abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_13942987
Ik ben er eigenlijk achter gekomen op de middelbare school. D.w.z. zonder al teveel moeite kon ik redelijk bij blijven. Dit betekende dus dat de leerstof, die altijd een middeling is tussen wat de zwakkere broeders en de hoger begaafden aankunnen, op mijn maat was toegesneden. Ik was middelmatig! In mijn latere leven werd dit beeld alleen maar bevestigd. Ergens is het wel frustrerend. Ik zal natuurlijk nooit in staat zijn tot grote en meeslepende gebaren en zal mijn leven in absolute anonimiteit slijten. Ook echter zullen al te grote blunders en mislukkingen aan mij voorbij gaan dus naar mate ik ouder word zal mijn leven steeds meer een saaie rechte lijn opleveren zonder pieken en dalen. Natuurlijk levert de kaste waartoe ik behoor een belangrijke bijdrage aan Neerlands levensmotto. Doe maar normaal, want dan ben je al gek genoeg. Wie bijv. links en rechts weleens een stukje van mij op FOK! tegenkomt, weet dat dit de verachtelijke spruitjeslucht is die mijn texten uitasemen. Graag zou ik eens uit de band willen springen. Bijv. een schone jonge dame schaken en er allemaal wilde dingen meedoen, maar alles in mijn wezen schijnt zich daartegen te verzetten. Het enige geluk is dat veel schone jonge dames ook middelmatig zijn en er dus helemaal niet op zitten te wachten om geschaakt te worden. Het idee alleen al. Ook kan ik het niet nalaten om vrij gratuit commentaar te geven op al die leuke exhibitionistes die zichzelf menen te moeten ontplooien op dit prachtige FOK!. Uiteraard heeft dit dezelfde achtergrond, want de middelmatigheid gedijt het beste in een neutraal tot laf moreel klimaat. Iedereen die met zijn/haar kop boven het maaiveld uitkomt... Enfin jullie weten wel wat daarmee gedaan moet worden. Als je op die manier de middelmatigheid bekijkt blijft er niets anders over dan een efficiënte, moreel laffe grijze massa. En we zijn er nog trots op ook...

Mijn vraag wie is er hier op FOK! tussen al die dummies en hoogbegaafden ook, net als ik middelmatig begaafd? FOK! lijkt namelijk bij uitstek het medium te zijn van de contrasten. Een vergaarbak van al dan niet zelfbenoemde hoogbegaafden en schijnbare dummies. Zo weinig merk ik van de spruitjeslucht der mediocratie. En waarom zouden we ons pvd stil moeten houden. Ieder kind weet dat alles wat bestendig is uiteindelijk voortkomt uit of gedragen wordt door de mediocratie. Mediocraten verenigt u...

I´m back.
pi_13943120
Toch steekt jouw hoofd bij vlagen ook boven het maaiveld uit... Er zijn fokkers die minder bekend dan jij zijn...

ik noem een Skimmer...

pi_13943142
Ik zie het alweer. De mediocraten zijn zelfs te laf om ervoor uit te komen dat ze middelmatig zijn...
I´m back.
pi_13943155
quote:
Op vrijdag 17 oktober 2003 13:36 schreef Skimmer het volgende:
Toch steekt jouw hoofd bij vlagen ook boven het maaiveld uit... Er zijn fokkers die minder bekend dan jij zijn...

ik noem een Skimmer...

Dat komt omdat ik teveel tijd heb.
I´m back.
pi_13943215
Zal je dan maar even supporten? Ik ben denk ik wel middelmatig genoeg voor dit topic...
A clean house is a sign of a wasted life.
pi_13943253
quote:
Op vrijdag 17 oktober 2003 13:40 schreef zwijntje het volgende:
Zal je dan maar even supporten? Ik ben denk ik wel middelmatig genoeg voor dit topic...
.
I´m back.
pi_13943286
Ondertussen meten we een teleurstellende opkomst...
I´m back.
  vrijdag 17 oktober 2003 @ 13:47:11 #8
43968 RedWind
Long live the new flesh...
pi_13943354
*meld zich.
Je kunt ook uitblinken in middelmatigheid natuurlijk.
Er is een tunnel aan het eind van het licht.
-- I wanna be alone. I'm a doughnut, in a pack of twelve --
  vrijdag 17 oktober 2003 @ 13:51:41 #9
11974 Brupje
Nu 10% gratis!
pi_13943463
Ik ben ook vrij middelmatig. Ik plan misschien nog een terroristische aanslag, dat helpt wellicht.
We, the unwilling, let by the unqualified are accomplishing the impossible for the ungrateful
Mijn software: http://www.snidesoft.eu
pi_13943552
quote:
Op vrijdag 17 oktober 2003 13:47 schreef RedWind het volgende:
*meld zich.
Je kunt ook uitblinken in middelmatigheid natuurlijk.
Dit is een mooie middelmatige uitspraak... .
I´m back.
pi_13943566
quote:
Op vrijdag 17 oktober 2003 13:51 schreef Brupje het volgende:
Ik ben ook vrij middelmatig. Ik plan misschien nog een terroristische aanslag, dat helpt wellicht.
1 die gaat mislukken?
I´m back.
pi_13943575
als je middelmatig bent, waarom doe je dan zo uit de hoogte...

die stijl waarin jij schrijft....

wannabe

pi_13943623
quote:
Op vrijdag 17 oktober 2003 13:56 schreef Ingridh007 het volgende:
als je middelmatig bent, waarom doe je dan zo uit de hoogte...

die stijl waarin jij schrijft....

wannabe

Ook middelmatigen kunnen uit de hoogte doen. En als jij daar moeite mee hebt dan tief je maar mooi op...
I´m back.
  vrijdag 17 oktober 2003 @ 13:58:40 #14
11974 Brupje
Nu 10% gratis!
pi_13943642
quote:
Op vrijdag 17 oktober 2003 13:55 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

1 die gaat mislukken?

Shit, of wordt aan iemand anders toegekent.
We, the unwilling, let by the unqualified are accomplishing the impossible for the ungrateful
Mijn software: http://www.snidesoft.eu
pi_13943688
quote:
Op vrijdag 17 oktober 2003 13:58 schreef Brupje het volgende:

[..]

Shit, of wordt aan iemand anders toegekent.

Aan een hoogbegaafde op de achtergrond...
I´m back.
  vrijdag 17 oktober 2003 @ 14:03:35 #16
43968 RedWind
Long live the new flesh...
pi_13943760
quote:
Op vrijdag 17 oktober 2003 14:00 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Aan een hoogbegaafde op de achtergrond...

Waarschijnlijk aan een minderbegaafde met een grote bek.
Er is een tunnel aan het eind van het licht.
-- I wanna be alone. I'm a doughnut, in a pack of twelve --
pi_13943803
quote:
Op vrijdag 17 oktober 2003 14:03 schreef RedWind het volgende:

[..]

Waarschijnlijk aan een minderbegaafde met een grote bek.

Een middelmatige dus?
I´m back.
pi_13943806
Ben zeer middelmatig hoor. Hoop ooit nog eens iets te doen waarbij ik de middelmatigheid zal ontstijgen, maar voorlopig heb ik het als middelmatig persoon nog best naar mijn zin.
pi_13943831
quote:
Op vrijdag 17 oktober 2003 14:05 schreef Tasha het volgende:
Ben zeer middelmatig hoor. Hoop ooit nog eens iets te doen waarbij ik de middelmatigheid zal ontstijgen, maar voorlopig heb ik het als middelmatig persoon nog best naar mijn zin.
.
I´m back.
pi_13943881
quote:
Op vrijdag 17 oktober 2003 13:58 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Ook middelmatigen kunnen uit de hoogte doen. En als jij daar moeite mee hebt dan tief je maar mooi op...

Ben zelf middelmatig, en ondanks mijn middelmatigheid hoef ik niet uit de hoogte te gaan lopen doen op fok!

kneus

pi_13943930
quote:
Op vrijdag 17 oktober 2003 14:08 schreef Ingridh007 het volgende:

[..]

Ben zelf middelmatig, en ondanks mijn middelmatigheid hoef ik niet uit de hoogte te gaan lopen doen op fok!

kneus

Dat je middelmatig bent had je er niet bij hoeven te zeggen, dat snapte ik direct al. Een typisch middelmatige uitspraak was dat namelijk. Doe maar normaal, want dan doe je al gek genoeg...
I´m back.
pi_13944009
Eigenlijk heb ik een tijdje terug een keuze gemaakt om niet meer uit te willen blinken, geen carriere na te streven, maar lekker rustig te werken en veel vrije tijd te hebben. Dat zou me een geschikte mediocraat maken, maar helaas, de jonge schone *van het mannelijk geslacht* komt inmiddels wel te pas aan mijn liefdesleven.

Dus ... toch niet mediocre?

pi_13944077
quote:
Op vrijdag 17 oktober 2003 14:13 schreef HiZ het volgende:
Eigenlijk heb ik een tijdje terug een keuze gemaakt om niet meer uit te willen blinken, geen carriere na te streven, maar lekker rustig te werken en veel vrije tijd te hebben. Dat zou me een geschikte mediocraat maken, maar helaas, de jonge schone *van het mannelijk geslacht* komt inmiddels wel te pas aan mijn liefdesleven.

Dus ... toch niet mediocre?

Nou ja als je een gezellig mediocre huisje, boompje, beestje leventje met die jonge schone *van het mannelijke* geslacht opbouwt natuurlijk weer wel...
I´m back.
  vrijdag 17 oktober 2003 @ 14:17:45 #24
56483 wingerd
p l a s t i c f a c e
pi_13944135
quote:
Op vrijdag 17 oktober 2003 14:10 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Dat je middelmatig bent had je er niet bij hoeven te zeggen, dat snapte ik direct al. Een typisch middelmatige uitspraak was dat namelijk. Doe maar normaal, want dan doe je al gek genoeg...

Weer zo'n middelmatig scheldpartijtje...

We zijn allemaal natuurlijk wel een beetje middelmatig

Hoe is het met je 40-daags gemiddelde? Uitbijters ergens?

De slaap van de Rede brengt Monsters voort.
Welterusten.
pi_13944172
quote:
Op vrijdag 17 oktober 2003 14:17 schreef wingerd het volgende:

[..]

Weer zo'n middelmatig scheldpartijtje...

We zijn allemaal natuurlijk wel een beetje middelmatig

Hoe is het met je 40-daags gemiddelde? Uitbijters ergens?

Als ik nou maar wist wat je bedoelde hè, dan zou ik antwoord kunnen geven...
I´m back.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')