Bij Boudisque verkopen ze de 3 Disc Special Edition voor maar 18 euri!quote:Op zondag 21 augustus 2005 01:42 schreef BrainOverfloW het volgende:
Ik heb laatst op belgie deze film ook gekeken en vanaf de eerste scene is deze film al erg goed. Ben nog aan het wachten op de R1 SE.
quote:Op zondag 19 februari 2006 13:27 schreef amaranta het volgende:
maar een ding klopt niet..Misschien ff spoilertag van maken?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
My dear, it's only a movie.
Miles Davis: "Mingus was something else, man. A pure genius. I loved him."
En als je de film met een béétje aandacht bekijkt, weet je dat ook.quote:Op maandag 22 mei 2006 00:44 schreef Aurelium het volgende:
ik wil gewoon weten hoe het zit aan het einde. Klaar.
Ik snap em niet na een eerste keer iig. En ik lees overal andere theorien over het einde dus dat doet mij vermoeden dat ook meerdere keren kijken de ruimte voor verschillende interpretaties bied.quote:Op maandag 22 mei 2006 00:50 schreef broer het volgende:
[..]
En als je de film met een béétje aandacht bekijkt, weet je dat ook.
Ik kan het me helemaal voorstellen.quote:Op zondag 19 februari 2006 13:19 schreef twentemeisje het volgende:
Destijds in de bioscoop gezien, na afloop hilarisch moment... voor me staat een of andere boer op die heel hard uitroept (in plat Twents maar ik zal het vertalen) "Ik snap d'r geen fuck van!"
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |