quote:Je kan de film idd chronologisch afspelen, maar alleen op de R2 versie die in engeland verschenen is.
Op zaterdag 15 november 2003 00:20 schreef Hugo_Boss het volgende:
Ik lees trouwens op imdb.com dat er je de chronologische volgorder van Memento op de regio 2 DVD ook kan 'unlocken', maar dat lukt me niet.Weet iemand hoe dit precies moet?
quote:Das inderdaad een heel cool stukje ja...
Op zaterdag 15 november 2003 13:18 schreef Hik het volgende:
Zo, de reclame was tijdens juist deze film wel érg irritant!Toch blijf ik het een coole film vinden. Ultiem gaaf/rotstukje:
spoiler:
Dat Hij wanhopig op zoek moet naar een pen om op te schrijven dat Natalie een kutwijf is, maar dat zij alle pennen heeft meegenomen en hem vanuit de auto zo vuil zit aan te kijken.... Mán![]()
quote:spoiler:
Op zaterdag 15 november 2003 13:26 schreef ReSpawn het volgende:[..]
Das inderdaad een heel cool stukje ja...
spoiler:Maar ik had dus nooit gedacht dat hij zelf zijn volgende 'slachtoffer' bedacht zou hebben..Echt cool..
Toen ik Teddy zag dacht ik eerst, die gast ken ik ergens van. Dus imdb kijken en tadaa! Hij is Cyfer uit de Matrix!
quote:spoiler:
Op zaterdag 15 november 2003 13:31 schreef Dodec het volgende:[..]
spoiler:
Idd, ik had eerst ook gedacht dat Natalie valse documenten aan Leonard gaf om hem te laten denken dat Teddy zijn vrouw 'vermoord' had. Maar dat was dus niet zo, bleek op het eind.
Goede film
quote:Joe Pantoliano... Vergeet ik nooit meer...link
Op zaterdag 15 november 2003 13:36 schreef greatgonzo het volgende:
ik had hem eerder gezien, hij's gaaf!Toen ik Teddy zag dacht ik eerst, die gast ken ik ergens van. Dus imdb kijken en tadaa! Hij is Cyfer uit de Matrix!
[Dit bericht is gewijzigd door ReSpawn op 15-11-2003 13:49]
Echt zo erg.
Ik dacht "ik moet die film gewoon gezien hebben" want ik had em nog niet gezien.
Dus ik ging er gisteren lekker voor zitten.
Maar ik had nogal hard gewerkt vandaag. Was helemaal op.
Dus na een half uurtje ben ik door de oververmoeidheid in slaap gevallen
Terwijl ik echt lekker in de film zat.
Maar was gewoon te moe
Gelukkig heb ik de Divx nog ergens liggen
quote:Dat denk je maar.
Op zaterdag 15 november 2003 13:46 schreef Komakie het volgende:
ohw man.Echt zo erg.
Ik dacht "ik moet die film gewoon gezien hebben" want ik had em nog niet gezien.
Dus ik ging er gisteren lekker voor zitten.
Maar ik had nogal hard gewerkt vandaag. Was helemaal op.
Dus na een half uurtje ben ik door de oververmoeidheid in slaap gevallen
spoiler:
Een topper.
Voor degene die m dus gemist heeft, nooit heeft bekeken of vrijdag voor het eerst hadden gezien, kans om m nog beter te bekijken dus!
spoiler:
En ook een paar stukje humor erin:
"Leonard Shelby: [Running] Okay, what am I doing?
[Sees Dodd also running]
Leonard Shelby: I'm chasing this guy.
[Dodd has a gun, shoots at Leonard]
Leonard Shelby: Nope. He's chasing me."
Ik vond het wel een okaye film!
Is trouwens wel beter, kijken zonder reclame. Vandaar had ik hem vrijdag laten schieten... Dit is geen film waar je reclame in moet hebben zitten...
quote:
Op zondag 30 november 2003 14:00 schreef Dodec het volgende:
Om het echte Memento-gevoel te krijgen, moet je een topic achterstevoren lezen.
Ik heb hem ook in de bios gezien twee jaar terug ofzo.
En het is een film die gewoon kunst is. Toppie.
Nog een keer kijken.. en dan nog een keer..quote:Op vrijdag 16 april 2004 22:38 schreef NewLife het volgende:
Het einde was wel heel erg raar, ik zat net op het moment te wachten dat er duidelijk werd wie haar vermoord had en dan is het afgelopen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |