quote:Binnenkort foto-reportage
Op vrijdag 17 oktober 2003 20:44 schreef Gerritje het volgende:
"Wiiiijjjj wiiiilleeeen foto's (en verhalen) zien!"Hoe was de opkomst, wat hebben jullie allemaal bekeken, wat waren de extreme bijkomstigheden, hoe ging het met de camera's, wat hebben ze allemaal opgenomen, hoe was het bij Bassie, enz, enz?
quote:is er misschien iemand op Fok! die kan gaan vidcappen ofzo?
Op vrijdag 17 oktober 2003 20:45 schreef nlboy het volgende:[..]
gaan jullie die tv programma rippen op de pc en daarna op tv zetten?
(ts namelijk een beetje laat anders voor mij om dat te gaan kijken)
quote:ik kan het misschien wel opnemen en het door m'n neefje laten rippen, maar dat kan ff een paar weken duren.
Op vrijdag 17 oktober 2003 20:46 schreef Citroentje het volgende:[..]
Binnenkort foto-reportage
[..]is er misschien iemand op Fok! die kan gaan vidcappen ofzo?
quote:Had je maar mee moeten gaan
Op vrijdag 17 oktober 2003 20:44 schreef Gerritje het volgende:
"Wiiiijjjj wiiiilleeeen foto's (en verhalen) zien!"Hoe was de opkomst, wat hebben jullie allemaal bekeken, wat waren de extreme bijkomstigheden, hoe ging het met de camera's, wat hebben ze allemaal opgenomen, hoe was het bij Bassie, enz, enz?
Opkomst was aardig, ongeveer 14 man dacht ik
Hebben het huis van bassie, huis van de baron, ruine van teylingen, rekwiskietenkamer, stadsgehoorzaal, zo'n 350km snelweg en de burger king gezien
Externe bijkomstigheden; overal vertraging
Camera's : KUT! (niet verkeerd bedoeld, leuk dat we op tv komen enzo) maar t duurt allemaal zooooooo lang... we moesten ook nog eerder weg bij bassie daardoor..
Ze hebben zo ongeveer alles opgenomen, wat er uit wordt gezonden, ja, dat is nog maar de vraag..
Hoe was het bij bassie.. heb ik volgens mij al verteld, maar die vent is echt een meester! grote respect dat ie ons allemaal binnenliet en voorzag van koffie... dat had ik echt nooit verwacht!
enz.. Kun je deze vraag even herhalen? ik begrijp hem niet helemaal
En schiet op met die foto's, ik wil ze ook zien!
quote:Hij wilde er niet teveel over zeggen... Hij is op het moment niet meer in het ziekenhuis, maar aan bassie kon ik al merken dat hij liever niet had dat anderen wisten waar hij was en wat hij daar deed.. sorry
Op vrijdag 17 oktober 2003 20:53 schreef Wer-Al_Zwowe het volgende:
Had Bassie nog nieuws over Adriaan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |