannen niet.

pi_13948708
Ik kus goeie vriendinnen ook op de mond hoor Gewoon als vriendschap. Kan toch?
  vrijdag 17 oktober 2003 @ 18:33:40 #28
46511 Linz
held der helden
pi_13950599
echt raar, je gaat iemand toch niet zomaar op de mond zoenen?? Gewoon op de wang en niet ergens anders. Op de mond zoenen doe je alleen met je partner.
"Als Davids over het veld scheert, doen de huismoeders in een omtrek van honderd kilometer in doodsangst de ramen dicht."
pi_13950654
Uhm, neej ik zoen eigenlijk alleen diegene waar ik van hou op zijn mond!! Dat lijkt me ook wel erg logisch hoor...
  vrijdag 17 oktober 2003 @ 18:56:04 #30
11682 Moonah
Jolie femme
pi_13951023
quote:
Op vrijdag 17 oktober 2003 18:36 schreef afhrodite het volgende:
Uhm, neej ik zoen eigenlijk alleen diegene waar ik van hou op zijn mond!! Dat lijkt me ook wel erg logisch hoor...
Ik hou ook van mijn vrienden en vriendinnen.
Mijn allerliefste ook!
"Bloemen zijn rood jongeman... "
Zo. Dan witte gullie dè ôk wir.
pi_13951077
quote:
Op vrijdag 17 oktober 2003 18:56 schreef Moonah het volgende:

[..]

Ik hou ook van mijn vrienden en vriendinnen.
Mijn allerliefste ook!

Ik bedoelde dus mijn vriend, die ik nu even niet heb
pi_13953437
Ik doe dat alleen als de collega hella-sexy is!

-edit- heb van het meervoud even enkelvoud gemaakt, anders lijkt het net of ik hele vurige contacten op mn werk onderhoud!

[Dit bericht is gewijzigd door Yskonijn op 17-10-2003 21:19]

pi_13953746
Vind het eigenlijk wel een goede gewoonte... Toen ik in Zuid-Afrika was, merkte ik dat het daar best normaal was om elkaar op de mond te zoenen en ik vond dat helemaal geen slechte gewoonte Aangezien iedereen me vreemd aan zou kijken als ik het in onze vriendenkring zou introduceren ben ik er ook maar niet aan begonnen hier!
  vrijdag 17 oktober 2003 @ 21:23:30 #34
15179 Toebroodjie
How`s it hanging?
pi_13953809
Zoenen op de mond vind ik (normaal gesproken) ook niet gepast, zeker als het om een vreemde of collega gaat, alhoewel ligt dat er natuurlijk wel aan wie dat is
FourX Bitter
pi_13954001
quote:
Op vrijdag 17 oktober 2003 16:16 schreef Slarioux het volgende:
Ja, die ken ik. Niks bijzonders hoor.
Dat is per persoon verschillend, dikke pik...
Als ik mezelf na zoiets zou voorhouden dat het vast heel vriendschappelijk is, dan zou ik dat mezelf ook nog wel voorhouden als er vanuit het niets een poes tegen m'n snufferd gedrukt werd (wat volgens mij eigenlijk alleen realistisch is als je automonteur bent en net onder je auto vandaan komt). Ik vind het dus vrij opmerkelijk als collega's je op je mond zoenen. Dan moet er wel een verdomd goede band zijn of ík homo.

In het geval van TS zal die persoon heus wel duidelijke signalen gekregen hebben, maar dan nog. Je kunt 'm ook laten vervolgen voor o.i. natuurlijk.

pi_13954104
quote:
Op vrijdag 17 oktober 2003 21:31 schreef Bombie het volgende:

[..]

Als ik mezelf na zoiets zou voorhouden dat het vast heel vriendschappelijk is, dan zou ik dat mezelf ook nog wel voorhouden als er vanuit het niets een poes tegen m'n snufferd gedrukt werd (wat volgens mij eigenlijk alleen realistisch is als je automonteur bent en net onder je auto vandaan komt). Ik vind het dus vrij opmerkelijk als collega's je op je mond zoenen. Dan moet er wel een verdomd goede band zijn of ík homo.

Hahaha óf ik snap het verkeerd óf er zijn wel heel wat vrijpostige dames in nederland!
Een poes in je snufferd????
pi_13954507
Collega's vind ik ook vaag. Zou ik niet doen, tenzij ik goed bevriend ben met deze persoon of interesse in meer heb.

Echt goede vriendinnen geef ik meestal ook een kus op de mond.

BLABLABLABLABLABLABLABLABLABLABLA!
  zaterdag 18 oktober 2003 @ 00:09:48 #38
17137 Sander
Nerds do it rarely
pi_13957734
quote:
Op vrijdag 17 oktober 2003 21:31 schreef Bombie het volgende:

[..]

In het geval van TS zal die persoon heus wel duidelijke signalen gekregen hebben, maar dan nog. Je kunt 'm ook laten vervolgen voor o.i. natuurlijk.

Ow, bedankt voor de reminder, klapmongool
  zaterdag 18 oktober 2003 @ 01:13:17 #39
42446 Gehaktbal
A New Found Glory
pi_13958713
TS:

Ligt er wel aan hoor, ik zoen een meid ook wel es op dr mond zegmaar.. maar das dus zonder tong en met geen bijbedoelingen...
Tis ergens wel leuk eigenlijk

Nice guys finish last. You're running out of gas...Your sympathy will get you left behind.
pi_13958720
Tuurlijk laat die tong maar lekker zwabberen hoor
hupsakee derin deruit
nou én?
zucht
pi_13958776
één keertje meegemaakt met een collega dat ze me spontaan op me mond zoende, de volgende dag kwam ze langs op t werk en kreeg ik er weer een en de volgende keer weer en toen stopte ze me opeens een briefje toe waarin ze geschreven had dat ze me toch wel heel erg leuk vond..'t was alleen niet echt wederzijds, omdat ik smoorverliefd was op een andere collega...achteraf blijkt dat ik toch achter de verkeerde aangegaan ben, maarja, that's life

maar ik heb ook wel gewone vriendinnen die ik wel 's op de mond zoen, meestal gewoon 3 zoentjes op de wang en eentje op de mond

pi_13958779
Ik tong gelijk met iedereen.... gatver. Ik had gelijk een dreun verkocht!
Mijn log op [url]http://www.brillie.org[/url]
pi_13958839
Ik ben ook vrij makkelijk qua lichamelijk contact, maar echt op de mond zoenen doe ik eigenlijk alleen bij zeer goede vriendinnen. Ik zou zoiets echt never nooit bij een collega doen, als ik niets van d'r wilde.

Vanuit mijn oogpunt insinueerd hij iets, maar dat is een heel persoonlijke opvatting. Probeer eens voorzichtig af te tasten hoe zijn ideen daarover zijn.

pi_13958858
Joh kan jou het schelen
gooi die lebber in ieder zijn murf
is gewoon lekker dat moet je niet gemist hebben enzo
zucht
pi_13958863
quote:
Op zaterdag 18 oktober 2003 01:26 schreef AngelWings het volgende:
Joh kan jou het schelen
gooi die lebber in ieder zijn murf
is gewoon lekker dat moet je niet gemist hebben enzo
oke behalve ooms en tantes enzo...

ulk das minder..leukie en lekker..
zucht
pi_13959192
quote:

Hmmm... In wat voor branche werk je, als ik vragen mag?
Ars longa, vita brevis
  zaterdag 18 oktober 2003 @ 02:04:52 #47
62182 Georges
That's the shit
pi_13959223
Ik vind het wel gek van die collega. Ik zoen nooit iemand op de mond, alleen mijn vriendin natuurlijk.
Voor het zelfde geldt was je er niet van gediend en is het dan ongewenste intimiteiten.
Volgens de policy worden proletarische discussies niet aangegaan
pi_13959231
Nu de andere lippen nog, zou ik denken.
  zaterdag 18 oktober 2003 @ 08:08:25 #49
56951 Najra
---------------
pi_13960225
Heeft miss comprehensive er al werk van gemaakt?
  zaterdag 18 oktober 2003 @ 09:21:25 #50
64307 Untouchables
Kun je weven, weef dan mee
pi_13960569
Van collegas is het inderdaad een beetje vreemd, simpelweg om het feit dat het je collega is..Een beetje "afstand op professioneel niveau" is wel fatsoenlijk toch?
pi_13961080
quote:

yep maar als ik een relatie heb, wil ik dat niet hebben.Ik doe het zelf ook niet.Ik vind het ook not done als mijn vriend het doet bij anderen.
"Amo, ergo sum. I love, therefore I am"
"Niet de dingen zelf maken je ongelukkig, maar je denkbeelden erover"
  maandag 20 oktober 2003 @ 10:36:35 #52
56951 Najra
---------------
pi_14000856
En is er al wat meer gebeurd?
pi_14000880
Ja, doe ik bij sommige vriendinnen ook wel. Heeft verder geen bijbetekenis ofzo.. Maar bij een collega is het wel een beetje vreemd.
pi_14011002
Ja, bij goeie vriendinnen wel niks mis mee volgens mij...
pi_14013739
Ik geef de meeste van mijn vrienden een dikke kus op de mond... ook nu ik een vriend heb: t betekent vriendschap voor me en verder geen bijbedoelingen,... dus waarom dan niet nu ik een vriend heb.

Ik vind het wel uitmaken wat je werksfeer is,... of je die collega ook buiten het werk om ziet enzo. Ik heb een tijdje een baantje gehad, waarbij tijdelijk een groep uitzendkrachten was samengesteld om een project te doen. Bij dat baantje ging ik heel vriendschappelijk met mijn collegas om, en heb er ook twee vrienden aan overgehouden (waarvan er 1 ook ooit iets meer is geweest). Maar op het werk altijd lachen, kletsen en gek doen (en toch ook nog wel een beetje werken), en als je op die manier werkt kan ik me er wel wat bij voorstellen dat die collega je een kus op de mond geeft. Mijn huidige baan is heel wat serieuzer, en zoiets zou dus hier niet op de werkvloer voorkomen.

pi_14015056
quote:

Ik zoen zelf ook wel met een aantal goede vriendinnen van me.... Afgelopen zomer in zuid frankrijk ook wel met jongens ( 2 zoenen op de wang) dat is daar normaal en als je het niet doet kijken ze je raar aan.

Maar hoe staat het nu met jou??

"Wie een kuil graaft voor een ander is geen egoïst"
  vrijdag 24 oktober 2003 @ 11:48:25 #57
70729 Miss_WannaBe
Touch Me, Feel Me
pi_14101411
quote:
Op maandag 20 oktober 2003 20:26 schreef Me784 het volgende:

[..]

Ik zoen zelf ook wel met een aantal goede vriendinnen van me.... Afgelopen zomer in zuid frankrijk ook wel met jongens ( 2 zoenen op de wang) dat is daar normaal en als je het niet doet kijken ze je raar aan.

Maar hoe staat het nu met jou??

Shit, hele verhaal weg!

Nogmaals: ik weet het nog steeds niet. Gisteren en eergisteren weer heel lang staan knuffelen bij het fietsenhok. Hij duwde me helemaal tegen zich aan, wiegde me een heen en weer en zuchtte vervolgens heel hard. Toen we elkaar loslieten, durfde we (of ik hem) niet aan te kijken en kon ik niets anders doen dan hem een zoen op zn mond te geven. En daarna nog een. Maar t werd geen tongzoen...jezus...als we nou nog tieners waren....zo langzaam is t nog nooit gegaan.
Strax ga ik een stomme fout begaan door ineens mn tong er wel in te stoppen

vrijdag 24 oktober 2003 @ 18:47:11 #58
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_14112158
Lijkt mij luid en duidelijk!
Hij wil jou ook soenuh!!!

Wat houdt je tegen?
Je vindt 'm leuk,
je vindt 'm aantrekkelijk,
hij geeft ruimschoots signalen dat die gevoelens wederzijds zijn...

Go for it!

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')