quote:Op vrijdag 11 februari 2005 16:23 schreef Pistol_Pete het volgende:
[..]
![]()
het mag dan ook niet verbazen dat het een baanrecord is![]()
Yep, goeie keuze voor 2008. Mede omdat het dan in de VS plaats vind.quote:Op woensdag 2 maart 2005 09:57 schreef Drive-r het volgende:
Nick Faldoooooo, whohoooooo
Ja, dat is opvallend. Maar ik vermoed dat Doral een baan is die zich gewoon leent voor zeer lage scores. Mickelson had ook -23.quote:Op donderdag 17 maart 2005 14:56 schreef Chillmeister het volgende:
Woods speelt weer goed. Maar wel vreemd/goed dat hij -24 speelt op Doral en maar 40% van de fairways raakte.
Ik ook niet.quote:Op zondag 20 maart 2005 18:37 schreef Chillmeister het volgende:
David Duval speelt al jaren bagger. Ik weet niet echt wat het probleem is dat hij heeft
7 t/m 10 april, als ik me niet vergis. Ik verheug me al.quote:Op zondag 20 maart 2005 20:33 schreef Chillmeister het volgende:
Gelukkig heeft hij nog een Major kunnen winnen voordat het bergafwaarts ging.
Heb zin in de Masters, want dat zal ook niet lang meer duren
Lekker weer op de BBC kijken.quote:Op zondag 20 maart 2005 20:33 schreef Chillmeister het volgende:
Heb zin in de Masters, want dat zal ook niet lang meer duren
En hopelijk Seve Ballesteros als co - commentator.quote:Op zondag 20 maart 2005 22:11 schreef Chillmeister het volgende:
[..]
Peter Allis, Alex Hay. Het zijn toch de beste sportcommentatoren die er zijn.
Go Derksen.quote:Op zondag 10 april 2005 13:06 schreef Pistol_Pete het volgende:
Schop![]()
Ondanks al het Masters geweld, wordt er ook nog op Madeira een toernooi voor de Europese Tour gespeeld. Daar presteerd Derksen prima. Na de derde ronde staat hij derde op 1 slag van de leiders.
Voorlopig staat Derksen na 4 holes gespeeld te hebben in de 4e ronde aan de leiding![]()
Dat bewijst hij dit jaar dan weer. Met een rondje 67, wint Derksen op Madeiraquote:Op zondag 10 april 2005 13:55 schreef Leatherface het volgende:
[..]
Go Derksen.
Die baan in Madeira schijnt hem wel goed te liggen, want hij haalde er wel vaker hoge klasseringen.
Klasse.quote:Op zondag 10 april 2005 17:13 schreef Pistol_Pete het volgende:
[..]
Dat bewijst hij dit jaar dan weer. Met een rondje 67, wint Derksen op Madeira![]()
Een kleintje dusquote:1 Robert-Jan Derksen 67/70/71/67 275
2 Andrew McLardy (ZAf) 67/71/69/70 277
2 Gary Orr (Sch) 69/70/69/69 277
4 David Higgins (Ier) 69/66/74/69 278
13 Rolf Muntz 70/67/73/74 284
Het Madeira Open, dat gelijktijdig met de US Masters wordt gehouden, is één van de kleinste toernooien in Europa. Het heeft een 'dual ranking', omdat het ook voor de Challenger Tour meetelt.
Bij het ingaan van de laatste ronde was Derksen de Welshman Kyron Sullivan en de Zuid-Afrikaan McLardy tot op 1 slag genaderd. "Als ik 68 maak, win ik", liet Derksen vantevoren al weten. Hij ging zelfs in 67 slagen rond. (NOS TT)
Maar wel goed voor 100.000 Euro voor Derksen en een verzekering van de Tourkaartquote:Op zondag 10 april 2005 19:57 schreef okee6 het volgende:
Mooie zege, goed gevochten
[..]
Een kleintje dus
Dat vond ik wel meevallen, denk eerder dat je Els bedoeltquote:Op maandag 11 april 2005 11:08 schreef ForeverEternalFreak het volgende:
Chillmeister:
Klopt, daarin toont hij natuurlijk aan een hele grote te kunnen worden. Maar Singh presteerde toch wel enigzins onder de maat.
Ik snap die americanen wel een beetje, het heeft wel iets dat legendes als Gary Player, Jack Niclaus meedoen, maar die moeten nog wel wat kwaliteit blijven leveren.quote:Op maandag 11 april 2005 12:03 schreef Chillmeister het volgende:
[..]
@chielus: Daar is veel discussie over op het moment, over de oudere spelers de nog meespelen maar niks kunnen toevoegen aan het spel
Nicklaus heeft overigens helemaal nog niet zo slecht gespeeld. OK, hij heeft de cut niet gehaald. Maar met +9 na 2 rondes zat hij slechts 5 slagen boven de cut. Onder andere Olazabal had dezelfde score. Een stuk of 15 speler hadden een mindere score dan Nicklaus. Echt ver zit hij dus niet van de toppers af. Daarnaast genieten vele mensen ervan als deze levende legende meedoet. Het toont ook veel respect voor deze spelers.quote:Op maandag 11 april 2005 12:47 schreef Chielus het volgende:
[..]
Ik snap die americanen wel een beetje, het heeft wel iets dat legendes als Gary Player, Jack Niclaus meedoen, maar die moeten nog wel wat kwaliteit blijven leveren.
Dat klopt ook , dat is wat ik zeg, het heeft wel wat, legendes die meedoen, zeker als ze ook nog een beetje presteren, alleen zijn er ook een aantal bejaarden die nu mee mogen doen. (Billy Casper, 73 jaar en na 1 ronde op +34, Charles Coody, 68 jaar na 2 rondes + 27) En daar kun je wel je vraagtekens bij zetten.quote:Op maandag 11 april 2005 20:13 schreef Pistol_Pete het volgende:
[..]
Nicklaus heeft overigens helemaal nog niet zo slecht gespeeld. OK, hij heeft de cut niet gehaald. Maar met +9 na 2 rondes zat hij slechts 5 slagen boven de cut. Onder andere Olazabal had dezelfde score. Een stuk of 15 speler hadden een mindere score dan Nicklaus. Echt ver zit hij dus niet van de toppers af. Daarnaast genieten vele mensen ervan als deze levende legende meedoet. Het toont ook veel respect voor deze spelers.
Ik vind het altijd wel leuk als er een paar van die oudjes meedoen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |