quote:
PERSBERICHT
TOP GEAR RALLY
PLANKGAS OP DE GAME BOY ADVANCE
4 November 2003 Nog nooit zag een mobiel racespel er zo realistisch uit als Top Gear Rally op de Game Boy Advance! De game laat spelers scheuren en slippen met een keur aan hedendaagse en klassieke rallywagens. Meer dan tachtig circuits vragen het uiterste van wagen en coureur, waarbij realtime gesproken instructies waarschuwen voor iedere bocht of hobbel. Door goed te presteren krijgt de speler toegang tot nieuwe fabrieksonderdelen, extra wagens of geheime wachtwoorden om high scores te vergelijken op de unieke Top Gear Rally website!De actie komt tot leven met zeer indrukwekkende 3D-graphics. Iedere wagen in Top Gear Rally is volledig gerenderd, zodat het realisme in iedere situatie en onder iedere hoek overeind blijft! De ruim tachtig stages voeren de speler naar tien geografische regios over de hele wereld. Elke omgeving wordt prachtig in beeld gebracht, van uitgestrekte woestijnen tot smalle bosweggetjes.
De game laat spelers deelnemen in vier spelvarianten - Championship Mode, Time Attack Mode, Quick Race Mode en Practice Mode. Race tegen je vrienden en laat ze stofhappen! Twee spelers kunnen tegen elkaar racen door hun Game Boy Advance-systemen te koppelen met het Game Boy Advance Game Link-snoer. Als unieke gimmick biedt Top Gear Rally naast de tien standaard wagens één exclusieve wagen die afhankelijk is van het land waar het spel is gekocht!
Top Gear Rally is vanaf 7 november verkrijgbaar voor een verwachte verkoopprijs van 45 Euro.
Ga naar www.nintendo.nl voor het laatste officiële Nintendo nieuws.
- Einde -
[Dit bericht is gewijzigd door Khadgar op 04-11-2003 18:06]
kheb al weer een paar weken niet meer met mn GBAsp gespeeld, en dat komt vooral omdat ik nog geen nieuwe spelletjes meer heb... na een hele vakantie lang Fifa2003/Davis Cup Tennis en Sheep gespeeld te hebben, toch al niet Dé toppers... heeft het ff stil gelegen,
Nou is het bijna sinterklaas en wil ik toch ff wa nieuwe spellen hebben... mn oog is gevallen op Rayman3 (BartSmit; 29.95), Crash Bandicoot (FreeRecordShop; 29.99)
Ik wil een keer zo'n soort spel, rond die prijs (evt. goedkoper) maar wat er grafisch wel goed uit ziet en langggg speelbaar is!
Welke zouden jullie kiezen, of evt. anderen??
quote:een tijdje terug hadden ze bij de dixons ook rayman advance en die was 10 euro. Misschien kan je die nog ergens vinden? Chrash Bandicoot heb ik niet gespeeld dus daar kan ik je niks over vertellen. Ik zou zelf gaan voor Mario Advance 3:Yoshi's Island. Die is volgens mij momenteel ook 29,95 bij de dixons (das was een tijdje terug iig wel zo). Dat spel ziet er grafisch wel oke uit en het spel zelf is ook leuk en redelijk lang speelbaar (ik heb 'm nog niet uit, maar speel ook niet zovaak op mn GBA). Voor de afwisseling zitten er ook een paar mini games in sommige levels verstopt.
Op woensdag 5 november 2003 10:47 schreef Pipo_de_Clown het volgende:
Help help help!!kheb al weer een paar weken niet meer met mn GBAsp gespeeld, en dat komt vooral omdat ik nog geen nieuwe spelletjes meer heb... na een hele vakantie lang Fifa2003/Davis Cup Tennis en Sheep gespeeld te hebben, toch al niet Dé toppers... heeft het ff stil gelegen,
Nou is het bijna sinterklaas en wil ik toch ff wa nieuwe spellen hebben... mn oog is gevallen op Rayman3 (BartSmit; 29.95), Crash Bandicoot (FreeRecordShop; 29.99)
Ik wil een keer zo'n soort spel, rond die prijs (evt. goedkoper) maar wat er grafisch wel goed uit ziet en langggg speelbaar is!
Welke zouden jullie kiezen, of evt. anderen??
quote:Ik vind hem prachtig, je moet wel van flink turnbased rpg's houden.
Op woensdag 5 november 2003 20:52 schreef gamecube_master het volgende:
is final fantasy tactics een beetje leuk want ik wil die eigenlijk wel halen
Mario RPG (snes) vond ik ook al geweldig, wil eigenlijk paper mario ook nog eens spelen maar heb geen n64 meer
quote:ik denk dat mario & luigi ook tussen mijn verzameling komt te staan
Op donderdag 6 november 2003 01:32 schreef ShadoW17 het volgende:
Mario & Luigi lijkt me echtMario RPG (snes) vond ik ook al geweldig, wil eigenlijk paper mario ook nog eens spelen maar heb geen n64 meer
quote:Tis compleet anders dan gewone FF games
quote:Ik heb hem uitgespeeld en vond hem geweldig!
http://pocket.ign.com/articles/458/458227p1.html
The game, a turn-based strategy game designed by the same group of folks that brought the Advance Wars franchise to the GBA system, is an excellent mixture of RPG and adventure elements in a wonderfully told fantasy tale, and it's decidedly different from the past two strategy games already available from the developer. It's definitely one of, if not the most elaborate game developments on the handheld released this year, and it could definitely change the minds of those who don't favor that growingly popular "strategy" thing.
Er zijn namelijk nog een aantal RPG's die ik MOET hebben
Ik noem een Sword of Mana en een Mario& Luigi
quote:Wanneer komt die uit?
Op donderdag 6 november 2003 10:47 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik noem een Sword of Mana
quote:USA : 5 december
Op donderdag 6 november 2003 11:20 schreef Tragedy het volgende:[..]
Wanneer komt die uit?
Europa Q1 2004
Wat is een goed blad voor de GBA (SP)? Met iig wat roundups van top 10 lijsten in genres en goede reviews iha?
Tav. spellen heb ik al een paar ideeen wil alleen nog wel graag wat plaatjes erbij zien voordat ik aanschaf.
Wat ik nog niet heb kunnen vinden is een goede shooter? weet iemand er 1??
Hartelijk bedankt alvast gamefreak wie me hellupt
en ziet het er echt zo mooi uit als op die pics?
quote:een tijdschrift
Op donderdag 6 november 2003 14:44 schreef olal het volgende:
Nou ben ik plots opgezadeld met het aanschaffen van zoon wonderding en ik heb een paar vraagjes die ik niet zo snel kan vinden.Wat is een goed blad voor de GBA (SP)? Met iig wat roundups van top 10 lijsten in genres en goede reviews iha?
Tav. spellen heb ik al een paar ideeen wil alleen nog wel graag wat plaatjes erbij zien voordat ik aanschaf.
Wat ik nog niet heb kunnen vinden is een goede shooter? weet iemand er 1??
Hartelijk bedankt alvast gamefreak wie me hellupt
Ik neem toch aan dat je internet hebt anders zou je hier niet posten, en laat dat nou net DE plek zijn om alle info te vinden over GBA spellen die je maar wilt. Begin hier 's :
http://pocket.ign.com
http://gba.insidegamer.nl
en een goede shooter? Een echte goeie moet nog steeds uit komen (R-Type), maar Iridion II is wel een aardige.
Heb gisteren gehoord dat ik um moet aanschaffen en wil dit vanavond geregeld hebben en zit op me werk en kon maar half uurtje browsen en de info is te gespreid en dus te weinig tijd en toen was jij er iig bedankt iridion lijkt me moeite waard, maar nu dat blad nog.
Ik struin zo nog ff snel wat boekhandels door, zal wel luk.
kan aan mij liggen..
quote:nee, MOH was veruit de slechtste FPS die ooit is uitgebracht op de GBA, een ONGEKENDE flop. Inderdaad utterly crap
Op donderdag 6 november 2003 16:08 schreef Pipo_de_Clown het volgende:
zijn al die spellen zo bagger als uhm uhm ... oja ! Medal of Honour.... die heb ik een keer op mn PC gespeeld in een emulator, zag er echt RUKK uit en qua besturing helemaal crap....kan aan mij liggen..
DukeNukemAdvance is voor GBA begrippen wel de bom en Ecks vs Server (1 en 2) zijn ook heel aardig.
gister bij een nieuwe winkel in Den Bosch Rayman3 voor 29,99 en Rayman *de gewone* voor 19.99 maar zelfs op het hoesje zagen de grapics er klote uit bij de gewone Rayman....
toch maar voor 3 gaan ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |