Morgen (vrijdag) de ontknoping.
Hoe laat komt het altijd eigenlijk?
quote:Pff, en daarom mogen ze niet winnen natuurlijk !!!11
Op donderdag 16 oktober 2003 21:32 schreef karoltje het volgende:
Flip heeft niet het mooiste gebit.
En Co heeft lange wimpers!!
! Gossie
.
Ik kan geen andere serie noemen die je eindeloos kan kijken en nog hardop lachen! !
quote:Mja dat is wel zo, vanvond laatste deel alweer
Op vrijdag 17 oktober 2003 09:28 schreef karoltje het volgende:
De humor compenseert een hoop.
Ik kan geen andere serie noemen die je eindeloos kan kijken en nog hardop lachen!
!
quote:ik denk dat er dan best wel een rare situatie kan ontstaan...
Op donderdag 16 oktober 2003 17:56 schreef ROG het volgende:
Hmja, met van oost naar west of v.v.? Alleen wel weer aparte figuren nodig zoals S&F want anders wordt het vrij snel saai als je 2 EO meisjes laat Trippen.![]()
2 EO chickies, die al 20 jaar braaf bij pàppá en màmmá thuis zitten
en die nu voor het eerst los worden gelaten in de vrije wereld waarbinnen ze ook nog eens zonder geld een stuk moeten reizen terwijl ze tussendoor alles uit gaan proberen wat God en paps en mams ooit verboden hadden
quote:True, True
Op vrijdag 17 oktober 2003 11:04 schreef Chillz het volgende:
alles uit gaan proberen wat God en paps en mams ooit verboden hadden![]()
Beverrrrrrs.. motherfucker!!
quote:Er wordt toch gezegd, wie het snelsts op Gibraltar of de Noordkaap is?
Op vrijdag 17 oktober 2003 14:06 schreef Poca het volgende:
Wie heeft jullie eigenlijk ooit wijs gemaakt dat The Trip een wedstrijd is....?
quote:MTV?
quote:Hm, bij nader inzien...
Op vrijdag 17 oktober 2003 11:04 schreef Chillz het volgende:[..]
ik denk dat er dan best wel een rare situatie kan ontstaan...
2 EO chickies, die al 20 jaar braaf bij pàppá en màmmá thuis zitten
en die nu voor het eerst los worden gelaten in de vrije wereld waarbinnen ze ook nog eens zonder geld een stuk moeten reizen terwijl ze tussendoor alles uit gaan proberen wat God en paps en mams ooit verboden hadden![]()
Oh en een ideetje: als BNN bijv. het The Trip concept zou overnemen zou BNN gered zijn, want voor meer Trips heb ik wel 5 pleuro voor 'n lidmaatschap over. Wie mailt BNN even?
quote:zucht, kom ff alles weer verpesten ja
Vorige aflevering:
Het gaat er niet om wie het snelst bij zijn bestemming is, maar wie de trip het leukst, grappigst en interessantst heeft afgelegd
Steffen en Flip roeleren.
Amen
quote:
Op vrijdag 17 oktober 2003 15:43 schreef DaisyDuke het volgende:
We zullen vast wel weer mogen sms-en!!
</wiseguy>
quote:Ja hoor... daar ben ik wel achter... daarom kijk ik er ook zo graag naar;)
Op vrijdag 17 oktober 2003 16:19 schreef bbrother het volgende:[..]
Volgens mij ben jij er nog niet achter dat The Trip niet zo een sms concept is als dat lamme Idols.. The Trip is echt puur vermaak..
</wiseguy>
quote:Yes!!
Op vrijdag 17 oktober 2003 16:34 schreef Poca het volgende:
Je kunt vandaag om 17.30 nog naar aflevering 8 kijken....
[Dit bericht is gewijzigd door laura_haat_jongens op 17-10-2003 17:49]
quote:Denk je écht dat hij al die kleine mutsen uberhaupt aandacht schenkt? Lijkt me sterk. Zelfs IK doe dat niet; en ik ben niet eens bekend
Op vrijdag 17 oktober 2003 17:46 schreef laura_haat_jongens het volgende:
AAARRGGHHH Ik kan niet wachten tot het 9 uur is!!! Flip en Steffen moeten echt winnen hoor, die zijn echt vet grappig
En ik vind Steffen er zeker niet verkeerd uitzien.......(hehe ik heb lekker zijn emailadres.....
![]()
![]()
![]()
![]()
)
Edit: dat kan ik het vervolg wel wat rustiger
[Dit bericht is gewijzigd door Gorro op 17-10-2003 23:01]
quote:Ik vond de trip van Steffen en Flip toch veel grappiger dan die van Co en Rogier.
Op vrijdag 17 oktober 2003 15:38 schreef Poca het volgende:
Tsja...CO & RO dus....
quote:Hoe kwamen ze verder dan
Op vrijdag 17 oktober 2003 19:45 schreef laura_haat_jongens het volgende:
Ja Co en Rogiers spullen zijn gejat...en die zijn twee wijven (waarvan er 1 de ex van co is, hoe toevallig...) tegen gekomen en daar slapen ze nu zeg maar. En Flip En Steffen hebben het erg leuk gehad in Riksgransen...gratis snowboarden enzo, vet feest (not) en die staan nu nog te liften naar Noordkaap.....zo nu ben je weer bijgepraat voor vanavond!!!!
[Dit bericht is gewijzigd door laura_haat_jongens op 17-10-2003 20:07]
quote:ze hebben allebei een camera mee. De spullen van één van de twee zijn gestolen.
Op vrijdag 17 oktober 2003 19:51 schreef -Doewie- het volgende:[..]
Hoe kwamen ze verder dan
De camera is niet eens gejat... wat is er wel gejat?
quote:Dank u
Op vrijdag 17 oktober 2003 19:54 schreef laura_haat_jongens het volgende:
Gejat: tas van Co....met daarin paspoorten & geld & 1 camera. Ze gingen aangifte doen bij de spaanse politie maar dat lukte niet echt. Toen heeft co saxofoon gespeelt op straat en Rogier heeft zijn zonnenbrillen verkocht voor 15 euro per stuk. En toen hadden ze weer 77 euro en daar hebben ze kaartjes voor de bus naar magalla van gekocht.
quote:Hehe zo dacht ik ook, lijkt mij leuk om een keer te proberen samen met iemand, allebei een cam mee, geld mee en zoveel mogelijk gratis proberen te krijgen
Op vrijdag 17 oktober 2003 17:46 schreef Duiveltja het volgende:
Als je op vakantie een mooie camera meeneemt, kan je veel gratis bereiken.
quote:Volgens mij gaan we de komende zomer een heleboel lifters krijgen in Europa
Op vrijdag 17 oktober 2003 20:26 schreef StephanL het volgende:[..]
Hehe zo dacht ik ook, lijkt mij leuk om een keer te proberen samen met iemand, allebei een cam mee, geld mee en zoveel mogelijk gratis proberen te krijgen
Ga ik een keer uitproberen
quote:dus ook 1 camera toch?
Op vrijdag 17 oktober 2003 19:54 schreef Roel_Jewel het volgende:[..]
ze hebben allebei een camera mee. De spullen van één van de twee zijn gestolen.
Nu pas volgend jaar weer een trip
ze maakte een veel leuker einde met dat bier echt proosten enzo
top programma nu de marathon
en volgend jaar een nieuwe
Ik zal dit programma missen zeg...
trouwens, waarom kwam mij dat stukje niet bekend voor van die kerel met dat geweer?
quote:omdat je niet alle afleveringen gezien hebt?
Op vrijdag 17 oktober 2003 21:30 schreef Smeich het volgende:
trouwens, waarom kwam mij dat stukje niet bekend voor van die kerel met dat geweer?
Volgens mij hadden ze nooit naar Parijs gemoeten zo kwamen ze ook in Andorra dat is een omweg
[Dit bericht is gewijzigd door SouthernSun op 17-10-2003 21:34]
quote:Het was toch die kerel in die auto die hen al waarschuwde dat t enige wat fout kon gaan was een afslag missen, wat daarna dus ook gebeurde.
Op vrijdag 17 oktober 2003 21:33 schreef El_Catalan het volgende:
Gaat er nog iemand serieus mailen voor die bril van RogierVolgens mij hadden ze nooit naar Parijs gemoeten zo kwamen ze ook in Andorra dat is een omweg
quote:Als Steffen en Flip weer mee doen wel!!
Op vrijdag 17 oktober 2003 21:33 schreef SouthernSun het volgende:
LOL ja ligt ie daar gewoon op de grond waar ze gezeken hebben, haha
Jammer dat het is afgelopen, kan niet wachten tot over een jaar. Ben benieuwd of de nieuwe reeks het kan halen bij deze.
quote:
Op vrijdag 17 oktober 2003 21:35 schreef Smeich het volgende:[..]
Kan.
Maar ze kwamen via de duitse grens naar frankrijk via strasbourg dan ga je toch via de grens naar Barcelona zo rijden de tourbussen ook altijd via parijs is via het binnenland is dus een omweg het ging denk ik al eerder fout.Het was toch die kerel in die auto die hen al waarschuwde dat t enige wat fout kon gaan was een afslag missen, wat daarna dus ook gebeurde.
quote:hele serie was leuk
Op vrijdag 17 oktober 2003 21:38 schreef Pimm het volgende:
Leuke aflevering
quote:Nou, vond er eigenlijk geen hol aan.
Op vrijdag 17 oktober 2003 21:38 schreef Pimm het volgende:
Leuke aflevering
quote:Ja dat is natuurlijk voor iedereen verschillend he.
Op vrijdag 17 oktober 2003 21:40 schreef Stranger het volgende:[..]
Nou, vond er eigenlijk geen hol aan.
De laatste aflevering was wel weer superkewl!!! Egt lache!!!!
Steffen en Flip, ik zal jullie missen , jullie zijn echt zwaar relaxt
en ik hoop jullie snel te zien in een ander programma ofsow!!
Ik kijk al uit naar volgend jaar de nieuwe The Trip maar ik vrees dat het nooit meer zo leuk kan worden als dit deel .....
quote:"Met z'n allen" MTV mailen en vragen of ze steffen en flip nog een keer kunnen oproepen
Op vrijdag 17 oktober 2003 21:45 schreef punkchic het volgende:
Snik snik....wat moet ik nu gaan kijken op vrijdagavond![]()
![]()
![]()
![]()
De laatste aflevering was wel weer superkewl!!!
Egt lache!!!!
Steffen en Flip, ik zal jullie missen
, jullie zijn echt zwaar relaxt
en ik hoop jullie snel te zien in een ander programma ofsow!!
Ik kijk al uit naar volgend jaar de nieuwe The Trip maar ik vrees dat het nooit meer zo leuk kan worden als dit deel .....
quote:Hee jij, hoe kom je dan aan dat emailadres????
Op vrijdag 17 oktober 2003 18:59 schreef laura_haat_jongens het volgende:
luister lieve schat, ik mail hem niet alleen, hij mailt mij ook...dus hou die grote smoel van je maar lekker dicht. Je bent trouwens echt onwijs lelijk
en een strak plan El_Catalan !!!!!
quote:Ik ga me mailtje zeker sturen..
Op vrijdag 17 oktober 2003 21:52 schreef punkchic het volgende:
Nou....als je toch bezig bent...please smeek smeek...ikke wil t mailadresje ook...smeek...smeek...anders kan ik em ni vragen wat ik voor de trouwerij moet kopen...dus please geef em...zal ni segge da ik em van u heb....alvast bedankjes...smeek...smeekjes
en een strak plan El_Catalan !!!!!
Ik ga MTV ook mailen! Iedereen moet dat doen! Steffen en Flip moeten gewoon een eigen programma krijgen!
enne:
Fuck it, jij krijgt een pakje peuken van mij Flip!!!!!
quote:Maare... wat was dan jou goeie reden dat je zijn email heb?
Op vrijdag 17 oktober 2003 22:19 schreef laura_haat_jongens het volgende:
aaargh het was echt zooo onwijs vet! ik mis het nu al! hej iris wat je voor de trouwerij moet kopen kan je ook aan mij vragen hooren mensen die steffen zijn emailadres willen: ik ga het niet hier op het forum zetten, dus als je het echt echt echt wil, moet je me maar ff mailen (met een hele goede reden!).
Ik ga MTV ook mailen! Iedereen moet dat doen! Steffen en Flip moeten gewoon een eigen programma krijgen!
enne:Fuck it, jij krijgt een pakje peuken van mij Flip!!!!!
quote:die was echt geweldig jah, kwam gister ook nog ff kort langs, hehe lag weer dubbel
Op zaterdag 18 oktober 2003 11:14 schreef kezmanlover het volgende:dat is godverdomme een lekker biertje, godverdomme
quote:je lult gewoon en trouwens is het echt triest om daar zo zielig over te doen van'ik heb lekker zijn email!' ohh boeiend! het is ook maar een mens.. freak!
Op zaterdag 18 oktober 2003 00:54 schreef laura_haat_jongens het volgende:
ja lieve kinderen, das dus mijn geheimjammer voor jullie
Maar wie hebben er nu eigenlijk gewonnen??
quote:En volgend jaar weer een nieuwe trip
Op zaterdag 18 oktober 2003 14:57 schreef bbrother het volgende:
Nieuwe trip iddvolgens de comentator, 31 okt een trip marathon!
Dan komt 1 t/m 9 achter elkaar dus niet vergeten!
Hopelijk weer met dezelfde, Langer, verre landen enz
*tevens bookmarkpost
quote:Vanavond 21uur geloof ik.....
Op zaterdag 18 oktober 2003 17:15 schreef MrAbagnale het volgende:
heb de aflevering gister wegens omstandigheden niet gezien, wanneer wordt die van gister herhaald?*tevens bookmarkpost
quote:
Op zaterdag 18 oktober 2003 13:00 schreef lisetlisetlisetliset het volgende:[..]
je lult gewoon en trouwens is het echt triest om daar zo zielig over te doen van'ik heb lekker zijn email!' ohh boeiend! het is ook maar een mens.. freak!
Zelf helemaal over de rooie gaan om niets, en dan de ander een freak noemen.
Leuk programma trouwens. Ik heb alle afleveringen met veel plezier gekeken. Wat mij betreft mogen Steffen en Flip ook een eigen programma krijgen.
Motherfucker!
quote:Ik dacht ook dat er officieel een winnaar zou worden aangewezen. Kennelijk niet dus.
Op zaterdag 18 oktober 2003 14:21 schreef DaisyDuke het volgende:
Vanavond maar effe kijken....Maar wie hebben er nu eigenlijk gewonnen??
![]()
quote:Haha :p Naja, he hoeft me niet te geloven hoor, maakt mij dat nou uit, ik kan met steffen mailen, jij niet dus boeien. En ja ik ben een ontzettende freak, jij niet natuurlijk!
Op zaterdag 18 oktober 2003 13:00 schreef lisetlisetlisetliset het volgende:[..]
je lult gewoon en trouwens is het echt triest om daar zo zielig over te doen van'ik heb lekker zijn email!' ohh boeiend! het is ook maar een mens.. freak!
quote:Nee jij heb denk ik niet het hele verhaal gehoord, ik had het tegen iemand die helemaal heppie doet over dat ze steffen's email heeft, en niemand anders mag het, en hij meelt haar zélfs terug maar ze wilt het aan niemand geven, nou mijn conclusie dus: ze heeft het helemaal niet:) en ik vind het zo doelloos dat ze daar zo triest over doet, snaptu? ik ben geen freak hoor! goed opletten
Op zaterdag 18 oktober 2003 18:38 schreef -Wepeel2- het volgende:[..]
Zelf helemaal over de rooie gaan om niets, en dan de ander een freak noemen.
Leuk programma trouwens. Ik heb alle afleveringen met veel plezier gekeken. Wat mij betreft mogen Steffen en Flip ook een eigen programma krijgen.
Motherfucker!
quote:MEID! meel jij maar lekker een eind weg hoor! 'boeien'! laat het me weten als jullie gaan trouwen, ik denk dat zoiets wel bijzonder is, meestal trouwen mensen niet met doorgedraaide irritante fannetjes! suxes!
Op zaterdag 18 oktober 2003 19:15 schreef laura_haat_jongens het volgende:[..]
Haha :p Naja, he hoeft me niet te geloven hoor, maakt mij dat nou uit, ik kan met steffen mailen, jij niet dus boeien. En ja ik ben een ontzettende freak, jij niet natuurlijk!
Maareh, we gaan dit topic niet verneuken door haar (en Steffens emailadres wel of niet hebben) nu centraal te stellen hier he?
Al is t idd wel grappig
Het was een waardige laatste aflevering. En volgend jaar wil ik echt meedoen! Maar ja .
Gaat over muziek in The Trip tijdens het reizen; eentje van Coldplay, en eentje van de soundtrack van Donnie Darko (daar ken ik hem tenminste van). Ik besef dat de opgave moeilijk is, maar weten jullie de titels?
quote:ah kijk, perfect dank je wel!
Op zaterdag 18 oktober 2003 21:18 schreef Stranger het volgende:
Gary Jules - Mad World is er 1 van.
quote:Ik heb hem zelf al gevonden... het was 'Clocks' van het album "A Rush of Blood to the Head".
Op zaterdag 18 oktober 2003 21:22 schreef Stranger het volgende:
En die van coldplay weet ik niet, is het misschien god put a smile upon your face? Kan me het nummer niet echt voor de geest halen..
quote:Clocks en die andere god put a smile upon your face kwamen beide langs in the trip.
Op zaterdag 18 oktober 2003 21:30 schreef JasonBourne het volgende:[..]
Ik heb hem zelf al gevonden... het was 'Clocks' van het album "A Rush of Blood to the Head".
quote:Ja.. God put a smile upon your face kwam me ook bekend voor... Maar Clocks zocht ik!
Op zaterdag 18 oktober 2003 22:09 schreef El_Catalan het volgende:
Clocks en die andere god put a smile upon your face kwamen beide langs in the trip.
quote:Road Trippin'
Op zaterdag 18 oktober 2003 22:34 schreef El_Catalan het volgende:
Zat daarstraks de laatste aflevering weer te kijken maar dat nummer dat zovaak word gedraaid is toch van de red hot chili peppers maar hoe heet het nummer?
quote:Thanks!
Op zaterdag 18 oktober 2003 22:47 schreef JasonBourne het volgende:[..]
Road Trippin'
quote:Ja daar heb ik wel behoefte aan ja, deleted scene's.
Op zaterdag 18 oktober 2003 11:25 schreef Pimm het volgende:
Hopelijk komen op de DVD ook deleted scene's of zo, beelden die nooit uitgezonden zijn, dat zou ook echt geweldig zijn!
Televizierring voor The Trip? !
quote:Ja, de muziek was deze laatste aflevering erg relaxed.
Op zaterdag 18 oktober 2003 22:34 schreef El_Catalan het volgende:
Zat daarstraks de laatste aflevering weer te kijken maar dat nummer dat zovaak word gedraaid is toch van de red hot chili peppers maar hoe heet het nummer?
Die omgeving in Noorwegen en dat nummer van RHCP pasten perfect bijelkaar.
quote:Haha, jullie blijven volhouden
Op zaterdag 18 oktober 2003 23:27 schreef punkchic het volgende:
Nog effe alle herhalingen kijken deze week en natuurlijk 31 oktober alle afleveringen achter elkaar en dan wordt het echt afkicken geblazen.... snik.... snik.....:'( hey geursel (sow schrijf je het toch, of iets in die richting) als je steffen spreekt, geef em mijn mail!! dan kan ik mijn trauma (dat the Trip afgelopen is) beter verwerken
![]()
Wel kick dat die Co ff de moeite nam met om Steffen's zeik kennis te maken
[Dit bericht is gewijzigd door kotsmongool op 19-10-2003 11:03]
quote:Maar uhhhhh... Co en Flip zaten toch niet bij elkaar in het team?
Op zondag 19 oktober 2003 10:12 schreef kotsmongool het volgende:
Co en Flip hebben voor mij duidelijk gewonnen, gewoon omdat die andere 2 zulke sjappies waren, echt de 2 zoutste figuren die ik ooit op tv heb gezien.
quote:Idd, tis nog vroeg he
Op zondag 19 oktober 2003 10:22 schreef JasonBourne het volgende:[..]
Maar uhhhhh... Co en Flip zaten toch niet bij elkaar in het team?
quote:duh.
Op zondag 19 oktober 2003 10:22 schreef JasonBourne het volgende:[..]
Maar uhhhhh... Co en Flip zaten toch niet bij elkaar in het team?
quote:ff logisch nadenken. de route die ze moeten afleggen staat niet vast, dus een team kan wel eens een omweg maken per ongeluk he.
Op zaterdag 18 oktober 2003 21:27 schreef Chillmeister het volgende:
Co & Rogier hebben er 5910 km over gedaan terwijl stephen en flip er 6800 km erover hebben gedaan. dat is toch 900 km meer
[Dit bericht is gewijzigd door SouthernSun op 19-10-2003 12:33]
quote:Jij bent echt met stip de meest achterlijke breezerhoer die ik ken. Je loopt hier als een meisje van 12 te jodelen dat je het emailadres hebt van iemand (die niet ééns zo heel bekend is; maar dat terzijde.), vervolgens ga je doen alsof jij het alleenrecht hebt op zijn emailadres (wat overigens heel erg jammer is) en als je dan een discussie niet kan winnen ga je anderen afkraken op uiterlijk?! Dat is toch wel het méést kinderachtige van al je posts hier
Op zaterdag 18 oktober 2003 19:25 schreef laura_haat_jongens het volgende:
leuke foto's trouwens in je fotoboek, je kijkt alleen een beetje of je moet poepen....
quote:
Op zaterdag 18 oktober 2003 19:25 schreef laura_haat_jongens het volgende:
leuke foto's trouwens in je fotoboek, je kijkt alleen een beetje of je moet poepen....
Slechte jeugd gehad ofzo? Je kan beter
, want er komt niet erg veel zinnigs uit.
quote:Mee eens.
Op zondag 19 oktober 2003 12:57 schreef Henkmanz het volgende:[..]
Jij bent echt met stip de meest achterlijke breezerhoer die ik ken. Je loopt hier als een meisje van 12 te jodelen dat je het emailadres hebt van iemand (die niet ééns zo heel bekend is; maar dat terzijde.), vervolgens ga je doen alsof jij het alleenrecht hebt op zijn emailadres (wat overigens heel erg jammer is) en als je dan een discussie niet kan winnen ga je anderen afkraken op uiterlijk?! Dat is toch wel het méést kinderachtige van al je posts hier
.
Ga toch alsjeblieft buiten spelen ofzo, en laat forums maar over aan mensen die wel gewoon ergens over willen praten. Klein meisje.
quote:
Op zondag 19 oktober 2003 12:57 schreef Henkmanz het volgende:[..]
Jij bent echt met stip de meest achterlijke breezerhoer die ik ken. Je loopt hier als een meisje van 12 te jodelen dat je het emailadres hebt van iemand (die niet ééns zo heel bekend is; maar dat terzijde.), vervolgens ga je doen alsof jij het alleenrecht hebt op zijn emailadres (wat overigens heel erg jammer is) en als je dan een discussie niet kan winnen ga je anderen afkraken op uiterlijk?! Dat is toch wel het méést kinderachtige van al je posts hier
.
Ga toch alsjeblieft buiten spelen ofzo, en laat forums maar over aan mensen die wel gewoon ergens over willen praten. Klein meisje.
quote:Jaaaaah
Op zondag 19 oktober 2003 05:27 schreef geursel het volgende:Haha, jullie blijven volhouden
quote:Co en Rogier zijn via Noorwegen naar denemarken gegaan, toen naar duitsland, frankrijk, andorra, barcelona,valencia, murcia, marbella, gribraltar.
Op zaterdag 18 oktober 2003 21:27 schreef Chillmeister het volgende:
Co & Rogier hebben er 5910 km over gedaan terwijl stephen en flip er 6800 km erover hebben gedaan. dat is toch 900 km meer
quote:Ok smaken verschillen, maar ik vond het jusit geweldig die aankomst op de Noordkaap. De juiste muziek erbij. Perfect.
Op zondag 19 oktober 2003 14:13 schreef Chen het volgende:
ik von het einde tegen vallen
Maar ja, liever nog geen einde natuurlijk.
Maar volgend jaar een nieuwe, hopelijk nu West->Oost en vice versa. Dat duurt tenminste wat langer. En lijkt me wel lachen daar ergens diep in Rusland. Reken maar niet dat je daar een gratis hotel kan regelen.
quote:helemaal met je eens!! ik vond het echt een supereinde toen Steffen en Flip aankwamen op de Noordkaap!!! echt toppie!!
Op zondag 19 oktober 2003 14:23 schreef achterop23 het volgende:Ok smaken verschillen, maar ik vond het jusit geweldig die aankomst op de Noordkaap. De juiste muziek erbij. Perfect.
quote:grinnik
Op zondag 19 oktober 2003 16:57 schreef laura_haat_jongens het volgende:
...over het meest geweldige programma ooit praten!
[..]
Jij bent echt met stip de meest achterlijke breezerhoer die ik ken. Je loopt hier als een meisje van 12 te jodelen dat je het emailadres hebt van iemand (die niet ééns zo heel bekend is; maar dat terzijde.), vervolgens ga je doen alsof jij het alleenrecht hebt op zijn emailadres (wat overigens heel erg jammer is) en als je dan een discussie niet kan winnen ga je anderen afkraken op uiterlijk?! Dat is toch wel het méést kinderachtige van al je posts hier .
AMEN!
quote:jah vond ik ook!!!!
Op zondag 19 oktober 2003 17:54 schreef bbrother het volgende:
Jammer dat Co de grond niet kuste
geweldig, die compilatie met "Kus de grond" en dan die pis fragmenten erbij
quote:jezus wat is die site verrot zeg.
Op maandag 20 oktober 2003 14:11 schreef Poca het volgende:
www.costaronline.nl
quote:egt bijna niks doet het!!!!
Op maandag 20 oktober 2003 14:11 schreef Poca het volgende:
www.costaronline.nl
Leuke aflevering was dat.
quote:Zekerzzz!! kan ik nog heel effe van Steffen en Flip genieten...daarna wordt het echt afkicken geblazen!!
Op maandag 20 oktober 2003 20:39 schreef Laidbackdude het volgende:
Binnen kort een "the trip" marathon!!
Aankomende Vrijdag om 6 uur!!
quote:Ik vond deel 1 een stuk rommeliger dan de rest, en je kan duidelijk merken dat ze nog niet zo goed weten wat ze met de camera's aanmoeten enzo.. dan vond ik de rest een stuk leuker...
Op maandag 20 oktober 2003 22:15 schreef El_Catalan het volgende:
Deel 1 was er vandaagLeuke aflevering was dat.
En @punkchic, moet dat nou, zoveel van die huilsmilies? is best irritant...
mazzel master g
quote:Half zes of ben ik gek?
Op maandag 20 oktober 2003 20:39 schreef Laidbackdude het volgende:
Binnen kort een "the trip" marathon!!
Aankomende Vrijdag om 6 uur!!
edit: Weet iemand btw wanneer ik de laatste aflevering kan zien, behalve bij die marathon a.s. vrijdag?
edit2: Ik moet vaker refreshen hehe
quote:Ik vond het ook wel een blitzz einde!!
Op zondag 19 oktober 2003 16:33 schreef punkchic het volgende:[..]
helemaal met je eens!! ik vond het echt een supereinde toen Steffen en Flip aankwamen op de Noordkaap!!! echt toppie!!
quote:Jah egt supervet!!!!!!!!!!!!!!!!! helemaal met je eens!!
Op dinsdag 21 oktober 2003 15:10 schreef master_g het volgende:[..]
Ik vond het ook wel een blitzz einde!!
Weetjuh wat ik vooral mooi vond in de laatste aflevering, toen steffen en flip ergens bij zo'n pompstation stopten en toen gingen ze wat eten halen en toen vroeg flip aan steffen of ze misschien nog genoeg geld hadden voor sigaretten en dat steffen zei va"n "Flip fuck it jij krijgt van mij een pak peuken" en toen kwam dat liedje van "That's what friends are for" en dat je ze allebei blij ziet staan en steffen steekt zijn duim naar flip op enzo, dat is egt zo grappig, die lui zijn gewoon egt meesterlijk!!!
Maar ik vraag me af hoe welk nummer dat dat was dat word gedraaid als flip word uitgelachen door die meisjes op de fiets als ze aan het liften zijn in Noorwegen geloof ik???
Iemand die het weet?
quote:gehad van duiveltja, de schat...
Op dinsdag 21 oktober 2003 16:23 schreef master_g het volgende:
hey punkchick jij had toch een aantal van die foto's van steffen en flip of niet?
Hoe kom je daaraan want ik kan er eigenlijk geen een vinden..
[Dit bericht is gewijzigd door punkchic op 21-10-2003 17:16]
[Dit bericht is gewijzigd door punkchic op 21-10-2003 19:50]
Steffen en Flip
quote:Flip klinkt niet alsof hij van origine uit Brabant komt (of hij heeft heel erg z'n best gedaan dat af te leren). Bij Steffen kan je het wel horen. En die vent waar ze in Noorwegen (?) hun beavershots gingen maken kwam ook uit Den Bosch, dus Steffen zal er ook wel vandaan komen.
Op donderdag 23 oktober 2003 16:41 schreef master_g het volgende:
Weet iemand eigenlijk waar steffen vandaan komt?
volgens mij uit de buurt van Den Bosch of nie?
Co en Rogier zijn 2 gooise kakkers die in Amsterdam zijn gaan studeren
Hehe, straks alle afleveringen op een rij.. Ik weet niet of ik dat ga trekken, maar de 1e aflevering heb ik nooit gezien dus die ga ik zeker kijken.
[Dit bericht is gewijzigd door Jansman op 24-10-2003 13:35]
quote:Toch denk ik dat Flip ook wel ergens in de buurt van Den Bosch vandaan komt, want steffen en flip kennen elkaar van de middelbare school al, dus zouden ze denk ik niet al te ver van elkaar wonen.
Op vrijdag 24 oktober 2003 13:17 schreef Jansman het volgende:[..]
Flip klinkt niet alsof hij van origine uit Brabant komt (of hij heeft heel erg z'n best gedaan dat af te leren). Bij Steffen kan je het wel horen. En die vent waar ze in Noorwegen (?) hun beavershots gingen maken kwam ook uit Den Bosch, dus Steffen zal er ook wel vandaan komen.
Co en Rogier zijn 2 gooise kakkers die in Amsterdam zijn gaan studerenHehe, straks alle afleveringen op een rij.. Ik weet niet of ik dat ga trekken, maar de 1e aflevering heb ik nooit gezien dus die ga ik zeker kijken.
Grrr...
quote:Weet je wat je gewoon moet doen, wat ik in ieder geval cker ga doen, is de marathon die vandaag om half 6 komt opnemen!!
Op vrijdag 24 oktober 2003 14:13 schreef Fillipe het volgende:
Gvd, ik kan nooit de aflevering op vrijdagavond volgen, dus ik heb ook #9 gemist, en normaal worden de nieuwste afleveringen op maandag herhaald. Maar afgelopen maandag dus niet..
Grrr...
quote:Heb alleen dvd op m'n kamer hier
Op vrijdag 24 oktober 2003 14:18 schreef master_g het volgende:[..]
Weet je wat je gewoon moet doen, wat ik in ieder geval cker ga doen, is de marathon die vandaag om half 6 komt opnemen!!
Enne die chick in Spanje had wel een strak broekje aan zeg
quote:Je kan wel zien dat jij geen die hard fan bent van The Trip
Op vrijdag 24 oktober 2003 18:30 schreef Jansman het volgende:
Het is nu 18:30... zouden die afleveringen nu niet op MTV moeten zijn?
Ze tonen alleen gare Limp Bizkit docu's...
en kwee ni wie het vroeg maar hiero al de plaatjes die ikke heb gevonden over the trip bij elkaar: www.geocities.com/mtv_the_trip
geen dank!
Stom, op de MTV-website staat bij de programmagids 'vrijdag' (zonder datum) de marathon-uitzending aangekondigd. http://www.mtv.nl/tv/
quote:die site is gewoon bagger!! kom daar nooit in als ik op de trip druk ofsow..en ze lopen daar ook altijd achter..op de tv zag je een prijsvraag van muse naar berlijn ..dus ik ren naar mijn computertje...staat het er niet op..pas naar het achterhalen van het mailadres daar want je kan er ook ni normaal iets naar toe sturen want dan lukt het niet...stuurde ze me een mailtje dat het er al op stond..ikke kijken stond er niks op..dus ik stuurde een mailtje en toen zeiden ze ojah sorry dus pas na 1 week hadden ze het erop gezet die slimbo`s
Op vrijdag 24 oktober 2003 19:29 schreef Smeich het volgende:
Waarom staat t dan nu bij tv-guide op mtv.nl?
quote:je bent wel heel zielig dan jah!!!!! je hebt heel wa gemist...
Op vrijdag 24 oktober 2003 19:43 schreef ROG het volgende:
Maandag o.i.d. had MTV een reclame met 'vrijdag Trip marthon, mis het niet bla bla'. En daarmee doelden ze toch echt op deze vrijdag. Beetje lauw dat het nu niet is, ik heb de laatste aflevering nog steeds niet gezien.
quote:Lotgenoot
Op vrijdag 24 oktober 2003 19:43 schreef ROG het volgende:
Maandag o.i.d. had MTV een reclame met 'vrijdag Trip marthon, mis het niet bla bla'. En daarmee doelden ze toch echt op deze vrijdag. Beetje lauw dat het nu niet is, ik heb de laatste aflevering nog steeds niet gezien.
quote:Jahjah
Op vrijdag 24 oktober 2003 23:12 schreef master_g het volgende:
Die marathon komt inderdaad volgende week vrijdag pas, maar ik dacht ook dat het vandaag al kwam, ik al balen dat het niet kwam, maar het komt gelukkig nog!!
[Dit bericht is gewijzigd door punkchic op 24-10-2003 23:24]
quote:Hey echt gaaf punkchic dank je wel!!!
Op vrijdag 24 oktober 2003 23:17 schreef punkchic het volgende:[..]
Jahjah
heb je die plaatjes al getjekt die ik voor je erop heb gezet?? http://www.geocities.com/mtv_the_trip hij werkt soms ni komt door yahoo zelf maar je moet het gewoon een paar keertjes proberen
quote:waarom knal je de plaatjes niet op www.picserver.tk? daar zijn ze langer zichtbaar dan bij geocities ...
Op vrijdag 24 oktober 2003 23:17 schreef punkchic het volgende:[..]
Jahjah
heb je die plaatjes al getjekt die ik voor je erop heb gezet?? http://www.geocities.com/mtv_the_trip hij werkt soms ni komt door yahoo zelf maar je moet het gewoon een paar keertjes proberen
quote:ohh..eigenlijk moet je duiveltja bedanken... ik heb ze er alleen maar opgezet!
Op zaterdag 25 oktober 2003 18:22 schreef master_g het volgende:
Maakt niet uit geocitties.com is ook goed, ik hoef er toch maar een x op, want ik sla ze gelijk op in mijn map!!
Echt wel beterzz die foto's vooral die ene waarbij steffen en flip in die fleecetruien staan, dies egt mooi hahah!!
Nogmaals bedankt punkchic!!
quote:was de bandwith alweer op?!?!? wada??
Op zaterdag 25 oktober 2003 18:58 schreef bbrother het volgende:
gooi die fotos aub ergens anders opna laden van 3 fotos was "bandwith" alweer op
quote:was de bandwith alweer op?!?!? wada??
Op zaterdag 25 oktober 2003 18:58 schreef bbrother het volgende:
gooi die fotos aub ergens anders opna laden van 3 fotos was "bandwith" alweer op
quote:Dataverkeer van die server waar je die plaatjes op hebt staan, dan krijg je de site niet meer te zien maar allemaal kruisjes ipv plaatjes
Op zondag 26 oktober 2003 10:45 schreef punkchic het volgende:[..]
was de bandwith alweer op?!?!? wada??
Het feit dat er geen thumbnails van gemaakt zijn (kleine plaatjes ipv het resizen van het origineel) draagt niet bepaald bij. Er staan 22 plaatjes op van ±50kb per stuk. Dat is ruim een megabyte voor alleen de overzichtspagina
Nogal wiedes dat het om de haverklap aan de limiet zit...
want dan moet ik m zeker zien
quote:Ik weet het niet zeker, maar ik denk dat het gewoon alle afleveringen achter elkaar is en verder niks.... maar zeker wel de moeite waard om het te kijken vind ik!!
Op maandag 27 oktober 2003 11:25 schreef Chillz het volgende:
die marathon die gaat komen...
is dat die ene waar MTV het over had dat ze Flip & Steffen en Co & Rogier op een bank erbij zetten om commentaar te geven??want dan moet ik m zeker zien
quote:thanks dat laatste wist ikke ni
Op dinsdag 28 oktober 2003 12:17 schreef laura_haat_jongens het volgende:
Steffen komt uit Den Dungen, wel in de buurt van Den Bosch geloof ik. Hij woont nu op kamers in Amsterdam....maar dat voor de mensen die het wilde weten
quote:Ckerr!! Dat vond ik ook echt vet!!
Op dinsdag 28 oktober 2003 12:51 schreef Henkmanz het volgende:
[afbeelding]Die truien waren echt de bomb
:D:D:D:D:D.
quote:zozo, goed geinformeerd
Op dinsdag 28 oktober 2003 12:17 schreef laura_haat_jongens het volgende:
Steffen komt uit Den Dungen, wel in de buurt van Den Bosch geloof ik. Hij woont nu op kamers in Amsterdam....maar dat voor de mensen die het wilde weten
En vrijdag vanaf half 6 marathon uitzendingngng!! hoe gaaf!
quote:De hele serie achter elkaar ? Da's wel beter...de video maar aanzetten dan
Op dinsdag 28 oktober 2003 22:05 schreef MissPoes het volgende:
Waar ze ook wonen, vind het erruggg leuk om naar te kijken...
En mijn persoonlijk favoriet is CoEn vrijdag vanaf half 6 marathon uitzendingngng!!
hoe gaaf!
quote:koop gewoon de dvd man
Op woensdag 29 oktober 2003 11:56 schreef -Schorpioen- het volgende:[..]
De hele serie achter elkaar ? Da's wel beter...de video maar aanzetten dan
[Dit bericht is gewijzigd door Mike op 30-10-2003 23:04]
quote:flikker nou es op met die url te posten zeg, jezus das al de 6e keer
Op woensdag 29 oktober 2003 15:14 schreef Poca het volgende:
Hebben jullie de telegraaf van afgelopen zaterdag gezien, stonden Co en Rogier in....
artikel staat ook op: -edit: spam-
[Dit bericht is gewijzigd door Mike op 30-10-2003 23:04]
quote:Mooie reply !
Op woensdag 29 oktober 2003 13:10 schreef bbrother het volgende:[..]
koop gewoon de dvd man
21:00-21:30 The Trip. Herhaling aflevering 9
quote:Zal wel eind dit jaar zijn of begin volgend jaar, zal vast wel ergens staan of announced worden
Op zaterdag 1 november 2003 11:26 schreef master_g het volgende:
Zo die trip marathon heb ik op tape staan beterrr!!!
Weet iemand trouwens wanneer die dvd van the trip uitkomt?
quote:vast op Fok!
Op zaterdag 1 november 2003 13:35 schreef bbrother het volgende:[..]
Zal wel eind dit jaar zijn of begin volgend jaar, zal vast wel ergens staan of announced worden
quote:ik heb het opgenomen maar nog steeds niet de tijd gehad om het af te spelen...ik hoop dat ze dat gedaan hebben..maarja anders doen ze dat toch wel op de dvd
Op zondag 2 november 2003 11:34 schreef MrAbagnale het volgende:
ik heb de marathon gemist. maar gingen ze nou wel of niet commentaar erbij geven? steffen flip co en rogier bedoel ik. Want ik had ergens gehoord dat er ook een aflevering kwam waar ze samen met de kijker de beelden gingen kijken en er commentaar op geven.
quote:Nee helaas niet.. zou wel te vet zijn eigenlijk, maar het is gewoon alle normale afleveringen alleen dan gewoon allemaal achter elkaar, maar tog vond ik het cker de moeite waard om het op te nemen...en ik ga de dvd denk ik ook nog kopen hopelijk staan daar nog wat leuke extra's op ofzo..
Op zondag 2 november 2003 11:34 schreef MrAbagnale het volgende:
ik heb de marathon gemist. maar gingen ze nou wel of niet commentaar erbij geven? steffen flip co en rogier bedoel ik. Want ik had ergens gehoord dat er ook een aflevering kwam waar ze samen met de kijker de beelden gingen kijken en er commentaar op geven.
quote:Haha dat ga je ook niet vinden want Mtv gaat een dvd van deze serie uitbrengen! En anders verdienen ze natuurlijk geen geld!
Op dinsdag 4 november 2003 22:27 schreef ennuik het volgende:
Is dit programma / de afleveringen ook ergens te downloaden? Op mtv.nl kan ik namelijk niets vinden!
quote:VET!! Deze moet ik echt in m'n collectie hebben
Op woensdag 5 november 2003 09:04 schreef Bhaartje het volgende:[..]
Haha dat ga je ook niet vinden want Mtv gaat een dvd van deze serie uitbrengen! En anders verdienen ze natuurlijk geen geld!
quote:ik vind het nog wel leuk want ik heb het al een hele tijd niet gezien en kijk het nu weer een beetje.
Op donderdag 6 november 2003 18:11 schreef DaisyDuke het volgende:
Vraag me af of er nog steeds mensen zijn die er naar kijken.... wordt echt tot in het irritante door herhaald! Zonde, het was echt een topprogramma maar begin me door al die herhalingen me er toch een beetje aan te ergeren...
quote:Dank je....
Op vrijdag 7 november 2003 09:52 schreef Poca het volgende:
je hoeft niet te kijken hoor...
quote:jeej weer alle afleveringen die al 30x herhaald zijn kijken
Op vrijdag 12 december 2003 11:10 schreef DaisyDuke het volgende:
Dit weekend op MTV: The Trip Weekend SPecial!
quote:Wel leuk voor de mensen die de vorige keren niet konden kijken.
Op vrijdag 12 december 2003 11:19 schreef bbrother het volgende:[..]
jeej weer alle afleveringen die al 30x herhaald zijn kijken
quote:Geloof dat nu die 4 gasten er commentaar bij gaan geven enzo... tenminste, ze kondigde net op MTV die weekendspecial zelf aan (vanuit een studio)...
Op vrijdag 12 december 2003 11:19 schreef bbrother het volgende:[..]
jeej weer alle afleveringen die al 30x herhaald zijn kijken
Echt vet hoe ze nu leven nadat ze "bekend" zijn geworden zogenaamd.
Meesterlijk filmpje van steffen zit er tussen
Zaterdag 13 december:
12.00 uur The Trip: afl. 1
12.30 uur The Trip: afl. 2
13.00 uur The Trip: afl. 3
13.30 uur The Trip: afl. 4
14.00 uur The Trip: afl. 5
14.30 uur The Trip: afl. 6
15.00 uur The Trip: afl. 7
15.30 uur The Trip: afl. 8
16.00 uur The Trip: afl. 9
16.30 uur About The Trip (Co & Rogier)
Zondag 14 december:
12.00 uur About The Trip (Steffen & Flip)
12.30 uur The Trip: afl. 1
13.00 uur The Trip: afl. 2
13.30 uur The Trip: afl. 3
14.00 uur The Trip: afl. 4
14.30 uur The Trip: afl. 5
15.00 uur The Trip: afl. 6
15.30 uur The Trip: afl. 7
16.00 uur The Trip: afl. 8
16.30 uur The Trip: afl. 9
Zaterdag is het woord aan Co en Rogier en zondag laten Steffen en Flip weten wat ze over The Trip dachten.
Ben reuzebenieuwd (of ze het dit x wel uit gaan zenden volgens plan).
Rogier en Co zijn Gay.
"Silvie houdt van line-dancen, daarom heb ik mn linedance shirt aangedaan".
.
"het is een beetje slap, m'n haar. Ik ben er niet echt tevreden over"
Gay!
quote:Ja idd
Op vrijdag 12 december 2003 11:20 schreef Roel_Jewel het volgende:
Wel leuk voor de mensen die de vorige keren niet konden kijken.
Erg leuk om te zien.
quote:
Op vrijdag 12 december 2003 16:21 schreef Smeich het volgende:
12.00 uur About The Trip (Steffen & Flip)
was het leuk?
quote:mmm bietje dooi daar zitten ze daar pilsje te drinken en heel droog beetje saaie commentaar erbij te geven...
Op zondag 14 december 2003 12:36 schreef Smeich het volgende:[..]
gemist....
was het leuk?
quote:Dat hebben ze allemaal wel denk ik nu ze 'bekende nederlander' zijn ..
Op maandag 15 december 2003 14:32 schreef Jansman het volgende:
Lag het aan mij, of had Steffen opeens een 'attitude'?
1. The White Stripes - 7 Nations Army (of course)
2. Gary Jules - Mad World
3. Cake - Love Me Madly
quote:Coolio - C U when U get there
Op maandag 12 januari 2004 16:56 schreef MrAbagnale het volgende:
hoe heet dat liedje van; i see you when i get there.
quote:nope
Op maandag 12 januari 2004 17:06 schreef Frenkel het volgende:[..]
Coolio - C U when U get there
the trip 2 komt ook! zelfde jongens, alleen nu door Afrika!
van betrouwbare bron gehoord
quote:En die betrouwbare bron is?
Op maandag 19 januari 2004 20:15 schreef Dr.E het volgende:
the trip komt in maart op dvdthe trip 2 komt ook! zelfde jongens, alleen nu door Afrika!
Die DVD, zit daar ook een losse cd met de muziek bij toevallig?
quote:Van Gibraltar naar de zuid kaap? Liftend? Zou me verbazen...
Op maandag 19 januari 2004 20:15 schreef Dr.E het volgende:
the trip komt in maart op dvdthe trip 2 komt ook! zelfde jongens, alleen nu door Afrika!
quote:Kun je kijken wie het eerst omgelegd wordt
Op donderdag 22 januari 2004 10:52 schreef Jansman het volgende:[..]
Van Gibraltar naar de zuid kaap? Liftend? Zou me verbazen...
Lekker betrouwbare bron danquote:Op maandag 19 januari 2004 20:15 schreef Dr.E het volgende:
the trip 2 komt ook! zelfde jongens, alleen nu door Afrika!
Coole dvd idd. Heb em gister gehaald. 16 euro voor een dubbeldvd vond ik wel kunnen. De extra's zaosl "een dag uit het leven van Steffen / Flip / Co / Rogier " zijn echt heel erg cool.quote:Op woensdag 2 juni 2004 23:43 schreef SEMTEX het volgende:
Ik heb The Trip een tijdje terug alweer besteld op DVD en laatst alle afleveringen achter elkaar gekeken. Ik hebe cht urenlang dubbelgelegen. Helemaal geweldig. En dan heb ik de extra's, die op de DVD staan, nog niet eens gezien.
Co presenteert tegenwoordig trouwens kinderprogramma's op Nickelodeon, zag ik net
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |