quote:ja dat denk ik wel ja
Op woensdag 15 oktober 2003 23:20 schreef Chirma het volgende:
Ja dat was een geniale film.. zeker Crush de schildpad: duuuuude:DHoe gaat 'ie trouwens in het Nederlands heten? "De zoektocht naar Nemo" ofzo?
best wel een goede Chirma ![]()
of: "op zoek naar Nemo" maar die is niet zo goed
quote:"Op zoek naar Nemo" toch??
Op woensdag 15 oktober 2003 23:20 schreef Chirma het volgende:
Ja dat was een geniale film.. zeker Crush de schildpad: duuuuude:DHoe gaat 'ie trouwens in het Nederlands heten? "De zoektocht naar Nemo" ofzo?
quote:
Op donderdag 16 oktober 2003 00:29 schreef Duiveltja het volgende:[..]
"Op zoek naar Nemo" toch??
quote:
Op donderdag 16 oktober 2003 09:23 schreef Chirma het volgende:
Wow bijna goed geraden die titel..
Ik hoop maar dat de Nederlandse versie een beetje goed wordt ingesproken, want bij sommige films versta je van de Nederlandse versie 10% van de teksten niet.
Kan ik met mijn broertje van 7 naar de bios
quote:enne, bij welke producties versta jij 10% van de Nederlandse teksten niet?
Op woensdag 3 september 2003 13:23 schreef Patch het volgende:
De stemmen van de hoofdkarakters uit FINDING NEMO worden in de Nederlandse versie vertolkt door Jasper Sohier Nemo, Jeroen van Koningsbrugge Marlin, Annick Boer Dory en Huub Stapel Gill. De vriendelijke vegetarische haaien zijn ingesproken door Ron Brandsteder Bruce, Henny Huisman Anker, en Beau van Erven Dorens Enco. Andere leuke rollen zijn onder andere weggelegd voor Albert Verlinde Gorgel, John Kraaijkamp Jr. Nigel, Bartho Braat Meester Ray en bekende stemacteurs als Kees de Lier Tandarts, en Frits Lambrechts - Dick. De Nederlandse versie van FINDING NEMO is tot stand gekomen onder de regie van top stem-regisseur Arnold Gelderman.
Then again, Dame Edna heeft de stem van de originele Bruce gedaan...kom ik net achter! In de film niet opgevallen, al vraag ik me af hoe dat zou moeten trouwens
quote:Wat een supercoole screen zeg!!!
Op donderdag 16 oktober 2003 11:14 schreef Smeich het volgende:
Ron Brandsteder doet Bruce? [afbeelding]Then again, Dame Edna heeft de stem van de originele Bruce gedaan...kom ik net achter! In de film niet opgevallen, al vraag ik me af hoe dat zou moeten trouwens
Komen er weer zulke leuke herinneringen aan de film naar boven. Lig je weer in een deuk!!!
quote:
Op donderdag 16 oktober 2003 23:58 schreef SunChaser het volgende:
Ik mis eigenlijk een sequentie. Als Nemo door het riool in Sidney zwemt wordt hij meegezogen in de Waterzuivering. Maar daarna isie ineens in de open zee via die buis. Zouden ze een avontuur door de waterzuiveringinstallaties eruit hebben gehaald?
quote:Zou kunnen
Op donderdag 9 oktober 2003 22:57 schreef Strolie75 in Disney en Pixar komen nu met Finding Nemo het volgende:
3-12-2003 hier in de bioscoop. 4-11-2003 op R1 DVD.At a suggested price of $29.99, the two-disc Collector Edition DVD will come with widenscreen and fullscreen versions of the film, digitally mastered from Pixar¹s original source. Features on disc one include:
Deleted scenes and recording sessions with commentary by Stanton, Unkrich and Peterson.
quote:Ja. Maar dan is dat inzoomen op het bord Waterzuiveringsinstallatie ook onzin.
Op vrijdag 17 oktober 2003 00:12 schreef Tijn het volgende:
Hij wordt niet meegezogen naar de waterzuiveringsinstallatie. Hij komt gewoon direct in de zee uit.
quote:Oh dat heb ik ff gemist geloof ik
Op vrijdag 17 oktober 2003 00:21 schreef SunChaser het volgende:[..]
Ja. Maar dan is dat inzoomen op het bord Waterzuiveringsinstallatie ook onzin.
quote:Hij wordt gescheiden van het drinkwater en komt samen met ander 'afval' in de zee terecht.
Op vrijdag 17 oktober 2003 00:21 schreef SunChaser het volgende:[..]
Ja. Maar dan is dat inzoomen op het bord Waterzuiveringsinstallatie ook onzin.
quote:mjah, Barry Humphries kan dat wel.. maar die heeft dan ook talent, Ron B. heeft alleen een talent om de politie te ontzeilen bij alcoholcontroles
Op donderdag 16 oktober 2003 11:14 schreef Smeich het volgende:
Ron Brandsteder doet Bruce? [afbeelding]Then again, Dame Edna heeft de stem van de originele Bruce gedaan...kom ik net achter! In de film niet opgevallen, al vraag ik me af hoe dat zou moeten trouwens
quote:Volgens mij heb jij iets tegen Brandsteder... In het vorige topic ook al...
Op vrijdag 17 oktober 2003 08:08 schreef MikeyMo het volgende:[..]
mjah, Barry Humphries kan dat wel.. maar die heeft dan ook talent, Ron B. heeft alleen een talent om de politie te ontzeilen bij alcoholcontroles
quote:Ik vind Brandsteder ook helemaal niets. Hennie Huisman was zelfs een betere Bruce geweest.
Op vrijdag 17 oktober 2003 08:49 schreef Patch het volgende:[..]
Volgens mij heb jij iets tegen Brandsteder... In het vorige topic ook al...
quote:Ron is gewoon een makkelijk doelwit
Op vrijdag 17 oktober 2003 08:49 schreef Patch het volgende:[..]
Volgens mij heb jij iets tegen Brandsteder... In het vorige topic ook al...
our price: £15.99 Delivered
dus voor ± 23 euro heb je hem in huis, een fractrie van wat een bioscoopje met z'n 2en incl eten en drinken kost
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |