quote:Nu klinkt het niet al te aantrekkelijk natuurlijk. Mat Herben als ijkpunt van onze stroming, maar ik geef toe, wie A zegt moet ook B zeggen, Mat Herben komt heel gemiddeld over. Probleem is dat je weinig roll models of iig weinig aantrekkelijke roll models vindt als je het over middelmatigheid hebt. Eens te meer een reden dat wij ons dienen te profileren...
Op woensdag 29 oktober 2003 18:14 schreef sjun het volgende:[..]
Tijd voor een frisse wind
[..]Zullen we het eens hebben over zo'n kurk. Neem Mat Herben. Niet al te dom, niet al te nozel. Een prima middelmatige (of mediocratische) politicus. De man heeft wat bereikt. Tenslotte beslist niet iedereen mee over de uitgave van wat koffers geld voor een vliegtuigje. Menig HB-er voert geen partij aan, bereikt geen krantenkoppen, loopt kans op een baanloos bestaan...
quote:Het is de kift.
Op dinsdag 28 oktober 2003 12:15 schreef Karboenkeltje het volgende:
Dat is weer typerend voor ons mediocraten. Eerst verenigen we ons op veelbelovende wijze om vervolgens de vereniging een stille dood te laten sterven.Oh, om uit het geheugen te vervagen!
quote:Ik blijf liever spreken van "role models" en profilering is alleen voor mensen die in hokjes denken. Persoonlijk denk ik alleen in hokjes qua sexuele voorkeur en daarin heb ik mij dan ook geprofileerd.
Op zaterdag 1 november 2003 12:13 schreef Ryan3 het volgende:[..]
Nu klinkt het niet al te aantrekkelijk natuurlijk. Mat Herben als ijkpunt van onze stroming, maar ik geef toe, wie A zegt moet ook B zeggen, Mat Herben komt heel gemiddeld over. Probleem is dat je weinig roll models of iig weinig aantrekkelijke roll models vindt als je het over middelmatigheid hebt. Eens te meer een reden dat wij ons dienen te profileren...
Over hoger of minder begaafd zijn kan ik alleen zeggen dat dat alleen tussen mensen qua onderlinge vergelijking geldt. Althans, dat "denk" ik.
Mijn inzichten zijn geen wetten van Meden en Perzen, maar mijn vermoedens laten mij niet vaak in de steek.
Ooit spraken testen uit dat ik op sommige vlakken bovenmatig (aan mijn leeftijd en opleiding) begiftigd was, in vergelijking tot leeftijdgenoten en ouderen (hoger opgeleiden).
Wat zegt dit? Helemaal niets als je het niet in de praktijk toepast. Gaandeweg gedurende de jaren dat ik richting volwassenheid afstevende heb ik me meer op het praktische vraagstuk gestort en ik denk dat ik daarin nu een aardig EVENWICHT heb gevonden.
Ik denk dus dat je beter van gebalanceerde mensen kunt spreken dan mediocraten, omdat ikzelf ook vind dat ik niet hoogbegaafd ben maar begiftigd met rede...
Ik werp mij aan Uw voeten...
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |