quote:Nee joh...da's een klassieker
Op vrijdag 17 oktober 2003 15:06 schreef cosmick het volgende:
of BVSMP met 'i need you' ....
quote:Hahaha, "yo eej check this out". Masterlijk!
Op vrijdag 17 oktober 2003 15:07 schreef Posdnous het volgende:[..]
Nee joh...da's een klassieker
quote:En die smooth electro-beat ook
Op vrijdag 17 oktober 2003 15:08 schreef cosmick het volgende:[..]
Hahaha, "yo eej check this out". Masterlijk!
Wu-Tang - Visionz
quote:Vanilla Ice moet dood? fokking homo
Op vrijdag 17 oktober 2003 14:50 schreef PaRoDiUzZ het volgende:[..]
Missin Linx - What it is.
quote:Missin linx ft. Freddie Foxxx - Familie Ties is echt mijn favoriete.
Op vrijdag 17 oktober 2003 16:03 schreef MIC1_ het volgende:
Die pokoe van hun met Freddie Foxxx en Problemz, Family Ties is ook zo dope!
quote:Ik denk het...
Op vrijdag 17 oktober 2003 16:05 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
hmmz eilk heb je voor dat soort dingen wat draai je nu nieuwe en oude stijl , niet dat ik het nare platen vind ofzow , maar met praten over zie ik liever een tekst dan een playlist spam , maar misschien ben ik de enige ?
quote:Man, op dat nummer heb ik in een grijs verleden ooit eens het mooiste meisje van de school gekust! Dus puur uit nostalgische overwegingen zou ik dat nummer niet in mijn top 3 zetten...
Op vrijdag 17 oktober 2003 15:06 schreef cosmick het volgende:
BVSMP met 'i need you' ....
Maar ik geef toe, muzikaal gezien is dat nummer utter crap!
Mijn top 3:
- Grootmeester Flits en Vernietiger X - Gek in m'n kop (of zoiets)
- MC Miker G & DJ Sven - Holiday Rap
- Alles van Bone Thugs and Harmony
Laters!
AA
Laters!
AA
quote:Het spijt me jongen, uiteraard is het niet nodig man... maar begrip moet je tonen, het is vrijdagmiddag en daar ben ik blij om... Tevens vier ik vanavond mijn verjaardag...
Op vrijdag 17 oktober 2003 16:10 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
ik kan als ik al mijn losse nummers post zo 20000 posts verder komen , maar erg veel inhoud heeft het niet , en idd ik quote niet , want dat vind ik onzin , en totnutoe hebben de juiste aangesproken mensen op mijn reacties gereageerd
quote:True 'n deed!
Op vrijdag 17 oktober 2003 16:10 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
ik kan als ik al mijn losse nummers post zo 20000 posts verder komen , maar erg veel inhoud heeft het niet , en idd ik quote niet , want dat vind ik onzin , en totnutoe hebben de juiste aangesproken mensen op mijn reacties gereageerd
Hey FF post anders een tracklist of zo i.p.v. iedere keer een losse track. Vind die nummers ook flex hoor, maar van dicussiėren is zo geen sprake. M.a.w.: probeer een beetje zinnig te posten aiight?
No disrespect hoor, maar anders lopen die topics zo snel vol en de leesbaarheid wordt er ook niet beter op op deze manier.
Peace!
AA
quote:
Op vrijdag 17 oktober 2003 16:12 schreef AboruAsli het volgende:[..]
Man, op dat nummer heb ik in een grijs verleden ooit eens het mooiste meisje van de school gekust!
quote:Gek in m'n hooffie of zo ja, op de muziek van Insane in the brain. Erg, erg fout.
- Grootmeester Flits en Vernietiger X - Gek in m'n kop (of zoiets)
quote:En gefeliciteerd nog gozer!
Op vrijdag 17 oktober 2003 16:14 schreef ForumFool het volgende:[..]
Het spijt me jongen, uiteraard is het niet nodig man... maar begrip moet je tonen, het is vrijdagmiddag en daar ben ik blij om... Tevens vier ik vanavond mijn verjaardag...
Hey man, niet iedereen kan werkloos zijn....
De weekenden zijn waardeloos voor werklozen.
Laters!
AA
Dead Prez :: Turn Off the Radio - The Mix Tape Vol. 2 komt binnenkort uit, ben benieuwd hoe ze deze keer klinken, want bij hen zijn het altijd uitersten, of dope of bagger
quote:Ja, ik zei al dat ik geen tracks meer ging posten...
Op vrijdag 17 oktober 2003 16:16 schreef AboruAsli het volgende:[..]
True 'n deed!
Hey FF post anders een tracklist of zo i.p.v. iedere keer een losse track. Vind die nummers ook flex hoor, maar van dicussiėren is zo geen sprake. M.a.w.: probeer een beetje zinnig te posten aiight?
No disrespect hoor, maar anders lopen die topics zo snel vol en de leesbaarheid wordt er ook niet beter op op deze manier.
Peace!
AA
Anyway, gewoon even een vraag aan iedereen op dit forum, gebruiken jullie ook launchcast van Yahoo! ?
en downloaden doe ik uberhaupt niet , ik luister wel iedere week de Solid Steel sessie , maar die komt niet alleen maar aan op hiphop , maar ook veel op funk,jazz en soul
quote:Same here meng! Fok the radio! Heb genoeg shit thuisliggen om m'n eigen zender te beginnen!
Op vrijdag 17 oktober 2003 16:24 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
ik gebruik Fat Beats . Fame , Concerto , Boudisque of het Oor , ik ben niet zo'n radio luister en heb genoeg albums/mixtapes liggen (koop/krijg er +/- 10 per maand bij) om mij te klunnen vermaken
Laters!
AA
btw; now playing - Prodigy ft. Big Noyd - Gun play
quote:Wat let je
Op vrijdag 17 oktober 2003 16:27 schreef AboruAsli het volgende:[..]
Same here meng! Fok the radio! Heb genoeg shit thuisliggen om m'n eigen zender te beginnen!
Laters!
AA
quote:Waarom plaats je dan die peace bovenaan topic?
Op vrijdag 17 oktober 2003 16:30 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
ik zit bij geen enkele crew , ik ben gewoon liefhebber , en ik kom uit het gooi
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |