Ze is 1 jaar ouder dan mij. 2 keer blijven zitten, maar nog bakt ze er nix van op school. Heeft altijd ruzie met haar ouders, (wat haar schuld is) heeft zelfs haar pa met een hockeystick haar kamer uit bedreigd en dat soort ongein. Vind ze het ook nog gek dat ze straf krijgt.
Loopt altijd de meest onzinnige verhalen te vertellen, heeft de meest irritante stopwoordjes/zinnen en heeft ook volgens mij een dwangmatige neiging om allerlei stompzinnige zinnen constant op te dreunen. Als ik iets wil vertellen kijkt ze ongeinteresseert en reageert er nauwelijks op.
Gaat demonstratief aan de andere kant van haar kamer zitten als ik iets fout doe, te laat kom ofzo, maar als zij iets bij mij doet hoor ik haar maar gewoon te vergeven. Als we lekker gezellig bij elkaar zitten steekt ze gewoon ff een peuk op verwacht dat ik haar geld leen voor sigaretten omdat zij geen geld meer heeft.
Dit en nog veel meer van dat soort shit. Tis niet zo dat ik er nooit wat van zeg ofzo maar het kan haar werkelijkwaar aan haar kont roesten wat ik ergens van vind. Zie het nog een paar dagen aan en anders zeg ik:
bedankt voor het aanlezen van mijn verhaal.
quote:Omdat ze op school wel gewoon normaal is/lijkt
Op donderdag 16 oktober 2003 16:59 schreef Lariekoek het volgende:
Waarom is zij jouw vriendin?
quote:Jahaa, is doodnormaal om iemands hoofd in het klaslokaal tegen een pilaar te beuken...
Op donderdag 16 oktober 2003 17:00 schreef Wrinex het volgende:[..]
Omdat ze op school wel gewoon normaal is/lijkt
quote:Ze is wel lief opzich.....maar dat dwangmatige
Op donderdag 16 oktober 2003 17:00 schreef Raissa het volgende:
ik zou het NU uitmaken... pfff beetje stom mens.. maargoed, das mijn opinieMisschien heeft ze ook leuke kanten
Succes ermee kerel!
quote:Nog niet zo verschrikkelijk lang, dit zou ik geen maanden hebben volgehouden
Op donderdag 16 oktober 2003 17:00 schreef Ingridh007 het volgende:
hoe lang heb j dr al?
quote:Oh lieve vriendin, ram je mij de volgende keer nog wat harder tegen die paal. Ik vind er zoveel liefde van uitgaan.
Op donderdag 16 oktober 2003 17:02 schreef Wrinex het volgende:[..]
Ze is wel lief opzich.....maar dat dwangmatige
ik zal haar (een aangepast versie van) dit topic laten zien
Dit je vriendin?
[Dit bericht is gewijzigd door zwaaibaai op 16-10-2003 17:07]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |