abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_13912043
Over anderhalve week komt er iemand van Eneco een (gratis) offerte doen voor het plaatsen van een douche- of badgeiser. We huren op het moment een keukengeiser bij Enenco maar aangezien we er ook mee moeten douchen willen we eigenlijk graag een grotere geiser. Het is nu al niet meer echt lekker om onder de douche te staan dus laat staan als het dalijk de hele dag vriest.

Nu heb ik twee vragen:
1. Kun je bij Eneco afdingen op de installatiekosten van de geiser? (Zo ja, hoe pak je dat aan.) We kopen het apparaat trouwens niet, we gaan een nieuwe geiser ook huren omdat we niet weten hoe lang we in dit huis blijven maar waarschijnlijk niet lang genoeg om de kosten van een nieuw apparaat er uit te halen.

2. Kunnen we de kosten van de installatie verhalen op de verhuurder van het huis? Ik denk niet dat de geiser die we nu hebben aan vervanging toe is. We willen alleen maar een andere geiser omdat douchen met een keukengeiser die 2,5 liter water per minuut verwarmd gewoon niet aangenaam is. (Hoe de vorige bewoner 5 jaar lang heeft kunnen douchen met een keukegeiser is me nog steeds een raadsel

om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
)

donderdag 16 oktober 2003 @ 10:37:33 #2
33954 ElisaB
ook in zwart verkrijgbaar!
pi_13914274
1) Je kan het proberen, maar het lijkt me niet.

2) Lijkt me ook niet. Je hebt het huis aanvaard met de huidige installatie en hij is niet kapot.

Ik zou wel even bij de verhuurder navragen of hij / zij toestemming geeft voor het vernieuwen van de geiser.

Is de verhuurder niet officieel de contractant bij Eneco?

Muil houwe of ik sjoel d'r eentje in!
pi_13914331
Antwoord op beide vragen is: neen
en ik kan het weten want ik werk bij het bedrijf dat waarschijnlijk de geiser komt plaatsen...
Dandys Rule OK?
pi_13915833
quote:
Op donderdag 16 oktober 2003 10:37 schreef ElisaB het volgende:

Ik zou wel even bij de verhuurder navragen of hij / zij toestemming geeft voor het vernieuwen van de geiser.

Is de verhuurder niet officieel de contractant bij Eneco?

Weet ik niet, maar het lijkt me eigenlijk niet. Wij betalen de huur van de geiser direct aan Eneco en niet aan de verhuurder.
pi_13933156
ja kan toch gewoon voor een paar honderd euro een geisertje bij de gamma ophalen?

van dat huren enzo moet ik niks hebben...

Member of the Dark Projekt
Anal intruder!
pi_13936914
De offerte is gratis en ik wil gewoon eerst weten wat de installatie van een nieuwe geiser kost als het door Eneco gebeurt. Hebben we ook geen gezeik als dat ding kapot gaat want dan issie van hun. De offerte is 3 maanden geldig dus we hebben nog alle tijd om te kijken wat een geiser bij de Gamma kost.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')

Het lijkt erop dat je onze advertenties blokkeert

Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.

Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.

Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe

Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop