quote:
Eindelijk weer wat Sabrewulf screenshots
27-11-2003 | Joost Vogel
Eindelijk hebben we weer eens wat screenshots kunnen vinden van de veelbelovende avonturengame Sabrewulf. Een game van Rareware!
Rareware lijkt weer actief, zowel op de Xbox als op de Game Boy Advance. Rareware is bezig met vier titels op Nintendo's handheld, namelijk Banjo-Kazooie: Grunty's Revenge, Banjo Pilot, It's Mr. Pants en Sabrewulf. En van dat laatste spel hebben we tien nieuwe screenshots.
Sabrewulf is een veelbelovende remake uit 1984. Een echte veteraan dus, die niet vies is van een mix van actie, puzzels, avonturieren en ouderwetse platformelementen. Een veelzijdige game die bijna iedereen moet aanspreken: van de meer actie georiënteerde gamer tot die hard-RPG'ers.
De landschappen in Sabrewulf bevatten allerlei schepselen, items en wapens die soms van pas kunnen komen. In dit grootse avontuur moet de speler een vreemdeling stoppen, de ontsnapte wolf opnieuw opsluiten en acht amuletstukken terugvinden.
De nieuwste screenshots staan aan de rechterzijde en beginnen vanaf nummer zeven. De game staat gepland voor het begin van 2004.
Mario & Luigi is idd erg leuk
let ook even op Luigi die onderaan het scherm rondjes staat te draaien
De Springende Snor (tm)
Nope!
Koopa heeft ook heel wat humor mee gekregen
Alvast bedankt
quote:pocket.ign.com
Op vrijdag 28 november 2003 20:56 schreef krasje het volgende:
Ik ben sinds vandaag de trotse eigenaar van een GBA SP (met Wario Inc.), geweldig ding/super leuk spel, maar nou vraag ik me dus af wat een beetje een goede gba site is, zoiets als CubeZone is voor de GameCube.Alvast bedankt
quote:*Hijg*
Op vrijdag 28 november 2003 19:55 schreef err het volgende:
iemand deze game al gezien...dat noem ik nog's leuke gfx voor de gba =D
Eindelijk nog een GBA spel dat gebruik maakt van de 3D engine van Raylight!
quote:Volgende week hebben ze 'm in m'n gameswinkeltje op de hoek.
Op zaterdag 29 november 2003 00:05 schreef Lexie het volgende:
Vandaag even op de HCC Sword of Mana gespeeld. Ziet er veelbelovend uit.
quote:
Op vrijdag 28 november 2003 19:55 schreef err het volgende:
iemand deze game al gezien...dat noem ik nog's leuke gfx voor de gba =D
quote:Wat kostie daar dan?
Op zaterdag 29 november 2003 09:44 schreef Great_Expectations het volgende:[..]
Volgende week hebben ze 'm in m'n gameswinkeltje op de hoek.
.
quote:Als ik hem niet via m'n buurtgameswinkeltje zou kunnen kopen, dan zou ik 'm via http://www.dvdboxoffice.com/ bestellen.
Op zaterdag 29 november 2003 18:46 schreef Tragedy het volgende:
Voor de ervaren online shoppers: Wie kan mij een betrouwbare en goedkope webwinkel aanraden voor Sword of Mana (m.a.w., waar haal jij hem)?
Maar ik weet eerlijk gezegd niet of mijn buurtwinkel of dvdboxoffice duurder dan wel /goedkoper zijn dan andere winkels.
[Dit bericht is gewijzigd door Great_Expectations op 30-11-2003 16:01]
quote:Kweenie.
Op zaterdag 29 november 2003 12:39 schreef Lexie het volgende:[..]
Wat kostie daar dan?
quote:Buurtwinkel is duurder dan dvdboxoffice. Ik zou 'm bij dvdboxoffice halen als je een creditcard hebt. Scheelt best wat euro's...
Op zondag 30 november 2003 15:56 schreef Great_Expectations het volgende:[..]
Als ik hem niet via m'n buurtgameswinkeltje zou kunnen kopen, dan zou ik 'm via http://www.dvdboxoffice.com/ bestellen.
Maar ik weet eerlijk gezegd niet of mijn buurtwinkel of dvdboxoffice duurder dan wel /goedkoper zijn dan andere winkels.
Ik heb Warioland 4 (vet!), Rayman 3 (altijd leuk ;p) en Mario and Luigi Superstar Saga (ook errug vet!) ..
Dan zit er nog 1 bij, sega smash pack (oid) ... daar is dus geen reet aan, en kan em morgen nog snel ruilen. Nu twijfel ik dus of ik Zelda: LTTP ga halen, of Mario Advance 2: Super Mario World..
Ik ben de laatste tijd erg into Zelda, maar Super Mario World is natuurlijk ook erg vet!... iemand nog suggesties..?
[Dit bericht is gewijzigd door PsYcHo- op 30-11-2003 18:52]
quote:hmm... Zelda of Super Mario World... Moeilijke keus.. Ik zou voor Zelda gaan als ik kijk naar de andere spellen die je hebt. Rayman en Wario World zijn allebei al platform spellen dus dan is Zelda misschien een leuke afwisseling. Verder kan ik je advance wars en wario ware ook aanraden. Advance Wars een een taktisch spel. Op de frontpage staat een review van deel 2. Wario Ware is een spel met allemaal simpele mini games, erg verslavend maar met Advance wars ben je langer zoet.
Op zondag 30 november 2003 18:33 schreef PsYcHo- het volgende:
Woei wat een aangename verassing.. Ik had ineens een gba_sp met 4 games in m'n kamer liggenIk heb Wario World 4 (vet!), Rayman 3 (altijd leuk ;p) en Mario and Luigi Superstar Saga (ook errug vet!) ..
Dan zit er nog 1 bij, sega smash pack (oid) ... daar is dus geen reet aan, en kan em morgen nog snel ruilen. Nu twijfel ik dus of ik Zelda: LTTP ga halen, of Mario Advance 2: Super Mario World..
Ik ben de laatste tijd erg into Zelda, maar Super Mario World is natuurlijk ook erg vet!... iemand nog suggesties..?
quote:Ik ga toch maar Zelda aanschaffen, het begon met windwaker op de cube, vervolgens OOT en dan nu maar LTTP spelen heh.. en tja, mario komt nog wel een keer.. alsof we nog niet genoeg mario gezien/gespeeld hebben
Op zondag 30 november 2003 18:45 schreef koei het volgende:[..]
hmm... Zelda of Super Mario World... Moeilijke keus.. Ik zou voor Zelda gaan als ik kijk naar de andere spellen die je hebt. Rayman en Wario Land zijn allebei al platform spellen dus dan is Zelda misschien een leuke afwisseling. Verder kan ik je advance wars en wario ware ook aanraden. Advance Wars een een taktisch spel. Op de frontpage staat een review van deel 2. Wario Ware is een spel met allemaal simpele mini games, erg verslavend maar met Advance wars ben je langer zoet.
quote:Thx voor de tip.
Op zondag 30 november 2003 15:56 schreef Great_Expectations het volgende:[..]
Als ik hem niet via m'n buurtgameswinkeltje zou kunnen kopen, dan zou ik 'm via http://www.dvdboxoffice.com/ bestellen.
Moet je trouwens ook nog invoerrechten ofzo betalen vanwege de douane? Want dan wordt het weer duurder natuurlijk.
quote:Dvdboxoffice niet, wordt stiekem vanuit de EU verstuurd
Op dinsdag 2 december 2003 19:35 schreef Tragedy het volgende:[..]
Thx voor de tip.
Moet je trouwens ook nog invoerrechten ofzo betalen vanwege de douane? Want dan wordt het weer duurder natuurlijk.
quote:Intussen is m'n bestelling bij Dvdboxoffice voor 'Tactics Ogre: The Knight of Lodis' nog altijd 'pending'. Al 5 weken.
Op dinsdag 2 december 2003 19:37 schreef Lexie het volgende:[..]
Dvdboxoffice niet, wordt stiekem vanuit de EU verstuurd
.
Is er ook al Chess of Tetris?
En wat is een mooie/leuke racegame?
SM Kart?
Er is uiteraard een Tetris game, Tetris Worlds, maar je kan natuurlijk ook je ouwe Tetris spelen.
Chess games zoek ik eigenlijk ook nog
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |