Dat zeg ikquote:Op vrijdag 30 december 2005 04:28 schreef Soul79 het volgende:
Hmmm, op dat live-optreden (midden jaren '90) introduceert hij dat nummer met 'Ze zijn er nog, de blanke mannen, maar ze zijn aan het verliezen, ze gaan het verliezen'.
Dat soort zelfhaat is zoooo jaren tachtig![]()
Yupquote:Op vrijdag 30 december 2005 04:35 schreef Soul79 het volgende:
De apartheid in Zuid-Afrika was geloof ik de concrete aanleiding, dat maakt het al wat minder erg.
Ik krijg ook een betje een ongemakkelijk gevoel bij dat nummer, maar misschien is dat juist de bedoeling.quote:Op vrijdag 30 december 2005 04:28 schreef Soul79 het volgende:
Hmmm, op dat live-optreden (midden jaren '90) introduceert hij dat nummer met 'Ze zijn er nog, de blanke mannen, maar ze zijn aan het verliezen, ze gaan het verliezen'.
Dat soort zelfhaat is zoooo jaren tachtig![]()
Ehm..die is allang bezigquote:Op vrijdag 30 december 2005 10:12 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
[..]
Genoteerd.. laat me weten waneer verkoop begint.
Ga ik vandaag bestellen op www.ticketmaster.nlquote:Op vrijdag 30 december 2005 10:39 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
[..]
Heb jij al kaarten dan?
De grootte(kleinte dus als dat al een woord is) en de sfeerquote:Op vrijdag 30 december 2005 11:13 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Ok cool.. succes dan!!
Wat maakt Nighttown zo speciaal?
Zo ongeveer. 9KM ernaast. 15 minuutjes met de trein.quote:Op vrijdag 30 december 2005 11:55 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Klinkt goed.. en je woont in Rotterdam?
quote:Op vrijdag 30 december 2005 12:29 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Uhh.. haha.. ik vind het wel iets hebben.. Jij bent een gozer toch?
Huh wat? Daar woon jij toch?quote:Op vrijdag 30 december 2005 12:32 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Maar serieus Nieuwerkerk? Wat grappig..
Yups...ik heb het woord Niewerkerk niet in de vingers genomenquote:Op vrijdag 30 december 2005 12:36 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Hhaha nee.. ik dacht dat jij daar woonde.. Lekker misverstand weer.
Weet je waarom De Dijk De Dijk heet?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |