Vorig deeltje: Nachtbar #1046 oral-b is oke?
De nachtbardurs en nachtbardurinnen die hier de laatste tijd vaak komen:
Veel plezier!
En nog een First Post ook in dit topic zeg ... erg goed bezig dacht ik zo
*slingers ophangt
quote:Goed bezig ja
Op woensdag 15 oktober 2003 16:15 schreef jackson het volgende:
En jahwel ... dit is mijn 19.000ste post. Best wel huilen maar ook wel weer lachen hoor.
*slingers ophangt
quote:Amateur
En jahwel ... dit is mijn 19.000ste post. Best wel huilen maar ook wel weer lachen hoor.
*slingers ophangt
waar is de taart??
En Tiemie...in een keer goed, die openingspost
quote:als je het topic klaarzet terwijl de oude nog open is, kun je de openingstekst van de vorige topic ff "edit"-en [op edit drukken en ctrl+a, ctrl+c ] en dan plakken en dan alleen ff t vorige deeltje aanpassen
Op woensdag 15 oktober 2003 16:21 schreef Shark.Bait het volgende:
gefeli jacksonwaar is de taart??
quote:ik weet het, ik kut al wat langer op dit forum dan vandaag...denk ik. Maar gezien Jackson z'n negatieve houding jegens TS te spelen, en het commentaar van de nachtbardurs:X
Op woensdag 15 oktober 2003 16:23 schreef Tiemie het volgende:
als je het topic klaarzet terwijl de oude nog open is, kun je de openingstekst van de vorige topic ff "edit"-en [op edit drukken en ctrl+a, ctrl+c ] en dan plakken en dan alleen ff t vorige deeltje aanpassen
en klaar
quote:nouja, de vorige keren was ik elke x te laat met t klaarzetten van een topic
Op woensdag 15 oktober 2003 16:27 schreef Shark.Bait het volgende:[..]
ik weet het, ik kut al wat langer op dit forum dan vandaag...denk ik. Maar gezien Jackson z'n negatieve houding jegens TS te spelen, en het commentaar van de nachtbardurs:X
[edit Nachtbar # 1044 ik kan HET ook hoor 8-) dus ]
quote:fok!-hoer
Op woensdag 15 oktober 2003 16:18 schreef D3nn15 het volgende:[..]
Amateur
quote:Taart taart .... ik wist dit nie van tevoren natuurlijk
Op woensdag 15 oktober 2003 16:21 schreef Shark.Bait het volgende:
gefeli jacksonwaar is de taart??
quote:moorkop voldoet ook
Op woensdag 15 oktober 2003 16:35 schreef jackson het volgende:
Taart taart .... ik wist dit nie van tevoren natuurlijk
"Vorig deeltje: Gelieve op deze plaats een linkje naar het vorige deel in te vullen.. " zegt alweer voldoende over de TS van sommige NB topics
quote:Dat zal je leren niet te leren...
Op woensdag 15 oktober 2003 16:43 schreef JaWi het volgende:En weer verder leren
suc6 & sterkte
tot vanaaf lui
quote:Goed bezig ... en tot vanavond ... als ik er dan ben
Op woensdag 15 oktober 2003 17:11 schreef Shark.Bait het volgende:
ik ga fitnessen, werken aan mijn broodjes/sixpack/wasbordje etc.
tot vanaaf lui
hij heeft een paardenstal gebouwd op de grond wat we ge-erft hebben zodat de paarden van de winter onder dak kunnen staan en nu moet ie het afbreken omdat 1 van de mensen ( die 500 meter verderop wonen ) er over heeft geklaagd .
die stal heeft meer dan 10.000 euro gekost
nouja, ik ben ff naar mn pa toe, ltr
quote:Jah ... deze meneer moet ook nog aardig wat
Op woensdag 15 oktober 2003 16:43 schreef JaWi het volgende:En weer verder leren
quote:Ik heb toch zo'n hekel aan die mensen die daar over klagen... Die hebben zelf waarschijnlijk geen cent te makken en gunnen andere ook helemaal nix.
Op woensdag 15 oktober 2003 17:39 schreef Tiemie het volgende:
shitmn pa is helemaal over de zeik
hij heeft een paardenstal gebouwd op de grond wat we ge-erft hebben zodat de paarden van de winter onder dak kunnen staan en nu moet ie het afbreken omdat 1 van de mensen ( die 500 meter verderop wonen ) er over heeft geklaagd
.
die stal heeft meer dan 10.000 euro gekost
nouja, ik ben ff naar mn pa toe, ltr
![]()
quote:nouja de bedoeling was dat we daar een huis zouden bouwen,maar door een smerig truckje (grond "vies" laten verklaren) mochten we daar geen huis neerzetten en nu dus ook geen paardenstal. de net nieuwe paardenstal stond beschut opgestelt ( niemand kon hem zien) en nu we hem af moeten breken, kunnen we de paarden in de winter nergens kwijt
Op woensdag 15 oktober 2003 17:40 schreef jackson het volgende:[..]
Ik heb toch zo'n hekel aan die mensen die daar over klagen... Die hebben zelf waarschijnlijk geen cent te makken en gunnen andere ook helemaal nix.
quote:beetje eigen schuld dus ook wel ?
Op woensdag 15 oktober 2003 17:45 schreef Tiemie het volgende:[..]
nouja de bedoeling was dat we daar een huis zouden bouwen,maar door een smerig truckje (grond "vies" laten verklaren) mochten we daar geen huis neerzetten en nu dus ook geen paardenstal. de net nieuwe paardenstal stond beschut opgestelt ( niemand kon hem zien) en nu we hem af moeten breken, kunnen we de paarden in de winter nergens kwijt
we hebben van alle buren toestemming gekregen om de stal daarneer te zetten , alleen van de gemeente niet omdat het een landbouw-gebied is en onreine grond
(teveel "oer" in het grondwater )
quote:nou, we hebben geen bouwvergunning aangevraagd omdat dat in onze gemeente niet nodig is (voor stallen) , maar hij moet nu weer plat omdat het volgens die buren hun uitzicht belemmerd (terwijl er een bos van 25 dik tussen hun huis en de stal zit en zelfs in de herfst kun je het niet zien )
Op woensdag 15 oktober 2003 17:47 schreef jackson het volgende:[..]
beetje eigen schuld dus ook wel ?
quote:FF naar de gemeente dus ... en hopen dat et nie plat hoeft. Of heb je dat bericht gehad van de gemeente ?
Op woensdag 15 oktober 2003 17:49 schreef Tiemie het volgende:[..]
nou, we hebben geen bouwvergunning aangevraagd omdat dat in onze gemeente niet nodig is (voor stallen) , maar hij moet nu weer plat omdat het volgens die buren hun uitzicht belemmerd (terwijl er een bos van 25 dik tussen hun huis en de stal zit en zelfs in de herfst kun je het niet zien )
quote:we kregen een brief van de gemeente...
Op woensdag 15 oktober 2003 18:01 schreef jackson het volgende:[..]
FF naar de gemeente dus ... en hopen dat et nie plat hoeft. Of heb je dat bericht gehad van de gemeente ?
quote:En da's zuur
Op woensdag 15 oktober 2003 18:02 schreef Tiemie het volgende:[..]
we kregen een brief van de gemeente...
quote:Oi
*slingers ophangt
Alsnog gefeliciteerd Jackson
[insert]confetikanon[/insert]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |