Vorig topic:
[Multiplatform] Freedom Fighters
Met dank aan Smots voor de openingspost!
IOI, de Deense makers van Hitman 1 en 2, komen binnenkort met een nieuwe game: Freedom Fighters. Deze game zal uitkomen op alle next-gen consoles en PC
Linkje: http://www.eagames.com/official/freedom/home.jsp
Het verhaal:
In een wereld waarin de Sovjet-Unie de Koude Oorlog heeft gewonnen, begint zich een ernstig conflict te ontwikkelen in de straten van Amerika. Troepen van het rode leger steken de Mexicaanse en Canadese grenzen over, kort nadat er een kernraket is afgevuurd op Washington D.C. Er breekt grote chaos uit als de Amerikanen via de televisie horen dat hun president is gedood en de Russen het land zijn binnengevallen.
De spelers kruipen in de huid van Christopher Stone, een zachtaardige loodgieter die zich ontpopt als een charismatische en onverschrokken vrijheidsstrijder die geobsedeerd is met het vinden en bevrijden van zijn broer, die door de vijand gevangengenomen is.
De game raakt in een stroomversnelling als Stone een leger van stadsguerillas samenstelt en leidt om de strijd aan gaan met de Sovjets in de straten van New York City.
Freedom Fighters biedt gameplay met twee lagen: 1) Een strategisch turn-based speltype dat is opgebouwd rond basisoperaties in een ondergronds rioolstelsel en 2) Een actiespeltype dat zich afspeelt in de straten waar heftige veldslagen worden gewonnen of verloren en spullen worden buitgemaakt.
Stone en zijn medestrijders vechten hun oorlog uit met verschillende soorten wapens die met een of twee handen worden bediend en gebruiken daarnaast vechttechnieken waarbij geen wapens te pas komen in hun strijd om vrijheid.
Omdat je een oorlog niet in je eentje kunt winnen, is een groot deel van het spel afhankelijk van Stone's vermogen om andere New Yorkers te rekruteren voor de strijd tegen het Rode Gevaar. Met een eenvoudig commandosysteem kan Stone zijn stadsguerillas orders geven om riskante missies uit te voeren.
Er zijn grote beloningen en straffen voor overwinningen en nederlagen in Freedom Fighters. Een op charisma gebaseerd rekruteringssysteem geeft punten voor het redden van vrijheidsstrijders of het innemen van belangrijke installaties, waardoor Stone meer mannen kan rekruteren.
Ik heb de demo gedownload en gespeeld (hier te halen) en ik moet zeggen: dit is best een cool spel!!
quote:Sluitpost van de vorige gezien?
Op woensdag 15 oktober 2003 23:04 schreef Bastard het volgende:
deze komt niet vol denk ik
quote:Daar wilde ik het maar niet over hebben,... eerlijk gezegd was het cooler geweest als je de Russen was geweest vind ik.
Op woensdag 15 oktober 2003 23:08 schreef Strolie75 het volgende:[..]
Sluitpost van de vorige gezien?
Maar die kan je kiezen bij multiplayer
quote:Beetje jammer he.
Op woensdag 15 oktober 2003 23:25 schreef kibber het volgende:
heb hem op xbox, leuk spel moet ik zeggen al ben ik nog neit ver, weinig tijd voor gehad
Ik heb net ook de powerplant gehaald, moet nog 1 ding op die kaart halen.
Maar ook hier nadert het einde
V.
quote:nee, je moet wel lezen: PRIJSVRAAG!
Op donderdag 16 oktober 2003 16:38 schreef Infernal het volgende:
Wat nou, ga je ze zelf verkopen hier in nederland?
quote:En stel u krijgt, waar zouden we die prisvraag dan kunnen vinden
Op donderdag 16 oktober 2003 17:14 schreef Smots het volgende:[..]
nee, je moet wel lezen: PRIJSVRAAG!
Wat een spel! Ik heb genoten!!!
quote:is er trouwens een mogenlijkheid om DC te downen met de kruisdoos versie
Op donderdag 16 oktober 2003 21:31 schreef Verbal het volgende:
Ook klaar!Geweldig spel!
![]()
Bring on the add-ons!
![]()
V.
quote:Cool spelletje he
Op donderdag 16 oktober 2003 21:31 schreef Verbal het volgende:
Ook klaar!Geweldig spel!
![]()
Bring on the add-ons!
![]()
V.
quote:Sorry
Op donderdag 16 oktober 2003 21:35 schreef GTiMICRO het volgende:[..]
is er trouwens een mogenlijkheid om DC te downen met de kruisdoos versie
V.
quote:Download Content op de xbox.... vrij vertaald.
Op vrijdag 17 oktober 2003 00:08 schreef Verbal het volgende:[..]
Sorry
V.
quote:nee
Op donderdag 16 oktober 2003 21:35 schreef GTiMICRO het volgende:[..]
is er trouwens een mogenlijkheid om DC te downen met de kruisdoos versie
quote:Sjonge jonge jonge, moet ik nou ALLES voorkauwen?
Op donderdag 16 oktober 2003 18:04 schreef GTiMICRO het volgende:[..]
En stel u krijgt, waar zouden we die prisvraag dan kunnen vinden
quote:Geinige review, maar dit klopt volgens mij niet:
Op donderdag 16 oktober 2003 18:04 schreef Afunados het volgende:
Zie deze topic nu pasEnfin, hier kan je mijn review van de PS2 versie lezen..
quote:Nee, je bent wakker. Volgens mij waren de VS een van de laatste bastions van de vrije wereld.
Op vrijdag 17 oktober 2003 10:33 schreef Smots het volgende:Het grootste deel van de wereld was toch al veroverd?
of zit ik nou te slapen?
V.
Maar ik heb iedereen al afgeknald, maar nergens Tatarin, ik heb ook al op dat punt gestaan waar Tatatarin hoort te zijn.
Komt dat omdat ik niet snipent door het level ben gegaan (behalve die mannetjes in de hoge torens en die gast met zijn machinegun op die manier uitgeschakeld) of waar ligt het aan ?
En is dit het laatste level? Want dat zou wel HEEL snel zijn.
En toen ik in de sniper toren zat, stond tatarin gewoon op het balkon.
quote:In de snipertoren he... welke ? die van helemaal op het begin ?
Op vrijdag 17 oktober 2003 14:45 schreef PlaagGeest het volgende:
Nee is niet laatste level....En toen ik in de sniper toren zat, stond tatarin gewoon op het balkon.
quote:Ergens anders. Vanuit die ventilatietoren kun je misschien rechts van de gebouwen twee torens zien. Daar moet je zien te komen.
Op vrijdag 17 oktober 2003 14:49 schreef Johnson_Lopez het volgende:[..]
In de snipertoren he... welke ? die van helemaal op het begin ?
Waar 1 gastje staat. Met die ventilator.
Of van ergens anders.
V.
Kan je daar komen dan ? Ik zie het al ja dat je daarop kan, laddertje
Ik zal eens ff kijken vanaf die ventilatietoren
ff kijken of ik hem vanaf daar zie staan
quote:Nee, dat niet (tuurlijk wel, anders zou ik het niet zeggen, toch?)
Op vrijdag 17 oktober 2003 14:57 schreef Johnson_Lopez het volgende:
oh die 2 , waar ook die snipers zitten...Kan je daar komen dan ?
Je moet, als je met de rug naar die toren staat, tussen/langs de containers sluipen, en links aanhouden. en dan je een weg vechten tussen die gebouwen door om in de buurt van die snipertorens uit te komen.
Vanaf de ventilatortoren kun je verder niets.
V.
quote:Dat heb je snel gedaan...
Op vrijdag 17 oktober 2003 15:03 schreef Johnson_Lopez het volgende:
Hij is dood, maar wat moet ik daarna doen ?
Ik moet nergens de vlag hijsen of zo.
Enige opdracht is Tatarin killen.
Maar als ie dood is moet je heelhuids een riooldeksel vinden.
V.
quote:Ja dat kwam omdat ik iedereen al vermoord had overal
Op vrijdag 17 oktober 2003 15:04 schreef Verbal het volgende:[..]
Dat heb je snel gedaan...
Maar als ie dood is moet je heelhuids een riooldeksel vinden.
V.
Alleen die gast zag ik nie toen ik op die plek stond waar dat sterretje staat.
Dus wist ik niet dat hij op zijn balkon stond, en dat ik hem dus vanaf die toren dood moest schieten.
Ok , ik ga snel naar een riooldeksel op zoek
quote:Ik zag hem al vliegen
Op vrijdag 17 oktober 2003 15:11 schreef PlaagGeest het volgende:
Pas op voor de heli....
Ik ben bij een riooldeksel en ik kan alleen quicksaven
Ik moet zeker naar het begin lopen ?
[Dit bericht is gewijzigd door Johnson_Lopez op 17-10-2003 15:16]
quote:Ik kon bij de dichtstbijzijnde deksel de boel afronden...
Op vrijdag 17 oktober 2003 15:15 schreef Johnson_Lopez het volgende:
Wat is dit![]()
Ik ben bij een riooldeksel en ik kan alleen quicksaven
Ik moet zeker naar het begin lopen ?
V.
quote:Ik zit me suf te piekeren, maar volgens mij was die putdeksel echt waar ik me heb gemeld...
Op vrijdag 17 oktober 2003 15:48 schreef Johnson_Lopez het volgende:
Godver, ik snap er echt geen klote van, ik heb dat gastje wat daar ook nog bij die Tatarin was ook nog afgeknald, en weer terug naar het riooldeksel gegaan, maar nog niks.
V.
Je moet helemaal terug naar je roeibootje... sorry.
V.
quote:is er trouwens iemand in geslaagd om die heli te vernietigen?
Op vrijdag 17 oktober 2003 15:11 schreef PlaagGeest het volgende:
Pas op voor de heli....
quote:Nee. Ik heb maar aangenomen dat dat niet kan, of zou dat wel moeten kunnen?
Op vrijdag 17 oktober 2003 16:24 schreef Smots het volgende:[..]
is er trouwens iemand in geslaagd om die heli te vernietigen?
V.
quote:dat weet ik dus niet.
Op vrijdag 17 oktober 2003 16:28 schreef Verbal het volgende:[..]
Nee. Ik heb maar aangenomen dat dat niet kan, of zou dat wel moeten kunnen?
V.
Ben toch benieuwd
quote:Nee, die gaat niet down, had ik ook al geprobeerd
Op vrijdag 17 oktober 2003 16:38 schreef Smots het volgende:[..]
dat weet ik dus niet.
Ik heb alle munitie van mijn zware machinegeweer op die heli verspild, en nog gebeurde er niks.
Ik neem dus aan dat het wel niet zal kunnen
quote:winnaars worden maandag A.S. geselecteerd en bekend gemaakt.
Op vrijdag 17 oktober 2003 17:06 schreef HomerJ het volgende:
Nog steeds niet binnen van die prijsvraagBen toch benieuwd
Maar ik ga er gelijk maar ff naartoe.
......... Gebeurd.
Bedankt
quote:Ik had het over andere prijsvraag
Op vrijdag 17 oktober 2003 17:15 schreef Smots het volgende:[..]
winnaars worden maandag A.S. geselecteerd en bekend gemaakt.
Heb hem ondertussen en postoffice en police station uitgespeeld,
Je kan wel zien dat ie oorspronkelijk voor PS-2 was gepland, ziet er niet echt heel goed uit.
Iemand al ervaringen met de multiplayer"?
quote:kan wel met een rocket launcer het zelf de als die tank's die je tegen komt
Op vrijdag 17 oktober 2003 17:06 schreef HomerJ het volgende:
Nog steeds niet binnen van die prijsvraagBen toch benieuwd
quote:
Op vrijdag 17 oktober 2003 16:38 schreef Smots het volgende:[..]
dat weet ik dus niet.
Ik heb alle munitie van mijn zware machinegeweer op die heli verspild, en nog gebeurde er niks.
Ik neem dus aan dat het wel niet zal kunnenhet kan wel met een rocket launcher :y
Komt zeker een deel 2 van.
quote:Ja, OK.
Op zondag 19 oktober 2003 11:22 schreef pikmin het volgende:[..]
quote:dan weet jij meer dan ik!
Op dinsdag 21 oktober 2003 09:49 schreef deathwishx5 het volgende:
ben ik gisteren uitgespeeld, is zeker een goed spel alleen jammer dat ik hem al naaar zo'n 8 uur uit had. Verder rulez de missionz wel. Eerst subgoals uitspelen voor dat je verder kan in een ander gebied alleen.Komt zeker een deel 2 van.
quote:hou eens op, man.
Op dinsdag 21 oktober 2003 13:07 schreef Strolie75 het volgende:
*Droomt van Freedom Fighters 2 met een stad die de vrijheid van GTA biedt*
quote:Zie je het voor je? Een Liberty City/Manhattan die langzaam in een ruïne verandert zoals in Escape from New York? Verschillende missies in verschillende delen van de stad die invloed op elkaar hebben. Ambushes op Sovjet Convoys, close quarter gevechten in riolen, vehicle based combat. Ik zie een mix van de opening van Terminator 2 en Enemy at the Gates voor me!
Op dinsdag 21 oktober 2003 13:27 schreef Smots het volgende:
hou eens op, man.
straks kan ik niet meer slapen
Maar goed, ik blijf verder dromen.
quote:Ik droom lekker mee
Op dinsdag 21 oktober 2003 13:32 schreef Strolie75 het volgende:
Maar goed, ik blijf verder dromen.
V.
quote:Persoonlijk vind ik het meer vrijheid bieden als de stad van gta.. je kan hier tenminste echt vele gedailleerde gebouwen in..
Op dinsdag 21 oktober 2003 13:07 schreef Strolie75 het volgende:
*Droomt van Freedom Fighters 2 met een stad die de vrijheid van GTA biedt*
quote:...maar verder is je route behoorlijk beperkt en vastgelegd.
Op dinsdag 21 oktober 2003 13:44 schreef Bastard het volgende:[..]
Persoonlijk vind ik het meer vrijheid bieden als de stad van gta.. je kan hier tenminste echt vele gedailleerde gebouwen in..
V.
quote:Klopt, het zijn toch allemaal losse levels. Echt het gevoel dat ik een een grote stad bezig was had ik niet.
Op dinsdag 21 oktober 2003 14:24 schreef Verbal het volgende:
...maar verder is je route behoorlijk beperkt en vastgelegd.V.
quote:Ja klopt.. dat zou het mooiste zijn geweest, dat je ook daadwerkelijk kan doorlopen naar je volgende missie, onderwijl wat snipers uitschakelend
Op dinsdag 21 oktober 2003 14:24 schreef Verbal het volgende:[..]
...maar verder is je route behoorlijk beperkt en vastgelegd.
V.
quote:Bijvoorbeeld... de toegevoegde waarde van GTA:VC in combinatie met een goede toegankelijkheid van gebouwen.
Op dinsdag 21 oktober 2003 14:52 schreef Bastard het volgende:[..]
Ja klopt.. dat zou het mooiste zijn geweest, dat je ook daadwerkelijk kan doorlopen naar je volgende missie, onderwijl wat snipers uitschakelend
Al moet ik zeggen dat ik het putdekselprincipe goed vond toegepast.
V.
Aanrader, echt kewl is de multiplayer,
Vooral met zijn 4ren
quote:
Op dinsdag 21 oktober 2003 19:06 schreef HomerJ het volgende:
...Multieplayer...
quote:Noem het maar gewoon MP
Op woensdag 22 oktober 2003 17:44 schreef HomerJ het volgende:
...Multiplaer...
V.
quote:
Op woensdag 22 oktober 2003 20:15 schreef Verbal het volgende:[..]
[..]Noem het maar gewoon MP
V.
quote:Nee is het wat dan?
Op woensdag 22 oktober 2003 17:44 schreef HomerJ het volgende:
Zijn hier geen Multiplaer fighters
quote:
Op vrijdag 24 oktober 2003 00:07 schreef gijsje79 het volgende:[..]
Nee is het wat dan?
Game meestal alleen.
Maar ik vind de MP echt kewl, het doel is je hebt 15 minuten, en als je de flag hebt gehangen dan gaat je tijd eraf, maar in je 1tj zou het nie leuk zijn, dus heb je ook bunkers(4 per level), waar je mensen kan recruiten, en de bunker kan verdedigen(anders neemt de vijand je bunker in). Best aardig, de flag was een keer zwaarbewaakt dus ik stuur al mijn troepen, naar de normale ingang, wordt daar zwaar gevochten., ik loop om en pak heel stiekem de vlag. Daarna moet je meteen gaan verdedigen en je mannen op een goede plek zetten,
quote:
Op dinsdag 28 oktober 2003 11:46 schreef Smots het volgende:
zeg, is er al iemand die 'm op derde of vierde moeilijkheidsgraad heeft uitgespeeld?
Het schijnt dat je dan namelijk een extra level krijgt....
quote:ik zie net dat het ook op www.gamefaqs.com staat
Op dinsdag 28 oktober 2003 11:48 schreef Strolie75 het volgende:[..]
quote:Jawel maar game liever alleen of met een echte gamer.
Op vrijdag 24 oktober 2003 07:49 schreef HomerJ het volgende:[..]
geen vrienden?
Maar ik had het level uitgespeeld zonder die ventilation shaft te mollen.
Dat ging dus ook gewoon
Is wel makkelijk
quote:uhmm hoe heet dat ? ik weet eigenlijk niet precies welk level je bedoeld. En je bedoeld vast Tatarin (toch
Op zaterdag 1 november 2003 18:27 schreef kibber het volgende:
Ik ben in dat level na die moord op die Talkin bezig dus die riolen... Moeilijk level heb steeds te weinig kogels
Interessant spel, maar ik werd er weer misselijk na een half uurtje spelen.
Waarschijnlijk door de scherpte en onafgewerkte kartelrandjes van voorwerpen die m'n brein net iets te veel over laat werken om alles echt in perspectief te laten zien. Bij BF1942 heb ik daar helemaal geen last van.
quote:Geniaal spel. Heb het afgelopen vrijdag na een weekje spelen uitgespeeld op het derde niveau(Freedom Fighter). En ja je krijgt een extra level.
Op dinsdag 28 oktober 2003 11:46 schreef Smots het volgende:
zeg, is er al iemand die 'm op derde of vierde moeilijkheidsgraad heeft uitgespeeld?
Het schijnt dat je dan namelijk een extra level krijgt....
quote:ja.. en dan het level daarna... dat je in die basis komt en dat dat hele kamp ontruimd is en er overal russen op je staan te schieten...
Op zaterdag 1 november 2003 18:37 schreef Johnson_Lopez het volgende:[..]
uhmm hoe heet dat ? ik weet eigenlijk niet precies welk level je bedoeld. En je bedoeld vast Tatarin (toch
)
quote:Ahja, als ik het zie ken ik het vast wel ja
Op zondag 2 november 2003 15:10 schreef kibber het volgende:[..]
ja.. en dan het level daarna... dat je in die basis komt en dat dat hele kamp ontruimd is en er overal russen op je staan te schieten...
quote:Nee had er geen zin meer in vanmiddag nog even spelen
Op zondag 2 november 2003 15:27 schreef Johnson_Lopez het volgende:[..]
Ahja, als ik het zie ken ik het vast wel ja
![]()
Maar heb je het ondertussen al gehaald ? of nog niet.
quote:Ik weet het niet, ik ben niet zo heel veel verder, maar ik heb het dus ook nog niet uitgespeeld. Ik speel maar af en toe.
Op zondag 2 november 2003 15:28 schreef kibber het volgende:[..]
Nee had er geen zin meer in vanmiddag nog even spelen
Is het nog een lang spel?
2 keer per week een level of zo, of soms nog minder.
Ik kan nooit achter de pc vandaan
Misschien straks nog eens spelen als ik tijd heb (lees: ervoor wil maken).
Ik dacht al een paar keer dat ik aan het laatste level zat, maar het valt nog wel mee met kort spel. Het duurt langer dan dat ik dacht.
Ik heb als laatste de highschool gedaan, en nog een of ander level.
quote:Jesper Kyd is echt geniaal!
Op donderdag 16 oktober 2003 11:01 schreef Smots het volgende:
Heh heh heh, net een mailtje gestuurd naar Jesper Kyd.
Ik heb 'm om exemplaren van de FF-OST gevraagd voor een prijsvraagje.
quote:Nee. Als je het spel heb uitgespeeld door het Sovjet Fort in te nemen en de credits zijn afgelopen, kan je daarna alle levels spelen en is er ook een extra level. Heb het alleen nog niet gespeeld.
Op zondag 2 november 2003 15:10 schreef kibber het volgende:[..]
ja.. en dan het level daarna... dat je in die basis komt en dat dat hele kamp ontruimd is en er overal russen op je staan te schieten...
quote:Het klopt ook nog!
Op dinsdag 28 oktober 2003 11:46 schreef Smots het volgende:
zeg, is er al iemand die 'm op derde of vierde moeilijkheidsgraad heeft uitgespeeld?
Het schijnt dat je dan namelijk een extra level krijgt....
quote:Cool, da's een hele nette prijs voor zo'n stoer spel!
Op donderdag 6 november 2003 13:47 schreef Verbal het volgende:
Ik heb net in de V&D Hitman 2 aangetroffen voor slechts 14,95V.
quote:Vond ik ook. Dat heb ik meteen maar gecompenseerd door voor 30,- alsnog Enter the Matrix aan te schaffen (ja, ik weet het, matig spel, maar ik wilde het toch hebben.). Dus 2 voor de prijs van 1.
Op donderdag 6 november 2003 13:50 schreef Smots het volgende:[..]
Cool, da's een hele nette prijs voor zo'n stoer spel!
Ik ga ze alleen pas morgen installeren, want de reden dat ik tijdens mijn lunch in het dorp was, was om een kaartje voor The Matrix: Revolutions veilig te stellen.
V.
Ik kan een interview houden met Jesper Kyd, de componist van Freedom Fighters.
Het gaat een email-interview worden, dus ik moet een lijst met vragen samenstellen.
Zijn er misschien vragen die iemand aan hem wil stellen?
Als er vragen tussen zitten die leuk genoeg zijn worden die natuurlijk ook gewoon gepubliceerd.
quote:Ik vind dat hij geweldige muziek heeft gemaakt voor Hitman 2 en voor FF. Dat maakt hem redelijk uniek, in dat gamesmuziek over het algemeen compleet ruk en irritant is. Maar ik ben benieuwd wat hij verder heeft gedaan (filmmuziek? klassiek?).
Op maandag 10 november 2003 16:54 schreef Smots het volgende:
YES!Ik kan een interview houden met Jesper Kyd, de componist van Freedom Fighters.
Het gaat een email-interview worden, dus ik moet een lijst met vragen samenstellen.
Zijn er misschien vragen die iemand aan hem wil stellen?
Als er vragen tussen zitten die leuk genoeg zijn worden die natuurlijk ook gewoon gepubliceerd.
Ook ben ik benieuwd hoe hij in de gamesindustrie verzeild is geraakt.
V.
quote:Dat wil ik ook wel weten! Overigens kun je op zijn site zien wat hij nog meer heeft gedaan!
Op maandag 10 november 2003 17:40 schreef Verbal het volgende:
Ook ben ik benieuwd hoe hij in de gamesindustrie verzeild is geraakt.
Ik wil wel weten voor welke games hij nog meer benaderd is, en of FF2 en Hitman 3 tot die games behoren.
quote:Cool !
Op maandag 10 november 2003 16:54 schreef Smots het volgende:
YES!Ik kan een interview houden met Jesper Kyd, de componist van Freedom Fighters.
Het gaat een email-interview worden, dus ik moet een lijst met vragen samenstellen.
Zijn er misschien vragen die iemand aan hem wil stellen?
Als er vragen tussen zitten die leuk genoeg zijn worden die natuurlijk ook gewoon gepubliceerd.
Open er maar alvast een apart topic voor. Ik kan dan ook even overleggen of het ook op de FP kan. Mits je dat wilt
quote:Lijkt me GEYL!
Op maandag 10 november 2003 17:46 schreef Notorious_Roy het volgende:[..]
Cool !
Open er maar alvast een apart topic voor. Ik kan dan ook even overleggen of het ook op de FP kan. Mits je dat wilt
HEREN; WAT EEN VET SPEL IS DIT!
Ik zit nog bij missiepack Harbor; Firestation; en Helipad..
Ik speel uiteraard op een na laatste moeilijkheidsgraad... als je easy kiest ben je een h*mo nl.
Ik vind het verdomd moeilijk en die kneuzige geurilla's luisteren helaas niet altijd goed. met bukken opdat je niet wordt doorzeefd door de helikopter boven die kutbrug in het eerste level waar je echt begint met je legertje!
quote:Als jij hem in 8 uur uitspeelt.. dan heb je zeker 'easy' of een na easy gekozen... mietje
Op dinsdag 21 oktober 2003 09:49 schreef deathwishx5 het volgende:
ben ik gisteren uitgespeeld, is zeker een goed spel alleen jammer dat ik hem al naaar zo'n 8 uur uit had. Verder rulez de missionz wel. Eerst subgoals uitspelen voor dat je verder kan in een ander gebied alleen.Komt zeker een deel 2 van.
quote:Eidos unwittingly unveils key new games.
Following Eidos' mid-year financial report last month, prying eyes have uncovered a corporate slideshow on the publisher's UK website that points to new Deus Ex, Commandos, Freedom Fighters and Backyard Wrestling titles within the next 18 months.
In a section looking at games due out in financial year 2005 (which, for Eidos, runs between this July and next June), the publisher includes Tomb Raider 7, Championship Manager 5, Hitman 4, Deus Ex 'Action' game, Commandos 'Tactical Shooter', Backyard Wrestling 2, and some new IP (intellectual property) in the shape of Crash 'n' Burn and 25 to Life.
Under the section discussing the publisher's recent acquisition of Hitman developer IO Interactive, a sequel to Freedom Fighters is also said to be in the pipeline for release in the first half of financial year 2006 (in other words, between July and December 2005). IO is also obviously working on the next Hitman game, which Eidos CEO Mike McGarvey has already confirmed is on the way. The third in the series, Hitman: Contracts, is due out on PS2, Xbox and PC this April 30th.
Speculation on Slashdot Games suggests that the Deus Ex project might be something to do with "Deus Ex: Clan Wars," which was mentioned at a City Day presentation last October. Rather than a full sequel, this one is thought to be a multiplayer shooter set in the same universe as its namesakes, due for release on PS2 and Xbox. Interestingly, it's reportedly in development at Crystal Dynamics, which might help explain rather tenuous rumours linking Warren Spector to the developer's Tomb Raider project.
Elsewhere, we already know that Championship Manager 5 is under development at London-based Beautiful Game Studios following Sports Interactive's break from the publisher last year, and we'd expect the Commandos and Backyard Wrestling franchises to stick with their respective developers. Meanwhile, 1UP speculates that one of the two new titles - Crash 'n' Burn and 25 to Life - might be the third-person, urban-themed action game that Highway 1 Productions is busy producing for the publisher under a recently announced agreement.
That project is expected to be unveiled at E3 this year, and if these games really are due out in the company's 2005 financial year, we'd expect a good number of them, if not all, to show up on Eidos' E3 stand next month in Los Angeles.
bron: www.eurogamer.net
Oh dat word weer zo coolquote:Op dinsdag 6 april 2004 13:53 schreef Strolie75 het volgende:
Woooooeiiiiii, er komt een vervolg!
[..]
Warezquote:Op maandag 28 juni 2004 19:50 schreef Martino_JR het volgende:
Hallo,
Ik hoop dat ik in het goede topic zit.. Ik heb even een vraag over dit spel Freedom Fighters.. ik heb het spel geleend van mijn neefje en net geïnstaleerd op mijn pc
Het begin van het spel gaat prima en op een gegeven moment zit ik in een kamer met een tang in mijn hand en probeer ik een Russische officier daarmee neer te slaan die even verderop in de gang staat.. op dat moment crasht het spel terug naar de desktop![]()
Mijn vraag is, zijn er meer mensen die dit probleem hadden? Zo ja.. weet iemand hoe we dit kunnen oplossen?
Groetjes, Martino
Koop hem origineel.quote:Op maandag 28 juni 2004 19:50 schreef Martino_JR het volgende:
Mijn vraag is, zijn er meer mensen die dit probleem hadden? Zo ja.. weet iemand hoe we dit kunnen oplossen?
Oversteken denkquote:Op zondag 5 september 2004 17:46 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Ik moet naar de fire station, en dan pas de brug opblazen, maar hoe kom ik naar de firestation? Ik kom bij de railroad, maar niet verder
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |