quote:Ik kom niet bij de FRS... dus word ik niet opgedrongen met die Sjit
Op donderdag 16 oktober 2003 20:53 schreef vogeltje het volgende:
Sta ik vanmiddag bij de FRS zie ik die 2 cd's liggen vol met oude hardcore hits. Waarom nou??? Waarom moet dit nou weer opgedrongen worden aan die meelopers..
quote:Ik heb 3 nog niet gehoord, krijg hem morgen van een collega als t goed is
Op donderdag 16 oktober 2003 21:05 schreef SoesGSX600 het volgende:
Ik vind bounzz 2 beter dan 3
quote:de mensen die het toen leuk vonden hebben al die nummers toch al...
Op donderdag 16 oktober 2003 21:04 schreef Rotterdam1908 het volgende:
Misschien vinden de mensen die het toen leuke muziek vonden, het leuk vinden om nu weer zulke cd's te luisteren. Ik vond het toen al leuke muziek en ook nu luister ik deze cd's (bounzz 3 en i like it loud 2) gewoonweg aan wat het weer oproept van vroeger.
quote:precies! deel 1 sloeg aan, dus logisch dat ze doorgaan
Op donderdag 16 oktober 2003 21:14 schreef UniversalNation het volgende:
ID-T wil $$$ verdienen
quote:Is deel 3 dan echte Hardcore?
Op donderdag 16 oktober 2003 21:19 schreef vogeltje het volgende:
deel 1 hadden ze al niet moeten uitbrengen, als was dat wel meer een happy hardcore cd dacht ik.
quote:Deel 2 was echt happy, blijer kan bijna niet. Maar toch blijven het leuke cd's, en als je nou gewoon kapt met zeiken over die cd's, niemand zegt toch dat je er naar moet luisteren?
Op donderdag 16 oktober 2003 21:19 schreef vogeltje het volgende:
deel 1 hadden ze al niet moeten uitbrengen, als was dat wel meer een happy hardcore cd dacht ik.
quote:Precies, totaal mee eens. Dit is alleen voor de meelopers. De mensen die vroeger alles kochten en toen hardcore uit was alles weggaven of verkochten. Ik heb dit allemaal tenminste origineel. Ik ben niet zo'n meeloper die denkt dat Scooter - Maria een nieuw en origineel nummer is. (echt waar, ik kom ze tegen in de disco die dat denken)
Op donderdag 16 oktober 2003 21:09 schreef vogeltje het volgende:[..]
de mensen die het toen leuk vonden hebben al die nummers toch al...
quote:klopt dat zegt niemand...
Op donderdag 16 oktober 2003 21:27 schreef Rotterdam1908 het volgende:[..]
Deel 2 was echt happy, blijer kan bijna niet. Maar toch blijven het leuke cd's, en als je nou gewoon kapt met zeiken over die cd's, niemand zegt toch dat je er naar moet luisteren?
maar ik zie alweer wat de gevolgen zijn van het uitbrengen van dit soort cd's...
quote:en nu? nu voel je je stoer? schei toch eens uit met die hele meeloopdiscussie..who cares waarom iemand ergens naar luistert, dat is toch zijn zaak, niet de jouwe?
Op donderdag 16 oktober 2003 22:20 schreef hornage het volgende:[..]
Precies, totaal mee eens. Dit is alleen voor de meelopers. De mensen die vroeger alles kochten en toen hardcore uit was alles weggaven of verkochten. Ik heb dit allemaal tenminste origineel. Ik ben niet zo'n meeloper die denkt dat Scooter - Maria een nieuw en origineel nummer is. (echt waar, ik kom ze tegen in de disco die dat denken)
quote:en ook jij snapt het dus niet helemaal..
Op donderdag 16 oktober 2003 22:58 schreef El_Bassie het volgende:[..]
en nu? nu voel je je stoer? schei toch eens uit met die hele meeloopdiscussie..who cares waarom iemand ergens naar luistert, dat is toch zijn zaak, niet de jouwe?
De echte hardcoreliefhebber word hier ziek van.
quote:Het uitbrengen van dit soort cd's zorgt ervoor dat er een hype gecreert wordt. Let maar op dit gaat gebeuren, ID&T, de platensmaatschappijen weten nog precies hoe dit moet.
Op donderdag 16 oktober 2003 23:02 schreef El_Bassie het volgende:
kom dan eens met een inhoudelijke reactie..waarom snap ik het niet dan?
inhoudelijk genoeg ?
quote:Anders weet je ff waarover je lult
Op donderdag 16 oktober 2003 21:14 schreef UniversalNation het volgende:
ID-T wil $$$ verdienen
BOUNZZZ IS VAN MENTHAL THEO Z'N PLATENLABEL!
quote:Het is ook Bounzz presented bij Mentale Theo
Op vrijdag 17 oktober 2003 21:41 schreef Ajaxno1 het volgende:[..]
Anders weet je ff waarover je lult
quote:en van wie is I like it loud....
Op vrijdag 17 oktober 2003 21:41 schreef Ajaxno1 het volgende:[..]
Anders weet je ff waarover je lult
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |