Mijn vraag wie is er hier op FOK! tussen al die dummies en hoogbegaafden ook, net als ik middelmatig begaafd? FOK! lijkt namelijk bij uitstek het medium te zijn van de contrasten. Een vergaarbak van al dan niet zelfbenoemde hoogbegaafden en schijnbare dummies. Zo weinig merk ik van de spruitjeslucht der mediocratie. En waarom zouden we ons pvd stil moeten houden. Ieder kind weet dat alles wat bestendig is uiteindelijk voortkomt uit of gedragen wordt door de mediocratie. Mediocraten verenigt u...
ik noem een Skimmer...
quote:Dat komt omdat ik teveel tijd heb.
Op vrijdag 17 oktober 2003 13:36 schreef Skimmer het volgende:
Toch steekt jouw hoofd bij vlagen ook boven het maaiveld uit... Er zijn fokkers die minder bekend dan jij zijn...ik noem een Skimmer...
quote:
Op vrijdag 17 oktober 2003 13:40 schreef zwijntje het volgende:
Zal je dan maar even supporten? Ik ben denk ik wel middelmatig genoeg voor dit topic...
quote:Dit is een mooie middelmatige uitspraak...
Op vrijdag 17 oktober 2003 13:47 schreef RedWind het volgende:
*meld zich.
Je kunt ook uitblinken in middelmatigheid natuurlijk.
quote:1 die gaat mislukken?
Op vrijdag 17 oktober 2003 13:51 schreef Brupje het volgende:
Ik ben ook vrij middelmatig. Ik plan misschien nog een terroristische aanslag, dat helpt wellicht.
die stijl waarin jij schrijft....
wannabe
quote:Ook middelmatigen kunnen uit de hoogte doen. En als jij daar moeite mee hebt dan tief je maar mooi op...
Op vrijdag 17 oktober 2003 13:56 schreef Ingridh007 het volgende:
als je middelmatig bent, waarom doe je dan zo uit de hoogte...die stijl waarin jij schrijft....
wannabe
quote:Shit, of wordt aan iemand anders toegekent.
Op vrijdag 17 oktober 2003 13:55 schreef Ryan3 het volgende:[..]
1 die gaat mislukken?
quote:Aan een hoogbegaafde op de achtergrond...
Op vrijdag 17 oktober 2003 13:58 schreef Brupje het volgende:[..]
Shit, of wordt aan iemand anders toegekent.
quote:Waarschijnlijk aan een minderbegaafde met een grote bek.
Op vrijdag 17 oktober 2003 14:00 schreef Ryan3 het volgende:[..]
Aan een hoogbegaafde op de achtergrond...
quote:Een middelmatige dus?
Op vrijdag 17 oktober 2003 14:03 schreef RedWind het volgende:[..]
Waarschijnlijk aan een minderbegaafde met een grote bek.
quote:
Op vrijdag 17 oktober 2003 14:05 schreef Tasha het volgende:
Ben zeer middelmatig hoor. Hoop ooit nog eens iets te doen waarbij ik de middelmatigheid zal ontstijgen, maar voorlopig heb ik het als middelmatig persoon nog best naar mijn zin.
quote:Ben zelf middelmatig, en ondanks mijn middelmatigheid hoef ik niet uit de hoogte te gaan lopen doen op fok!
Op vrijdag 17 oktober 2003 13:58 schreef Ryan3 het volgende:[..]
Ook middelmatigen kunnen uit de hoogte doen. En als jij daar moeite mee hebt dan tief je maar mooi op...
kneus
quote:Dat je middelmatig bent had je er niet bij hoeven te zeggen, dat snapte ik direct al. Een typisch middelmatige uitspraak was dat namelijk. Doe maar normaal, want dan doe je al gek genoeg...
Op vrijdag 17 oktober 2003 14:08 schreef Ingridh007 het volgende:[..]
Ben zelf middelmatig, en ondanks mijn middelmatigheid hoef ik niet uit de hoogte te gaan lopen doen op fok!
kneus
Dus ... toch niet mediocre?
quote:Nou ja als je een gezellig mediocre huisje, boompje, beestje leventje met die jonge schone *van het mannelijke* geslacht opbouwt natuurlijk weer wel...
Op vrijdag 17 oktober 2003 14:13 schreef HiZ het volgende:
Eigenlijk heb ik een tijdje terug een keuze gemaakt om niet meer uit te willen blinken, geen carriere na te streven, maar lekker rustig te werken en veel vrije tijd te hebben. Dat zou me een geschikte mediocraat maken, maar helaas, de jonge schone *van het mannelijk geslacht* komt inmiddels wel te pas aan mijn liefdesleven.Dus ... toch niet mediocre?
quote:Weer zo'n middelmatig scheldpartijtje...
Op vrijdag 17 oktober 2003 14:10 schreef Ryan3 het volgende:[..]
Dat je middelmatig bent had je er niet bij hoeven te zeggen, dat snapte ik direct al. Een typisch middelmatige uitspraak was dat namelijk. Doe maar normaal, want dan doe je al gek genoeg...
We zijn allemaal natuurlijk wel een beetje middelmatig
Hoe is het met je 40-daags gemiddelde? Uitbijters ergens?
quote:Als ik nou maar wist wat je bedoelde hè, dan zou ik antwoord kunnen geven...
Op vrijdag 17 oktober 2003 14:17 schreef wingerd het volgende:[..]
Weer zo'n middelmatig scheldpartijtje...
We zijn allemaal natuurlijk wel een beetje middelmatig
Hoe is het met je 40-daags gemiddelde? Uitbijters ergens?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |