Ontopic: nogal teleurgesteld. Ik heb net m'n vriendje aan de telefoon gehad en het leek de afgelopen dagen zo goed te gaan, maar nu lijkt alles terug te vallen in het oude patroon...
quote:Thanks
Op donderdag 16 oktober 2003 12:32 schreef Mini_rulez het volgende:
Succes ermee Wolkje!
quote:Succes daarmee, mini..
Ontopic: nogal teleurgesteld. Ik heb net m'n vriendje aan de telefoon gehad en het leek de afgelopen dagen zo goed te gaan, maar nu lijkt alles terug te vallen in het oude patroon...
Mocht je behoefte hebben, je hebt m'n mailadres
heerlijk rust momentje na de lunche... koffie,, peukje... ff denken ff internettten. heerlijk.
Ben alleen nog een beetje verkouden
Op t werk gaat t nu niet lekker, mag weer één of ander k*tklusje opknappen waar ik totaal geen zin in heb.
En wat me ook niet gaat lukken, maar ze wel constant bij me komen om te zeuren of ik al verder ben
BAH!
Ik zit voor de zoveelste keer in de ziektewet vanwege m,n rug.
En m,n vriendin kan niet naar me toe vanwege een voetblessure .
Anoher fuckin lonesome weekend
Maarja, ik ben een bal snot en koppijn. Dat kan alleen de pret niet drukken, want ik ben eindelijk klaar met mijn boekverslag! En ik ga naar Parijs! En ik ga morgen lekker gezellig naar Den Haag en een bruggerfeest organiseren! .
Nu alleen nog even zorgen dat dat ruzietje weer opgelost wordt en wat asperienes m'n mond in vrotten.. Dan komt 't allemaal goed .
vraag me af wat het nut is om iedere dag te melden dat het goed gaat
quote:ik denk dat dat ook weinig nut heeft...en dat je daarom ook bijna alleen maar negatieve dingen hier leest....omdat mensen dan de behoeft voelen om het van zich af te schrijfen
Op donderdag 16 oktober 2003 14:39 schreef HealtyMan het volgende:
Gaat goed hier.vraag me af wat het nut is om iedere dag te melden dat het goed gaat
ot ik voel me nog steeds goed
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |