abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_13914530
quote:
Op donderdag 16 oktober 2003 10:48 schreef Ludwig het volgende:

Ik ben van mening dat je kinderen niet met transseksualiteit in aanraking moet laten komen. Homofilie vind ik geen enkel punt. Pedofilie echter wel

Je schrijft het nu op alsof er inderdaad een verband is tussen transseksualiteit en pedofilie.
In deze tijd. Mag ik gewoon eerlijk zeggen dat ik nog nooit zo gelukkig ben geweest als nu?
pi_13914555
ook handig tegenwoordig met dat lerarentekort
Now I lay me down to sleep,pray the Lord my soul to keep, if I die before I wake, pray the Lord my soul to take
pi_13914717
quote:
Op donderdag 16 oktober 2003 10:10 schreef Lotjeb het volgende:
"raars"... je kan het ook anders bekijken, als kinderen er al zo jong mee te maken krijgen kunnen ze misschien juist leren dat het ook gewone mensen zijn!
Ja, precies..
  donderdag 16 oktober 2003 @ 10:59:58 #29
57690 danielluh
Ben mijn naam beu, maar jah
pi_13914731
quote:
Op donderdag 16 oktober 2003 10:48 schreef Ludwig het volgende:

[..]

Ik ben van mening dat je kinderen niet met transseksualiteit in aanraking moet laten komen. Homofilie vind ik geen enkel punt. Pedofilie echter wel

Waareom zouden kinderen hier niet mee in aanmerking komen?
Volgens wat interviews met kinderen van die school, hebben de kinderen zelf helemaal geen problemen mee. Het zijn de ouders die daar aan het hetzen zijn.
De kinderen op desbetreffende school weten echt wel wat transsexualiteit is, dat meneer een mevrouw zal gaan worden.

Dan zou homofilie ook niet in aanraking met kinderen mogen komen, stel je voor kinderen worden ineens allemaal homo

Pedofilie heeft met deze 2 zaken niks te maken, waarom het hierbij betrokken wordt, joost mag het weten, bekrompen zieltjes die dit roepen
dat pedofilie te maken heeft met transsexualiteit

Jaaa ik heb ook FOK PM :P
pi_13916964
Dat zeg ik overigens niet hè... die ouders vergeleken het met pedofilie
Delivered without an information leaflet
  donderdag 16 oktober 2003 @ 12:55:57 #31
57690 danielluh
pi_13917610
quote:
Op donderdag 16 oktober 2003 12:27 schreef gekke_sandra het volgende:
Dat zeg ik overigens niet hè... die ouders vergeleken het met pedofilie
maar ludwig wel zoals hij het zegt.
en zoals ik al zei, dat zijn maar enkele ouders die er moeilijk over doen, Het merendeels hebben er geen moeite mee.
pi_13918271
quote:
Op donderdag 16 oktober 2003 10:03 schreef gekke_sandra het volgende:
Wat vinden jullie hiervan? Ook de vergelijking met pedofilie. En wat vinden jullie sowieso van transeksualiteit?
Vergelijking met pedofilie (maar ook homosexualiteit) versus transseksualiteit is t verschil tussen seks en sekse. Iemand die zich tot het andere geslacht vind behoren heeft dus een probleem met de sekse (het geslacht waartoe men -op lichamelijke kenmerken- behoort) en niet een probleem met sex.

Transseksualiteit is niet overdrachtelijk,net zozeer als iemand plotseling *zomaar* homosexueel zou worden door met een homo om te gaan..ook ONZIN.

Jonge kinderen hebben er in het algemeen geen probleem mee,nemen t in zich op wat verteld wordt,accepteren wat is en gaan verder met leven...

Complex problems have simple, easy to understand wrong answers...
pi_13924447
quote:
Op donderdag 16 oktober 2003 10:43 schreef Ripley het volgende:

[..]

Want? Er is niks mis met transseksualiteit en wat is er mis mee als kinderen er mee in aanraking komen? Het is misschien wat verwarrend, maar niet besmettelijk en als het een goede leraar is vind ik het zonde om die om deze reden weg te sturen.

Homoseksualiteit en al helemaal pedofilie hebben echt geen zak met transseksualiteit te maken. Ik krijg de indruk dat 'sandra' dit er gewoon even bij heeft gezet om reacties uit te lokken.

Dan heb je een enorm verkeerd inschattings gevoel, want dát heeft 'sandra' niet gedaan. Dat vergeleken die ouders er écht mee. (vanochtend op Eddo in de ochtend, Yorin fm)
Delivered without an information leaflet
pi_13925266
quote:
Op donderdag 16 oktober 2003 17:15 schreef gekke_sandra het volgende:

[..]

Dan heb je een enorm verkeerd inschattings gevoel, want dát heeft 'sandra' niet gedaan. Dat vergeleken die ouders er écht mee. (vanochtend op Eddo in de ochtend, Yorin fm)

Ik heb het ook gevolgt via de radio. En het blijkt inderdaad dat een aantal ouders transexualiteit in vergelijking trokken met pedosexualiteit. De school vond dat de situatie op eens onwerkbaar was en heeft hem/haar/het aan de kant gezet.
burgerweeshuis
"de mens heeft geen smaak, tenzij hij opgegeten wordt."
woensdag 26 mei 2010 12:26 schreef Kluts het volgende: Een vicieuze cirkel heeft idd geen invalshoeken.
  donderdag 16 oktober 2003 @ 19:35:22 #35
42446 Gehaktbal
A New Found Glory
pi_13928047
Juist dit soort mensen niet bij de jeugd betrekken levert later alleenmaar respectloosheid naar transsexuelen., of iig meer.
Als kinderen er nu al mee opgroeien met hoe de wereld werkelijk in elkaar zitten zal er denk ik gewoon een stuk meer acceptatie zijn van transsexuelen in onze samenleving..
Ik vind het daarentegen nogal eng....maar miss minder als i ker vroeger al meetemaken had gehad....
Nice guys finish last. You're running out of gas...Your sympathy will get you left behind.
  donderdag 16 oktober 2003 @ 19:48:20 #36
3288 MikeyMo
jou are een essol!
pi_13928331
helemaal niet zo gek dat hij/zij ontslagen is, hij was een manusje van alles en een baan als vrouwusje van alles bestaat nou eenmaal niet.

[b]Op vrijdag 7 november 2008 08:54 schreef santax het volgende:[/b]
[..]
Blij dat er nog mensen hier zijn waar ik me wel in herken.
U, meneer MikeyMo, bent mijn nieuwe FOK!-held _O_
pi_13928373
niks mis mee hoor.
maar ze moeten me niet versieren.

tuut tuut tuut
de groetjes van ruud

www.hookers.nl
  donderdag 16 oktober 2003 @ 22:18:43 #38
57690 danielluh
pi_13932173
quote:
Op donderdag 16 oktober 2003 19:50 schreef ruud_rubbers het volgende:
niks mis mee hoor.
maar ze moeten me niet versieren.

tuut tuut tuut
de groetjes van ruud

denk niet dat je er zoveel last van zal hebben.
pi_13932589
quote:

[..]

Er is niks mis met transseksualiteit en wat is er mis mee als kinderen er mee in aanraking komen? Het is misschien wat verwarrend, maar niet besmettelijk en als het een goede leraar is vind ik het zonde om die om deze reden weg te sturen.

Homoseksualiteit en al helemaal pedofilie hebben echt geen zak met transseksualiteit te maken.

Precies mijn idee
We leven nu eenmaal in een niet volmaakte wereld, waarin dingen die "anders" zijn aan de orde van de dag zijn. Ooit wordt elk kind wel geconfronteerd met homoseksualiteit en soms ook met transseksualiteit.
pi_13932649
Jeetje zeg, wat is het toch erg geworden tegenwoordig! Dat is net zoiets als dat ze vinden dat je homofiel bent als je je haren blond verft ofzo! Ik vind het echt onzin om iemand voor zoiets te beschuldigen als diegene niks mis doet en dus alleen maar iets goeds voor zichzelf doet. Wat hebben die ouders daarmee te maken?
  donderdag 16 oktober 2003 @ 22:45:58 #41
57690 danielluh
pi_13932842
ik dacht dat transsexualiteit in deze tijd toch wel iets meer geaccepteerd zou worden, maar helaas zijn er nog teveel kortzichtige mensen.
Een trans doet echt geen mens kwaad. Ze zijn in het verkeerde lichaam geboren en in deze tijd is het mogelijk om daar dus wat aan te doen.
Gelukkig maar. Deze mensen gaan door een hel.
Tis niet niks als je geest en lichaam niet 1 zijn met mekaar.
  donderdag 16 oktober 2003 @ 23:00:55 #42
62733 Stamp_Kip
The Chick of the night!!
pi_13933225
Als je maar gelukkig bent..wat maakt ut uit wie of wat je bent..
Verder heb ik niks temelde..want dat hebben andere al gedaan waar ik ut mee eens ben
Fotoboek
Hating me is easy...Loving me takes courage
  donderdag 16 oktober 2003 @ 23:03:51 #43
57690 danielluh
pi_13933299
quote:
Op donderdag 16 oktober 2003 23:00 schreef Stamp_Kip het volgende:
Als je maar gelukkig bent..wat maakt ut uit wie of wat je bent..
Verder heb ik niks temelde..want dat hebben andere al gedaan waar ik ut mee eens ben

jij kent er 1 hé
  donderdag 16 oktober 2003 @ 23:08:35 #44
62733 Stamp_Kip
The Chick of the night!!
pi_13933398
quote:
Op donderdag 16 oktober 2003 23:03 schreef danielluh het volgende:

[..]

jij kent er 1 hé

Jup ik ken dr 1
En de persoon is nog steeds ut zelfde/karakter blijft ut zelfde..
Ik heb zoiets als de persoon in kwestie maar gelukkig is..That's all that matters
Fotoboek
Hating me is easy...Loving me takes courage
  vrijdag 17 oktober 2003 @ 00:08:26 #45
61345 Brett-Anderson
ACCOUNT DISABLED
pi_13934712
quote:

[..]

Want? Er is niks mis met transseksualiteit en ....

Het valt me op hoeveel begrip voorbijgangers ineens tonen voor een transseksueel. Zeg iets positiefs en dan krijg je pluspunten terwijl je echt misschien iets tegenstrijdigs denkt.
Voor mij valt transseksualiteit echt niet zomaar goed te praten, ik vind het echt fout. En in dit kader al helemaaal niet. En vertel mij eens waarom het (bijna) altijd mannen zijn, waarbij de geest zogezegd in het verkeerde lichaam zit.
The feasibility of an idea is inversely proportional to its initial apparent plausibility. .
  vrijdag 17 oktober 2003 @ 07:39:32 #46
57690 danielluh
pi_13936841
quote:
Op vrijdag 17 oktober 2003 00:08 schreef Brett-Anderson het volgende:

[..]

Het valt me op hoeveel begrip voorbijgangers ineens tonen voor een transseksueel. Zeg iets positiefs en dan krijg je pluspunten terwijl je echt misschien iets tegenstrijdigs denkt.
Voor mij valt transseksualiteit echt niet zomaar goed te praten, ik vind het echt fout. En in dit kader al helemaaal niet. En vertel mij eens waarom het (bijna) altijd mannen zijn, waarbij de geest zogezegd in het verkeerde lichaam zit.

Wat is er dan fout aan Transsexualiteit? Vallen ze jouw lastig?
Die mensen doen geen vlieg kwaad, ze vallen er geen ander mee lastig, laat ze toch in hun waarde.
Waarom het nu meestal mannen zijn kan ik je niet precies zeggen.
Vrouwen kunnen sneller als man door het leven gaa, haren kort, manneoijk kleden.
Een man daarintegen is het stuk lastiger.aangezien met de baardgroei en het mannelijke figuur is er ook nog. Dus lijkt mij de stap dat een man eerder eraan geholpen wilt worden dan een vrouw.
pi_13936884
transseksualiteit komt voor bij 1 op 25.000 mannen en 1 op 100.000 vrouwen
pi_13936896
quote:
Op vrijdag 17 oktober 2003 00:08 schreef Brett-Anderson het volgende:
Jij (en anderen) mag t fout vinden,dat is je goed recht! Maar dan nog hebben anderen ook recht om t niet met je eens te zijn. Dat klinkt als een goede basis voor een discussie nee niet nu
  vrijdag 17 oktober 2003 @ 08:09:21 #49
51793 Julynell
Het zonnetje in huis!
pi_13936958
quote:
Op donderdag 16 oktober 2003 10:24 schreef gekke_sandra het volgende:
Ja, ik begrijp het ergens wel van die ouders... maar het zou er ook weer aan liggen hoe dat persoon zelf met zijn transseksualiteit omgaat. Maar de manier waar die ouders op reageren... Over het algemeen denken best veel "ouderen" er zo over. Denken jullie dat het misschien te maken kan hebben met het feit dat in hun jeugd transseksuelen "raar" waren en het nog een taboe was?
Denk je? Dat zou ik wel erg vreemd vinden. Het gaat hier om een basisschool, de kinderen die daar opzitten hebben ouders van mijn generatie of een generatie eerder. Die behoren mijns inziens nog zeker niet bij de "ouderen" Of jij moet 25/35 al oud vinden

Dat vind ik dus onzin, dat het ligt aan de "generatiekloof". Probleem is gewoon dat mensen alles wel best vinden totdat het te dicht in de buurt komt. Het zogeheten 'ver-van-mijn-bed' syndroom, als het maar niet in je eigen omgeving voorkomt, is alles best. Maar zodra het in de buurt komt (of dat nou transsexualiteit, homesexualiteit of iets anders is dat als 'niet normaal' beschouwd wordt) dan kan het ineens niet, is het raar en onnatuurlijk.

Ikzelf ben opgegroeid met het idee dat dit (homesexualiteit, transsexualiteit enzo) ook gewoon voorkomt in de maatschappij en dat het ook maar gewoon mensen zijn. Oftwel, accepteer iemand zoals hij/zij is. Helaas schort dat er dus nogal eens aan in de maatschappij, het accepteren van iemand zoals die persoon is...

Carpe Diem, Memento Mori
  vrijdag 17 oktober 2003 @ 09:02:13 #50
57690 danielluh
pi_13937300
quote:
Op vrijdag 17 oktober 2003 08:09 schreef Julynell het volgende:

[..]

Denk je? Dat zou ik wel erg vreemd vinden. Het gaat hier om een basisschool, de kinderen die daar opzitten hebben ouders van mijn generatie of een generatie eerder. Die behoren mijns inziens nog zeker niet bij de "ouderen" Of jij moet 25/35 al oud vinden

Dat vind ik dus onzin, dat het ligt aan de "generatiekloof". Probleem is gewoon dat mensen alles wel best vinden totdat het te dicht in de buurt komt. Het zogeheten 'ver-van-mijn-bed' syndroom, als het maar niet in je eigen omgeving voorkomt, is alles best. Maar zodra het in de buurt komt (of dat nou transsexualiteit, homesexualiteit of iets anders is dat als 'niet normaal' beschouwd wordt) dan kan het ineens niet, is het raar en onnatuurlijk.

Ikzelf ben opgegroeid met het idee dat dit (homesexualiteit, transsexualiteit enzo) ook gewoon voorkomt in de maatschappij en dat het ook maar gewoon mensen zijn. Oftwel, accepteer iemand zoals hij/zij is. Helaas schort dat er dus nogal eens aan in de maatschappij, het accepteren van iemand zoals die persoon is...

Helemaal mee eens
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')