Tracklist (met oa Beastie Boys, Prefuse73, LL Cool J, The Roots, Autechre, Company Flow, RjD2, DJ Shadow en Eric B. & Rakim).
.
quote:De verbinding is iig zwaar oke, dat ding komt met 129 kb/s binnen
Op maandag 20 oktober 2003 00:53 schreef keeper het volgende:
Fijne mix, dit: Soupnazi - Souped Up.Tracklist (met oa Beastie Boys, Prefuse73, LL Cool J, The Roots, Autechre, Company Flow, RjD2, DJ Shadow en Eric B. & Rakim).
.
Tracklist ziet er erg goed uit en het begin is zeker in orde, thnx Keeper
quote:Thanks! Tracklist ziet er iig goed uit. Heb 'm gedownload .. straks ff luisteren.
Fijne mix, dit: Soupnazi - Souped Up.
quote:Planet Asia
Op vrijdag 17 oktober 2003 17:44 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
ik wil niet meer herrinnerd worden aan mijn openings postsiig underrated zijn (nog steeds)
Gift Of Gab (Blackalicious)
J-Live
Akrobatik
MF Doom/King Gheedorah/Victor Vaughn
J-Zone
Copywrite
Aceyalone
Cannibal Ox
etcetcetc en natuurlijk de 3 voorgenoemden door dunnieen zow kan ik nog wel een uurtje doorgaan , iig kannik daar geen top3 uit maken
(ik heb daarbij geen favo artiest aangezien ik vind dat ik genoeg te goede muziek heb liggen om daar iets uit te halen wat echt 'het beste' is)
En zo kan ik nog wel ff doorgaan, maar dit is mijn top 3 most underrated emcees.
Laters!
AA
Gisteren fijne aankoopjes gedaan.
E-Life - E = MC2
DJ Shadow - Private Press
King Geedorah - Take me to your Leader
Viktor Vaughn - Vaudeville Villain
Alle vier toppertjes imho. King Geedorah en DJ Shadow zijn voor mij wel de uitschieters hoor. Wilde Black Moon's Total Eclipse ook nog kopen (had ik al, maar kado gedaan aan een maat van me), wat blijkt? Uit de handel gehaald en nergens meer te krijgen (op dit moment iig)!!!! DAMNZZ!!!!
Nah ja, ff wachten nog maar dan...
Laters!
AA
quote:Goddaaymmn.. deze cd heb ik al twee maanden in bestelling staan hier in Ommen
Op maandag 20 oktober 2003 09:05 schreef AboruAsli het volgende:
Peeps,King Geedorah - Take me to your Leader
quote:Velvet Rotterdam.
Op maandag 20 oktober 2003 09:24 schreef thaWarhead het volgende:
weet iemand btw nog een winkel waar Operation Doomsday nog in de schappen ligt?
Laters!
AA
quote:Je mag hem nu wel voor de helft van de prijs meenemen als excuus?
Op maandag 20 oktober 2003 09:21 schreef cosmick het volgende:Goddaaymmn.. deze cd heb ik al twee maanden in bestelling staan hier in Ommen
Nu schijnt ie echt te komen deze week...
quote:Zou wel netjes zijn idd. Temeer omdat ik daar per maand voor een eurootje of 200 cd's en dvd's koop
Op maandag 20 oktober 2003 11:14 schreef Tony_Montana67 het volgende:[..]
Je mag hem nu wel voor de helft van de prijs meenemen als excuus?
quote:Dan heb je zeker geld teveel!
Op maandag 20 oktober 2003 11:38 schreef cosmick het volgende:[..]
Zou wel netjes zijn idd. Temeer omdat ik daar per maand voor een eurootje of 200 cd's en dvd's koop
quote:Ik moet zeggen dat ik zelf helemaal onder de indruk ben van Aceyalone. Goeie shit met inhoud, denk je soms dat dat ooit bekend zal gaan worden? dacht het niet, willen die gasten zelf ook niet!
Op maandag 20 oktober 2003 08:49 schreef AboruAsli het volgende:[..]
Planet Asia
Defari
QuasimotoEn zo kan ik nog wel ff doorgaan, maar dit is mijn top 3 most underrated emcees.
Laters!
AA
Defari underrated? Dude, die gast is superbekend man... heeft ook veel gast "appearances" op tracks... hij ruled..
quote:thanx
Fijne mix, dit: Soupnazi - Souped Up.Tracklist (met oa Beastie Boys, Prefuse73, LL Cool J, The Roots, Autechre, Company Flow, RjD2, DJ Shadow en Eric B. & Rakim).
.
quote:"Underrated by the masses" zoals Tony_Montana al zei. Heb Defari nog nooit in de top 40 zien staan hoor.
Op maandag 20 oktober 2003 13:02 schreef ForumFool het volgende:[..]
Defari underrated? Dude, die gast is superbekend man... heeft ook veel gast "appearances" op tracks... hij ruled..
Laters!
AA
quote:
Op maandag 20 oktober 2003 13:57 schreef AboruAsli het volgende:[..]
"Underrated by the masses" zoals Tony_Montana al zei. Heb Defari nog nooit in de top 40 zien staan hoor.
Hij hoeft van mij ook echt niet in de TOP 40 te staan, elke hiphopper die het erom doet om in de TOP 40 te staan moet dood wat mij betreft... ik haat de fake niggens..
Ik sla een hamer op hun koppen .
Laters!
AA
quote:Hier zelfs met +500 kb/sec
Op maandag 20 oktober 2003 01:08 schreef Tony_Montana67 het volgende:
De verbinding is iig zwaar oke, dat ding komt met 129 kb/s binnen
quote:Als jij met 500 KB/s wilt downloaden zal je toch echt een 4 Mbit verbinding moeten hebben!
Op maandag 20 oktober 2003 14:20 schreef dunniecash het volgende:[..]
Hier zelfs met +500 kb/sec
.
respect... ik moet het doen met een 20 Mbit
Tracklist (met oa Beastie Boys, Prefuse73, LL Cool J, The Roots, Autechre, Company Flow, RjD2, DJ Shadow en Eric B. & Rakim).
Als jullie dat leuk vinden, moeten jullie mijn playlist ook ff checken. Het is een radio die draait op servers van Yahoo!.
http://launch.yahoo.com/lc/?rt=0&rp1=0&rp2=1301272853
Als er reclame komt, moet je de desbetreffende browser openen, en heeeel kort op "Esc" drukken, het werkt! ook als je nummer wilt skippen, "Esc". Realiseer dat die reclame niet van mij is... dus geen reacties van "ey man, je maakt geld met mijn visits".
nee, reden dat ik dit deel met jullie is omdat ik een aardige dude ben en mijn muziek met jullie wil delen, geef me je mening!
nogmaals, als je wordt gestoord door reclame, druk op "esc" in de browser!
Geloof mij er staat zeker goeie nummers op....
http://launch.yahoo.com/lc/?rt=0&rp1=0&rp2=1301272853
Jongens, ik hoor het wel... het net even de nieuwe DJ KaySlay - Streetsweepers toegevoegd
quote:hey, ik heb aanhang
Op maandag 20 oktober 2003 16:56 schreef Tony_Montana67 het volgende:
Klinkt oke dat radiostation
varierend van big L tot pete rock tot quasimoto tot gangstarr to edo G
Rat
quote:ik vond het er eilk wel tussen passen , je mag het leuk vinden of niet , maar beide producties zitten wel goed in elkaar , al hoewel ze voor het grootste gedeelte uit samples bestaan
Op maandag 20 oktober 2003 17:41 schreef jimjim1983 het volgende:
jammer dat er in die mix die keeper postte ook nummers zitten van Jennifer Lopez en Justin Timberlake
quote:Het past er wel bij alleen ik vind het
Op maandag 20 oktober 2003 18:59 schreef PaRoDiUzZ het volgende:[..]
ik vond het er eilk wel tussen passen , je mag het leuk vinden of niet , maar beide producties zitten wel goed in elkaar , al hoewel ze voor het grootste gedeelte uit samples bestaan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |