quote:Ik snap de logica hier echt niet van. Die twee dingen hebben toch totaal niks met elkaar te maken. Dan kan ie wel op alles jaloers zijn dat geen kritiek krijgt
Ben Affleck heeft flink uitgehaald naar gouverneur Arnie. Hij vindt het niet eerlijk dat zijn laatste film Gigli wel wordt afgekraakt, maar Arnie niet.Beest
Als Ben Affleck zijn mond opentrekt, doet 'ie het goed. Ben gaf een speech bij het Spirit of Liberty Award diner, waar hij de vage prijs 'Champion of the American Way' kreeg uitgereikt. Tijdens zijn bedankpraatje besloot Ben om eens flink uit te halen naar Arnold. "Hier staan we dan aan het begin van het Schwarzenegger-tijdperk in de Amerikaanse politiek. Lijkt dit op de val van het Romeinse Rijk - 'en dan zal een beest met ogen als vuur uit de zee opkomen en de Schwarzenegger zal heersen'. Wat komt hierna?", begon Affleck.Kritisch
Al gauw werd duidelijk welk punt Ben precies wilde maken. Zijn flop Gigli was hem niet in de koude kleren gaan zitten. "Na alle recensies die ik kreeg voor Gigli, dacht ik dat men tenminste net zo kritisch zou zijn over de toekomst van onze natie. Ik hoop trouwens dat ik nu niet een bon voor te hard rijden in Californië krijg", besloot Affleck.Huwelijk
Alle ogen waren uiteraard gericht op Jennifer Lopez, die Ben vergezelde naar de happening. Maar van een huwelijk lijkt voorlopig geen sprake meer, vooral niet toen Ben zijn Jen voorstelde als 'mijn knappe vriendin'
quote:Mislukt schopje.
Op donderdag 16 oktober 2003 19:11 schreef Svensational het volgende:
Bennie in titel moet gewoon Ben zijn.
quote:
Op donderdag 16 oktober 2003 19:11 schreef Svensational het volgende:
Bennie in titel moet gewoon Ben zijn.
quote:Ja wie snapt dat nou. B.Lo
Op donderdag 16 oktober 2003 19:13 schreef Tinkepink het volgende:
Zie ook het B.Lo topic.
ARNIE RULEZZZZ
Forum Opties | |
---|---|