abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_13923166
vervolg van Speeltuinbankje # 10

ff de laatste posts opgeduikeld :

quote:
Op donderdag 16 oktober 2003 13:18 schreef Meaghan het volgende:

Zijn dit de Fila's die je zoekt Lewis?
Deze zijn te koop bij Wehkamp.

quote:
Op donderdag 16 oktober 2003 16:23 schreef Angel22 het volgende:
* Komt speeltuintje binnen stuiven, ploft neer op de bank met een boel paracetamol, neusspray en zakdoekjes

Snif snotter uche uche....
Blegh ik voel me helemaaaaaaaaaaaaaaal niet in me hum, kep ut koud (tis hier 25 gr en ik heb twee truien aan ), heb last van me rug, hoest me longen uit me lijf en mijn loopt alsof de kraan is open gezet!!!!
Koorts weet ik niet of ik dat heb want ik zit zwaar aan de paracetamol dus me temp is niet echt geloofwaardig nu.

Hubbie voelt zich ook al niet geweldig, niet alloeen vanwege de ingreep van afgelopen vrijdag, maar die heeft ook nu een beetje algemene malaise.

Maw hij ligt nu op bed en ik mag niet ziek zijn. Ik ben moeder en kan/mag niet ziek worden.
Vanavond als die kids in bed liggen ga ik ook plat en kom alleen nog om 11 uur me bed uit voor de laatste voeding van Dunc. Die trekt het nog niet van 7 tot 7.
Meestal krijgt de fles om 10 uur maar ik doe em vanavond om 11/12 uur want dan slaapt hij morgenochtend ook wat langer. Damien kruipt tegenwoordig 's ochtends vroeg bij mij in bed voor de gezelligheid en de warmte want op de een of andere manier heeft dat kind ijspoten als ie uit zijn eigen bed komt. Terwijl de rest van zijn lichaam gewoon lekker warm is

Redactie Frontpage / Spellchecker donderdag 16 oktober 2003 @ 16:33:48 #2
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_13923308
Beterschap Angel, lastig hè als je zelf ziek bent. En hubbie is ook al niet 100%, en dan zijn mannen (even generaliseren) meteen errug zielug
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_13923552
Precies, Moeders mogen gewoon niet ziek zijn.
Tis niet eerlijk!!!. ik hoop dat het na vandaag weer een stukje beter gaat want ik heb echt geen zin om "echt" ziek te worden.....
  vrijdag 17 oktober 2003 @ 07:02:52 #4
12560 dice
Koffiekoffiekoffiekoffiekoffie
pi_13936776
quote:
Op donderdag 16 oktober 2003 16:42 schreef Angel22 het volgende:
Precies, Moeders mogen gewoon niet ziek zijn.
Tis niet eerlijk!!!. ik hoop dat het na vandaag weer een stukje beter gaat want ik heb echt geen zin om "echt" ziek te worden.....
Moet zeggen dat ik liever zelf ziek ben dan dat mijn kinderen ziek zijn.
'Kots' zei het paard. 'Grote kots !' Maak het verhaal af en kleur de plaatjes.
  Redactie Frontpage / Spellchecker vrijdag 17 oktober 2003 @ 07:31:28 #5
13151 crew  Rewimo
pi_13936823
quote:
Op vrijdag 17 oktober 2003 07:02 schreef dice het volgende:

[..]

Moet zeggen dat ik liever zelf ziek ben dan dat mijn kinderen ziek zijn.

Dat is ook weer waar
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
  vrijdag 17 oktober 2003 @ 08:38:57 #6
12560 dice
pi_13937113
Als je zelf ziek bent kun je makkelijker een paar paracetamolletjes of zo nemen, en je nest in duiken terwijl de anderen voor de kinderen zorgt.

Een snotterend klein kind wat niets wil is geen kont mee te beginnen ... en dan duurt een verkoudheid errug lang ...

vrijdag 17 oktober 2003 @ 11:00:37 #7
7554 Spuuglokje
Domestic Goddess
pi_13939295
quote:
Op vrijdag 17 oktober 2003 08:38 schreef dice het volgende:
Als je zelf ziek bent kun je makkelijker een paar paracetamolletjes of zo nemen, en je nest in duiken terwijl de anderen voor de kinderen zorgt.
Dan moet je die mogelijkheid wel hebben
pi_13939470
Angel en Hubbie beterschap.

Ik ben net terug van het ziekenhuis en er was geen galsteen te bekennen
Bij mij kan echt nooit iets duidelijk aantoonbaars gevonden worden dus blijft weer afwachten.
Arts is gelijk alle organen even bijlangs geweest.
Galblaaswand was wel verdikt en een afvoerbuis(welke geen idee ) was iets te wijd. Arts zei dat je daar dus dezelfde klachten van kunt krijgen zonder dat je stenen hebt. Volgende keer dat ik het weer heb moet ik me koorts opnemen en zodra het boven de 37.7 komt wijst het dus op een ontsteking van de galblaas en kan ik terug naar de huisarts en weer naar de chirurg om te overleggen.
Lekker vaag weer allemaal.

"Whaaa ik leer het ook nooit..."
  † In Memoriam † vrijdag 17 oktober 2003 @ 11:10:09 #9
7074 moussy
kuttekop
pi_13939515
quote:
Ow?
Je zou er haast een boek over schrijven!
pi_13940160
Meaghan, ja dat zijn de schoenen die ik wil hebben inderdaad. Ik had nog gezocht op wehkamp.nl maar daar kon ik ze niet vinden. Ik zal nog eens op onderzoek uitgaan. Bedankt he, ik ga gelijk mijn nichtje eens bellen of ze me niet een plezier kan doen
  † In Memoriam † vrijdag 17 oktober 2003 @ 12:58:37 #11
7074 moussy
kuttekop
pi_13942199
Lewis, als je de zoekfunctie op de site gebruikt en er fila intikt, dan kom je bij de schoenen.
pi_13944968
Dank je Mous, ik heb ze al gevonden inderdaad. Nu nog kijken of ik ze echt niet kan vinden hier in engeland, want ik moet en zal ze gewoon krijgen Als ik iets in mijn kop heb dan zit het ook echt niet in mijn kont.
  Redactie Frontpage / Spellchecker vrijdag 17 oktober 2003 @ 17:03:08 #13
13151 crew  Rewimo
pi_13948374
quote:
Welke anderen?
  Redactie Frontpage / Spellchecker zaterdag 18 oktober 2003 @ 09:02:48 #14
13151 crew  Rewimo
pi_13960438
Angel, hoe is het met je?
pi_13960839
Ziekjes....

Blegh, donderdagavond ging ploteseling ook mijn linkerschouder en long zeer doen bij iedere beweging en dus ademhaling en ik heb van donderdag op vrijdag maar twee uurtjes geslapen.
Rechtop zittend wel te verstaan want als ik ging liggen dacht ii dat ik doodging van de pijn en ik kreeg door de pijn zo ook vrijwel geen lucht binnen.

Vrijdagochtend naar de dokter geweest omdat ik nu toch wel het ernstige vermoeden had van een longontsteking... niet dus.
Mijn longen zijn schoon, hij hoorde helemaal niets.
Dus ik vroeg aan hem waar dan die vreselijke pijn vandaan kwam want dit was voor mij toch echt het teken dat ik iig een luchtweg infectie had, hetzij een longontsteking, hetzij een ontsteking van de luchtpijpvertakking.
Volgens hem niet dus. Maar voor de zekerheid toch een antibiotica kuurtje mee gekregen van drie dagen. De pijn is vandaag al de helft minder....
Ik heb nu zelf het vermoeden van een borstvliesontsteking (heb ik ook al eens eerder gehad) aangezien de symptomen heel erg overeen komen met die van een infectie aan je luchtwegen alleen dan heb je er wel schone longen bij ipv een reutel.
Maar goed als het na dit kuurtje niet over is zit ik maandag weer bij de dokter.

pi_13960908
Dice is niette mammie he? omdat jij zomaar je bed in kan duiken en je kid(s) aan een ander over kan laten...
Ik niet iig. Beide ouders (zowel eigen ouders als schoonouders)werken en hubbie werkt ook 40 uur in de week.
Die kan echt niet zomaar even vrij nemen als vrouwlief ziek is.
Dus moet ik doorgaan tot ik echt niet meer kan.
Tis niet anders....
  Redactie Frontpage / Spellchecker zaterdag 18 oktober 2003 @ 15:48:06 #17
13151 crew  Rewimo
pi_13965850
*PLOF!*

Sjongejonge, hard werken zo'n verjaardagsvoorbereiding We hebben vanmorgen "Bob de taart" opgehaald Hij is hartstikke leuk, ik zal vanavond (als het monstertje naar bed is) een foto maken. Net de laatste boodschappen gedaan, nu nog de speelgoedwinkel opruimen en morgenochtend zuigen (vandaag heeft geen zin, de vogels maken er vannacht toch weer een troep van - we hebben er ook nog 2 te logeren, alles ligt vol pitjes, zand en schillen ), dan hebben we het zo'n beetje gehad. Vanavond komt mijn vriendin helpen met slingers ophangen en ballonnen opblazen, want qltel is aan het joti-en en jota-en (http://forum.fok.nl/showtopic.php/405420) en die komt morgen pas.

Redactie Frontpage / Spellchecker zaterdag 18 oktober 2003 @ 23:17:00 #18
13151 crew  Rewimo
pi_13975091
Tadaaa, hier is Bob-de-taart

zaterdag 18 oktober 2003 @ 23:24:00 #19
3358 pluisje
Mevrouw Mans
pi_13975278
quote:
Op zaterdag 18 oktober 2003 23:17 schreef Rewimo het volgende:
Tadaaa, hier is Bob-de-taart

[afbeelding]

Die ga ik onthouden voor mijn neefje

Redactie Frontpage / Spellchecker zaterdag 18 oktober 2003 @ 23:35:38 #20
13151 crew  Rewimo
pi_13975527
Ja, leuk is ie hè? Hopelijk smaakt ie ook lekker
  † In Memoriam † zaterdag 18 oktober 2003 @ 23:43:18 #21
7074 moussy
kuttekop
pi_13975720
en ik had al zo'n vreethonger

Hij is wel heel erg mooi he

zondag 19 oktober 2003 @ 11:09:19 #22
7554 Spuuglokje
Domestic Goddess
pi_13979797
't Is maar goed dat het zondag is, anders was ik meteen naar de bakker gerend om taart te halen!
  † In Memoriam † zondag 19 oktober 2003 @ 11:10:08 #23
7074 moussy
kuttekop
pi_13979809
quote:
Op zondag 19 oktober 2003 11:09 schreef Spuuglokje het volgende:
't Is maar goed dat het zondag is, anders was ik meteen naar de bakker gerend om taart te halen!
Hier zijn de winkels open
  zondag 19 oktober 2003 @ 11:19:15 #24
7554 Spuuglokje
Domestic Goddess
pi_13979920
quote:
Op zondag 19 oktober 2003 11:10 schreef moussy het volgende:

[..]

Hier zijn de winkels open

Hier niet dus
pi_13984051
Mooie taart Rewimo en smaakte het ook lekker??

Ik was gisteravond weer zo ziek en had inderdaad koorts, moet ik deze week nu weer bij de dokter op de stoep gaan staan?

FOK!fossiel zondag 19 oktober 2003 @ 17:54:31 #26
2628 Karin
pi_13988084
Wat een mooie taart! We willen natuurlijk wel foto's van Christan die taart zit te eten maar dat komt vast goed

Wij hadden vandaag weer iets leuks
Bram moest nog wat nieuwe kleertjes, Peet wou nog wat winterkleren en ik moest echt nieuwe schoenen. Dus op www.koopzondag.com gekeken en joepie Alkmaar had koopzondag. Hartstikke mooi, daar hebben ze ook een Hennes, die hebben toch echt de leukste betaalbare kleertjes voor Bram. Dus tussen de flessen, hapjes en slaapjes door Bram ingepakt, kinderwagen mee en onderweg naar Alkmaar. Lopen we de winkelstraat in, is toch potverdee alles gesloten! Er liepen nog veel meer mensen te vloeken, er hadden ook spandoeken gehangen dat vandaag de winkels open zouden zijn. Nog 3,50 euro in parkeermeter gedonderd voor niets
Ik had ook nog op dezelfde site gezien dat Haarlem Cronjestraat ook koopzondag had. We konden ook naar Amsterdam natuurlijk maar dit is net even dichterbij en makkelijker parkeren. Een schoenenwinkel zouden ze daar toch ook wel hebben. Ja wel helemaal 3, een Schoenenreus, waar ik het in Heemskerk ook al niet kon vinden, een Van Haren, had ook weinig leuks en nog een dure. 129 euro voor een paar schoenen vind ik nou net even teveel geld.
Nouja danmaar dinsdag een rondje minder kritisch door het dorp hier heen, misschien dat ik toch wat kan vinden. Ik wil eigenlijk laarzen, niet te hoog want die kunnen dan niet over mijn kuiten en een niet zo hoge hak, daar kan ik niet op lopen. Moet vast iets in te vinden zijn zou je zo zeggen.

Lois belde net om te zeggen dat ze bij het Kruidvat allemaal schaapjesdingen in de folder hebben staan Ook een boxkleed, geweldig ik moest nog steeds een 2e boxkleed. Dus even op www.kruidvat.nl gekeken naar de folder, er staan ook allemaal leuke Bob de Bouwer spullen in! En die schapiesspulletjes zijn echt geweldig leuk. Lois en ik staan dinsdag om 9 uur in het kruidvat!

pi_13988500
Even een tip, Karin: koopzondag in Alkmaar is elke eerste zondag van de maand...voor het geval je nog een keer wilt winkelen.
pi_13988581
Karin tipje: Ik weet niet of het bij jullie Kruidvat ook zo is, maar hier worden de spullen voor de aanbiedingen al op maandagmiddag afgeleverd en in de winkel gezet. Het komt ook dan wel voor dat op dinsdag de leuke dingen al uitverkocht zijn. Dus als je op maandagmiddag tijd hebt
Hier had uw advertentie kunnen staan :P
pi_13990961
quote:
Op zondag 19 oktober 2003 18:13 schreef Minnie_ het volgende:
Even een tip, Karin: koopzondag in Alkmaar is elke eerste zondag van de maand...voor het geval je nog een keer wilt winkelen.
vandaag was er wel wat open maar wat ?

Las t in t zondagskrantje

Redactie Frontpage / Spellchecker zondag 19 oktober 2003 @ 20:24:03 #30
13151 crew  Rewimo
pi_13991334
De taart was heerlijk en mama is moe Straks meer
  FOK!fossiel zondag 19 oktober 2003 @ 20:25:16 #31
2628 Karin
pi_13991366
Dankjewel voor de tip Minnie. Zal het zeker onthouden voor een volgende keer.

Dit las ik op www.koopzondag.com:

19 oktober 2003: Alkmaar - (binnenstad ,Spoorbuurt, Noorderacade en Overstad)
Alkmaar - West, Zuid, Oost

Je zou toch zeggen dat de winkels open zouden moeten zijn.

easy-going dat is ook vervelend zeg bij jullie, kom je op dinsdag zijn de leuke dingen al weg. Bij ons zijn op dinsdag soms de dingen uit het krantje nog niet binnen, en op dinsdagochtend zijn ze de andere dingen nog aan het uitpakken. Ben wel eens 's middags terug geweest. Gelukkig maar want ik moet op maandag werken. Zou zonde zijn want het is echt een onwijs leuk boxkleed.

zondag 19 oktober 2003 @ 21:42:30 #32
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_13993413
quote:
Op zondag 19 oktober 2003 20:25 schreef Karin het volgende:
Dankjewel voor de tip Minnie. Zal het zeker onthouden voor een volgende keer.

Dit las ik op www.koopzondag.com:

19 oktober 2003: Alkmaar - (binnenstad ,Spoorbuurt, Noorderacade en Overstad)
Alkmaar - West, Zuid, Oost

Je zou toch zeggen dat de winkels open zouden moeten zijn.

easy-going dat is ook vervelend zeg bij jullie, kom je op dinsdag zijn de leuke dingen al weg. Bij ons zijn op dinsdag soms de dingen uit het krantje nog niet binnen, en op dinsdagochtend zijn ze de andere dingen nog aan het uitpakken. Ben wel eens 's middags terug geweest. Gelukkig maar want ik moet op maandag werken. Zou zonde zijn want het is echt een onwijs leuk boxkleed.

[afbeelding]

zat net even het krantje door te kijken online..
Ik geloof dat ik dinsdag een uurtje later ga beginnen op m'n werk.. Moet even langs 't kruidvat. Erg veel leuke dingen die ik toch nog moet/wil hebben.
Weet iemand hoe laat 't kruidvat opengaat? (dat kon ik nou weer net niet op de site vinden..)
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
  maandag 20 oktober 2003 @ 05:37:02 #33
29568 karinswets
mama van anouk
pi_13998926
quote:
[b]Op zondag 19 oktober 2003 21:42 schreef E.T. het volgendeWeet iemand hoe laat 't kruidvat opengaat? (dat kon ik nou weer net niet op de site vinden..)
om 9 uur gaat tie open
  maandag 20 oktober 2003 @ 10:05:59 #34
7554 Spuuglokje
Domestic Goddess
pi_14000384
Moussy , jij bent ook lid geworden van de BBL2 zag ik? Ik een weekje geleden of zo, om wat meer info te krijgen.
  Redactie Frontpage / Spellchecker maandag 20 oktober 2003 @ 18:33:36 #35
13151 crew  Rewimo
pi_14012277
Tipje: kijk even bij de Koele Kids en in het fototopic
pi_14025740
Zo, even mijn lunchpauze vervroegd en naar het Kruidvat geweest. Het volgende gescoord: 1 boxkleed, slabbetjes, pyjamaatjes, spuugdoekjes en schoentjes
Het was nu nog redelijk rustig bij de kassa, maar het babyspul vloog wel de winkel uit. Maar ikke heb het binnen
  dinsdag 21 oktober 2003 @ 12:32:33 #37
3011 E.T.
pi_14028283
quote:
Op dinsdag 21 oktober 2003 10:51 schreef easy-going het volgende:
Zo, even mijn lunchpauze vervroegd en naar het Kruidvat geweest. Het volgende gescoord: 1 boxkleed, slabbetjes, pyjamaatjes, spuugdoekjes en schoentjes
Het was nu nog redelijk rustig bij de kassa, maar het babyspul vloog wel de winkel uit. Maar ikke heb het binnen
De score hier: boxkleed, luiertas, slabbetjes, slofjes, schoentjes, spuugdoekjes, lakensetje en badcape

't was wel een gekkenhuis vanmorgen.. van die vrouwen (volgens mij oma's of tantes ofzo) die een ander niks gunnen. Pontificaal voor het hele vak met boxkleden gaan staan, uitgebreid alle verpakkingen openmaken (ze zijn allemaal hetzelfde ) een hele cm aan de kant gaan als je vraag of je er even bij mag en als je je dan in allerlei bochten hebt gewurmd en om die mensen heen een boxkleed in je mandje legt krijg je een blik waarvan je bijna onder de zoden zou komen te liggen.

Mijn god, wat is dat erg! (ik wist meteen weer waarom ik nooit zo gek ben op uitverkoop en leuke aanbiedingen...:{ )

I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
pi_14028377
Herkenbaar E.T. ik ben op de Hoogstraat geweest, welke ben jij geweest
  dinsdag 21 oktober 2003 @ 12:41:26 #39
3011 E.T.
pi_14028470
quote:
Op dinsdag 21 oktober 2003 12:37 schreef easy-going het volgende:
Herkenbaar E.T. ik ben op de Hoogstraat geweest, welke ben jij geweest
Oosterhof (is volgens mij de meest prettige en ruime Kruidvat van Rotterdam.. Ze hebben van alles, en ook veel. ruime paden enzo)
Daar kon ik m'n auto kwijt.. Anders had ik bij de Hoogstraat weer lopen klooien om m'n auto kwijt te raken enzo (had er wel aan gedacht)
pi_14028518
En ook eindelijk hier bijgelezen.

Mag ik hier nog een verhaal over mijn paardenkind posten??? Met een lieve foto...

pi_14028716
Tuurlijk kleintje

En easy-going , je hebt het binnen!!
zelfe geouwehoer hier altijd bij de trekpleister

FOK!fossiel dinsdag 21 oktober 2003 @ 13:16:13 #42
2628 Karin
pi_14029358
Graag zelfs Kleintje.

Hier helaas geen boxkleed Ze hadden ze al niet meer. Ik ga zo nog even wat filialen in de buurt bellen maar ben bang dat het niets wordt. Dus mocht iemand die zaterdag naar de meeting komt toevallig nog naar het kruidvat gaan en nog een boxkleed tegenkomen, zou je die dan alsjeblieft voor mij mee kunnen nemen? Lois wil er trouwens ook graag 1.
Ik heb wel slabbetjes en slofjes. Pyamaatjes waren er al niet meer in zijn maat. Mijn god wat was het inderdaad een gekkenhuis. Ik ging even vragen aan een van de dames daar of ze nog die boxkleden hadden toevallig achter ofzo. Nou het was achter een gekkenhuis met dozen, ze gingen daar vanmiddag zoeken en als ze er nog wat tegenkwam liet ze ze achter liggen. Stonden meteen nog 2 mensen bij die dat ook wel wilde. Nou ze nam geen naam of wat dan ook op dus ik heb er absoluut geen vertrouwen in.
Zonde hoor.

dinsdag 21 oktober 2003 @ 13:17:51 #43
35189 Troel
scherp en bot
pi_14029410
quote:
Op dinsdag 21 oktober 2003 13:16 schreef Karin het volgende:
Graag zelfs Kleintje.

Hier helaas geen boxkleed Ze hadden ze al niet meer. Ik ga zo nog even wat filialen in de buurt bellen maar ben bang dat het niets wordt. Dus mocht iemand die zaterdag naar de meeting komt toevallig nog naar het kruidvat gaan en nog een boxkleed tegenkomen, zou je die dan alsjeblieft voor mij mee kunnen nemen? Lois wil er trouwens ook graag 1.
Ik heb wel slabbetjes en slofjes. Pyamaatjes waren er al niet meer in zijn maat. Mijn god wat was het inderdaad een gekkenhuis. Ik ging even vragen aan een van de dames daar of ze nog die boxkleden hadden toevallig achter ofzo. Nou het was achter een gekkenhuis met dozen, ze gingen daar vanmiddag zoeken en als ze er nog wat tegenkwam liet ze ze achter liggen. Stonden meteen nog 2 mensen bij die dat ook wel wilde. Nou ze nam geen naam of wat dan ook op dus ik heb er absoluut geen vertrouwen in.
Zonde hoor.

Ik zal voor jullie kijken...
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  dinsdag 21 oktober 2003 @ 13:19:27 #44
19376 LadyS
Help Liam --> SMA2
pi_14029449
ik zal ook wel even kijken als ik weer in het centrum ben
Help, deel en doneer! Steun Liam in de strijd tegen SMA2! De tijd dringt!
https://steunliamtegensma2.nl/doneer/
pi_14029648
Goed... het is een lang verhaal...

Na een ellendige voorbereiding was het dan zover. Onze eerste 'wedstrijd'. Nog geen echte om hogerop te komen, maar om te kijken of je paard dressuurtalent heeft. Het was een wedstrijd voor alleen maar 3-jarige paarden, dus allemaal paarden die nog maar net worden bereden.

Dinsdag 7 oktober was ik eraf gevallen en het leek er niet op dat ik zelf zou kunnen rijden. Gekneusde enkel, scheurtjes in mijn enkelbanden en verrekte kruisbanden. Ik heb 5 dagen rust genomen en vanaf zondag 12 oktober ben ik er weer opgekropen. Sja, had niets te verliezen, toch geen werk meer dus ik ga dan wel door met paardrijden.
Maar goed, alles overleefd en ik, eigenwijs als ik ben, zou zelf rijden.

Om 12.30 liepen we al met Treasure op de rijvereniging. Even snuffelen. De les was in de losrijbak net afgelopen, dus wij konden daar een rondje rondstappen. Alles was eng, de spiegel, de sproeislang aan het eind, de reclameborden... brrrr, ze vond het maar niets. Toen om het hoekje gegluurd bij de eerste ring, en dat was helemaal briljant. Boompjes in de bak, nog meer reclameborden, een hokje wat bovenin 'zweefde', een kantine.... ze stond te snuiven en te blazen daar.

Terug naar stal gelopen (wij staan op 5 minuten afstand van de vereniging Prinsenstad) en daar weer op stal gezet.

Om 14.00 uur terug naar de Prinsenstad. Ik heb daar de eerste groepen zien rijden. In de losgooibak zag ik echt dingen die me niet bevielen. Sporen die alleen maar in het paard zaten, handen achter het zadel, een paard wat steeds in de moeilijke oefeningen werd gezet. Op dat moment besloot ik dat ik best laatste wilde worden. Maakte me niets uit. Ik wilde van alles, maar niet zo paardonvriendelijk rijden zoals die mensen daar deden. Ik wilde eerlijk zijn tegenover Treasure en mezelf.

Goed... eindelijk was het dan zover. Ik kreeg van mijn instructrice alvast een bloemetje. Gewoon als opsteker. Ze vind ons toppers en vond dat we het na de laatste weken toch wel hadden verdiend. Ze vond dat ik een doorzetter ben en dat ik iets meer om mezelf moet denken.
En.... een gelukspoppetje. Deze heb ik met een veiligheidsspeld in mijn jasje vastgemaakt.

Op de Prinsenstad was Treasure echt enorm braaf in de losrijbak. Ellendig genoeg liep het geheel 20 minuten uit! Dus maar veel stappen. Ze begon al te sloffen, ze was moe... want al die indrukken doen zo'n jong beestje dus echt wel wat.

Een aantal botsingen gezien (*zucht* mensen die op de hoefslag gaan stappen, mensen die daar de overgang maken naar de stap, mensen die daar uitgebreid gaan stilstaan) maar Treasure heeft geen stap verkeerd gedaan, ze bleef keurig bij me. Voor mij zat het er voor mijn gevoel al op. We hadden al zoveel overwonnen, ze was zo ontzettend braaf, mijn puberbaby lette zo goed op... het maakte me niets meer uit... had al heerlijk gereden en ik wist dat we onmogelijk bovenaan konden eindigen. En al waren we laatste... ik was al blij dat ik met mijn enkel mijn laars aan kon krijgen... ik deed mee aan de paralympics

Goed... de echte bak in.
Zo kwam mijn baby de bak in:

Stiekem in de spiegel gluren, want die was eng. Flink gespannen dus. Dit was al het tweede rondje, toen moesten we al draven, ze was helemaal niet op haar gemak, maar ze wilden de achterstand inhalen, dus tijd om je paard even op haar gemak te stellen was er echt helemaal niet

Ze gaf me een goed gevoel, maar ze gaf zich niet helemaal. Ik ben tegen haar blijven praten en ik merkte dat het wel invloed op haar had. Hoe meer ik zei, hoe meer ze ging ontspannen, hoe meer ze zich ging geven. Maar ze gaf me niet het gevoel wat ze me thuis en in de losrijbak gaf. Al die mensen langs de kant die zich er nog even mee bemoeien door met de tong te klikken als je langs komt... je zou ze wat

Maar goed, het was afgelopen voor we er erg in hadden. Toen we in de rechtergalop moesten was ze nog erg gespannen en juist dat is ons moeilijke onderdeel. Ik was echt 7 kleuren stront aan het schijten, maar... ze liet me niet zitten, ze werkte heel erg gewillig mee.

Toen het halthouden en opstellen

Ze liepen echt een paar keer om haar heen. Ik voelde me al ongemakkelijk op dat moment, dus mijn oren extra spitsen en jawel... ze vielen daarover waar ik dacht dat ze over zouden vallen. We denken dat dit wat punten heeft gekost. Ze heeft rechtsachter een dik spronggewricht. Wij weten dat er niets aan de hand is en het is al dunner dan toen we haar kochten. We denken dat het door de groei is of zoiets. Ze liepen echt een paar keer om dat been heen, stonden er heel dicht naast en vonden het duidelijk niets.

Maar goed, we hadden 84 punten. Ik vind het niet verkeerd. Ik heb mijn paard zelf gereden terwijl ik niet helemaal optimaal was, ik heb geen paard van duizenden euro's. Ik ben geen topruiter die is ingehuurd om het paard te trainen en te rijden, ben maar een simpel ruitertje wat al ruim een jaar niets meer met paarden had gedaan voor ik Treasure kocht. Er reden daar zoveel fokkers, handelaren en broodruiters rond. Ik verdien mijn paard niet met paardrijden, ik maak het er juist mee op

Ik ben DIK tevreden. Mijn merrie heeft het toch even geflikt... en wat een indrukken. Ze stond echt even overdonderd op stal.

Onze punten waren als volgt:

* exterieur 11
    * stap 12
    * draf 13
    * galop 13
    * gedragenheid 12
    * elasticiteit 11
    * algemene indruk 12

Treasure, je was een topper en ik heb ervan genoten om mijn merrie te showen. Je bent mijn kanjer!

dinsdag 21 oktober 2003 @ 13:48:56 #46
35189 Troel
scherp en bot
pi_14030271
Karin, Lois, ik heb twee boxkleedjes voor jullie kunnen bemachtigen!
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  dinsdag 21 oktober 2003 @ 13:50:35 #47
35189 Troel
scherp en bot
pi_14030316
Ze hadden trouwens ook nog pyjamaatjes...

Ik zal je mijn mobiele nummer mailen, dan kan je even bellen voor Brams maat, dan zal ik kijken of die hier ook nog is!

troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  FOK!fossiel dinsdag 21 oktober 2003 @ 13:51:26 #48
2628 Karin
pi_14030346
Jeutjemina Troel dat is snel!! Je bent geweldig!!!
  Jubileum moderator dinsdag 21 oktober 2003 @ 13:53:03 #49
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_14030388
Troel!!!
En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
  FOK!fossiel dinsdag 21 oktober 2003 @ 13:58:34 #50
2628 Karin
pi_14030527
Kleintje wat een mooi en leuk verhaal. Wat heb je een bijzondere band met je paard. Heel leuk om dit te lezen.
De puntentelling zegt me helemaal niets. Wat kunnen ze maximaal halen? 15? 20? Niet dat het om de punten gaat natuurlijk.
Fijn dat zo'n eerste wedstrijd zo goed ging!
pi_14030609
Maximaal 20 punten per onderdeel.
De eerste plaats had 114 punten. En de laatste had 77.

Van de 65 deelnemers had ik een gedeelde 49ste plek.

Sorry voor het lange en saaie verhaal voor de niet paardenliefhebbers. Maar ja, als ik eenmaal over mijn dame begin te vertellen...

dinsdag 21 oktober 2003 @ 14:50:00 #52
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_14031852
Leuk verhaal Kleintje! En spui maar lekker hier hoor, je denkt toch niet dat we jou in je eentje in Flora en Fauna laten rondspartelen.
  dinsdag 21 oktober 2003 @ 15:06:58 #53
22740 Grijs
en eigenwijs
pi_14032290
quote:
Op dinsdag 21 oktober 2003 13:48 schreef Troel het volgende:
Karin, Lois, ik heb twee boxkleedjes voor jullie kunnen bemachtigen!
Na de verhalen over uitverkochte boxkleden, ben ik net ook maar naar Kruidvat geweest. Gelukkig hadden ze nog boxkleden! Ik zat me juist laatst te bedenken dat 1 (stoffen) boxkleed wel wat weinig is (bij Daan heb ik er nog 1 geleend van m'n zus), dus ik heb nu ook een schaapjesboxkleed .
'k Heb trouwens ook een (schaapjes)lakentje gekocht. Ik had maar 1 leuk lakentje en twee 'saaie'.
Nu moet de baby echt komen, anders koop ik de winkels nog leeg...
"Het meeste werk is onbegonnen werk
...eenmaal begonnen wordt het al snel minder"
- [i]Rikkert Zuiderveld[/i]
pi_14032739
Hoe herken je een fok-moeder!
Ze hebben allemaal een schaapjesboxkleed
  dinsdag 21 oktober 2003 @ 15:27:39 #55
35189 Troel
scherp en bot
pi_14032830
Karin, ik denk dat Bram het niet koud zal krijgen deze winter!

Blauw pyjamaatje maat 80 komt zaterdag mee!

troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  dinsdag 21 oktober 2003 @ 15:31:59 #56
35189 Troel
scherp en bot
pi_14032940
En nu even reageren op Kleintje...

Hartstikke goed meid!!! Ik vind het ook altijd heel vervelend te zien dat sommige mensen heel idioot met hun paard omgaan. Ik vind dat je, zeker gezien je enkel, je gigantisch hebt bewezen! En niet alleen jij, maar ook je beestje!

Gefeliciteerd!

troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  Redactie Frontpage / Spellchecker dinsdag 21 oktober 2003 @ 17:38:29 #57
13151 crew  Rewimo
pi_14035834
Kleintje, wat een mooi verhaal! Ik heb er geen verstand van, maar volgens mij heeft Treasure het maar getroffen met zo'n lief baasje als jij! Ik vind het prachtig, zo liefdevol als je over haar praat

Alle boxkleden binnen, dames?

Hier een hectische dag. Mijn vader moest voor controle naar de internist, en die heeft hem maar meteen weer gehouden. Hij moest acuut aan de dialyse. Ik had wel min of meer verwacht dat hij moest blijven, want hij was al een paar dagen erg benauwd door vocht achter zijn longen. Door de dialyse wordt het overtollige vocht afgevoerd en dan knapt hij hopelijk snel weer op. Maar hij zal toch een tijdje in het ziekenhuis moeten blijven en zeer waarschijnlijk moet hij nu ook blijven dialyseren. Ik moest dus meteen weg van mijn werk om spullen voor hem te halen en die naar het ziekenhuis te brengen. Daarna Christan halen, snel boodschappen doen, en zometeen gaan we even eten, dan kunnen we vanavond nog even bij opa op bezoek. Gelukkig doen ze op mijn werk niet moeilijk en krijg ik bijzonder verlof voor dit soort dingen.

pi_14037791
Blegh!!! Wat een rotavond zo zeg!!!

Mijn man is zoals jullie weten vorige week vrijdag onder het mes geweest voor een circumcisie en hijs een week thuis geweest om alles een beetje te laten helen.
Gister weer begonnen met werken en zolang hij rustig aan doet heeft ie er niet al te veel last van.
Vandaag ging ikhem ophalen van zijn werk omdat ie nog steeds niet op zijn scooter kan zitten, kom ik daar krijg ik te horen dat ie moet overwerken ivm een server(s)crash... Hij kan der godver*^&*%&%$ wel zijn bed neerzetten daar....
Tis nu al vanaf juni zo dat ie minstens twee drie keer in de week over moet werken tot een uur of 11 's avonds.
Hij is netwerkbeheerder op een school. Ze hadden in januari een bedrijf ingehuurd omdat ze mankrachten te kort kwamen, alles leuk en wel maar die gasten hadden een dealtje gesloten met Opperchef H. dat ze langzamerhand alle systeembeheerders en netwerkbeheerders zouden gaan vervamgen want dat was goedkoper dan de mensen die ze nu al in dienst hadden (dat zijn dus mijn man en zijn collega's) .
Dat geintje is gelukkig niet doorgegaan omdat afdelingschef D. erachter kwam dat die buitendienstgasten de boel aan het saboteren waren.
Dus die heeft ze er eindelijk in juni uit weten te krijgen.
Sinds die gasten er nu dus uit zijn lopen mijn man en zijn collega's nog steeds alle rotzooi op te ruimen die die gasten achtergelaten hebben. Zo erg dat het nog tot december duurt voordat alles weer redelijk op poten is.
De leverancier van de pc's en de netwerken loopt ook nog eens moeilijk te doen over de garantie endergelijke van hun producten dat de afdeling systeem- en netwerkbeheer over wil stappen naar de concurrent, maar dat kan niet eerder dan dat het budget van 2004 binnen is. Das dus pas in Januari. Ws gaat het hele geintje van overwerken en vanaf december ook in de weekenden!!! nog tot februari of maart duren.
Dit hoorde ik na een goed gesprek met afdelingschef D. omdat die aan mij wel zag dat ik het een beetje gehad had met dat continue overwerken.
Ja hij is onmisbaar met deze dingen vertelde D. me... bullshit niemand is onmisbaar....
Ik baal hier echt onwijs van!!!!

Maar dit lucht wel ff op.

† In Memoriam † dinsdag 21 oktober 2003 @ 21:28:49 #59
7074 moussy
kuttekop
pi_14039998
angel, dat levert toch ook weer extra centen op, positief proberen te bekijken hoor, ook al is het niet leuk.

Kleintje, wat heb je toch een geweldige baby!!

Hier geen schaapies kleed hoor vond ze zo saai qua kleur Maar de kruidvat had er nog doooooooooozen van staan, net als van de andere spullen. vond de sloffies ook al niet leuk

dinsdag 21 oktober 2003 @ 23:38:22 #60
35189 Troel
scherp en bot
pi_14043011
quote:
Op dinsdag 21 oktober 2003 23:36 schreef Troel het volgende:
Ik ben vandaag op bezoek geweest bij mijn oud-collegaatje, die is zaterdag bevallen van een heel mooie dochter genaamd Emma...

Wat een poepie!!!

Ik ben helemaal verliefd!

troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_14045496
quote:
Op dinsdag 21 oktober 2003 21:28 schreef moussy het volgende:
angel, dat levert toch ook weer extra centen op, positief proberen te bekijken hoor, ook al is het niet leuk.

Kleintje, wat heb je toch een geweldige baby!!

Hier geen schaapies kleed hoor vond ze zo saai qua kleur Maar de kruidvat had er nog doooooooooozen van staan, net als van de andere spullen. vond de sloffies ook al niet leuk

Was dat maar waar dat het exra centen op leverde... nee hij krijgt tijd voor tijd die hij dus niet op kan nemen omdat ze zoveel moeten overwerken. Hij kan maar 8 dagen meenemen naar volgend jaar dus we schieten er geen hol mee op.
  woensdag 22 oktober 2003 @ 09:12:38 #62
35189 Troel
scherp en bot
pi_14045599
quote:
Op woensdag 22 oktober 2003 09:04 schreef Angel22 het volgende:

[..]

Was dat maar waar dat het exra centen op leverde... nee hij krijgt tijd voor tijd die hij dus niet op kan nemen omdat ze zoveel moeten overwerken. Hij kan maar 8 dagen meenemen naar volgend jaar dus we schieten er geen hol mee op.

Hmm, misschien moet je eens kijken of hij iets kan regelen dat hij dan die extra uren nu uitbetaald krijgt.

Want dit is toch van de zotte.

troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_14048549
quote:
Op woensdag 22 oktober 2003 09:04 schreef Angel22 het volgende:
Hoi Angel, ik heb toevallig van de week door de arbeidsvoorwaarden van mijn vriend gegaan. En daar kwam ik tegen, dat van de overige vakantiedagen er 4 uitbetaald kunnen worden aan het einde van het jaar, verder mag hij er ook iets van 8 meenemen. Misschien dat dit bij je man ook zo is? Anders misschien in de CAO kijken?

Ik hoop het iig voor jullie. Sterkte!

En nu ik toch aan het posten ben, wil ik Kleintje feliciteren met haar mooie resultaat, ondanks dat je gevallen was enzo. Hoop dat je ver komt, volgens mij ben je echt lief voor Treasure, zij boft met je.

"No hay mal que por bien no venga" Geen ongeluk zo groot, of er is altijd nog wel een geluk bij
  woensdag 22 oktober 2003 @ 12:05:46 #64
2873 No Nick
Unieker dan uniek
pi_14048699
Mariposa doejenouuuuuuuuu?
quote:
K-lined: Open proxy found on your host
Ga snel goedmaken die handel!
Fok!hokker... en NietKlieker.
pi_14048868
Misschien wordt ik vrijwilliger bij een vrouw die een kindje heeft van 9 maanden. Als dat zo is, zien jullie mij hier nog vaak terug.
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
  Jubileum moderator woensdag 22 oktober 2003 @ 12:13:08 #66
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_14048885
Jemig Rewimo wat een toestand Hoe is het nou?

Kleintje, ik heb genoten van je verhaal en de foto's! Meer, meer, meerrrrr

Angel22, wat een gedoe zeg daar! Echt superongezellig al dat overwerk, en vooral als van die vrije uurtjes ook niks komt. Raar geregeld daar zeg

Nonick, *big hug* je weet wel waarom

Eva ♥ en Iris ♥
pi_14048886
Ik weet niet Nicky? Wat is er mis dan? Helllup Wat is K-lined?
"No hay mal que por bien no venga" Geen ongeluk zo groot, of er is altijd nog wel een geluk bij
  woensdag 22 oktober 2003 @ 12:15:09 #68
2873 No Nick
Unieker dan uniek
pi_14048929
quote:
Op woensdag 22 oktober 2003 12:13 schreef Lois het volgende:

Nonick, *big hug* je weet wel waarom

Maarreuh.. koud hier op dat bankie

woensdag 22 oktober 2003 @ 12:17:10 #69
2873 No Nick
Unieker dan uniek
pi_14048978
quote:
Op woensdag 22 oktober 2003 12:13 schreef Mariposa het volgende:
Ik weet niet Nicky? Wat is er mis dan? Helllup Wat is K-lined?
Er staat iets open wat niet open moet staan ofzo

[IRC] Ik kom de server niet meer op :?

Jubileum moderator woensdag 22 oktober 2003 @ 12:17:14 #70
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_14048979
quote:
Op woensdag 22 oktober 2003 12:15 schreef No Nick het volgende:

[..]

Maarreuh.. koud hier op dat bankie

Ja en ik zit met 1 borst bloot en typ met 1 hand maar Iris is lekker warm
We zitten hier samen te snotteren, lekker allebei verkouden
Eva ♥ en Iris ♥
  FOK!fossiel woensdag 22 oktober 2003 @ 12:25:29 #71
2628 Karin
pi_14049166
quote:
Op dinsdag 21 oktober 2003 15:27 schreef Troel het volgende:
Karin, ik denk dat Bram het niet koud zal krijgen deze winter!

Blauw pyjamaatje maat 80 komt zaterdag mee!

Je bent echt geweldig!! Heel fijn.

Ik heb een kleine Houdini in huis. Bram wou niet slapen, was al een uur aan het klooien en toen heb ik hem in een handdoek gewikkeld, net als op het kdv (dacht ik), nog een lakentje er strak omheen. Kom ik 5 minuten later weer zijn kamertje in is hij helemaal losgewoeld. Maar gelukkig, eindelijk slaapt hij.

Angel wat een gedoe zeg op het werk van je man. Ik weet hoe irritant het is, Peet van mij werkt ook regelmatig langer door en dan kan je spitsuur (kindertjes in bad, omkleden, laatste flesje, naar bed) allemaal alleen doen. Dan kom je net een paar handen te kort.

Rewimo beterschap voor je vader!

woensdag 22 oktober 2003 @ 12:27:36 #72
19376 LadyS
Help Liam --> SMA2
pi_14049211
Even over die boxkleden...
Mijn schoonzusje zei gisteren dat ze naar de stad ging.. Dus ik had haar even instructies gegeven..
Komt ze terug: ze hebben nog doooooozen vol.
Blijkt ze achteraf bij de trekpleister te zijn geweest die hebben dus ook boxkleden

Gelukkig heeft Troel er al 2 kunnen bemachtigen

pi_14049479
Een echt CAO heeft me man niet omdat hij netwerkbeheerder is. Das it en daar hebben ze nog steeds niet echt wat voor geregeld. Ook is hij semi ambtenaar omdat ie op een school werkt en heeft dus standaard al 58 vrije dagen in het jaar. Nu hebben de leraren (dus ambtenaren) ervoor gezorgd dat overuren niet meer uitbetaald worden maar ijd voor tijd krijgen.( kweet niet of dat landelijk is).
Maar ik vind eik dat ze nu best consessies kunnen maken omdat dit normaal gesproken niet voor komt.
Dat ie 58 vrije dagen in het jaar vrij heeft betekend trouwens niet dat ie alle schoolvakanties vrij heeft. Alleen twee weken met kerst is de school echt dicht en een week in de zomervakantie. Voor de rest moet ie gewoon werken in de schoolvakanties omdat ze dan groot onderhoud aan het netwerk kunnen doen.
Al met al ist mooi klote.

Sorry kleintje heb ik helemaal over je heen gelezen
Goed zeg van treasure!!! Ik weet hoe moelijk het is voor een paard wat nog nooit een wedstrijd heeft gereden.
Ik vind dat ook zo belachelijk dat er mensen zijn die contineu alleen maar sporen en zwepen gebruiken. Ga dan inhemelsnaam sm doen ofzo en laat dat paard met rust.
Ik heb zelf 10 jaar paard gereden op verschillende manege's en bij de laatste was een paard die volgens mijn instructeur alleen maar te berijden was als je met zweep reed. Niet dus... tenminste bij mij reed ie keurig netjes zonder zweep. Gewoon zorgen dat je overwicht heb op je paard dan hoef je vrijwel geen marteltuighulpmiddelen te gebruiken.

pi_14049606
Bedankt allemaal voor de lieve woordjes over mijn paardje en hoe ik met haar omga.

Angel22, ik ken dat beleid. Zoiets heeft mijn (v)echtgenoot ook. Tijd voor tijd is de grootste onzin die er is. Naar mijn mening is overwerk altijd meerwerk. En nu krijg je vaak meer vrije tijd terug voor de tijd die je hebt overgewerkt. Dus of je de andere dagen even harder wil werken. En de collega's die niet overwerken krijgen het zo nog drukker.

Mijn mannetje heeft nu nog 40 dagen voor dit jaar en is dus van plan om vanaf nu iedere week 2 dagen vrij te nemen. Zijn ze niet blij mee, maar ja, hij mag er 5 meenemen en ze willen er 10 uitbetalen. Dan hou je er nog 25 over. En het zit er dik in dat hij volgend weekend weer moet overwerken.
*zucht*

Lijkt wel of het in de IT zo hoort....

pi_14050050
Goed gedaan kleintje en wat een mooi paard

Rewimo sterkte met je vader , en fijn dat je werk er niet moeilijk over doetdat moet je er helemaal niet bijhebben

Angel22 hopelijk is dat overwerken van hub snel afgelopen, niks aan zo.

Ik heb uitslag binnen van de echo en was niks te vinden, eigenlijk moet ik blij zijn maar het was
Het lijkt ernu op dat het puur de darmen en misschien ook de maag is en krijg voor een maand antibiotica om aanwezige zweren, ontstekingen weg te krijgen in de maag en darmen.
Eerlijk gezegd wordt ik er nu een beetje moedeloos van. Maar goed, eerst dit maar weer aanzien

[Dit bericht is gewijzigd door beertje_ op 22-10-2003 22:58]

pi_14050063
Kleintje, ik vindt het wel heel leuk hoor om dat verhaal van je paard te lezen. Het zijn eigenlijk net kinderen van je, tenminste onze hond en kat daar zijn we echt helemaal verzot op, als daar wat mee zou gebeuren dan zou ik toch wel heel verdrietig zijn hoor. Dus ik kan me voorstellen hoeveel jouw paard voor jou betekend.

En toch een hele prestatie uiteindelijk, aangezien jij niet in top vorm was en je paard nog niet genoeg ervaring had. Dus klasse

Enne als je netwerkbeheerder bent, dat is opzich een hele goeie baan maar levert inderdaad wel op de je er altijd moet zijn voor ze. Dat zie ik bij ons wel op het werk. Die gasten hebben bijna altijd pieper dienst, en tja die worden dan ook veel opgeroepen. Het is wel minder vindt ik, maar dat ze dan ook geen goeie regeling hebben voor overwerk en uitbetaling uren dat vindt ik echt raar. Je werkt tenslotte buiten kantoor uren dus die horen al meer uitbetaald te worden. Maar ja wie ben ik.

woensdag 22 oktober 2003 @ 13:13:03 #77
2873 No Nick
Unieker dan uniek
pi_14050165
Even stukkie teruggelezen maar ben zowat alles alweer vergeten

Kleintje! Wat is Treasure mooooooooooooooooi en wat een mooie puntenlijst!!

En PapaRewimo sterkte!

En en en nou ja verder maar een groepsknuffel want ik ben echt de weg kwijt.. tis ook te koud om de hele dag op dit bankje te hangen

pi_14052382
Jaaaa als alles goed gaat hebben we 29 oktober aansluiting!!!!
Nu nog ff bij Doppie dus
De jan lul van het geheel.
Alles is gaan hangen, behalve me lach :)
Kutsch; tussen kut en kitsch
Het voelt heerlijk!!!!
  woensdag 22 oktober 2003 @ 20:05:48 #79
12010 daniman
gewoon lekker gek
pi_14061185
quote:
Op woensdag 22 oktober 2003 14:30 schreef jessie het volgende:
Nu nog ff bij Doppie dus
mooi zo!
patat ftw :)
  Redactie Frontpage / Spellchecker woensdag 22 oktober 2003 @ 22:33:37 #80
13151 crew  Rewimo
pi_14065524
quote:
Op woensdag 22 oktober 2003 14:30 schreef jessie het volgende:
Nu nog ff bij Doppie dus
Hèhè Jessie, ik zal blij zijn als je er weer helemaal bent hoor
pi_14091186
ET en Swets ik wil jullie nog even een hele fijne vakantie toewensen. dit leek me wel de juiste plekDat jullie nog even lekker met zijn 2enhalf kunnen relaxen en genieten van zo'n laatste luie vakantie. Heel veel plezier!!
  Redactie Frontpage / Spellchecker donderdag 23 oktober 2003 @ 22:08:31 #82
13151 crew  Rewimo
pi_14091331
quote:
Op donderdag 23 oktober 2003 22:04 schreef Karin het volgende:
ET en Swets ik wil jullie nog even een hele fijne vakantie toewensen. dit leek me wel de juiste plekDat jullie nog even lekker met zijn 2enhalf kunnen relaxen en genieten van zo'n laatste luie vakantie. Heel veel plezier!!
Ja, daar sluit ik me bij aan. En ik wil ook weer van die mooie foto's, net als van IJsland
  donderdag 23 oktober 2003 @ 22:11:05 #83
3011 E.T.
pi_14091410
quote:
Op donderdag 23 oktober 2003 22:04 schreef Karin het volgende:
Tnx

het is maar goed dat we morgenmiddag pas om half vijf vliegen..
Ik moet de koffer nog inpakken.. en de kattenbakken moeten nog schoon (dat doet Swets dus)..

maar ja, de hele week tot laat gewerkt allebei, als klap op de vuurpijl ging onze cv-ketel ook nog even gezellig raar doen.. Vanmorgen cv monteur, vervangt een onderdeel met een terugslagklep.. Laat mij even zien waar de andere kleppen zitten door er met z'n baco tegenaan te tikken en dat ze soms wel eens lang aan 't zoeken zijn welke van de drie ze moeten hebben.. Meneer is klaar met z'n nieuwe klep-ding.. Is door 't getik met die baco een of andere rubberen koppeling gaan lekken! Nu dus een teiltje onder de ketel waar af en toe een druppel water invalt en morgen word ik gebeld voor een nieuwe afspraak. (kon vanmorgen ook wel, maar duurde minimaal een uur.. en ik wilde naar m'n werk (let op, dit was de eerste en laatste keer dat ik dat zeg ) nog een hoop eindjes afmaken en overdragen voor de vakantie).
Maar vragen of m'n schoonmoeder 't goed in de gaten wil houden als wij er niet zijn en of ze volgende week hier wil zijn als de monteur weer komt.

Maar ik ben nu dus helemaal afgestoffeerd..
Morgenochtend spullen pakken en dan lekker op VAKANTIE!!! (kan me niet herrinneren er zo aan toe te zijn geweest )

donderdag 23 oktober 2003 @ 22:12:29 #84
3011 E.T.
pi_14091444
quote:
Op donderdag 23 oktober 2003 22:08 schreef Rewimo het volgende:

[..]

Ja, daar sluit ik me bij aan. En ik wil ook weer van die mooie foto's, net als van IJsland

Whaaaaaaaaahahahahaa...
we gaan een week niks doen! We hebben al besloten dat we de video niet meenemen, gezeul voor misschien drie minuten film..
en verder zullen 't vooral 'onzin' kiekjes zijn.. en een paar 'buikfoto's' in schattig badpak
  Redactie Frontpage / Spellchecker donderdag 23 oktober 2003 @ 22:13:55 #85
13151 crew  Rewimo
pi_14091488
Okee dan, ik doe het wel met die badpakfoto's

pi_14091812
Badpakfoto's zijn ook erg leuk

Wat een geklooi zeg met die ketel! Mazzel dat je iemand in de buurt heb wonen die voor je wilt oppassen zodat de monteur kan komen. Weet nog goed dat onze ketel nooit stuk was totdat Bram net 2 weken oud was, 2 x in 1 week (heel verschillende dingen was stom toeval). Gelukkig hebben wij een goed contract dat ze binnen een paar uur op de stoep staan, daar sta je ook niet bij stil als je zo'n contract afsluit maar goed dat we het gedaan hadden.

vrijdag 24 oktober 2003 @ 09:51:32 #87
3011 E.T.
pi_14098516
Ok, grootste deel van de spullen ligt klaar..
Ik ga nu maar alles proberen in de koffer te krijgen
pi_14099732
ET geniet lekker van de zon he, en heb een gezellig weekje daar in Tenerife.
  vrijdag 24 oktober 2003 @ 11:16:23 #89
19376 LadyS
Help Liam --> SMA2
pi_14100429
Mijn schoonzusje zoekt voor mijn nichtje een slaapzak met lange mouwen. Weet iemand waar je die kan krijgen?? We zijn al zooooveel zaken afgeweest, nergens kunnen we er eentje vinden Alleen maar zonder mouwen

wie o wie weet het

vrijdag 24 oktober 2003 @ 11:30:56 #90
12560 dice
pi_14100847
quote:
Op vrijdag 24 oktober 2003 11:16 schreef LadyS het volgende:
Mijn schoonzusje zoekt voor mijn nichtje een slaapzak met lange mouwen. Weet iemand waar je die kan krijgen?? We zijn al zooooveel zaken afgeweest, nergens kunnen we er eentje vinden Alleen maar zonder mouwen

wie o wie weet het

Prenatal heeft de combisleeper ! die heeft (afristbare) lange mouwen !
  vrijdag 24 oktober 2003 @ 11:31:08 #91
53296 nyphai
Fish go m00
pi_14100854
Even tussendoor, leuk Halloween feestje voor kids. Voor Lelystedelingen only. Dus ken je iemand daar, zegt het voort!

Bedankt

Too soon, too late I could not see[br]Perhaps in time you will return to me[br]And if you wont, I still won't be alone[br]Your touch lingers, giving me a small sense of being home
  vrijdag 24 oktober 2003 @ 11:56:58 #92
19376 LadyS
Help Liam --> SMA2
pi_14101697
quote:
Op vrijdag 24 oktober 2003 11:30 schreef dice het volgende:

[..]

Prenatal heeft de combisleeper ! die heeft (afristbare) lange mouwen !

Oe, daar hebben we wat aan
Ik zal het aan haar doorgeven
Dank je wel!!!!!
  vrijdag 24 oktober 2003 @ 12:52:40 #93
3011 E.T.
pi_14103399

*nu af gaat sluiten*

Tot volgende week!

pi_14103944
quote:
Op vrijdag 24 oktober 2003 12:52 schreef E.T. het volgende:

*nu af gaat sluiten*

Tot volgende week!

Een hele leuke vakantie toegewenst
  Redactie Frontpage / Spellchecker vrijdag 24 oktober 2003 @ 17:52:12 #95
13151 crew  Rewimo
pi_14111118
quote:
Op vrijdag 24 oktober 2003 11:16 schreef LadyS het volgende:

wie o wie weet het

Ik heb er ooit eentje gekocht bij de Hema:

vrijdag 24 oktober 2003 @ 19:02:28 #96
19376 LadyS
Help Liam --> SMA2
pi_14112455
*noteert*
hema
prenatal

merci mensen

FOK!fossiel zondag 26 oktober 2003 @ 12:28:57 #97
2628 Karin
pi_14144056
Rewimo heb je mijn mail ontvangen? Of heb ik het weer naar een verkeerd emailadres gestuurd?

Bram is nog steeds een beetje ziek. Heel schor en hoesten. Gelukkig had hij vanmorgen geen koorts meer dus we kunnen straks even lekker rondje naar buiten. Daar knapte hij gister ook wat van op.
Hij ligt nu al 2 uur te slapen, is ook niets voor hem. Ik ben al een paar keer wezen kijken, vind dat toch best eng. Is natuurlijk wel heel goed voor hem, van slaap knap je altijd lekker op.

Redactie Frontpage / Spellchecker zondag 26 oktober 2003 @ 12:32:20 #98
13151 crew  Rewimo
pi_14144144
Karin, ja sorry, ik heb hem gehad Alleen nog niet gereageerd Komt goed.

Zielig hè, zo'n ziek mannetje. Maar slapen is wel het beste voor hem. En dat is ook lekkerder voor jou, soms zijn ze zo beroerd dat ze ook niet slapen en dan weet je op een gegeven moment ook niet meer wat je met ze aan moet...

† In Memoriam † dinsdag 28 oktober 2003 @ 00:12:14 #99
7074 moussy
kuttekop
pi_14187254
Zie hier hoe Cas me de oren van mijn kop af kletst!!
  † In Memoriam † dinsdag 28 oktober 2003 @ 00:16:01 #100
675 just me
oldbie DCLXXV
pi_14187352
quote:
Op dinsdag 28 oktober 2003 00:12 schreef moussy het volgende:
LOL !!
Godmother of Radio 49
And now I think of my life as vintage wine
How fragile we are
  dinsdag 28 oktober 2003 @ 09:23:45 #101
7554 Spuuglokje
Domestic Goddess
pi_14189970
quote:
Op dinsdag 28 oktober 2003 00:12 schreef moussy het volgende:
Is de Veeper de volgende dag uitgewerkt? Want ik zie niks...
  † In Memoriam † dinsdag 28 oktober 2003 @ 09:37:19 #102
7074 moussy
kuttekop
pi_14190235
quote:
Op dinsdag 28 oktober 2003 09:23 schreef Spuuglokje het volgende:

[..]

Is de Veeper de volgende dag uitgewerkt? Want ik zie niks...

Hij zou 2 weken blijven staan

Ik mail je er wel even 1

FOK!fossiel dinsdag 28 oktober 2003 @ 10:30:49 #103
2628 Karin
pi_14191389
Ik zag hem wel hoor.
Hij is geweldig!!!
pi_14191596
humor !!
die Cas ! Snelle jongen hoor !
pi_14192666
Haha die is erg leuk. Snelle jongen die Cas. Nu al aan de bier. Tjonge
  dinsdag 28 oktober 2003 @ 12:54:25 #106
7554 Spuuglokje
Domestic Goddess
pi_14194929
Ook nog geen mailtje
  † In Memoriam † dinsdag 28 oktober 2003 @ 12:56:47 #107
7074 moussy
kuttekop
pi_14195006
Nou zeg Ik heb hem meteen verstuurd
  dinsdag 28 oktober 2003 @ 13:23:25 #108
34891 melonovy
La Kutschie
pi_14195826
ff snel klagen, boven ons wordt er nieuwe badkamer geplaatst, maar ja, die oude moet er eerst uit, dus een herrie waar we de hele dag in zitten Chiara slaapt net en is nu al weer wakker van het gedril en geklop!
Het voelt goed hè?
A je to!
  dinsdag 28 oktober 2003 @ 13:25:42 #109
34891 melonovy
La Kutschie
pi_14195889
moussy geweldig die kletspraat van Cas! Erg leuk!
Het voelt goed hè?
A je to!
  dinsdag 28 oktober 2003 @ 13:33:18 #110
34891 melonovy
La Kutschie
pi_14196091
ze slaapt weer... ze is erg moe vandaag, heeft al veel geslapen. Ik heb het idee dat er 2 tandjes aan komen...
Het voelt goed hè?
A je to!
  Jubileum moderator dinsdag 28 oktober 2003 @ 13:45:53 #111
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_14196415
Iris was net wat onrustig en die ligt nu heerlijk in de draagzak op mijn buik terwijl ik eigenlijk even de rekeningen hoor te doen. Stom is dat maar ik ben meer tijd kwijt met verliefd naar haar staren dan dat ik daadwerkelijk ergens aan toe kom.
Naja morgen weer een dag..
Vanmiddag mag ze mee naar het kdv van Eva (en straks ook van haarzelf) want dan hebben we het "halfjaarlijkse evaluatie" gesprek.

* Lois gooit de rekeningen definitief aan de kant en gaat nog even de ballorig foto's bekijken*
tis toch een k*tklus elke maand, die rekeningen

Eva ♥ en Iris ♥
  dinsdag 28 oktober 2003 @ 13:50:01 #112
34891 melonovy
La Kutschie
pi_14196542
ja jeetje Lois, die rekeningen moet je lekker automatisch laten afschrijven, zo hou je veel meer tijd over voor de leuke dingen in het leven.
Het voelt goed hè?
A je to!
  Jubileum moderator dinsdag 28 oktober 2003 @ 13:51:31 #113
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_14196582
quote:
Op dinsdag 28 oktober 2003 13:50 schreef melonovy het volgende:
ja jeetje Lois, die rekeningen moet je lekker automatisch laten afschrijven, zo hou je veel meer tijd over voor de leuke dingen in het leven.
Dat zou een idee zijn
ik ben helaas een enorme controlefreak en heb zulke dingen liever zelf in de hand. Ach het is meestal een half uurtje werk hoor maar nu met een nieuwe baby duren alle dingen langer, dus ook dit soort vervelende dingen
Eva ♥ en Iris ♥
pi_14196679
Zo ik doe ook ff mee met niks doen.
Morgen eindelijk echte aansluiting , eindelijk!!!!!!!

Alles ligt hier plat lekker ff hoor.
Vanmorgen was Janneke wat huilerig wel zielig ze hoest dan zo erg dat haar keeltje er zeer van doet denk ik.
Ben vanmorgen naar de dieetist geweest (jaja ik weet het onbegonnen werk maar ik ga er nu echt voor vanaf vandaag )
Wat een gedoe met die 2 zeg. Alles was hier opgebroken en ik moest helemaal omlopen. En toen ik er eindelijk was snaptte Bo er niks van wat het is in het kamertje naast het CB dus die wilde spelen bij het CB. Zat ik daar met 2 huilende meiden want Janneke moest weer bijna voeding. Ik zat daar lekker gestrest te zijn.
Op de terugweg heeft Bo de hele weg gelopen met zo'n touwtje om haar en mijn pols. Echt trots was ik op haar. Onderweg ging ze nog wel een paar keer liggen (gaat ze ineens kruipen of zwemmen die gekke griet) maar ik hoefde er nu niet achteraan te rennen omdat ze wegliep.
En Ik had voor Janneke van die spenenkettingen gekocht zodat ze niet steeds kwijt zijn en op de grond vallen. Bo vond dat erg intressant. Resultaat Bo ook een speen in met zo'n ketting. Geen gezicht want ze doet hem af en toe schuin in haar mond net als een sigaar zeg maar. Maar ja, zussie ook zussie ook zegt ze dan

Het voelt heerlijk!!!!
  FOK!fossiel dinsdag 28 oktober 2003 @ 14:04:49 #115
2628 Karin
pi_14196968
Jessie wat fijn morgen weer een internetaansluiting. We hebben je wel gemist hoor!
Wat lief van Bo!
  dinsdag 28 oktober 2003 @ 14:05:47 #116
34891 melonovy
La Kutschie
pi_14196992
Chiara gebruikt alleen 's nachts een speen en tijdens de slaapjes overdag, als ie uitvalt wil ze 'm ook zelf weer indoen, maar dan heeft ze het rubber deeltje in haar handen en met de harde kant zit ze een beetje moeilijk te doen. Op een gegeven moment, na heel lang doorzetten en proberen wordt ze boos omdat het niet lukt om die speen in dr mond te krijgen, dan pas mag mama het doen...
Ik heb ook spenenkettingen, maar die gebruik ik niet voor de speentjes, maar ik heb er speelgoed aan gehaakt en aan de andere kant vast gezet aan de kinderwagen, zo heeft ze iets om mee te spelen tijdens een wandeling en kan het niet op de grond vallen.
Ik ga ook even iets bedenken voor in de auto, sinds gisteren staat de autostoel achterin in zitstand, vaak slaapt ze in de auto, maar de tijd zal zo wel komen dat ze zich wil vermaken tijdens ritjes.
Het voelt goed hè?
A je to!
  dinsdag 28 oktober 2003 @ 14:07:29 #117
34891 melonovy
La Kutschie
pi_14197038
Jessie, wat een goed stap zeg om naar de dieetist te gaan, ik zou er ook best wel baad bij hebben, maar ja ik verschuil me nog even achter het BV geven...
Gezellig dat je vanaf morgen lekker weer online bent en zittend kunt computeren ipv liggend in de gang!
Het voelt goed hè?
A je to!
pi_14197108
Lief he Karin, ik ga jullie van de week helemaal bedolven onder lieve foto's van Bo en zussie

Wat een goed idee Melonovie. Zo'n spenenketting is veel goedkoper als zo'n wagenspanner. Ga er gelijk nog 1 kopen bij de hema en daar wat aan hangen voor tijdens het wandelen.

Het voelt heerlijk!!!!
pi_14197191
Melonovy ik heb me al die tijd verscholen achter 2 zwangerschappen, en dat kan nu echt niet meer hihi.
Maar als ik mezelf in de spiegel zie ken ik mezelf gewoon niet meer terug en voel me er ongelukkig bij. Dus tijd om er wat aan te doen.
Vanaf nu weer elke dag een uur wandelen met de kids. En minder snoepen.
Het voelt heerlijk!!!!
  FOK!fossiel dinsdag 28 oktober 2003 @ 14:18:22 #120
2628 Karin
pi_14197357
Ik moet ook weer beginnen maar ik durf niet. Er moet ook zoveel af. Heb me ook al die tijd verscholen achter de bv, maarja daar ben ik dus sinds vorige week mee gestopt. Ben wel vaker veel afgevallen en eigenlijk ging dat altijd wel goed als ik eenmaal maar flink gemotiveerd was. Denk dat ik maar een datum moet prikken om te gaan beginnen. Volgende week ofzo.
  Jubileum moderator dinsdag 28 oktober 2003 @ 14:18:34 #121
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_14197366
Wat lief van Bo jessie
Ik kan ook zo smelten als Eva een luiertje komt helpen verschonen bij Iris, dan pakt ze een billendoekje en poetst over die kleine billetjes, onderwijl "bah bah!" mompelend en als ze dan klaar is dan zegt ze "Zooo!" Vervolgens pakt ze de vieze luier en gooit hem in de luieremmer.

Dan kan mama de tissues wel pakken want dan staan de tranen in mijn ogen.

Eva ♥ en Iris ♥
pi_14197527
Dan peppen we elkaar hiet gewoon steeds ff op Karin

Lief is dat he Lois. Gek he als je je leven een paar jaar terug voorstel zonder die meiden. Vind jij dat ook zo vreemd. Klinkt zo meutig maar mijn leven is zo meer vol liefde geworden zoveel leuker. Bo gaat niet naar bed zonder een kus aan haar zus. Soms doet ze heel stoer en geeft ze geen kus neeee zegt ze dan en dan is ze halverwege de trap en komt ze weer terug en wil toch een kussie geven.

Het voelt heerlijk!!!!
  dinsdag 28 oktober 2003 @ 14:53:07 #123
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_14198214
Wat een heerlijk baby geklets.
Zit hier op mijn hotelkamertje in Seoul. Het is hier nu tien voor elf 's avonds. Ben net even wezen shoppen. Ze hebben hier in de mall een 'Hello Kitty' winkel. Ik wilde alles wel meenemen. Maar ik heb me ingehouden. Ik heb wel een knuffel gekocht voor een van mijn troetelkindjes en 2 plastic glazen voor mezelf.

Ga, zo trouwens maar slapen, anders klopt er straks helemaal niets meer van mijn jet-lag.

† In Memoriam † dinsdag 28 oktober 2003 @ 21:01:43 #124
7074 moussy
kuttekop
pi_14207181
Ieuw, niet over van die enge dingen praten hoor Ik moet ook drastisch op dieet, maar verzin dus ook steeds excuus na excuus. Ik vraag me alleen af of het ook nut heeft voor dat slappe vel Vast niet.... Nou ja, eerst het ene oplossen dan het andere (afschuif-tactiek) dus éérst de dermatoloog en mijn spit aanpakken en dan mijn gewicht.

In hoe verre kan ik hier offtopic gaan?

Wij hebben sinds kort weer babies in huis
Ze zijn oerrrrrlelijk, maar o zo pittig.

Redactie Frontpage / Spellchecker dinsdag 28 oktober 2003 @ 21:03:19 #125
13151 crew  Rewimo
pi_14207223
Wat zijn dat voor beestjes
  dinsdag 28 oktober 2003 @ 21:04:16 #126
7554 Spuuglokje
Domestic Goddess
pi_14207244
Wauw, ze zijn er! Ik vind ze juist helemaal niet lelijk. En hoe zit het eigenlijk met je sluierstaartjes?
  † In Memoriam † dinsdag 28 oktober 2003 @ 21:07:42 #127
7074 moussy
kuttekop
pi_14207332
Dat zijn nou jonge baardagamen Het mannetje en ik vinden elkaar leuheuk. Hij zit het liefste op mijn hand, of hangend aan mijn shirt te slapen. De meiden (2) schieten alleen maar weg

De sluierstaartjes zijn er ook Vooral die blauwe zijn erg leuk. Als ik een beetje door heb hoe de nieuwe camera werkt zal ik wel even een foto maken.

Redactie Frontpage / Spellchecker dinsdag 28 oktober 2003 @ 21:14:01 #128
13151 crew  Rewimo
pi_14207504
Hm, ik realiseerde me van de week dat ik al sinds mijn vakantie keelpijn heb En ik word er nu ook wakker van 's nachts. Morgen maar weer eens naar de huisarts.

Het leven begint bij 40 zeggen ze. De aftakeling ook...

dinsdag 28 oktober 2003 @ 21:14:28 #129
19376 LadyS
Help Liam --> SMA2
pi_14207520
Ik lees hier het 1 en ander over lijnen..
Zelf ben ik rond de 11 kilo afgevallen dmv de Weight Watchers.
Makkelijk vol te houden, want je mag dus in principe alles eten (echt waar! )
Je krijgt een bepaald aantal punten die je per dag mag gebruiken en als je dus een stuk chocolade eet, kost dat meer punten als een stengel bleekselderij, om maar even een dwarsstraat te noemen. Wat ik ook erg positief vind is dat groente 0 punten zijn, dus als je savonds toch een gevuld gevoel wil hebben, kan je je gewoon ongans eten aan de groenten en aardappelen (onbeperkt 2 punten).
*einde reclamepraatje*
  dinsdag 28 oktober 2003 @ 21:18:23 #130
12010 daniman
gewoon lekker gek
pi_14207607
Rewimo, je had destijds gelijk!

dat Hottopic is een handig proggie

Redactie Frontpage / Spellchecker dinsdag 28 oktober 2003 @ 21:19:16 #131
13151 crew  Rewimo
pi_14207631
quote:
Op dinsdag 28 oktober 2003 21:18 schreef daniman het volgende:
Rewimo, je had destijds gelijk!

dat Hottopic is een handig proggie

Ik heb altijd gelijk
  Redactie Frontpage / Spellchecker dinsdag 28 oktober 2003 @ 21:19:49 #132
13151 crew  Rewimo
pi_14207642
quote:
Op dinsdag 28 oktober 2003 21:07 schreef moussy het volgende:
Dat zijn nou jonge baardagamen Het mannetje en ik vinden elkaar leuheuk. Hij zit het liefste op mijn hand, of hangend aan mijn shirt te slapen. De meiden (2) schieten alleen maar weg
Nooit van gehoord Maar ze zien er wel cool uit
  dinsdag 28 oktober 2003 @ 21:23:41 #133
12010 daniman
gewoon lekker gek
pi_14207728
quote:
Op dinsdag 28 oktober 2003 21:19 schreef Rewimo het volgende:

[..]

Ik heb altijd gelijk

wat betekent hier in deze context??? Welkom of doei?
  Redactie Frontpage / Spellchecker dinsdag 28 oktober 2003 @ 21:24:58 #134
13151 crew  Rewimo
pi_14207769
quote:
Op dinsdag 28 oktober 2003 21:23 schreef daniman het volgende:

[..]

wat betekent hier in deze context??? Welkom of doei?

Mja, was eigenlijk meer bedoeld als lange neus-smiley (als in: zelfspot ).
  dinsdag 28 oktober 2003 @ 21:26:22 #135
12010 daniman
gewoon lekker gek
pi_14207802
quote:
Op dinsdag 28 oktober 2003 21:24 schreef Rewimo het volgende:

[..]

Mja, was eigenlijk meer bedoeld als lange neus-smiley (als in: zelfspot ).

aha, okee dan
  Redactie Frontpage / Spellchecker dinsdag 28 oktober 2003 @ 21:30:50 #136
13151 crew  Rewimo
pi_14207910
quote:
Op dinsdag 28 oktober 2003 21:26 schreef daniman het volgende:

[..]

aha, okee dan

Jouw parkietje is nog niet verSinterklaasd
  dinsdag 28 oktober 2003 @ 21:31:56 #137
12010 daniman
gewoon lekker gek
pi_14207936
quote:
Op dinsdag 28 oktober 2003 21:30 schreef Rewimo het volgende:

[..]

Jouw parkietje is nog niet verSinterklaasd

maar het is nog niet eens sinterreklaas!
  † In Memoriam † dinsdag 28 oktober 2003 @ 21:34:05 #138
7074 moussy
kuttekop
pi_14207970
ben op irc hoor
  Redactie Frontpage / Spellchecker dinsdag 28 oktober 2003 @ 21:35:08 #139
13151 crew  Rewimo
pi_14207996
Zelfs Christan is al verSinterklaasd

Vorig jaar was ie verZwartePiet

dinsdag 28 oktober 2003 @ 21:35:13 #140
12010 daniman
gewoon lekker gek
pi_14207998
quote:
Op dinsdag 28 oktober 2003 21:34 schreef moussy het volgende:
ben op irc hoor
goed idee, ga ik zo ook ff heen!
  dinsdag 28 oktober 2003 @ 21:35:44 #141
12010 daniman
gewoon lekker gek
pi_14208014
quote:
Op dinsdag 28 oktober 2003 21:35 schreef Rewimo het volgende:
Zelfs Christan is al verSinterklaasd

[afbeelding]

Vorig jaar was ie verZwartePiet

[afbeelding]

LOL!

het geluidje bij hottopic is trouwens ook een vogel

pi_14208349
slaan jullie allemaal halloween over of zo ? en sint maarten ??

*hele huis vol spinnen en webben en pompoenen heeft*

Redactie Frontpage / Spellchecker dinsdag 28 oktober 2003 @ 21:51:45 #143
13151 crew  Rewimo
pi_14208388
quote:
Op dinsdag 28 oktober 2003 21:50 schreef Knorretje het volgende:

Halloween doen we niet nee (ik haat spinnen) maar we zijn al druk aan het oefenen voor Sint Maarten, ja. En de lampion is al klaar
  dinsdag 28 oktober 2003 @ 21:53:22 #144
12010 daniman
gewoon lekker gek
pi_14208430
ow ja sint maarten, dat komt straks ook weer. Al die vervelende bengels aan je deur die je snoep moet gaan geven.

Maarehm sint maarten is niet echt mijn ding, dus daar doe ik zelf niet aan

pi_14208479
quote:
Op dinsdag 28 oktober 2003 21:51 schreef Rewimo het volgende:

[..]

Halloween doen we niet nee (ik haat spinnen) maar we zijn al druk aan het oefenen voor Sint Maarten, ja. En de lampion is al klaar

ik haat ook spinnen en gil al bij een geluksspinnetje, maar het is zo onwijs gezellig met de kaarsjes aan en al die enge schaduwen en geluiden etc in huis. Heerlijk dat bekkie van alicia in het begin toen het werd opgehangen en de vrselijke schrikreactie van Danny toen hij laat thuis kwam en dacht dat 1 van de reusachtige spinnen echt was

Sint maarten word hier in de buurt niet gelopen, jammergenoeg, dus wij lopen vrijdag halloween en de lamion staat hier dus ook al een tijdje helemaal klaar. Moet alleen nog witte smink op de kop tikken voor mijn spookje.

dinsdag 28 oktober 2003 @ 21:57:11 #146
12010 daniman
gewoon lekker gek
pi_14208528
dan is st. maarten en halloween zeker ook streek-gebonden? In onze buurt zie je helemaal geen halloween eigenlijk?
  Redactie Frontpage / Spellchecker dinsdag 28 oktober 2003 @ 21:58:06 #147
13151 crew  Rewimo
pi_14208567
Sint Maarten in elk geval wel ja, dat wordt alleen in bepaalde delen van Nederland gedaan.
  † In Memoriam † dinsdag 28 oktober 2003 @ 22:01:56 #148
7074 moussy
kuttekop
pi_14208670
In vind SinteMaarten net een soort van bedelen, máár, we gaan
pi_14208693
quote:
Op dinsdag 28 oktober 2003 21:57 schreef daniman het volgende:
dan is st. maarten en halloween zeker ook streek-gebonden? In onze buurt zie je helemaal geen halloween eigenlijk?
ik denk dat het bij ons voornamelijk te maken hebben met de wijk waarin we wonen, hier woont maar een enkel blank kindje/gezin waardoor sint maarten niet aansloe de afgelopen jaren (het is wel geprobeerd door het buurtcentrum) halloween loopt hier beter, huizen die versiert zijn, goeie opkomst in het buurtcentrum bij het maken van maskers en lampions, en nu nog hopen dat vrijdagavond de opkomst ook goed is (kinderen moeten begeleid worden door 1 van de ouders, en daar loopt het hier altijd spaak).

Iets verderop in de stad wordt wel sint maarten gevierd en gelopen, maar alicia is toch nog te klein om het te beseffen dus doe ik er niet aan mee. (Zelf vind ik sintmaarten leuker om te lopen, maar halloween leuker in huiselijke kring)

dinsdag 28 oktober 2003 @ 22:03:02 #150
19376 LadyS
Help Liam --> SMA2
pi_14208711
quote:
Op dinsdag 28 oktober 2003 21:50 schreef Knorretje het volgende:

*halloween icoontje heeft*
  Redactie Frontpage / Spellchecker dinsdag 28 oktober 2003 @ 22:04:21 #151
13151 crew  Rewimo
pi_14208752
De kids vinden het prachtig, al dat snoep. Vorig jaar ging ik voor het eerst met Christan, de eerste deur stond ie nog verlegen tegen me aan geleund, tot ie zag dat ie snoep kreeg

Bij de tweede deur brulde hij al:

Sin Maarte
taarte
aan
AAN!

pi_14209197
Ha herinneringen aan Sint Maarten. Heb ik vroeger ook altijd gedaan. Ik ging altijd vroeg en was altijd ook de laatste, dus veel snoep
Maar ik moet zeggen dat Halloween toch echt wel veel leuker is. Al die kleintjes met die pakjes aan. En dan al die lichtjes in de huizen en pompoenen. Heeft toch wel wat
  dinsdag 28 oktober 2003 @ 22:20:44 #153
12010 daniman
gewoon lekker gek
pi_14209242
ik heb aan beide dingen nooit gedaan!
  dinsdag 28 oktober 2003 @ 23:29:43 #154
35189 Troel
scherp en bot
pi_14211240
Als ik dus afgelopen zaterdag anderen heb aangestoken... Zet een emmer naast je bed
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  Redactie Frontpage / Spellchecker woensdag 29 oktober 2003 @ 08:14:40 #155
13151 crew  Rewimo
pi_14213566
Ik hoop het niet Troel, beterschap hoor!
pi_14214076
Beterschap Troel!

Ik heb nooit iets aan Sint Maarten of Halloween gedaan, alleen spoken en eng spul knutselen op de camping. Wel elk jaar Driekoningen gelopen, tot mijn 17e zelfs nog met het jeugdkoor waar ik bij zat.

Dat afvallen gaat jullie echt wel lukken en gezond eten en sporten is altijd goed om van jongs af aan de kindjes te leren. Jullie stoppen toch zeker geen cola in de flesjes zoals de Amerikanen?

"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
  woensdag 29 oktober 2003 @ 09:24:12 #157
35189 Troel
scherp en bot
pi_14214474
Nou, ik ben vanochtend naar de huisarts geweest, vannacht heb ik niet kunnen slapen, en echt niets hielp

Het is dus inderdaad een virus, wat meekwam met de griep. Mijn amandelen zagen er niet al te lekker uit, en ik moet kijken hoe het gaat met pus enzo

Verder kon ik er niets aan doen dan vier keer per dag een paracetamolletje nemen en ijsjes eten... Maarja, dat hielp dus niet...

Bij de apotheek daarom maar carbasalaatcalcium meegekregen, en daar moet ik mee gorgelen en dan opdrinken...

Nou weet ik hoe ik met gorgelen ben, dus ik hoop dat het gaat werken.

troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  FOK!fossiel woensdag 29 oktober 2003 @ 09:45:36 #158
2628 Karin
pi_14214934
Troel beterschap!

Brighteyes
Waarom ben jij eigenlijk in Seoul? Lekker op vakantie?
als ik toevallig ergens overheengelezen hebt, sorry

Wij doen hier ook aan Sint Maarten. Op het kinderdagverblijf waren ze flink aan het knutselen. Leuk hoor! En al die kleintjes aan de deur, zo leuk vind ik dat. Heerlijk verlegen soms en dan moeten ze toch van hun moeder een liedje zingen.
Verleden jaar had ik zakjes snoep gemaakt, een spekkie, een kikkertje, een lollie enz enz samen in een boterhamzakje. Toch weer eens wat anders dan die marsen/snickers/twixen die je allemaal in de supermarkten vind. Had gelukkig voor mijzelf nog wel een zak marsen gehaald want ik had iets van 30 zakkies gemaakt en die waren met een half uurtje al op. Toen begonnen aan de marsen en toen dat op was en ik niets meer kon vinden om uit te delen zijn we maar boven gaan zitten met het licht uit, toen waren er al bijna 60 kindertjes geweest. Vind het zo sneu om niet open te doen terwijl er wel licht brand (achteraf bedacht ik me dat ik wel even naar de bezinepomp kon gaan ofzo). Dit jaar ga ik maar veel meer in huis halen, komt toch wel op!

woensdag 29 oktober 2003 @ 10:03:20 #159
35189 Troel
scherp en bot
pi_14215288
quote:
Op woensdag 29 oktober 2003 09:45 schreef Karin het volgende:
Troel beterschap!

Brighteyes
Waarom ben jij eigenlijk in Seoul? Lekker op vakantie?
als ik toevallig ergens overheengelezen hebt, sorry

Wij doen hier ook aan Sint Maarten. Op het kinderdagverblijf waren ze flink aan het knutselen. Leuk hoor! En al die kleintjes aan de deur, zo leuk vind ik dat. Heerlijk verlegen soms en dan moeten ze toch van hun moeder een liedje zingen.
Verleden jaar had ik zakjes snoep gemaakt, een spekkie, een kikkertje, een lollie enz enz samen in een boterhamzakje. Toch weer eens wat anders dan die marsen/snickers/twixen die je allemaal in de supermarkten vind. Had gelukkig voor mijzelf nog wel een zak marsen gehaald want ik had iets van 30 zakkies gemaakt en die waren met een half uurtje al op. Toen begonnen aan de marsen en toen dat op was en ik niets meer kon vinden om uit te delen zijn we maar boven gaan zitten met het licht uit, toen waren er al bijna 60 kindertjes geweest. Vind het zo sneu om niet open te doen terwijl er wel licht brand (achteraf bedacht ik me dat ik wel even naar de bezinepomp kon gaan ofzo). Dit jaar ga ik maar veel meer in huis halen, komt toch wel op!

Toen wij nog in Hoorn woonde deden wij of Taaitaai of een mandarijn!
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  † In Memoriam † woensdag 29 oktober 2003 @ 10:23:15 #160
7074 moussy
kuttekop
pi_14215729
quote:
Op woensdag 29 oktober 2003 10:03 schreef Troel het volgende:

[..]

Dat zijn juist de dingen waar de kinderen van gruwelen om te krijgen Net als de appels.

Ik ben heel kritisch met snoep die René krijgt. Bijna ál het onverpakte snoep gooi ik weg, hoe lullig het ook klinkt. Ik wil niet weten hoeveel kleffe vingertjes er al in die bakken gegraaid hebben

pi_14216045
quote:
Op woensdag 29 oktober 2003 10:23 schreef moussy het volgende:

[..]

Dat zijn juist de dingen waar de kinderen van gruwelen om te krijgen Net als de appels.

Ik ben heel kritisch met snoep die René krijgt. Bijna ál het onverpakte snoep gooi ik weg, hoe lullig het ook klinkt. Ik wil niet weten hoeveel kleffe vingertjes er al in die bakken gegraaid hebben

je lijkt me vader wel, die deed ook alle onverpakte snoep weg, en gelijk had ie...
In Arnhem werd er niet aan sint Maarten gedaan en nu we in Zeist wonen vraag ik me af of het hier wel gevierd wordt, ik zal het eens navragen bij de buuf.

Halloween vieren? Nou, dat ken ik niet! Dat doen ze toch alleen aan de andere kant van de oceaan?

* melonovy heeft het niet zo op die Amerikaanse cultuur, vooral niet als het overwaait deze kant op...

Het voelt goed hè?
A je to!
pi_14216907
Melonovy in Engeland doen ze het ook, het is echt heel normaal hier. Dus het komt van dichterbij
  woensdag 29 oktober 2003 @ 14:55:12 #163
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_14223131
Nee Karin, ben hier helaas niet op vakantie. Ben hier voor mijn werk.
Ook leuk hoor, trouwens. Morgen ga ik al weer terug.

Fok! is echt prima afleiding als je zo in je eentje op een hotelkamer zit en nog niet naar bed wil.

woensdag 29 oktober 2003 @ 16:06:07 #164
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_14225327
Melonovy, ik heb jaren in Zeist gewoond (Zeist-West) en daar doen ze aan Sint Maarten. Zorg dus dat je 11 november genoeg snoep in huis hebt, want anders kun je beter inderdaad verstoppen met de lichten uit.
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
pi_14227809
Nou, hier geen Sint-Maarten hoor. Ik weet eigenlijk ook niet eens goed wat het inhoud

Halloween zie je hier wel in de etalages, maar wat dat precies inhoud heb ik me ook nog niet in verdiept. Komt ongetwijfeld over een paar jaar wel. Maarre, dat is toch iets wat een paar jaar geleden hier nog niet speelde toch net als valentijndag trouwens.

Er komt ook steeds meer bij he, leve de winkeliers. Over een paar jaar zullen we ook het suikerfeest wel mee gaan vieren

pi_14228817
quote:
Op woensdag 29 oktober 2003 17:33 schreef easy-going het volgende:
Er komt ook steeds meer bij he, leve de winkeliers. Over een paar jaar zullen we ook het suikerfeest wel mee gaan vieren
Je hoeft natuurlijk niets te kopen in de winkls, juist met kids de spulletjes maken in huis is veel leuker.
pi_14229844
quote:
Op woensdag 29 oktober 2003 18:19 schreef Knorretje het volgende:

[..]

Je hoeft natuurlijk niets te kopen in de winkls, juist met kids de spulletjes maken in huis is veel leuker.

Ben ik wel met je eens, je kunt het zo gek maken als je zelf wilt.

Alleen ben ik helaas niet gezegend met enig creatief talent

En dat soort gelegenheden zijn altijd wel langs me heen gegaan, maar de komende jaren zal ik er zeker wel mee te maken hebben en het stiekum nog leuk vinden ook

ik kan me alleen nog herinneren dat ik jáááren geleden naar de BBC zat te kijken op valentijnsdag en dus absoluut niet wist waar dat over ging en er in NL ook niets aan gedaan werd, terwijl het nu niet meer weg te denken is. Ik het op zich ook wel leuke dagen vind, maar een beetje de kriebels ervan krijg dat het allemaal zo commercieel moet zijn

pi_14230361
quote:
Op woensdag 29 oktober 2003 10:03 schreef Troel het volgende:
Toen ik nog in bovenkarspel woonde, deden wij dit ook heel vaak, die mandarijnen en taaitaai vond ik wel leuk en lekker. Je moest de taaitaai alleen snel opeten anders werd het hard. Liep echt kilometers op een avond. Had dan ook anderhalve tas snoep

Troel! Beterschap , ga jij maar lekker uitzieken!
Ik neem aan dat je de rest van je tentamens laat schieten, of had je alles al gehad?

pi_14230369
Grrrrrrr nog geen aansluiting. Het ipadres was nog niet geactiveerd en toen moesten we iets doen enzo en toen deed ie het nog niet en toen was het 5 uur en kunnen we morgen pas weer bellen. Grrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr

Knorretje Bo durft nog niet op het zitje te gaan zitten ( te hoog voor dr denk ik) Maar we gaan het zeker nog een keer proberen. Desnoods een keer op de buggaboo ofzo.
Ze wandelt sinds 2 dagen aan een riempje aan haar plos mee. Gaat goed (af en toe gaat ze wel kruipen en dan is het echt net of je je hond uitlaat maar goed )

Het voelt heerlijk!!!!
  Redactie Frontpage / Spellchecker woensdag 29 oktober 2003 @ 19:19:43 #170
13151 crew  Rewimo
pi_14230433
Vorig jaar had ik allerlei snoep gehaald maar toen kwamen er niet zoveel kinderen langs Ik haal trouwens altijd verpakt snoep, en ik heb bij Christan alles wat onverpakt was ook meteen eruit gehaald en weggegooid. Ik moet daar ook niks van hebben
pi_14231396
quote:
Op woensdag 29 oktober 2003 19:17 schreef jessie het volgende:
Knorretje Bo durft nog niet op het zitje te gaan zitten ( te hoog voor dr denk ik) Maar we gaan het zeker nog een keer proberen. Desnoods een keer op de buggaboo ofzo.
komt vanzelf wel, als ze het durft ben ik natuurlijk wel nieuwsgierig na hoe het er nu uit ziet. Heb dat ding zelf natuurlijk ook nog nooit gebruikt en ga het waarschijnlijk ook nooit gebruiken ook.
pi_14231989
Ja dan maak ik natuurlijk foto's. Of ik wandel ermee naar de spel-o-theek
Het voelt heerlijk!!!!
pi_14232544
quote:
Op woensdag 29 oktober 2003 20:15 schreef jessie het volgende:
Ja dan maak ik natuurlijk foto's. Of ik wandel ermee naar de spel-o-theek
compleet offtopic (maar daar is het speeltuinbankje voor)
ga jij nog naar het sinterklaasfeest op de speelzaal ?? Je moet je opgeven voor 14 nov namelijk, zowel bo als janneke mogen bij sinterklaas komen, 2,00 per kind en je moet iets liefs neerkalken op de aanmelding over ze (als je dat kan verzinnen )
pi_14232713
Hmmm is dat in de spel-o-teek zelf of in die andere in beverwaard? En komen er dan alleeen kindjes van "onze spelotheek" of ook van andere.
Wij twijfelen nog een klein beetje. Als het in de onze is misschien wel.
Maar wij weten nog niet of we ooit aan sinterklaas gaan doen. Maar dit is misschien wel een goede manier om te kijken hoe ze er op reageerd. Ik ga er nog even heftig over nadenken
Jullie willen wel neem ik aan?
Het voelt heerlijk!!!!
pi_14232842
quote:
Op woensdag 29 oktober 2003 20:37 schreef jessie het volgende:
Hmmm is dat in de spel-o-teek zelf of in die andere in beverwaard? En komen er dan alleeen kindjes van "onze spelotheek" of ook van andere.
Wij twijfelen nog een klein beetje. Als het in de onze is misschien wel.
Maar wij weten nog niet of we ooit aan sinterklaas gaan doen. Maar dit is misschien wel een goede manier om te kijken hoe ze er op reageerd. Ik ga er nog even heftig over nadenken
Jullie willen wel neem ik aan?
danny moet sowieso (als hij dan nog een baan heeft) werken, dus zou ik alleen moeten met alicia, nu staan er hier al tig sinterklaasfeesten gepland dus als jullie niet gaan sla ik het over daar (geen idee in welke verstiging het gehouden wordt en hoe dat verder werkt). Gaan jullie, dan zeg ik gezellig.
(maar ik ga net zo lief met bo en alicia naar ballorig bv )
pi_14232876
pw en als je weer echt je aansluiting hebt zullen we dan weer gewoon oeverloos leutern ovr de mail, merk nu pas hoeveel ik het gemist heb..
pi_14232999
Ow owk
Nou ik zal maandag eens vragen waar hoe en wat op de spelotheek.
Bijna december.... Bo bijna 2.... wat gaat het hard!!!!!

Leuk joh ze gaat steeds meer kletsen. Normaal als ze met iets klaar is of genoeg heeft zei ze altijd kelaaaaaaar. Nu zat ze vanmorgen bij me in bed de papfles te drinken en is ie op. Zegt ze "zo, op" . Vanmiddag pakt ze een pop. Brengt hem naar me toe en zegt "poppetje" Tijdens het wandelen ziet ze heeeel veel toetoe's. Echt elke periode heeft zo'n leuke tijd he. En deze is ook weer heel leuk met al dat geklets.

Het voelt heerlijk!!!!
pi_14233109
Als we aansluiting hebben ja.........
Vanaf 10 uur morgenochtend kunnen we bellen. En geer heeft middagdienst dus die hangt klokslag 10 uur aan de telefoon( schiet meer op mij kunnen ze wat computers betreft alles wijs maken ) En dan zal ik je weer beladen met mailtjes
Het voelt heerlijk!!!!
pi_14233431
quote:
Op woensdag 29 oktober 2003 20:46 schreef jessie het volgende:
Leuk joh ze gaat steeds meer kletsen. Normaal als ze met iets klaar is of genoeg heeft zei ze altijd kelaaaaaaar. Nu zat ze vanmorgen bij me in bed de papfles te drinken en is ie op. Zegt ze "zo, op" . Vanmiddag pakt ze een pop. Brengt hem naar me toe en zegt "poppetje" Tijdens het wandelen ziet ze heeeel veel toetoe's. Echt elke periode heeft zo'n leuke tijd he. En deze is ook weer heel leuk met al dat geklets.
ow ik kijk daar zo naar uit. Alicia zegt nog maar heel weinig en dat geldt ook voor het uitbrengen van klanken naar hetzelfde toe. Ze heeft eindelijk weer door hoe ze mama moest zeggen (heeft ze tijden niet gedaan) au en aai gaan ook nog, idem voor daa(g) doe (i) en hi, ow en luie als ze verschoond moet worden. De rest van de woordjes die ze kent en eerder wel zei zegt ze al lang niet meer meer (en dan bedoel ik echt al een maand of twee niet meer)

Wel zit ze in een groeispurt volgens mij, wat ze vorige week nog aan kopn is nu hoogwater. Zou ze dan eindelijk ?????
(te nieuwsgierug om niet te meten en te wegen natuurlijk, dus vandaag gelijk gedaan, bij ons op de schaal 10,0 en 76,8 cm, maandag naar cb ben benieuwd)

pi_14234594
Klinkt bekend hoor. Bo heeft maanden alleen mamma gezegd terwijl ze met 6 maanden al pappa en mamma zei. Nu zegt ze eindelijk weer pappa en zegt ze geen mamma meer Nu ben ik dus weer pappa. Het gaan praten gaat hier ook ineens van de ene op de andere dag. Elke dag komt er wel weer wat nieuws bij. Als het net zo'n kletskous word als ik...... arme Gerard
Het voelt heerlijk!!!!
  donderdag 30 oktober 2003 @ 10:08:53 #181
12560 dice
pi_14242566
"Luiwah Bah"
"Papah Schlapuh"
  Redactie Frontpage / Spellchecker donderdag 30 oktober 2003 @ 11:29:27 #182
13151 crew  Rewimo
pi_14244453
quote:
Op woensdag 29 oktober 2003 21:36 schreef jessie het volgende:
Klinkt bekend hoor. Bo heeft maanden alleen mamma gezegd terwijl ze met 6 maanden al pappa en mamma zei. Nu zegt ze eindelijk weer pappa en zegt ze geen mamma meer Nu ben ik dus weer pappa. Het gaan praten gaat hier ook ineens van de ene op de andere dag. Elke dag komt er wel weer wat nieuws bij. Als het net zo'n kletskous word als ik...... arme Gerard
Jaaaaa, en dan straks Janneke ook nog
  donderdag 30 oktober 2003 @ 11:49:56 #183
35189 Troel
scherp en bot
pi_14244987
quote:
Op woensdag 29 oktober 2003 19:16 schreef Mariposa het volgende:

Troel! Beterschap , ga jij maar lekker uitzieken!
Ik neem aan dat je de rest van je tentamens laat schieten, of had je alles al gehad?

* Troel is heel dom geweest...

Gisteren had ik dus een afspraak op school. Die werd op een gegeven moment verplaatst naar kwart voor vier. Om kwart voor vier had ik het eindelijk warm. (lees: warm met alle lagen kleding die ik aan had onder drie dekens) Ik ben gewoon naar school gegaan en heb er voor jan doedel bijgezeten, alles ging zowat langs mij heen. Toen ik thuis kwam had ik knallende koppijn en ik kon helemaal niets meer. Ik heb toen maar mijn ouders opgebeld of ze me kwamen halen en toen ik daar aankwam bleek ik dat ik ruim over de 40 graden koorts had

Gelukkig gaat het nu een stuk beter, de koorts is een stuk minder, en ik kan weer rechtop zitten zonder koppijn. Morgen mag ik niet naar school van mijn vader. De spullen voor de ontdekhoek brengen zij om half negen naar school zodat mijn groepje daarmee verder kan. Ik heb maa rniet verteld dat ik nog niet alles afhad, want anders waren ze denk ik thuis gebleven en had ik daar nu niet mee bezig kunnen gaan.

Nu ga ik zo lekker ontbijten met appelmoes, want ondanks die medicijnen die ik bij de apotheek gehaald heb heb ik nog heel erg veel last van mijn keel.

troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_14245965
Arme Troel, je hebt het echt flink te pakken. Dan nu maar gewoon uitzieken lijkt me wel verstandig. Sterkte hoor.
pi_14250950
Troel beterschap he!!!!!!
Het voelt heerlijk!!!!
  donderdag 30 oktober 2003 @ 18:39:13 #186
12010 daniman
gewoon lekker gek
pi_14255876
idd! Heel veel beterschap Troel! Zo'n koorts is trouwens ook best wat!

Hopelijk ben je snel weer beter!

pi_14257240
Troel, het beste ermee meid! Laat je maar een beetje verwennen door Bert!
Het voelt goed hè?
A je to!
  Redactie Frontpage / Spellchecker donderdag 30 oktober 2003 @ 20:11:41 #188
13151 crew  Rewimo
pi_14258406
Troel, doe jij een beetje kalm aan? En steek Bert niet aan, anders kan ie je niet lekker vertroetelen Beterschap hoor!
pi_14258521
quote:
Op donderdag 30 oktober 2003 11:49 schreef Troel het volgende:

* Troel is heel dom geweest...
-Verhaal over ziek zijn en toch naar school gaan-

Och jee, je moet echt met dit soort dingen eerst aan jezelf denken en dan aan school. Gelukkig heb je een verstandige vader

Veel beterschap verder. Lekker uitzieken en laat de school maar even voor wat ze is. Honing helpt ook tegen keelpijn!

pi_14260131
Ja Troel honing werkt erg goed voor je keel
  donderdag 30 oktober 2003 @ 21:39:54 #191
12010 daniman
gewoon lekker gek
pi_14261095
en Rewimo, heb je mijn sint-parkiet al laten zien, zoals je op IRC gezegd had?
  Redactie Frontpage / Spellchecker donderdag 30 oktober 2003 @ 21:42:24 #192
13151 crew  Rewimo
pi_14261169
quote:
Op donderdag 30 oktober 2003 21:39 schreef daniman het volgende:
en Rewimo, heb je mijn sint-parkiet al laten zien, zoals je op IRC gezegd had?
  donderdag 30 oktober 2003 @ 21:44:36 #193
12010 daniman
gewoon lekker gek
pi_14261244
quote:
Op donderdag 30 oktober 2003 21:42 schreef Rewimo het volgende:

[..]

ohooh!
pi_14261253
Rewimo je heb mail van mij met me nieuwe mailadres
Het voelt heerlijk!!!!
  Redactie Frontpage / Spellchecker donderdag 30 oktober 2003 @ 21:45:26 #195
13151 crew  Rewimo
pi_14261265
quote:
Op donderdag 30 oktober 2003 21:44 schreef jessie het volgende:
Rewimo je heb mail van mij met me nieuwe mailadres
Ja, dat zie ik net
  Redactie Frontpage / Spellchecker donderdag 30 oktober 2003 @ 21:46:47 #196
13151 crew  Rewimo
pi_14261303
quote:
Op donderdag 30 oktober 2003 21:44 schreef daniman het volgende:

[..]

ohooh!

We hebben het ook zo druk gehad vandaag! Zie Koele Kids (die heb je toch zeker ook in je Hottopic staan?).
  donderdag 30 oktober 2003 @ 21:48:34 #197
12010 daniman
gewoon lekker gek
pi_14261351
quote:
Op donderdag 30 oktober 2003 21:46 schreef Rewimo het volgende:

[..]

We hebben het ook zo druk gehad vandaag! Zie Koele Kids (die heb je toch zeker ook in je Hottopic staan?).

Koele Kids? Die is toch voor kinderen?
heb ik dus niet in mijn hottopic staan. Die ga ik trouwens eens aanzetten
  Redactie Frontpage / Spellchecker donderdag 30 oktober 2003 @ 21:50:09 #198
13151 crew  Rewimo
pi_14261390
quote:
Op donderdag 30 oktober 2003 21:48 schreef daniman het volgende:

[..]

Koele Kids? Die is toch voor kinderen?
heb ik dus niet in mijn hottopic staan. Die ga ik trouwens eens aanzetten

Lees jij de Koele Kids niet Tssss, ga je schamen Posten mag je er niet, maar als je op de hoogte wilt blijven moet je er wel lurken hoor!
  donderdag 30 oktober 2003 @ 21:55:41 #199
12010 daniman
gewoon lekker gek
pi_14261540
quote:
Op donderdag 30 oktober 2003 21:50 schreef Rewimo het volgende:

[..]

Lees jij de Koele Kids niet Tssss, ga je schamen Posten mag je er niet, maar als je op de hoogte wilt blijven moet je er wel lurken hoor!

ik heb toennet wel een beetje gekeken maar niet het laatste beetje...

en hoewel ik het soms wel es doe, ben ik niet echt een lurker

donderdag 30 oktober 2003 @ 22:07:59 #200
12010 daniman
gewoon lekker gek
pi_14261855
quote:
Op donderdag 30 oktober 2003 21:50 schreef Rewimo het volgende:

[..]

Lees jij de Koele Kids niet

dit klinkt trouwens alsof je het over de jeugdkatern van een krant hebt oid!
  Redactie Frontpage / Spellchecker donderdag 30 oktober 2003 @ 22:09:10 #201
13151 crew  Rewimo
pi_14261890
quote:
Op donderdag 30 oktober 2003 22:07 schreef daniman het volgende:

[..]

dit klinkt trouwens alsof je het over de jeugdkatern van een krant hebt oid!

Koele Kids is de jeugdafdeling van het Oudersforum
  donderdag 30 oktober 2003 @ 22:10:05 #202
12010 daniman
gewoon lekker gek
pi_14261916
quote:
Op donderdag 30 oktober 2003 22:09 schreef Rewimo het volgende:

[..]

Koele Kids is de jeugdafdeling van het Oudersforum

I know!
  † In Memoriam † donderdag 30 oktober 2003 @ 22:16:40 #203
7074 moussy
kuttekop
pi_14262078
Spuuglokje? Hoe was de verjaardag?
  Redactie Frontpage / Spellchecker donderdag 30 oktober 2003 @ 22:18:05 #204
13151 crew  Rewimo
pi_14262109
quote:
Op donderdag 30 oktober 2003 22:16 schreef moussy het volgende:
Die ligt knock-out joh
  donderdag 30 oktober 2003 @ 22:19:39 #205
12010 daniman
gewoon lekker gek
pi_14262144
Rewimo, kijkt die kat van jou nou zo nijdig of lijkt dat maar zo?
  Redactie Frontpage / Spellchecker donderdag 30 oktober 2003 @ 22:21:56 #206
13151 crew  Rewimo
pi_14262189
quote:
Op donderdag 30 oktober 2003 22:19 schreef daniman het volgende:
Rewimo, kijkt die kat van jou nou zo nijdig of lijkt dat maar zo?
Z'n mijter zit niet lekker
  donderdag 30 oktober 2003 @ 22:23:03 #207
12010 daniman
gewoon lekker gek
pi_14262209
quote:
Op donderdag 30 oktober 2003 22:21 schreef Rewimo het volgende:

[..]

Z'n mijter zit niet lekker

bij mijn bird zit ie erg losjes op het koppetje
  Redactie Frontpage / Spellchecker donderdag 30 oktober 2003 @ 22:24:01 #208
13151 crew  Rewimo
pi_14262231
quote:
Op donderdag 30 oktober 2003 22:23 schreef daniman het volgende:

[..]

bij mijn bird zit ie erg losjes op het koppetje

Het is slecht gesteld met de mijtermaten op Fok!
  donderdag 30 oktober 2003 @ 22:25:37 #209
12010 daniman
gewoon lekker gek
pi_14262262
quote:
Op donderdag 30 oktober 2003 22:24 schreef Rewimo het volgende:

[..]

Het is slecht gesteld met de mijtermaten op Fok!

inderdaad
  donderdag 30 oktober 2003 @ 23:22:26 #210
7554 Spuuglokje
Domestic Goddess
pi_14263629
quote:
Op donderdag 30 oktober 2003 22:16 schreef moussy het volgende:
Joehoeoe, ik ben nog wakker hoor Tristan niet, die ligt wèl knock-out in zijn bedje
Het was een heel leuke verjaardag, niet al te veel drukte in 1 keer. Trsitan was heel blij met zijn cadeautjes (niet alleen van het papier, maar ook van de inhoud). Aangezien wij al zooooveel speelgoed hebben, hebben wij hem een Wiggly Giggly gegeven, dat is een balletje dat giechelgeluidjes maakt als je het schudt of ermee rolt. Het gevecht om die bal (tussen Wouter en Sterre ) is nog vastgelegd op video. Morgen zal ik nog wel even een paar fotootjes plaatsen, onder andere van de taart , maar nu heb ik toch wel heel veel zin om lekker te gaan slapen. Vooral omdat ik er vannacht een aantal keren uitmoest om Wouter te troosten, die maakte zich vannacht erg bang met ideeën over geesten en monsters... Dus tot morgen maar weer, welterusten!
  FOK!fossiel vrijdag 31 oktober 2003 @ 13:30:28 #211
2628 Karin
pi_14274035
Jaaa taartfoto's!!! Vind ik altijd zo leuk. Fijn dat Tristan een leuke verjaardag heeft gehad!
Deed het nog wat met jezelf? Je jongste geen babietje meer maar een dreumes?

Omdat ik nog zo ontzettend veel vrije dagen heb die op moeten had ik vandaag een al een dagje vrij gepland. Mijn schoonouders wilden evengoed heel graag Bram hebben vandaag (hun vaste dag) want dat willen ze absoluut niet missen. Dan had ik weer eens een dagje voor mezelf, leek me erg moeilijk maar ook wel weer eens lekker.
Toen hij dus gister zo ziek werd stond ik echt vreselijk in dubio. Ik weet dat mijn schoonouders het absoluut niet erg vinden om op te passen ookal is hij ziek (hij is dan namelijk niet "vervelend" eerder wat aanhankelijker). Maarja ik had vreselijke schuldgevoelens, ontaarde moeder, ga ik lekker niets doen terwijl mijn kind ziek is en misschien wel bij mama wilt zijn.
Vanacht is hij weer heel veel wakker geweest en vanmorgen heeft Peet gewoon de knoop doorgehakt, Bram gaat naar mijn ouders. Als jij niet zelf bijtankt ben je zelf straks ziek en dan zijn we verder van huis. Klopt ook wel, ik heb al nachten amper geslapen en kon echt niets meer hebben, stond gisteren te zwalken op mijn benen. Dus ik ben heerlijk mijn bed weer ingedoken toen ze weg waren en heb nog een paar uur geslapen. Ik ga zo lekker in bad en daarna waarschijnlijk nog even naar bed. Met Bram gaat het heel goed volgens mijn schoonouders, geen koorts meer en kon weer heerlijk lachen.
Kan nu wel weer genieten van mijn dagje.

vrijdag 31 oktober 2003 @ 13:36:59 #212
34891 melonovy
La Kutschie
pi_14274218
Hey spuuglokje, ik heb die bal-dinges ook gekocht voor Chiara, voor sinterklaas. Hij ziet er erg grapig uit, lekker om in te bijten en het maakt geluid, dus dat is de ideale combi voor die kleintjes. En dus ook voor de grotes lees ik ...
Leuk dat ie zo'n gezellig verjaardag heeft gehad!
Het voelt goed hè?
A je to!
  FOK!fossiel vrijdag 31 oktober 2003 @ 13:59:58 #213
2628 Karin
pi_14274891
Ga ik zoeken op Wiggly Giggly op internet, kom ik alleen maar op hondenspeelgoedsites
Waar hebben jullie die bal gekocht? Klinkt namelijk erg leuk.
  vrijdag 31 oktober 2003 @ 14:12:33 #214
34891 melonovy
La Kutschie
pi_14275257
ik heb 'm bij intertoys gekocht, ik kan ook nergens een plaatje er van vinden.
Chiara heeft trouwens die playskool ballenbaan op haar verlangslijstje staan voor Sinterklaas (oma) Heeft iemand hier ervaring mee?

Het voelt goed hè?
A je to!
  vrijdag 31 oktober 2003 @ 14:15:14 #215
34891 melonovy
La Kutschie
pi_14275333
ik heb even zitten kijken op internet, op verschillende sites/ speelgoedzaken worden dezelfde speelgoeddingen aangeboden, maar er zijn nog behoorlijke prijsverschillen her en der.
Die ballenbaan is bij de bijna 30 euro bij Bart Simt en bij toysrus is ie 20 euro, scheelt toch enorm veel??!!!!
Het voelt goed hè?
A je to!
  vrijdag 31 oktober 2003 @ 17:07:39 #216
7554 Spuuglokje
Domestic Goddess
pi_14280743
quote:
Op vrijdag 31 oktober 2003 13:59 schreef Karin het volgende:
Ga ik zoeken op Wiggly Giggly op internet, kom ik alleen maar op hondenspeelgoedsites
Waar hebben jullie die bal gekocht? Klinkt namelijk erg leuk.
Karin, hier staan wat verschillende Wiggly Giggly ballen. Ik heb 'm gekocht bij Baby Care in Veendam.

Melonovy, Sinterklaas gaat die ballenbaan waarschijnlijk ook voor Tristan kopen! Deze is Speelgoed van het jaar 2003 geworden in de groep van 0 tot 4 jaar, kijk hier maar eens! Dus het zal vast wel heel leuk en geschikt zijn voor onze kindjes.

vrijdag 31 oktober 2003 @ 17:09:50 #217
3358 pluisje
Mevrouw Mans
pi_14280807
quote:
Op vrijdag 31 oktober 2003 14:15 schreef melonovy het volgende:
ik heb even zitten kijken op internet, op verschillende sites/ speelgoedzaken worden dezelfde speelgoeddingen aangeboden, maar er zijn nog behoorlijke prijsverschillen her en der.
Die ballenbaan is bij de bijna 30 euro bij Bart Simt en bij toysrus is ie 20 euro, scheelt toch enorm veel??!!!!
Ik heb toevallig de persinfo-map hier liggen, de adviesprijs is 24,95, dus daar zou ik in ieder geval op letten, meer betalen dan dat zou niet nodig hoeven zijn
  vrijdag 31 oktober 2003 @ 19:21:47 #218
34891 melonovy
La Kutschie
pi_14284077
quote:
Op vrijdag 31 oktober 2003 17:07 schreef Spuuglokje het volgende:

[..]

Karin, hier staan wat verschillende Wiggly Giggly ballen. Ik heb 'm gekocht bij Baby Care in Veendam.

de mijne staat er niet tussen...
Het voelt goed hè?
A je to!
  Redactie Frontpage / Spellchecker zaterdag 1 november 2003 @ 10:35:41 #219
13151 crew  Rewimo
pi_14293995
Zo, wij zijn klaar. Kaaaaaaaaaarin, we komen eraan!

spoiler:

Geintje! Je schrok toch niet hè?
  FOK!fossiel zaterdag 1 november 2003 @ 10:39:23 #220
2628 Karin
pi_14294029
Echt wel!!
Ik moet nog douchen en opruimen enzo voordat jullie kunnen komen hoor! waarom zit ik dan ook achter de computer, die kaboutertjes doen het niet hoor
  Redactie Frontpage / Spellchecker zaterdag 1 november 2003 @ 10:52:21 #221
13151 crew  Rewimo
pi_14294141
Rustig maar, we moeten nog boodschappen doen, je hebt alle tijd
  FOK!fossiel zaterdag 1 november 2003 @ 10:57:28 #222
2628 Karin
pi_14294190
Wat drinkt Christan eigenlijk? Want ik heb nooit zoveel dingetjes in huis die kinderen drinken (ja diksap nu voor Bram maar dat drinkt Christan vast niet). Zou het erg vervelend vinden als ik niets voor hem in huis heb. Wij moeten dus ook nog boodschappen doen.
  zaterdag 1 november 2003 @ 11:00:29 #223
12010 daniman
gewoon lekker gek
pi_14294210
daniman komt heel ff in dit topic tot rust komen na de ergenissen met zijn computer...

* daniman gaat op het bankje zitten...

Redactie Frontpage / Spellchecker zaterdag 1 november 2003 @ 11:03:08 #224
13151 crew  Rewimo
pi_14294234
quote:
Op zaterdag 1 november 2003 10:57 schreef Karin het volgende:
Wat drinkt Christan eigenlijk? Want ik heb nooit zoveel dingetjes in huis die kinderen drinken (ja diksap nu voor Bram maar dat drinkt Christan vast niet). Zou het erg vervelend vinden als ik niets voor hem in huis heb. Wij moeten dus ook nog boodschappen doen.
Hij drinkt van alles hoor, sapje, limonade, melk... Je hoeft niks speciaals te halen voor hem. Diksap lust ie ook
  Redactie Frontpage / Spellchecker zaterdag 1 november 2003 @ 11:03:59 #225
13151 crew  Rewimo
pi_14294241
quote:
Op zaterdag 1 november 2003 11:00 schreef daniman het volgende:
daniman komt heel ff in dit topic tot rust komen na de ergenissen met zijn computer...

* daniman gaat op het bankje zitten...

Computers

Ook een diksapje?

FOK!fossiel zaterdag 1 november 2003 @ 11:05:29 #226
2628 Karin
pi_14294256
Ow dat is mooi, dan gaan we daarna even op ons gemakkie boodschappen doen.

Daniman wat voor problemen had je? Die stomme computers toch ook altijd.

Zo en dan ga ik me nu losrukken en even douchen anders zie je me straks in pyama

Redactie Frontpage / Spellchecker zaterdag 1 november 2003 @ 11:06:42 #227
13151 crew  Rewimo
pi_14294266
quote:
Op zaterdag 1 november 2003 11:05 schreef Karin het volgende:
Zo en dan ga ik me nu losrukken en even douchen anders zie je me straks in pyama
Zit ik niet meer hoor Maar in de winkels zullen ze je misschien wel een beetje raar aankijken
  zaterdag 1 november 2003 @ 11:07:38 #228
12010 daniman
gewoon lekker gek
pi_14294277
quote:
Op zaterdag 1 november 2003 11:03 schreef Rewimo het volgende:

[..]

Computers

Ook een diksapje?

ja doe maar

Ik kan helemaal geen zoekmachines meer openen, zelfs Ilse weigert nu.

Een of ander programaatje of virus of iets, en ik krijg het maar niet weg.
Ik ben bang dat ik hem opnieuw moet installeren, maar daar heb ik geen zin in.

[Dit bericht is gewijzigd door daniman op 01-11-2003 11:10]

Redactie Frontpage / Spellchecker zaterdag 1 november 2003 @ 11:08:21 #229
13151 crew  Rewimo
pi_14294284
Virusscanner er al overheen gehaald?
  zaterdag 1 november 2003 @ 11:08:37 #230
12010 daniman
gewoon lekker gek
pi_14294289
Gelukkig heb ik vanavond iets leuks, namelijk: een optreden met de band waar ik in speel *daniman heel veel zin in heeft*
  zaterdag 1 november 2003 @ 11:08:55 #231
12010 daniman
gewoon lekker gek
pi_14294290
quote:
Op zaterdag 1 november 2003 11:08 schreef Rewimo het volgende:
Virusscanner er al overheen gehaald?
heeft gisteren nog gedraaid maar niks gevonden!
  † In Memoriam † zaterdag 1 november 2003 @ 11:50:56 #232
7074 moussy
kuttekop
pi_14294741
Ow jeej, ik heb ook zon bestandje gehad wat er met geen mogelijkheid uit te krijgen was Nahjah toen werkte het weer mee dat ik een mapje te veel had weggeooid en ik mijn pc moest formatteren.
  zaterdag 1 november 2003 @ 11:58:33 #233
12010 daniman
gewoon lekker gek
pi_14294855
quote:
Op zaterdag 1 november 2003 11:50 schreef moussy het volgende:
Ow jeej, ik heb ook zon bestandje gehad wat er met geen mogelijkheid uit te krijgen was Nahjah toen werkte het weer mee dat ik een mapje te veel had weggeooid en ik mijn pc moest formatteren.
ik heb ergens nu gelezen dat wat ik heb een zogeheten Worm is en dat ik gelijk de windows update moest uitvoeren en dat herhaaldelijk! Hopelijk werkt dat!
  zaterdag 1 november 2003 @ 11:59:28 #234
12010 daniman
gewoon lekker gek
pi_14294873
zijn ze met Fok! bezig? Ik zag alleen maar streeepjes met "quote" erboven!
  Redactie Frontpage / Spellchecker zaterdag 1 november 2003 @ 12:17:52 #235
13151 crew  Rewimo
pi_14295123
Karin, is het goed als we rond 1 uur vertrekken? Als ik het kan vinden zijn we dan denk ik om ongeveer half 2 bij jullie. Later kan ook hoor, als je dat beter uitkomt
  FOK!fossiel zaterdag 1 november 2003 @ 12:28:11 #236
2628 Karin
pi_14295286
Is prima tijd!! Heb ik mooi nog even de tijd om te stofzuigen enzo.

Tot straks!!!

zaterdag 1 november 2003 @ 12:28:16 #237
12010 daniman
gewoon lekker gek
pi_14295289
mijn poging om het te herstellen was tevergeefs

ik zal mijn pctje toch een keer opnieuw moeten gaan installeren

maar dat komt dan wel een keer!
Voorlopig geen zin in!

zaterdag 1 november 2003 @ 12:28:42 #238
12010 daniman
gewoon lekker gek
pi_14295296
Fijne dag Karin en Rewimo!
  Redactie Frontpage / Spellchecker zaterdag 1 november 2003 @ 12:50:29 #239
13151 crew  Rewimo
pi_14295656
quote:
Op zaterdag 1 november 2003 12:28 schreef daniman het volgende:
Fijne dag Karin en Rewimo!
Tnx Daniman, pech met je comp zeg
  zaterdag 1 november 2003 @ 12:54:07 #240
12010 daniman
gewoon lekker gek
pi_14295717
quote:
Op zaterdag 1 november 2003 12:50 schreef Rewimo het volgende:

[..]

Tnx Daniman, pech met je comp zeg

ach ja, ik zit er al ruim een maand mee maar ik kan nog wel gelukkig verder gewoon alles doen, behalve dus google of elk andere zoekmachine gebruiken!
  Redactie Frontpage / Spellchecker zaterdag 1 november 2003 @ 12:56:06 #241
13151 crew  Rewimo
pi_14295749
Laat ik die routebeschrijving eens even uitprinten, anders weet ik niet eens waar ik heen moet
  zaterdag 1 november 2003 @ 12:57:14 #242
12010 daniman
gewoon lekker gek
pi_14295762
quote:
Op zaterdag 1 november 2003 12:56 schreef Rewimo het volgende:
Laat ik die routebeschrijving eens even uitprinten, anders weet ik niet eens waar ik heen moet
dat is wel zo handig ja!

en:

HOERAA!!! INFOSEEK DOET HET!!!!! Eéntje die het wel doet!!!

pi_14296573
Euhhh, mensen????? weet iemand hoe goed planten tegen limonade kunnen????

Damien heeft net de inhoud van zijn beker over mijn kamerplanten verdeeld
Nu zijn het wel redelijke sterke planten want ze doen het nog steeds in mijn huishouden ik vergeet ze steeds water te geven
Maar limonade ?!?!?!

Redactie Frontpage / Spellchecker zaterdag 1 november 2003 @ 17:18:14 #244
13151 crew  Rewimo
pi_14300766
Was het gewone limonade (van siroop)? Dan zal het weinig kwaad kunnen. Voor zover ik weet maken planten zelf suikers dus kunnen ze het er nu even van nemen
  Redactie Frontpage / Spellchecker zaterdag 1 november 2003 @ 17:20:11 #245
13151 crew  Rewimo
pi_14300813
Zo, het was gezellig bij Bram Alleen jammer dat ie nog niet helemaal in orde was. Maar hij heeft Christan toch lekker gekieteld en Christan vond 'm heel lief

*gaat nu ongeduldig op de foto's zitten wachten*

FOK!fossiel zaterdag 1 november 2003 @ 21:01:06 #246
2628 Karin
pi_14306257
Ik had meteen de foto's ingescand en naar je verstuurd (dacht ik dus) en daarna zijn we weggegaan. Nu ga ik net weer achter mijn PC zitten is hij blijven hangen op mijn virusscanner, dus nu pas verstuurd. Ze zijn erg leuk geworden vind ik.

Christan is een echte lievurd Heerlijk spelen en hij kletst de oren van je kop. Samen met Peet het Intertoysboek helemaal doorgenomen.

Zal zo wat foto's in het fototopic plaatsen.

zaterdag 1 november 2003 @ 23:45:58 #247
3011 E.T.
pi_14310260
Zow, ik ben er weer

Tenerife was heerlijk! Lekker een weekje niksdoen, 25 graden.. even bijtanken.

En nu even de rest bijlezen

† In Memoriam † zaterdag 1 november 2003 @ 23:49:00 #248
7074 moussy
kuttekop
pi_14310329
quote:
Op zaterdag 1 november 2003 23:45 schreef E.T. het volgende:
Zow, ik ben er weer

Tenerife was heerlijk! Lekker een weekje niksdoen, 25 graden.. even bijtanken.

En nu even de rest bijlezen

Nee joh, foto's plaatsen

Leuk dat je weer terug bent!!

Is alles goed gegaan met het vliegen en zo? En het slapen in een ander bed dan je waterbed? Vond je dat niet vreselijk nu met je buikie?

Redactie Frontpage / Spellchecker zaterdag 1 november 2003 @ 23:49:13 #249
13151 crew  Rewimo
pi_14310335
Lekker E.T. Welkom terug en je hebt het een en ander te lezen voorlopig
  zondag 2 november 2003 @ 00:07:59 #250
3011 E.T.
pi_14310787
quote:
Op zaterdag 1 november 2003 23:49 schreef moussy het volgende:

[..]

Nee joh, foto's plaatsen

Leuk dat je weer terug bent!!

Is alles goed gegaan met het vliegen en zo? En het slapen in een ander bed dan je waterbed? Vond je dat niet vreselijk nu met je buikie?

Het omdraaien gaat wel makkelijker in een gewoon bed.. Heeft wel weer tot gevolg dat dan je heupen zeerder gaan doen (aangezien je in een waterbed minder draait) Ow, en ik kon al heel snel de wc in het donker vinden (om Swets niet wakker te maken met licht 's nachts )
Vliegen was geen enkel probleem.. Heb eigenlijk niks gehad waarbij ik dacht pfffff.... Heb ook geen pigmentvlekken ofzo (en toch niet echt fanatiek gesmeerd, wel redelijk uit de zon gebleven, maar toch wel verkleurd)

En ik heb de foto's nog niet eens bekeken! (en ik sta er volgens mij toch niet op )

Ow, en m'n aller-charmantste bloemetjes badpak werd errug gewaardeerd door mijn ega (niet echt dus..)

zondag 2 november 2003 @ 00:08:17 #251
5177 Leah
I'm going to Graceland
pi_14310795
Mouss , je ICQ doet het weer niet

Heej ET, welkom terug! Fijn dat je het zo lekker hebt gehad!

Losing love is like a window in your hart,
everybody sees you're blown apart, everbody sees the wind blow.
  Jubileum moderator zondag 2 november 2003 @ 19:58:47 #252
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_14327459
wb ET Ik heb je gemist, ben blij dat je weer veilig thuis bent met Buikkie

Rewimo, wat jammer dat we je gemist hebben gisteren. We kregen visite, Eva wilde daardoor helemaal niet slapen en alles liep hier even in het honderd daardoor.
Ik hoop gewoon op een andere ontmoeting met jou en Christan.

Gisteravond hadden we een feest van Jeroens werk. Eva ging logeren bij opa en oma en Iris bleef alleen de avond, die hebben we vannacht weer opgehaald.
Het was aangekondigd als een groot feest, met eten en drinken en een bijzondere artiest. Vol verwachting gingen wij nogal opgedirkt erheen om daar voor de deur van De Flint in Amersfoort tot de ontdekking te komen dat het merendeel gewoon in (gescheurde) spijkerbroek liep.
Het buffet viel lichtelijk tegen, mij maak je niet blij met 3 soorten sate, witte rijst en oud stokbrood maar goed, dat mocht de feeststemming niet drukken. Het buffet stond al opgesteld in de feestzaal en na een uur wachten op het startsein begon een groot gedeelte van de zaal maar vast te eten. Toen iedereen zo'n beetje eten had kwam de directeur het buffet openen en een toespraakje houden.
Daarna kwam de band, die uitblonk in Corry Konings, Frans Bauer en Koos Alberts en om half 11 kwam eindelijk de aangekondigde grote artiest.
wij dachten Gerard Joling, Marco Borsate, Rene Froger of iets dergelijks en zaten ons al te verheugen
Het was de Andere Hazes, oftewel iemand die heel goed Andre na kon doen. Je kon me echt opvegen, de halve zaal was teleurgesteld.

Doordat Iris bij opa en oma lekker aan de flesjes hing zaten na een paar uur mijn borsten pijnlijk strak in mijn beha maar het kolven op een ongelooflijk vieze damestoilet ging me echt te ver.
Ow ja, ook nog zo grappig, we hadden met het filiaal van Jeroen een tafeltje kunnen bemachtigen in de grote zaal, heel veel mensen moesten staand eten. Wij helemaal trots van "wauw wat hebben wij een mooie tafel" totdat ineens Klaaabang!!!
Ik schrok me kapot, bleken we naast de kop van Jut te staan.
Ik merkte dat als je goed schrikt, de melk ook lekker toeschiet en gelijk was mijn hele shirt nat, de zoogcompressen konden niet tegen zoveel geweld.

Het was ons eerste avondje uit in heel lange tijd en we hadden het er allebei goed moeillijk mee. Omdat het feest nogal tegenviel hebben Jeroen en ik echt ontelbaar veel keren op ons horloge gekeken of we al naar huis mochten.
Toch was het wel weer eens fijn om een keertje met zijn 2tjes op pad te zijn, ook al hebben we het voornamelijk over de kinderen gehad met iedereen.

Eva ♥ en Iris ♥
  zondag 2 november 2003 @ 20:59:38 #253
12010 daniman
gewoon lekker gek
pi_14329165
quote:
Op zondag 2 november 2003 19:58 schreef Lois het volgende:
wb ET Ik heb je gemist, ben blij dat je weer veilig thuis bent met Buikkie

Rewimo, wat jammer dat we je gemist hebben gisteren. We kregen visite, Eva wilde daardoor helemaal niet slapen en alles liep hier even in het honderd daardoor.
Ik hoop gewoon op een andere ontmoeting met jou en Christan.

Gisteravond hadden we een feest van Jeroens werk. Eva ging logeren bij opa en oma en Iris bleef alleen de avond, die hebben we vannacht weer opgehaald.
Het was aangekondigd als een groot feest, met eten en drinken en een bijzondere artiest. Vol verwachting gingen wij nogal opgedirkt erheen om daar voor de deur van De Flint in Amersfoort tot de ontdekking te komen dat het merendeel gewoon in (gescheurde) spijkerbroek liep.
Het buffet viel lichtelijk tegen, mij maak je niet blij met 3 soorten sate, witte rijst en oud stokbrood maar goed, dat mocht de feeststemming niet drukken. Het buffet stond al opgesteld in de feestzaal en na een uur wachten op het startsein begon een groot gedeelte van de zaal maar vast te eten. Toen iedereen zo'n beetje eten had kwam de directeur het buffet openen en een toespraakje houden.
Daarna kwam de band, die uitblonk in Corry Konings, Frans Bauer en Koos Alberts en om half 11 kwam eindelijk de aangekondigde grote artiest.
wij dachten Gerard Joling, Marco Borsate, Rene Froger of iets dergelijks en zaten ons al te verheugen
Het was de Andere Hazes, oftewel iemand die heel goed Andre na kon doen. Je kon me echt opvegen, de halve zaal was teleurgesteld.

Doordat Iris bij opa en oma lekker aan de flesjes hing zaten na een paar uur mijn borsten pijnlijk strak in mijn beha maar het kolven op een ongelooflijk vieze damestoilet ging me echt te ver.
Ow ja, ook nog zo grappig, we hadden met het filiaal van Jeroen een tafeltje kunnen bemachtigen in de grote zaal, heel veel mensen moesten staand eten. Wij helemaal trots van "wauw wat hebben wij een mooie tafel" totdat ineens Klaaabang!!!
Ik schrok me kapot, bleken we naast de kop van Jut te staan.
Ik merkte dat als je goed schrikt, de melk ook lekker toeschiet en gelijk was mijn hele shirt nat, de zoogcompressen konden niet tegen zoveel geweld.

Het was ons eerste avondje uit in heel lange tijd en we hadden het er allebei goed moeillijk mee. Omdat het feest nogal tegenviel hebben Jeroen en ik echt ontelbaar veel keren op ons horloge gekeken of we al naar huis mochten.
Toch was het wel weer eens fijn om een keertje met zijn 2tjes op pad te zijn, ook al hebben we het voornamelijk over de kinderen gehad met iedereen.

poe wat een tegenvallers dan zeg!
  Redactie Frontpage / Spellchecker zondag 2 november 2003 @ 21:09:38 #254
13151 crew  Rewimo
pi_14329438
Gezellig feestje Lois Verheug je je lekker op een avondje uit

Ja, heel jammer dat we elkaar niet gezien hebben, maar we wonen zo dicht bij elkaar, dat moet toch te regelen zijn Ik weet nu bijna waar je woont Ik moet er zelfs langsgereden zijn

pi_14342349
Zo kep me autootje weer terug van de garage....

JA weer lekkage!!! Ut lijkt wel alsof er een vloek op de seat ibiza's in mijn familie rust... Iedereen in de familie die een seat ibiza heeft gehad had veel ellende met die dingen....
maar ja... tis gratis en voor nix dus ik hou weer op met mun klaagzang...

† In Memoriam † maandag 3 november 2003 @ 13:22:35 #256
7074 moussy
kuttekop
pi_14343381
Wow Lois!! Dat was vast dé avond van je leven

Ik kan wel janken van de pijn in mn rug. Sinds vanmiddag schiet het ook nog eens uit naar mn buik en bovenbeen... Ik heb net een brufen 600 genomen, maar dat helpt ook voor geen meter, dus ik denk dat ik straks een ritje huisartsenpost ga doen. Ik kan niet zitten, niet liggen, alleen maar hangen en wurgen, das wel een gegronde reden volgens mij.

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')