quote:Dat denk je maar.
Op zaterdag 15 november 2003 13:46 schreef Komakie het volgende:
ohw man.Echt zo erg.
Ik dacht "ik moet die film gewoon gezien hebben" want ik had em nog niet gezien.
Dus ik ging er gisteren lekker voor zitten.
Maar ik had nogal hard gewerkt vandaag. Was helemaal op.
Dus na een half uurtje ben ik door de oververmoeidheid in slaap gevallen
spoiler:
Een topper.
Voor degene die m dus gemist heeft, nooit heeft bekeken of vrijdag voor het eerst hadden gezien, kans om m nog beter te bekijken dus!
spoiler:
En ook een paar stukje humor erin:
"Leonard Shelby: [Running] Okay, what am I doing?
[Sees Dodd also running]
Leonard Shelby: I'm chasing this guy.
[Dodd has a gun, shoots at Leonard]
Leonard Shelby: Nope. He's chasing me."
Ik vond het wel een okaye film!
Is trouwens wel beter, kijken zonder reclame. Vandaar had ik hem vrijdag laten schieten... Dit is geen film waar je reclame in moet hebben zitten...
quote:
Op zondag 30 november 2003 14:00 schreef Dodec het volgende:
Om het echte Memento-gevoel te krijgen, moet je een topic achterstevoren lezen.
Ik heb hem ook in de bios gezien twee jaar terug ofzo.
En het is een film die gewoon kunst is. Toppie.
Nog een keer kijken.. en dan nog een keer..quote:Op vrijdag 16 april 2004 22:38 schreef NewLife het volgende:
Het einde was wel heel erg raar, ik zat net op het moment te wachten dat er duidelijk werd wie haar vermoord had en dan is het afgelopen.
Bij Boudisque verkopen ze de 3 Disc Special Edition voor maar 18 euri!quote:Op zondag 21 augustus 2005 01:42 schreef BrainOverfloW het volgende:
Ik heb laatst op belgie deze film ook gekeken en vanaf de eerste scene is deze film al erg goed. Ben nog aan het wachten op de R1 SE.
quote:Op zondag 19 februari 2006 13:27 schreef amaranta het volgende:
maar een ding klopt niet..Misschien ff spoilertag van maken?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
My dear, it's only a movie.
Miles Davis: "Mingus was something else, man. A pure genius. I loved him."
En als je de film met een béétje aandacht bekijkt, weet je dat ook.quote:Op maandag 22 mei 2006 00:44 schreef Aurelium het volgende:
ik wil gewoon weten hoe het zit aan het einde. Klaar.
Ik snap em niet na een eerste keer iig. En ik lees overal andere theorien over het einde dus dat doet mij vermoeden dat ook meerdere keren kijken de ruimte voor verschillende interpretaties bied.quote:Op maandag 22 mei 2006 00:50 schreef broer het volgende:
[..]
En als je de film met een béétje aandacht bekijkt, weet je dat ook.
Ik kan het me helemaal voorstellen.quote:Op zondag 19 februari 2006 13:19 schreef twentemeisje het volgende:
Destijds in de bioscoop gezien, na afloop hilarisch moment... voor me staat een of andere boer op die heel hard uitroept (in plat Twents maar ik zal het vertalen) "Ik snap d'r geen fuck van!"
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |