quote:Dat zouden ze toch niet nodig moeten hebben in Utrecht, die maken meestal wel genoeg lawaai zonder hulpmiddelen.
Op donderdag 6 november 2003 20:11 schreef Stefkuh het volgende:
Als iedereen met zo'n klapper ding nou eens zijn smoel zou open doen had je daar tenminste sfeer.Weer een mislukte poging in de Nederlandse voetbalstadions om sfeer te kweken... je hebt toch 2 handen!!???? En een mond?
quote:Ook dat, hoewel dat laatste 2 jaren beetje tegenvalt daaro, maar inderdaad. ik kots echt op dat soort dingen
Op donderdag 6 november 2003 20:14 schreef Againzender het volgende:[..]
Dat zouden ze toch niet nodig moeten hebben in Utrecht, die maken meestal wel genoeg lawaai zonder hulpmiddelen.
Denk wel dat ze in Auxerre onderuit zullen gaan.
Maar goed resultaat, uit zal Auxerre meer moeten komen en zal Utrecht dus ook wat meer ruimte krijgen. En uit de uitwedstrijden van dit seizoen blijkt dat Utrecht daar wel wat beter mee om kan gaan dus zeker niet onmogelijk. Maar wordt lastig... al met al blij dat we iig de 0 hebben gehouden en niet onder deden voor Auxerre terwijl die van tevoren toch een stuk hoger werd ingeschat. Sowieso sla ik het franse voetbal vrij hoog aan...
quote:Ik sla het Franse voetbal alles behalve hoog aan. Maar dat zal wel te maken hebben met het feit dat ik een ontzettende hekel aan Frankrijk/Fransen heb
Op donderdag 6 november 2003 20:27 schreef DGR het volgende:
Phew, niks voor mij tv kijken...Maar goed resultaat, uit zal Auxerre meer moeten komen en zal Utrecht dus ook wat meer ruimte krijgen. En uit de uitwedstrijden van dit seizoen blijkt dat Utrecht daar wel wat beter mee om kan gaan dus zeker niet onmogelijk. Maar wordt lastig... al met al blij dat we iig de 0 hebben gehouden en niet onder deden voor Auxerre terwijl die van tevoren toch een stuk hoger werd ingeschat. Sowieso sla ik het franse voetbal vrij hoog aan...
quote:Whehe, mjah... ik vind Frans voetbal wel mooi. Vaak technische snelle sierlijke spelers. Net als het nationale elftal, mooi om te zien vaak.
Op donderdag 6 november 2003 20:30 schreef Frasier het volgende:[..]
Ik sla het Franse voetbal alles behalve hoog aan. Maar dat zal wel te maken hebben met het feit dat ik een ontzettende hekel aan Frankrijk/Fransen heb
foto's van de wedstrijd FC Utrecht - Auxerre zijn online toegevoegd.
quote:Ben het niet helemaal met je eens, evenals Utrecht heeft Auxerre weinig echte kansen gehad. Ponk heeft 2x zich echt in moeten zetten de rest was of slapjes of over/naast. Ponk keepte wel een zeer goede pot trouwens (wakker geschrokken van het spel van Terol?
Op donderdag 6 november 2003 22:22 schreef fcutrechtnieuwegein.nl het volgende:
Utrecht bracht en kon eigenlijk aanvallend weinig brengen,maar de 0-0 is een prima resultaat. Hopende dat Utrecht daar een keer scoort en dan voor een stunt zorgen......hoewel Ponk vandaag erg goed stond te keepen,waren ze van Auxerre levensgevaarlijk...
0-0 was terecht, in eerste helft was 1-0 terechter geweest.
We gaan in ieder geval met een goed gevoel en zonder achterstand (eigenlijk zelfs met een beetje voorsprong!) naar Frankrijk. We mogen daar 0-1, 1-1, 2-2, 3-3, etc. spelen aangezien elke uitgoal meer telt. Is opzich een sterkere positie, Auxerre zal moeten aanvallen aangezien ze een 1-0 winst moeten maken wat hopelijk meer ruimte oplevert voor Utrecht.
Je kan alles zeggen, maar Auxerre verdedigde prachtig, constant alles dichttrekken waardoor doorstomen en/of voorzetten bijna onmogelijk werden en dan in de counter rennen als een aap. Gelukkig hebben we Bassie
quote:Zou die hersenschudding van vorige week wat los gemaakt hebben
Op donderdag 6 november 2003 22:54 schreef thaduck het volgende:[..]
(wakker geschrokken van het spel van Terol?
).
al ver voor het begin van de wedstrijd stond iedereen al te hossen, mooi was dat.
en 0-0 is tegen Auxerre echt niet slecht.
quote:Uiteraard, als zij niet eerst met 3-0 of 4-0 voor staan
Op donderdag 6 november 2003 21:39 schreef Eilanden het volgende:
Zo terug van de wedstrijd ... matige wedstrijd, aardig resultaat. Moet het nog zien in Frankrijk, maar als we daar een doelpuntje scoren, dan is het nog wel mogelijk volgens mij
Trouwens, ik heb ook nog een leuke klapper (voor de mensen die er geweest zijn die weten wat ik bedoel) voor thuis mee gekregen
quote:Hebben we ook niet nodig, maar leuk verzamel object is het wel.
Op donderdag 6 november 2003 20:14 schreef Againzender het volgende:[..]
Dat zouden ze toch niet nodig moeten hebben in Utrecht, die maken meestal wel genoeg lawaai zonder hulpmiddelen.
LEGIA WATCHOUT
UTREG KUIPFIGHTERS
AUXERRE ATENTION
quote:Humm. Proef ik sarcasme? Zo jah dan wrijf ik ff de 3-2 in. Zo niet, bedankt
Op vrijdag 7 november 2003 00:26 schreef superjoden het volgende:
knap resultaat 0-0
quote:Misschien weet ie nu dat ie de ballen moet tegenhouden en denkt ie niet meer dat je bij gepoort worden 50 euro krijgt
Op donderdag 6 november 2003 23:20 schreef fcutrechtnieuwegein.nl het volgende:[..]
Zou die hersenschudding van vorige week wat los gemaakt hebben
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |