Nu heb ik twee vragen:
1. Kun je bij Eneco afdingen op de installatiekosten van de geiser? (Zo ja, hoe pak je dat aan.) We kopen het apparaat trouwens niet, we gaan een nieuwe geiser ook huren omdat we niet weten hoe lang we in dit huis blijven maar waarschijnlijk niet lang genoeg om de kosten van een nieuw apparaat er uit te halen.
2. Kunnen we de kosten van de installatie verhalen op de verhuurder van het huis? Ik denk niet dat de geiser die we nu hebben aan vervanging toe is. We willen alleen maar een andere geiser omdat douchen met een keukengeiser die 2,5 liter water per minuut verwarmd gewoon niet aangenaam is. (Hoe de vorige bewoner 5 jaar lang heeft kunnen douchen met een keukegeiser is me nog steeds een raadsel
2) Lijkt me ook niet. Je hebt het huis aanvaard met de huidige installatie en hij is niet kapot.
Ik zou wel even bij de verhuurder navragen of hij / zij toestemming geeft voor het vernieuwen van de geiser.
Is de verhuurder niet officieel de contractant bij Eneco?
quote:Weet ik niet, maar het lijkt me eigenlijk niet. Wij betalen de huur van de geiser direct aan Eneco en niet aan de verhuurder.
Op donderdag 16 oktober 2003 10:37 schreef ElisaB het volgende:Ik zou wel even bij de verhuurder navragen of hij / zij toestemming geeft voor het vernieuwen van de geiser.
Is de verhuurder niet officieel de contractant bij Eneco?
van dat huren enzo moet ik niks hebben...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop