abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_13940272
quote:
Op vrijdag 17 oktober 2003 11:33 schreef Toad het volgende:

[..]

En wat heeft het verder voor nut? Mensen ophitsen tegen een andere bevolkingsgroep omdat 1 op de drie ( of wat dan ook voor cijfer ) crimineel is?

Als het dus 1 0p de 3 zou zijn zou dat betekenen dat 33.3 % van wat ons land binnen strompeld zo crimineel is als de ziekte..

Nodig jij in het weekend ook altijd een paar criminelen uit voor de gezelligheid omdat je vrienden zo saai zijn... ?

Ik zou ze nie uitnodigen en thuis laten blijven

pi_13940334
quote:
Op vrijdag 17 oktober 2003 11:24 schreef Zander het volgende:
't is weer precies dezelfde column die hij al 'tig keer heeft geschreven. Kennen die mensen geen ander liedje?
Och, na 20 jaar multiculturele propaganda vind ik een paar columns die dezelfde strekking hebben eigenlijk niet zo erg.
"Ik heb geen tijd voor leuk,... ik maak alleen tijd voor episch! - Chocobo
pi_13940342
Strollie, Klaasklapschaats & Bastard, ik zie geen oplossingen in de column, eigenlijk is hij dan toch waardeloos?

[Dit bericht is gewijzigd door Toad op 17-10-2003 11:43]

vrijdag 17 oktober 2003 @ 11:42:51 #29
39256 Bonobo11
Have a good time, all the time
pi_13940350
Aardige pennevrucht van van Gogh...

Feyenoord!!! * Barça
  vrijdag 17 oktober 2003 @ 11:42:58 #30
136 V.
Fuck you and your eyebrows
pi_13940353
quote:
Op vrijdag 17 oktober 2003 09:47 schreef Strolie75 het volgende:

[..]

Overlast door criminele Marokkanen en het falende beleid van Cohen.

Verrassend, zeg.

(kan er nou niet eens een verzameltopic komen voor alle Van Gogh-topics?)

V.

Ja inderdaad, V. ja.
  vrijdag 17 oktober 2003 @ 11:45:07 #31
8372 Bastard
Persona non grata
pi_13940395
quote:
Op vrijdag 17 oktober 2003 11:42 schreef Toad het volgende:
Strollie, Klaasklapschaats & Bastard, ik zie geen oplossingen in de column, eigenlijk is hij dan toch waardeloos?
Ik zie de politiek ook geen oplossingen bieden, die is dus ook waardeloos.
Soiezo, moet een column altijd een oplossing bieden? Het mag denk ik ook de onderbuik gevoelens verwoorden van een grote groep Nederlanders, dat daar een aantal fokkers zich niet bij schaart is hun (en in mijn ogen kortzichtige) mening.
The truth was in here.
  vrijdag 17 oktober 2003 @ 11:45:55 #32
69472 Bommelding
Der herr Boml.
pi_13940413
't Is ook echt de Nico Dijkshoorn van rechts Nederland he?
Als u begrijpt wat ik bedoel.
pi_13940540
quote:
Op vrijdag 17 oktober 2003 11:42 schreef Toad het volgende:
Inderdaad trieste is dat er waarschijnlijk ook nooit oplossingen komen..
Of oplossingen die meteen zo verstrekkend zijn dat ze mij ook weer tever gaan. Ik noem een Constant Kusters ( hoe je het ook schrijft ) die kerel is een echte rassenhater... Ik heb een marokkaanse collega waar ik dus wel goed mee kan opschieten. Deze man heeft zich echter aangepast. Waarmee ik wil zeggen dat ik niet alle marokkanen over 1 kam wil scheren.... Natuurlijk zitten er ook goeie tussen.

Het is echter zo dat er wel erg veel voornamelijk marokanen zijn die op zijn zachst gezegd behoorlijk lastig zijn. En die zich boven alles en iedereen verheven voelen tot aan het ziekelijke toe. De macht die er vanuit straalt is beangstigend en als politie & justitie hier nix meer tegen kunnen en durven doen vind ik dat dit tuig uit het land verwijderd moet worden goedschiks/kwaadschiks. En mochten ze terugkomen na uitzetting dan bij zandvoort de grens over....

* ik heb gezegd *

[Dit bericht is gewijzigd door Klaasklapschaats op 17-10-2003 11:56]

vrijdag 17 oktober 2003 @ 11:52:24 #34
36858 Semisane
Iemand nog een koekje?
pi_13940565
quote:
Op vrijdag 17 oktober 2003 10:16 schreef Strolie75 het volgende:

[..]

Vrij hypocriet hoe je het eerst hebt over makkelijk scoren door van Gogh om hem vervolgens zelf af te kraken op basis van zijn uiterlijk.

Zo'n column is juist de kern van vrijheid van meningsuiting.

Ten eerste wellicht hypocriet, maar dat is enkel om aan te tonen _hoe_ makkelijk het is om op die manier te scoren, zonder eigenlijk goede argumentatie.

Ten tweede was het stukje toch eigenlijk sarcastisch bedoelt...mijn stukje dus

Maar goed de column is verder niet bijster goed ofzow, hij verwoord gewoon jou mening blijkbaar, maar dat maakt een column niet meteen goed...lijkt me.

-edit- nog even iets er bij zetten.

[Dit bericht is gewijzigd door Semisane op 17-10-2003 11:57]

Putting the Fun back into Fundamentally Wrong since 1975.
"Yes, of course, I knew you would volunteer, Mr. Feynman, but I was wondering if there would be anybody else."
pi_13946492
Theo was leuk, nu vaak hetzelfde deuntje.Theo is daarom passé voor mij.
  vrijdag 17 oktober 2003 @ 15:55:40 #36
53141 Rodie83
Mystery(land)
pi_13946769
Het gaat er gewoon om dat er belachelijk vaak mot is met de betreffende bevolkingsgroepen, terwijl in Nederland alleen maar geroepen wordt "integreren", "laat ze in hun waarde".

Naar mijn mening mag de Nederlandse politiek zich er inderdaad wel eens veel harder over uitlaten, in plaats van dat zoetsappige. Wij zijn niet degenen die zich moeten aanpassen, dunkt me.

In dit licht lijkt me de column zeker goed geschreven.

Tieske - lvl 60 Druid - Magtheridon
De theorie van het autorijden door H. de Vries, 2004:
"Wat je niet ziet, is er niet"
"Boem is ho, plons is water"
  vrijdag 17 oktober 2003 @ 15:59:44 #37
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_13946870
quote:
Op vrijdag 17 oktober 2003 15:45 schreef schatje het volgende:
Idem hier.
Voorspelbaar en teveel van hetzelfde van hem tegenwoordig.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
  vrijdag 17 oktober 2003 @ 16:02:49 #38
136 V.
pi_13946955
quote:
Op vrijdag 17 oktober 2003 15:55 schreef Rodie83 het volgende:
In dit licht lijkt me de column zeker goed geschreven.
Zoals de 513 hiervoor...

V.

Ja inderdaad, V. ja.
pi_13947003
quote:
Op vrijdag 17 oktober 2003 15:45 schreef schatje het volgende:
Je begint je idd af te vragen of Theo een programmaatje heeft wat zijn columns in elkaar draait. Er is nooit, maar dan ook nooit, iets origineels in te bekennen. En het zegt weer alles over zijn van slaafse bewondering overlopende gevolg dat Theo opnieuw bewierookt wordt als ware hij de nieuwe Jomanda.

Niettemin is deze column toch wel redelijk, en slaat hij idd hier en daar een spijker op zijn kop. Zoals altijd, moet ik toegeven. Helaas wordt dat dan weer ondergesneeuwd door het proletengeblaat in de rest van het stuk.

It is much easier to be critical than to be correct.
pi_13947012
quote:
Op vrijdag 17 oktober 2003 11:37 schreef Zander het volgende:

Precies, ik zie ook niet echt hoe dit soort schrijfsels bijdragen aan een oplossing van het probleem. De volgende Theo-column zal wel weer over 'Pim' en het "Haagse establishment" gaan, dat riedeltje heb ik nu ook wel vaak genoeg gehoord...

je hoort 't idd iedere week (een paar keer ) van hem, maar blijkbaar niet vaak genoeg omdat die doofstomme bestuurders in Den Haag het nog steeds niet doorhebben
Als de natuur perfect was...
... zouden alle anorexialijders automatisch in vluchtelingenkampen worden geboren
pi_13947026
quote:
Op vrijdag 17 oktober 2003 11:51 schreef Klaasklapschaats het volgende:

[..]

Inderdaad trieste is dat er waarschijnlijk ook nooit oplossingen komen..
Of oplossingen die meteen zo verstrekkend zijn dat ze mij ook weer tever gaan. Ik noem een Constant Kusters ( hoe je het ook schrijft ) die kerel is een echte rassenhater... Ik heb een marokkaanse collega waar ik dus wel goed mee kan opschieten. Deze man heeft zich echter aangepast. Waarmee ik wil zeggen dat ik niet alle marokkanen over 1 kam wil scheren.... Natuurlijk zitten er ook goeie tussen.

Het is echter zo dat er wel erg veel voornamelijk marokanen zijn die op zijn zachst gezegd behoorlijk lastig zijn. En die zich boven alles en iedereen verheven voelen tot aan het ziekelijke toe. De macht die er vanuit straalt is beangstigend en als politie & justitie hier nix meer tegen kunnen en durven doen vind ik dat dit tuig uit het land verwijderd moet worden goedschiks/kwaadschiks. En mochten ze terugkomen na uitzetting dan bij zandvoort de grens over....

* ik heb gezegd *

Sinds wanneer moet een columnist met oplossingen komen? Lijkt mij niet nodig en bovendien is het verzinnen van oplossingen weggelegd voor ...jawel... de overheid. Je ziet wat er nu alweer gebeurt....de eindeloze discussie over dit onderwerp barst weer los. Van Gogh verwoord gewoon wat vele mensen onder ons denken en wakkert daarmee de gaande discussie nog wat verder aan.

Wat betreft het uitzetten van de rotte appels onder de allochtone bevolking; Gaat niet lukken... Het overgrote deel van deze lui is helaas hier geboren en zijn gewoon Nederlands staatsburger.

[Dit bericht is gewijzigd door jagermeister1 op 17-10-2003 16:33]

Blaat het niet, dan schaapt het niet!
pi_13947160
quote:
Op vrijdag 17 oktober 2003 16:05 schreef jagermeister1 het volgende:

[..]
Het overgrote deel van deze lui is helaas hier geboren en zijn gewoon Nederlands staatsburger.

Nederlands staatsburger met twee nationaliteiten....
Hoe ze het voor elkaar krijgen mag joost weten
Music is no longer an expression of the soul or the work of an artist; it's a 'product' that is manufactured, packaged, catalogued, distributed, managed, regulated, and above all sold! http://xiph.org/about/
pi_13950110
Die kerel kan echt goed schrijven, geen subjectief gelul, alleen maar feiten.
  vrijdag 17 oktober 2003 @ 18:17:29 #44
136 V.
pi_13950239
quote:
Op vrijdag 17 oktober 2003 18:12 schreef NightH4wk het volgende:
geen subjectief gelul
Ooooookee?

V.

Ja inderdaad, V. ja.
pi_13950241
Makkelijk scoren. De column kan elke week aangevuld worden met nieuwe feiten over foute Marokkaanse jongeren.
pi_13951071
quote:
Op vrijdag 17 oktober 2003 18:17 schreef Toffe_Ellende het volgende:
Makkelijk scoren. De column kan elke week aangevuld worden met nieuwe feiten over foute Marokkaanse jongeren.
Dat is nou eenmaal wat er leeft kerel. Moet iedereen zijn muil dan maar houden over de Maroc's? Gaat het vanzelf over bij die lui of moeten ze eerst een hele lange tijd verbaal (via de verschillende media) de grond in geboord worden om ze compleet belachelijk te maken zodat ze er vanzelf mee stoppen. Wat mij betreft kan het niet vaak genoeg in het nieuws komen als die lui zich weer eens schuldig maken aan een crimineel vergrijp. Dan gaat er op de duur...en dat duurt lang....wel eens een belletje rinkelen bij de overheid die dan op haar beurt eindelijk treffende maatregelen neemt. Ik hoop alleen dat dat nog gebeurt voordat de Nederlandse burger zelf maatregelen gaat nemen tegen deze rotte appels binnen de samenleving.
Blaat het niet, dan schaapt het niet!
pi_13951336
Wat theo schrijft is de waarheid!

Super tekst.

Wanneer wordt het nou eens duidelijk dat dat soort lui niet WILLEN integreren!
In 1999 heb ik dit probleem reeds gesignaleerd als horeca portier en 't is een feit dat problemen bijna alleen maar door Marokkanen worden veroorzaakt in het uitgaansleven in Amsterdam.

't zijn gewoon kakkerlakken; Amsterdam-West, Geuzenveld, slotermeer en Osdorp worden steeds meer verziekt door deze lui. Als een plaag spreidt het zich uit.

Ik ben blij dat ik net buiten Amsterdam woon en gelukkig tegenwoordig zelden met deze lui wordt geconfronteerd. Jazelfs in de trams van Amsterdam is vaak zoveel gezeik met meiden die worden lastiggevallen.

[Dit bericht is gewijzigd door KonnieKipke op 17-10-2003 19:14]

vrijdag 17 oktober 2003 @ 19:12:55 #48
3288 MikeyMo
jou are een essol!
pi_13951371
quote:
Op vrijdag 17 oktober 2003 11:33 schreef Toad het volgende:

[..]

En wat heeft het verder voor nut? Mensen ophitsen tegen een andere bevolkingsgroep omdat 1 op de drie ( of wat dan ook voor cijfer ) crimineel is?

als het de waarheid is, waarom zou hij die dan niet mogen opzeggen

Imams hitsen hele groepen mensen op met onwaarheden, dat vind ik veel erger

[b]Op vrijdag 7 november 2008 08:54 schreef santax het volgende:[/b]
[..]
Blij dat er nog mensen hier zijn waar ik me wel in herken.
U, meneer MikeyMo, bent mijn nieuwe FOK!-held _O_
  vrijdag 17 oktober 2003 @ 19:15:17 #49
3288 MikeyMo
jou are een essol!
pi_13951420
quote:
Op vrijdag 17 oktober 2003 16:10 schreef RuiDaSilva het volgende:

[..]

Nederlands staatsburger met twee nationaliteiten....
Hoe ze het voor elkaar krijgen mag joost weten

hetis/schijnt onmogelijk te zijn om je staatsburgerschap in Marokko te verliezen. Een geboren Marokkaan heeft tot zijn dood de Marokkaanse nationaliteit. Ook al krijgen ze hier de Nederlandse nationaliteit, dan kunnen ze hun oorsponkelijk nationaliteit niet kwijtraken
[b]Op vrijdag 7 november 2008 08:54 schreef santax het volgende:[/b]
[..]
Blij dat er nog mensen hier zijn waar ik me wel in herken.
U, meneer MikeyMo, bent mijn nieuwe FOK!-held _O_
pi_13951788
quote:
Op vrijdag 17 oktober 2003 19:12 schreef MikeyMo het volgende:

[..]

als het de waarheid is, waarom zou hij die dan niet mogen opzeggen

Imams hitsen hele groepen mensen op met onwaarheden, dat vind ik veel erger

Het is bekend ja dat drie Imams dit doen. Ik verdedig hen ook niet. Maar wanneer hij gaat zeiken over Fatima Elatik, prima voorbeeld voor een goed geintegreerde vrouw, vraag ik me af wat dan echt geintegreerd is.

En van mij mag hij het best zeggen, maar ik heb het idee dat hij het maar erg leuk vind, problemen aanwijzen m.b.t. 'buitenlanders' ... oplossingen in zijn columns, reeele, zijn niet te vinden...

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')