Ik hoop op een overwinning thuis, en dan uit een gelijkspelletje
ze beginnen langzaam weer op stoom te raken. zware dobber
overigens, wel goed te doen met eigen vervoer.
quote:Helaas wel, ben ik bang.
Op vrijdag 17 oktober 2003 12:28 schreef sanyo85 het volgende:
kansloos
quote:Zeer zeker ! Geloof alleen dat het stadion daar niet zo groot is, en er dus wel weer weinig kaarten zullen zijn. (en ik heb geen uitkaart
overigens, wel goed te doen met eigen vervoer.
quote:
Op vrijdag 17 oktober 2003 12:28 schreef sanyo85 het volgende:
kansloos
Heel knap als Utreg het redt, maar ik denk niet dat ze het lukt.
Nou, mag hopen voor Utrecht dat dat geen twee keer een nulletje of vierenzeventig voor de Fransen gaat worden.
quote:Inderdaad.
Op vrijdag 17 oktober 2003 12:37 schreef F1Bas het volgende:
Moeilijk ja maar als je ziet welke andere tegenstanders je had kunnen loten valt het nog wel mee....
PSV won in 2002 thuis met 3-0 tegen auxerre.
[Dit bericht is gewijzigd door Vulcanus op 17-10-2003 12:49]
quote:In het verleden zijn we inderdaad met zulke cijfers in de Europacup de boot ingegaan...
Nou, mag hopen voor Utrecht dat dat geen twee keer een nulletje of vierenzeventig voor de Fransen gaat worden.
Maar dat Franse voetbal is en blijft lastig te bespelen.
quote:Het is voetbal, geen basketball
Op vrijdag 17 oktober 2003 12:43 schreef popolon het volgende:
Auxerre.Nou, mag hopen voor Utrecht dat dat geen twee keer een nulletje of vierenzeventig voor de Fransen gaat worden.
Zwaar zal het worden.. Maar winnen zullen we! Thuis moet goed te doen zijn, uitverkocht stadion en gaan!!
Utreg gaat naar de 3e ronde!!
quote:Dit vond ik op het forza-utreg forum:
Op vrijdag 17 oktober 2003 12:54 schreef thaduck het volgende:
Nep Utreg supportersZwaar zal het worden.. Maar winnen zullen we! Thuis moet goed te doen zijn, uitverkocht stadion en gaan!!
Alle Europa Cup wedstrijden tegen AJ Auxerre
03-03-1993 EC3 Kwart Finale AJ Auxerre Ajax 4 2
16-03-1993 EC3 Kwart Finale return Ajax AJ Auxerre 1 0
11-09-1996 CL 1e groep: wedstrijd 1 AJ Auxerre Ajax 0 1
20-11-1996 CL 1e groep: wedstrijd 5 Ajax AJ Auxerre 1 2
25-11-1997 EC3 3e ronde FC Twente AJ Auxerre 0 1
09-12-1997 EC3 3e ronde return AJ Auxerre FC Twente 2 0
17-09-2002 CL 1e groep: wedstrijd 1 AJ Auxerre PSV 0 0
30-10-2002 CL 1e groep: wedstrijd 5 PSV AJ Auxerre 3 0
quote:
Op vrijdag 17 oktober 2003 12:53 schreef Eilanden het volgende:[..]
Het is voetbal, geen basketball
Maar zie het voor Utrecht niet echt zitten
2 wedstrijdjes spelen en aju Uefa Cup
quote:PSV doet het altijd zo fantastisch in Europa
Op vrijdag 17 oktober 2003 13:09 schreef pascalheister het volgende:
Doet PSV het niet slechtMaar zie het voor Utrecht niet echt zitten
2 wedstrijdjes spelen en aju Uefa Cup
Maar de bekerwinaar 2003
zal vast wel voor een stunt gaan zorgen.Goede tegenstanders maken immers het beste in ons los
Van de Brink?
quote:Van de Brink heeft lak aan namen
En wie gaat Cissé dekken? Mijns inziens één van de beste spitsen van Europa.
Van de Brink?
quote:Hahaha, dat is de instelling.
Op vrijdag 17 oktober 2003 13:58 schreef PBateman1978 het volgende:[..]
Van de Brink heeft lak aan namen
quote:Robert is inderdaad een optie. Hij heeft al zoveel liga's achter z'n kiezen zitten..
Op vrijdag 17 oktober 2003 13:28 schreef Posdnous het volgende:
En wie gaat Cissé dekken? Mijns inziens één van de beste spitsen van Europa.Van de Brink?
quote:Da leg d'r helemaal aan of ze bananen aan de man of the mach beloven
Op vrijdag 17 oktober 2003 15:21 schreef PBateman1978 het volgende:
[afbeelding]VS.
Lijkt me duidelijk
quote:Zoenuh, Zoenuh, Zoenuh
Da leg d'r helemaal aan of ze bananen aan de man of the mach beloven
Misschien zit er een stunt in voor Utrecht, ze moeten alleen oppassen voor de voorhoede van de Fransen, en het centrale verdedigingsduo, dat is ook niet misselijk.
Of gaat Feyenoord niet door?
quote:We zullen wel zien .. iedereen liep ook al zo hard te roepen dat Utreg de 1e ronde ook niet zou redden
Op vrijdag 17 oktober 2003 17:13 schreef HomerJ het volgende:
Toen hadden we nog 1 cluppie in de UEFA Cup,Of gaat Feyenoord niet door?
Zeg niet dat we favoriet zijn, maar we hebben zeker wel een kans(je)
Maar ut wordt moeilijk das duidelijk
quote:Fadiga is toch vertrokken?
Op maandag 20 oktober 2003 17:09 schreef methodmich het volgende:
Niet alleen Cissé is gevaarlijk. Ook Kapo, Akale, Kalou, Fadiga en Benjani kunnen makkelijk scoren. Auxerre is twee maten te groot voor Utrecht, helaas.
quote:Hij is niet verkocht aan Inter uiteindelijk, dus volgens mij nog wel eigendom van AJA. Maar ik bedoelde hier eigenlijk Tainio ipv Fadiga.
Op maandag 20 oktober 2003 18:08 schreef zjroentje het volgende:[..]
Fadiga is toch vertrokken?
quote:
Op vrijdag 17 oktober 2003 12:54 schreef thaduck het volgende:
Nep Utreg supportersZwaar zal het worden.. Maar winnen zullen we! Thuis moet goed te doen zijn, uitverkocht stadion en gaan!!
Maar als ze de "AZ stijl" spelen, dan winnen ze iig niet.
quote:Je was me voor, ik wou het ook net doen.
Op donderdag 6 november 2003 07:51 schreef Eilanden het volgende:
Het is de 6e.... denk dat dit topic wel een schopje naar boven verdient!
quote:
Op donderdag 6 november 2003 07:52 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:[..]
Je was me voor, ik wou het ook net doen.
Ik hoop op 2-0, maar ben bang voor een 1-3....
Hij zag Utrecht de voorbije weken drie keer spelen en bespeurde een stijgende lijn in de prestaties van de FC. Na de training van de Fransen deed trainer Roux er alles aan om de druk maar bij Booy en de zijnen neer te leggen. FC Utrecht weet wel beter. Dat beschouwt Auxerre als favoriet en zal zich zeker geen zand in de ogen laten strooien door de Fransen, die inmiddels een aardige reputatie hebben in het Europese voetbal.
FC Utrecht zal vanavond in Galgenwaard tegen Auxerre zeker niet gaan voor de Olympische gedachte. Winnen is voor de ploeg van Foeke Booy belangrijker dan het meedoen. Er zal alles in het werk worden gesteld om een goed resultaat te behalen met het oog op de uitwedstrijd over drie weken. Booy wil historie schrijven en als eerste trainer met FC Utrecht de derde ronde halen.
Vanavond om half zeven wordt er afgetrapt in stadion Galgenwaard. De Noord-Ierse scheidsrechter Leslie Irvine leidt de wedstrijd.
Bron: Radio M
--------------------------------------------------------------------------------------------------
Volgens mij heeft Auxerre dat helemaal niet nodig om Utrecht in de favorietenrol te duwen??
Ik hoorde trouwens dat hij de vrije verdediger wordt en Van de Brink op Cisse staat. Wie staat er dan op Kalou..?? Lamey..?? of Shew a Tjon..??
quote:Ik denk de Jong en/of Bosschaart (de verdedigende middenvelders)
Ik hoorde trouwens dat hij de vrije verdediger wordt en Van de Brink op Cisse staat. Wie staat er dan op Kalou..?? Lamey..?? of Shew a Tjon..??
quote:Dank je.
Op donderdag 6 november 2003 18:08 schreef Tony_Montana67 het volgende:
Ik heb er eigenlijk best zin, sympathieke ploeg met een goede aanhang, die mogen nog wel een rondje overleven
quote:Inderdaad leuke ploeg die erg leuk voetbal speelt en een erg hechte en trouwe aanhang. Trouwste aanhang van Nederland zou ik bijna zeggen.
Op donderdag 6 november 2003 18:08 schreef Tony_Montana67 het volgende:
Ik heb er eigenlijk best zin, sympathieke ploeg met een goede aanhang, die mogen nog wel een rondje overleven
Maar ik denk helaas dat het FC Utrecht vanavond niet gaat lukken om te winnen. Ik denk een 1-3 Nederlaag.
In iedergeval succes Utrecht. zullen ze zeker nodig hebben
quote:Zijn ze al begonnen? Radio M geeft geen wedstrijdgeluid, nog niet, hoop ik.
Op donderdag 6 november 2003 18:30 schreef Tony_Montana67 het volgende:
Gezellig daar in Utrecht
quote:De sfeer is inderdaad super.
Op donderdag 6 november 2003 18:30 schreef Tony_Montana67 het volgende:
Gezellig daar in Utrecht
quote:
FC UTRECHT: Ponk,Lamey,Zwaanswijk,v.d.
Brink,Shew-Atjon,v.d.Bergh,Tanghe,De
Jong,Bosschaart,Leitoe,v.d.Haar
AJ AUXERRE: Cool,Radet,Boumsong,Doumbé,
Mexès,Violeau,Lachuer,Tainio,Kalou,
Cissé,Kapo
quote:2 minuten gespeeld en Kalou heeft een beetje last van z'n enkel
Op donderdag 6 november 2003 18:31 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
Zijn ze al begonnen? Radio M geeft geen wedstrijdgeluid, nog niet, hoop ik.
quote:Leitoe? Wiesdah?
Op donderdag 6 november 2003 18:32 schreef Tony_Montana67 het volgende:[..]
Opstelling
[Dit bericht is gewijzigd door JeroenV op 06-11-2003 18:37]
quote:Goede, jonge middenvelder
Op donderdag 6 november 2003 18:37 schreef JeroenV het volgende:
Leitoe? Wiesdah?
quote:Nog gefeliciteerd Tony... Tis je gegund...
Op donderdag 6 november 2003 18:37 schreef Tony_Montana67 het volgende:
Slordig begin. Utrecht moet oppassen voor het snelle omschakelen van Auxerre, ze zijn er zo uit
quote:Dank je
Op donderdag 6 november 2003 18:56 schreef Da_Sandman het volgende:
Nog gefeliciteerd Tony... Tis je gegund...
Allemaal loslatende stukken, hebben ze de oude mat van de Arena overgenomen?
Op zich wel een aardige eerste helft, met redelijk wat kansen voor beide partijen.
quote:Dat vroeg ik me ook af, maar ze hebben met Mexes, Kapo, Cissé en Kalou toch een aantal zeer aardige voetballers, en de verdediging is vrij sterk. Ze zijn individueel sterker dan Utrecht op de meeste plaatsen, maar ik vraag me af of ze collectief wel zo sterk zijn
Op donderdag 6 november 2003 19:23 schreef SCH het volgende:
Wordt dat Auxerre niet een beetje overschat?
quote:
Op donderdag 6 november 2003 19:25 schreef Duiveltja het volgende:
Die bril
en die travo
Leuk koppeltje inderdaad.
quote:Hij doet het zeker goed!
Op donderdag 6 november 2003 19:43 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
Ponk schijnt het goed te doen.
quote:Laten ze dat maar bewaren voor de uitwedstrijd.
Op donderdag 6 november 2003 19:58 schreef AirRaid het volgende:
zou tuurlijk helemaal fantastisch zijn als ze nog konden scoren ook
quote:Uit én thuis scoren.
Op donderdag 6 november 2003 20:02 schreef SCH het volgende:[..]
Laten ze dat maar bewaren voor de uitwedstrijd.
Weer een mislukte poging in de Nederlandse voetbalstadions om sfeer te kweken... je hebt toch 2 handen!!???? En een mond?
quote:Dat zouden ze toch niet nodig moeten hebben in Utrecht, die maken meestal wel genoeg lawaai zonder hulpmiddelen.
Op donderdag 6 november 2003 20:11 schreef Stefkuh het volgende:
Als iedereen met zo'n klapper ding nou eens zijn smoel zou open doen had je daar tenminste sfeer.Weer een mislukte poging in de Nederlandse voetbalstadions om sfeer te kweken... je hebt toch 2 handen!!???? En een mond?
quote:Ook dat, hoewel dat laatste 2 jaren beetje tegenvalt daaro, maar inderdaad. ik kots echt op dat soort dingen
Op donderdag 6 november 2003 20:14 schreef Againzender het volgende:[..]
Dat zouden ze toch niet nodig moeten hebben in Utrecht, die maken meestal wel genoeg lawaai zonder hulpmiddelen.
Denk wel dat ze in Auxerre onderuit zullen gaan.
Maar goed resultaat, uit zal Auxerre meer moeten komen en zal Utrecht dus ook wat meer ruimte krijgen. En uit de uitwedstrijden van dit seizoen blijkt dat Utrecht daar wel wat beter mee om kan gaan dus zeker niet onmogelijk. Maar wordt lastig... al met al blij dat we iig de 0 hebben gehouden en niet onder deden voor Auxerre terwijl die van tevoren toch een stuk hoger werd ingeschat. Sowieso sla ik het franse voetbal vrij hoog aan...
quote:Ik sla het Franse voetbal alles behalve hoog aan. Maar dat zal wel te maken hebben met het feit dat ik een ontzettende hekel aan Frankrijk/Fransen heb
Op donderdag 6 november 2003 20:27 schreef DGR het volgende:
Phew, niks voor mij tv kijken...Maar goed resultaat, uit zal Auxerre meer moeten komen en zal Utrecht dus ook wat meer ruimte krijgen. En uit de uitwedstrijden van dit seizoen blijkt dat Utrecht daar wel wat beter mee om kan gaan dus zeker niet onmogelijk. Maar wordt lastig... al met al blij dat we iig de 0 hebben gehouden en niet onder deden voor Auxerre terwijl die van tevoren toch een stuk hoger werd ingeschat. Sowieso sla ik het franse voetbal vrij hoog aan...
quote:Whehe, mjah... ik vind Frans voetbal wel mooi. Vaak technische snelle sierlijke spelers. Net als het nationale elftal, mooi om te zien vaak.
Op donderdag 6 november 2003 20:30 schreef Frasier het volgende:[..]
Ik sla het Franse voetbal alles behalve hoog aan. Maar dat zal wel te maken hebben met het feit dat ik een ontzettende hekel aan Frankrijk/Fransen heb
foto's van de wedstrijd FC Utrecht - Auxerre zijn online toegevoegd.
quote:Ben het niet helemaal met je eens, evenals Utrecht heeft Auxerre weinig echte kansen gehad. Ponk heeft 2x zich echt in moeten zetten de rest was of slapjes of over/naast. Ponk keepte wel een zeer goede pot trouwens (wakker geschrokken van het spel van Terol?
Op donderdag 6 november 2003 22:22 schreef fcutrechtnieuwegein.nl het volgende:
Utrecht bracht en kon eigenlijk aanvallend weinig brengen,maar de 0-0 is een prima resultaat. Hopende dat Utrecht daar een keer scoort en dan voor een stunt zorgen......hoewel Ponk vandaag erg goed stond te keepen,waren ze van Auxerre levensgevaarlijk...
0-0 was terecht, in eerste helft was 1-0 terechter geweest.
We gaan in ieder geval met een goed gevoel en zonder achterstand (eigenlijk zelfs met een beetje voorsprong!) naar Frankrijk. We mogen daar 0-1, 1-1, 2-2, 3-3, etc. spelen aangezien elke uitgoal meer telt. Is opzich een sterkere positie, Auxerre zal moeten aanvallen aangezien ze een 1-0 winst moeten maken wat hopelijk meer ruimte oplevert voor Utrecht.
Je kan alles zeggen, maar Auxerre verdedigde prachtig, constant alles dichttrekken waardoor doorstomen en/of voorzetten bijna onmogelijk werden en dan in de counter rennen als een aap. Gelukkig hebben we Bassie
quote:Zou die hersenschudding van vorige week wat los gemaakt hebben
Op donderdag 6 november 2003 22:54 schreef thaduck het volgende:[..]
(wakker geschrokken van het spel van Terol?
).
al ver voor het begin van de wedstrijd stond iedereen al te hossen, mooi was dat.
en 0-0 is tegen Auxerre echt niet slecht.
quote:Uiteraard, als zij niet eerst met 3-0 of 4-0 voor staan
Op donderdag 6 november 2003 21:39 schreef Eilanden het volgende:
Zo terug van de wedstrijd ... matige wedstrijd, aardig resultaat. Moet het nog zien in Frankrijk, maar als we daar een doelpuntje scoren, dan is het nog wel mogelijk volgens mij
Trouwens, ik heb ook nog een leuke klapper (voor de mensen die er geweest zijn die weten wat ik bedoel) voor thuis mee gekregen
quote:Hebben we ook niet nodig, maar leuk verzamel object is het wel.
Op donderdag 6 november 2003 20:14 schreef Againzender het volgende:[..]
Dat zouden ze toch niet nodig moeten hebben in Utrecht, die maken meestal wel genoeg lawaai zonder hulpmiddelen.
LEGIA WATCHOUT
UTREG KUIPFIGHTERS
AUXERRE ATENTION
quote:Humm. Proef ik sarcasme? Zo jah dan wrijf ik ff de 3-2 in. Zo niet, bedankt
Op vrijdag 7 november 2003 00:26 schreef superjoden het volgende:
knap resultaat 0-0
quote:Misschien weet ie nu dat ie de ballen moet tegenhouden en denkt ie niet meer dat je bij gepoort worden 50 euro krijgt
Op donderdag 6 november 2003 23:20 schreef fcutrechtnieuwegein.nl het volgende:[..]
Zou die hersenschudding van vorige week wat los gemaakt hebben
quote:En ik heb ze allemaal
Op vrijdag 7 november 2003 00:06 schreef Vulcanus het volgende:[..]
Hebben we ook niet nodig, maar leuk verzamel object is het wel.
LEGIA WATCHOUT
UTREG KUIPFIGHTERS
AUXERRE ATENTION
quote:Per ongeluk in de Kuip geweest?
Op donderdag 6 november 2003 21:39 schreef Eilanden het volgende:
matige wedstrijd
quote:
Op vrijdag 7 november 2003 00:36 schreef thaduck het volgende:[..]
Humm. Proef ik sarcasme? Zo jah dan wrijf ik ff de 3-2 in. Zo niet, bedankt
quote:Owkay, dat vind ik tof van je!
Op vrijdag 7 november 2003 00:41 schreef superjoden het volgende:[..]
nee bedoelde het positief... had echt verwacht dat die fransen met een nulletje of 2,3 zouden gaan winnen... (3-2
)
En die 3-2 sloeg op dinsdag
quote:i know... denk gun je dit inkoppertje nog maar even... zo vaak komt het tenslotte ook niet voor
Op vrijdag 7 november 2003 00:44 schreef thaduck het volgende:[..]
En die 3-2 sloeg op dinsdag
quote:Potverdrie you got me!
Op vrijdag 7 november 2003 00:46 schreef superjoden het volgende:[..]
i know... denk gun je dit inkoppertje nog maar even... zo vaak komt het tenslotte ook niet voor
Maar ik moet eerlijk zeggen, ook ik als Utreg supporter ben ten alle tijden voor Nederland. Dus ik had het Ajax echt gegund de winst. Net als PSV en Feyenoord trouwens.
Alleen als de Nederlandse clubs tegen elkaar spelen dan heb ik voorkeuren
quote:0-1 of 1-1 is voldoende! Vanochtend was ik minder hoopvol, maar nu weet ik zeker dat het gaat lukken. De potentie is er, de wil is er, de spelers zijn er, etc. etc..
Op vrijdag 7 november 2003 00:38 schreef DutchGooner het volgende:
een knap resultaat al zal het denk ik niet genoeg zijn
quote:ach als je een avondje thuis bent en er speelt een nederlandse club dan zal ik die wel kijken maar wat die andere clubs europees doen interesseert me weinig... die uefa cup ranglijst kan me dan ook gestolen worden...
Op vrijdag 7 november 2003 00:54 schreef thaduck het volgende:[..]
Potverdrie you got me!
Maar ik moet eerlijk zeggen, ook ik als Utreg supporter ben ten alle tijden voor Nederland. Dus ik had het Ajax echt gegund de winst. Net als PSV en Feyenoord trouwens.
Alleen als de Nederlandse clubs tegen elkaar spelen dan heb ik voorkeuren
quote:Juist wel, die Fransen zijn me best wel tegengevallen, en als zij het spel moeten gaan maken, wat ze volgens mij minder goed kunnen dan counteren, dan zie ik juist kansen voor de FC om daar te winnen.
een knap resultaat al zal het denk ik niet genoeg zijn
't was in ieder geval weer een memorabel Europacup-avondje, gezellig in het Home, schreeuwen op de tribune, heb geen stem meer over iig.
Dat handjevol Franse supporters zal hun ogen hebben uitgekeken...!
Op naar Auxerre, en naar de 3e ronde !!
Jullie zijn zeker niet uitgeschakeld, ik duim mee.
En de wind stond de goede kant op, dus ik kon de gezangen uit de Galg weer goed horen
quote:Thaduck, verwar het resultaat en de spanning niet met het niveau van de wedstrijd. Ook ik heb zeker genoten en met name in de verdediging en voor de verandering ook Ponk speelde men een puike partij, maar voorin was het armoe troef. Dus spanning en amusementswaarde zeker OK, maar de wedstrijd zelf was niet van een superniveau
Op vrijdag 7 november 2003 00:38 schreef thaduck het volgende:[..]
Per ongeluk in de Kuip geweest?
quote:Dat was echt dramatisch... dat handjevol was inderdaad een handjevol .. moeten er minder dan 20 geweest zijn!
Op vrijdag 7 november 2003 09:16 schreef PBateman1978 het volgende:[..]
Dat handjevol Franse supporters zal hun ogen hebben uitgekeken...!
quote:13 om precies te zijn
Dat was echt dramatisch... dat handjevol was inderdaad een handjevol .. moeten er minder dan 20 geweest zijn!
Daar in Auxerre zullen wij ook de boventoon voeren schat ik zo in....
quote:was het zo erg? da's wel heel dramatisch.
Op vrijdag 7 november 2003 10:10 schreef PBateman1978 het volgende:
13 om precies te zijn
Enne... ook bedankt voor de nette, sportieve reacties van de niet Utreg supporters Het kan dus best soms
quote:positief spel levert positieve reacties op en het publiek was fantastisch, daar scoor je hier ook goed mee
Op vrijdag 7 november 2003 10:47 schreef DGR het volgende:
Maar het waren wel 13 echte! hehe... respect voor die 13 die wel mooi zijn gekomenEnne... ook bedankt voor de nette, sportieve reacties van de niet Utreg supporters
Het kan dus best soms
quote:* Doopy-X- is altijd lief
Op vrijdag 7 november 2003 10:47 schreef DGR het volgende:
Enne... ook bedankt voor de nette, sportieve reacties van de niet Utreg supportersHet kan dus best soms
quote:amen
Op vrijdag 7 november 2003 10:51 schreef Tony_Montana67 het volgende:
positief spel levert positieve reacties op en het publiek was fantastisch, daar scoor je hier ook goed mee
Met onnoemelijk hard werken werd het technisch overwicht van Auxerre teniet gedaan. Leuk resultaat derhalve.
quote:Merci beaucoup!
Op donderdag 27 november 2003 09:11 schreef Doc het volgende:
Titel aangepast
Auxerre Attention!!!!!
Dan maar voor de tv....
1-1
13. Cisse 1-0
91. vd Haar 1-1
edit : Nou lees ik weer in het UN dat de kassa's alsnog gewoon dicht zijn... tsjonge, jonge....
[Dit bericht is gewijzigd door PBateman1978 op 27-11-2003 09:20]
quote:Heb je daarvoor weer die reis georganiseerd en was je al onderweg naar Frankrijk
Nou lees ik weer in het UN dat de kassa's alsnog gewoon dicht zijn... tsjonge, jonge....
quote:Het is dat degene met wie ik zou gaan al andere plannen gemaakt had die ie niet kon verschuiven, anders had ik na het bericht van gisteren inderdaad nu in de auto gezeten ja...
Heb je daarvoor weer die reis georganiseerd en was je al onderweg naar Frankrijk
quote:Half negen geloof ik.
Op donderdag 27 november 2003 09:50 schreef SCH het volgende:
Hoe laat beginnen we vanavond?
quote:Jij was toch ook degene die een walk-over voor Auxerre voorspelde in de thuiswedstrijd ?
Als Auxerre snel scoort dan lopen ze denk ik over Utrecht heen.
Ik voel me ineens een beetje Utrechtenaar vandaag. Is dat hypocriet?
quote:Ik geloof het niet, maar zeker weten doe ik het niet.
Op donderdag 27 november 2003 11:02 schreef PBateman1978 het volgende:[..]
Jij was toch ook degene die een walk-over voor Auxerre voorspelde in de thuiswedstrijd ?
quote:En als Utreg snel scoort wordt het weer een andere wedstrijd....
Op donderdag 27 november 2003 11:01 schreef zjroentje het volgende:
Als Auxerre snel scoort dan lopen ze denk ik over Utrecht heen.
quote:Sterke one-liner.
Op donderdag 27 november 2003 11:07 schreef Eilanden het volgende:[..]
En als Utreg snel scoort wordt het weer een andere wedstrijd....
3e ronde is een feit en dan loten we een klein kutcluppie... 4e ronde binnen handbereik
Veel plezier allemaal vanavond!!
ontopic: Hup Utrecht, 1-1 zou voldoende moeten zijn
quote:Tony Montane, een van mijn favoriete criminelen aller tijden
Op donderdag 27 november 2003 11:35 schreef Tony_Montana67 het volgende:
Careca,m een van mijn favoriete spitsen allertijden, samen met Carnevale, Bagni, Di Napoli, Alemao en ene Maradona klasse spelers van Napoliontopic: Hup Utrecht, 1-1 zou voldoende moeten zijn
ontopic: 1-1 is ook goed inderdaad
quote:Like we care...?
Op donderdag 27 november 2003 11:40 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
maar voor Auxerre is het een blamage
Lijkt me inderdaad wel een logische opstelling
quote:Mij niet, 1 spits is te weinig als je daar wilt scoren, ik had liever de Groot gezien naast vd Haar, maar misschien heeft Fujita wel enorme indruk achtergelaten op de laatste trainingen ofzo....
Lijkt me inderdaad wel een logische opstelling
quote:Fujita en Tanghe die om beurten naast Van Der Haar opduiken, ik kan me wel vinden in die opstelling. Mocht het misgaan dan heb je De Groot altijd nog achter de hand
Op donderdag 27 november 2003 13:54 schreef PBateman1978 het volgende:Mij niet, 1 spits is te weinig als je daar wilt scoren, ik had liever de Groot gezien naast vd Haar, maar misschien heeft Fujita wel enorme indruk achtergelaten op de laatste trainingen ofzo....
Zou mooi zijn.
quote:Fujita vertraagt het spel altijd zo, gaat ie lopen draaien terwijl ie gelijk zou moeten passen.
Fujita en Tanghe die om beurten naast Van Der Haar opduiken, ik kan me wel vinden in die opstelling. Mocht het misgaan dan heb je De Groot altijd nog achter de hand
Zoals jij het beschrijft was volgens mij ook al de bedoeling toen Fujita bij ons kwam, maar het is er nooit van gekomen aangezien Fujita op rechts niet presteerde, en Tanghe te belangrijk is geworden op zijn favo centrale plek.
Of laat Booy de rechterkant open vanavond voor Lamey om op te stomen ? Altijd leuk dat vooraf-gelul
En wat dat betreft had ik de eerste wedstrijd zeker al wel het idee dat ie van meerwaarde kan zijn!
quote:Zou wel apart zijn aangezien dit onze reserve-verdediging zowat is
in mijm ogen hebben 1 van de beste
verdedeging van Nederland
quote:Zelfs Bassie kan het falen van Ponk niet verbloemen...
Op donderdag 27 november 2003 14:23 schreef Potter het volgende:
Ik weet niet wie er allemaal speelt, maar die van de brink vind ik zeer sterk spelen op dit moment. De rest spreekt voor zich
quote:Ik zei ook 1 van de beste.
Op donderdag 27 november 2003 14:29 schreef sqlsmurft het volgende:[..]
Zelfs Bassie kan het falen van Ponk niet verbloemen...
Jullie hebben absoluut niet de beste verdediging van Nederland.
Ik denk dat ze dat in het psvtopic je beter kunnen uitleggen.
Overigens heb ik persoonlijk nog liever de verdediging van Ajax maar helaas Hofland speelt, nog, niet bij ons....
quote:Ponk keept fantastisch sinds Auxerre-thuis...
Zelfs Bassie kan het falen van Ponk niet verbloemen...
quote:Soms nog leuker dan de wedstrijd zelf
Op donderdag 27 november 2003 14:16 schreef PBateman1978 het volgende:Altijd leuk dat vooraf-gelul
Alhoewel ik vanavond echt denk dat Utrecht wel een kans heeft. Alleen zullen ze zelf binnen de 1e 20 minuten via een counter op voorsprong moeten komen en daarna heel fel verdedigen. Cissé moet de hele wedstrijd geneutraliseerd worden en Lachuer mag binnen de 20 meter geen vrije schietkans krijgen
quote:Vanaf 19:00 uur tot 22:30 uur alleen maar AJA - FCU
Weet iemand hier of het te beluisteren is op Radio M? (3e keer dat ik het vraag... )
quote:OK, 19:00 begin? Dan is het dus Radio M zoeken. Wedstrijd begint als ik het goed heb toch pas om 20:30?
Op donderdag 27 november 2003 15:41 schreef PBateman1978 het volgende:[..]
Vanaf 19:00 uur tot 22:30 uur alleen maar AJA - FCU
quote:www.rtvutrecht.nl
Natuurlijk wordt er vanavond live verslag gedaan van deze wedstrijd in een uitzending van 19.00 tot en met 23.00 uur.
Wedstrijd begint idd om half 9
quote:Natuurlijk. Alle wedstrijden van FC Utrecht worden live verslagen op Radio M Utrecht. (FM 93.1)
Op donderdag 27 november 2003 11:34 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
Plezier zal ik wel hebben, is het weer te horen op Radio M?
quote:Heb hem al zachtjes aanstaan...
Op donderdag 27 november 2003 16:12 schreef Simm1 het volgende:[..]
Natuurlijk. Alle wedstrijden van FC Utrecht worden live verslagen op Radio M Utrecht. (FM 93.1)
quote:jawel,20.30 dacht ik
Op donderdag 27 november 2003 19:46 schreef Doc het volgende:
Niet op TV zag ik
quote:Op teletekst staat van wel.
Op donderdag 27 november 2003 19:46 schreef Doc het volgende:
Niet op TV zag ik
16.30 1630 x-noizz EO
17.00 1700 journaal t NOS
17.10 1710 middag magazine t TROS
17.50 1750 uefa cup t 224 NOS
teplice-feyenoord
20.05 2005 sportjournaal 224
20.20 2020 uefa cup 224
auxerre-fc utrecht
22.30 2230 sportjournaal 224
22.45 2245 studio sport 224
23.15 2315 fokke & sukke 235 BNN
het afzien van...
23.47 2347 new york police 232 NCRV
00.35 0035 journaal NOS
00.53 0053 hh 20.00 journaal t
01.23 0123 hh journaal en
sportjournaal t
Nederland 2.
quote:ik ook
Op donderdag 27 november 2003 15:43 schreef mat_herben het volgende:
ik hoop dat ze kunnen stunten
FORZA UTRECH
quote:Eens.
Op donderdag 27 november 2003 20:11 schreef AirRaid het volgende:[..]
ik ook
[afbeelding][afbeelding] FORZA UTRECH [afbeelding][afbeelding]
* Tony_Montana67 gaat beneden op de bank hangen en deze wedstrijd bekijken. Succes Utrecht Fans
'Als wij de bal veroveren, moeten we hem niet te snel weer kwijtraken'
quote:Standaard bij elke balsport, volgens mij, maar OK.
Op donderdag 27 november 2003 20:23 schreef Suijk het volgende:
Foeke geeft voetballes:'Als wij de bal veroveren, moeten we hem niet te snel weer kwijtraken'
quote:Bedankt.
Op donderdag 27 november 2003 20:23 schreef Tony_Montana67 het volgende:
Hup Utrecht* Tony_Montana67 gaat beneden op de bank hangen en deze wedstrijd bekijken. Succes Utrecht Fans
De opstellingen. En we zijn begonnen.
quote:Tuurlijk!!
Op donderdag 27 november 2003 20:31 schreef mat_herben het volgende:
de sfeer zit er goed in bij het Utrechts publiek
quote:En ook al ¤1500 boete...
Op donderdag 27 november 2003 20:31 schreef mat_herben het volgende:
de sfeer zit er goed in bij het Utrechts publiek
[Dit bericht is gewijzigd door Viper-X op 27-11-2003 20:36]
quote:hoezo?
Op donderdag 27 november 2003 20:34 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:[..]
En ook al ¤1500 boete...
quote:Vuurwerk.
Op donderdag 27 november 2003 20:35 schreef SMOOGY het volgende:[..]
hoezo?
quote:die fransen schijten in hun broek voor de utrecht aanhang
Op donderdag 27 november 2003 20:35 schreef Viper-X het volgende:
Net of het een thuiswedstrijd van Utrecht is.... Dat publiek maakt meer herrie dan die van Auxerre..
quote:Alleen maar mooi toch?
Net of het een thuiswedstrijd van Utrecht is.... Dat publiek maakt meer herrie dan die van Auxerre..
quote:Denk het idd wel, zulk publiek zijn ze niet gewend.
Op donderdag 27 november 2003 20:36 schreef AirRaid het volgende:[..]
die fransen schijten in hun broek voor de utrecht aanhang
quote:I couldn't agree more.
Op donderdag 27 november 2003 20:34 schreef AirRaid het volgende:
let's kick some french butt
quote:Zoveel lawaai, zeker.
Op donderdag 27 november 2003 20:36 schreef Viper-X het volgende:[..]
Denk het idd wel, zulk publiek zijn ze niet gewend.
.
quote:Als ze thuis speelden hoorde je de verslaggever niet meer
Net of het een thuiswedstrijd van Utrecht is.... Dat publiek maakt meer herrie dan dat van Auxerre..
enne:
UTRECHT!
quote:In het stadion? Wie is dat eigenlijk?
Op donderdag 27 november 2003 20:37 schreef SMOOGY het volgende:[..]
Als ze thuis speelden hoorde je de verslaggever niet meer
quote:In deze .PDF file, dacht ik.
Op donderdag 27 november 2003 20:37 schreef Me_Wesley het volgende:
Even tussendoor,
waar kan ik de UEFA's coefficient ranking list vinden?
danku
enne:
UTRECHT!
quote:danku
Op donderdag 27 november 2003 20:39 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:[..]
In deze .PDF file, dacht ik.
http://www.uefa.com/newsfiles/14041.pdf
quote:Ponk is de man
Op donderdag 27 november 2003 20:43 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
Ponk keept weer eens goed.
quote:Jep!
quote:de 1ste die nu gaat zeggen
geef ik een rotschop
[Dit bericht is gewijzigd door AirRaid op 27-11-2003 20:45]
Sorry AirRaid
quote:Ponk in Oranje, nee... Daar is ie toch écht net iets te slecht voor...
Op donderdag 27 november 2003 20:44 schreef AirRaid het volgende:[..]
de 1ste die nu gaat zeggen
Ponk in oranjegeef ik een rotschop
quote:Wat was ik graag daar in eht stadion geweest he....
Op donderdag 27 november 2003 20:45 schreef SMOOGY het volgende:
Common Fc Utreg!!!
Common Fc Utreg!!!
Common Fc Utreg!!!
Common Fc Utreg!!!
quote:Ach over een 2 jaar dan is ie vers voor het Oranje.
Op donderdag 27 november 2003 20:45 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:[..]
Ponk in Oranje, nee... Daar is ie toch écht net iets te slecht voor...
Hoe oud is rene ponk eik?
quote:ssssssssssssssssssssst..
Op donderdag 27 november 2003 20:46 schreef Suijk het volgende:
Verdediging is nu trouwens wel een beetje aan het schutteren hoor
quote:Inclusief fluitconcerten, volgens mij...
Op donderdag 27 november 2003 20:46 schreef golfer het volgende:
Leuk dat je bijna alleen de Utreg-supporters daar hoort.
quote:
Op donderdag 27 november 2003 20:45 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ponk in OranjeSorry AirRaid
quote:
Op donderdag 27 november 2003 20:45 schreef SuperUli het volgende:
Ponk in oranje.[/inkop-modus].
quote:driedubbele mega kick
Op donderdag 27 november 2003 20:45 schreef RednaZ het volgende:
PONK IN ORANJE
quote:You do that.
Op donderdag 27 november 2003 20:48 schreef AirRaid het volgende:[..]
[..]