En toen ging de Boots weg, en was mijn lievelingsshampoo nergens meer te vinden! Maar nu heeft de Etos 'm weer, na jaren zoeken! Hulde _o_! Ik ben weer blij...
Wie is hier ook Charles Worthington gebruiker?
edit: Wat kosten ze nu eigenlijk bij Etos?
quote:Ongeveer dezelfde prijs als John Frieda en Toni&Guy; 6 tot 12 euro.
Op donderdag 16 oktober 2003 12:27 schreef Nicole22 het volgende:
Ik! Ik kocht het ook bij Boots, maar ik ga van de week meteen ff bij Etos kijken.edit: Wat kosten ze nu eigenlijk bij Etos?
http://www.etos.nl/nl/ET/content/huisaanhuis/029_40/img/04.jpg
quote:Nog goedkoper zelfs
Op donderdag 16 oktober 2003 12:48 schreef Nicole22 het volgende:
Ik zie net op de site van Etos dat ze nu in de aanbieding zijn!http://www.etos.nl/nl/ET/content/huisaanhuis/029_40/img/04.jpg
quote:Je krijgt er gewoon heel fijn glimhaar van, lekker zacht enzo. En je doet heel erg lang met zo'n fles. Dus lekker 'zuunig in gebruuk'.
Op donderdag 16 oktober 2003 12:01 schreef MissyMirjaM het volgende:
ik heb er nog nooit van gehoord, maar waarom is ie zo goed?* MissyMirjaM geinterreseerd is
Het trendy merk John Frieda [haar styling]quote:Op maandag 26 april 2004 14:44 schreef Spitsmuisje het volgende:
Ik ben ook heel erg blij dat CW hier weer te krijgen is!! Maar weet iemand waar ik John Frieda zou kunnen kopen? Ze hebben een shampoo en conditioner voor bruin haar die helemaal geweldig schijnt te zijn, maar ik zou niet weten waar ik dat zou kunnen krijgen...
Ja, maar verschillende lijnen heeft Etos overgenomen. O.a. No7, Boots 17, Toni&Guy, Natural Collection en Botanics. Ook Charles Worthington komt uit de Boots fabriek.quote:Op maandag 26 april 2004 15:08 schreef Chillmeister het volgende:
jammer dat Boots weg is in nederland
Die heb ik volgens mij bij de cosmetica-afdeling van de Bijenkorf gezien.quote:Op maandag 26 april 2004 16:11 schreef Chillmeister het volgende:
CW Impact Two-in-One Shampoo & Conditioner, die is lekker voor dagelijks gebruik
kan je tevens in NL Original Source Tea Tree & Mint shampoo kopen? want die is onwijs goed
moet ik binnenkort eens de stad in. bedanktquote:Op dinsdag 27 april 2004 12:16 schreef Nicole22 het volgende:
[..]
Die heb ik volgens mij bij de cosmetica-afdeling van de Bijenkorf gezien.
deze scrub van boots heb ik gekocht... Hij ruikt erg lekker en je huidje wordt er heerlijk zacht vanquote:Op maandag 26 april 2004 15:20 schreef schatje het volgende:
[..]
Deze is nu in aanbieding bij de Etos, echt heerlijk:
[afbeelding]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |