De spelregels
aangezien Kiff de laatste vraag uit Fok GAM Trivia ! Round One goed had mag hij beginnen!
[Dit bericht is gewijzigd door GTiMICRO op 15-10-2003 22:35]
quote:Nee, die vindt toch iedereen tof?
Op donderdag 16 oktober 2003 14:10 schreef pkwarts het volgende:
hogan's alley
quote:Das een klassieker man! Hint; er zijn 17 spellen met zapperfunctie verschenen.
Op donderdag 16 oktober 2003 14:34 schreef Maxximus het volgende:
duck hunt??
nog 1 poging dat andere spel wat er bij zit kleiduiven schieten.
quote:-edit- ik heb effe door mijn nes games gesnuffeld, en ik denk dat je Track & field 2 bedoeld!
Op donderdag 16 oktober 2003 16:39 schreef Maxximus het volgende:
oh ja is idd klassieker.nog 1 poging dat andere spel wat er bij zit kleiduiven schieten.
[Dit bericht is gewijzigd door GTiMICRO op 16-10-2003 17:39]
quote:Nee, maar het is misschien een te vage vraag. Want vrijwel niemand kent hem, ik bedoelde 'Chiller'
Op donderdag 16 oktober 2003 17:32 schreef GTiMICRO het volgende:[..]
-edit- ik heb effe door mijn nes games gesnuffeld, en ik denk dat je Track & field 2 bedoeld!
Eenieder is wat mij betreft vrij om een nieuwe vraag te stellen! Wie het eerst komt....
Ok, screenshotje dan:
Welk spel en voor welke console is dit? :
quote:Sjee ik zie aan het plaatje niet eens welke console het is
Op zaterdag 18 oktober 2003 12:45 schreef Kiff het volgende:
Hmmmmmmm, niemand meer die er zin in heeft ofzo?Ok, screenshotje dan:
Welk spel en voor welke console is dit? :
[afbeelding]
quote:Als ik het spel niet toevallig zelf had, had ik het ook niet geweten hoor
Op zaterdag 18 oktober 2003 12:46 schreef Fliepke het volgende:[..]
Sjee ik zie aan het plaatje niet eens welke console het is
qua graphics dan, voel me weer eens een n00b.
quote:Ik denk dat vooral nog maar weinig mensen dit topic in hun active topics hebben en er dus minder langs klikken
Op maandag 20 oktober 2003 00:14 schreef Kiff het volgende:
Round 1 ging er goed..... maar nu is er niemand meer??? Misschien een goed teken, is iedereen een 'echte game' aan het spelen
quote:Al sla je mij morsdood, deze game ken ik niet
Op maandag 20 oktober 2003 00:26 schreef Kiff het volgende:
ok, een hint dan. Het spel is uitgekomen op de Gameboy Advance en is speelbaar in een stuk of zes talen, waaronder Nederlands.
Nu moet iemand anders maar weer eens een vraag bedenken.....
quote:Het is Omicron: The Nomad Soul, en de sound track is van David Bowie
Op dinsdag 21 oktober 2003 09:31 schreef GTiMICRO het volgende:
Hoe heet deze gameen welke artiest heeft de soundtrack
op zijn naam staan[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
quote:
Op dinsdag 21 oktober 2003 11:12 schreef Skimmer het volgende:[..]
Het is Omicron: The Nomad Soul, en de sound track is van David Bowie
quote:Ik zal eens even gaan denken...
Op dinsdag 21 oktober 2003 11:13 schreef GTiMICRO het volgende:[..]
u bent!
quote:oke
Op dinsdag 21 oktober 2003 11:14 schreef Skimmer het volgende:[..]
Ik zal eens even gaan denken...
quote:
Rightseous... Its such a noble name... Rightseous.
Dit spel is gebaseerd op een TV serie.
Ok nog een dan...
Het spel is eigenlijk een interactieve film.
In ruil voor deze hint wil ik nu het volgende weten:
Welk spel gaat het om?
Van welk karakter is de quote?
En... wie heeft de muziek gecomponeerd voor dit spel?
quote:Nee die was het niet...
Op woensdag 22 oktober 2003 12:03 schreef Notorious_Roy het volgende:
Zal wel XFiles zijn? Maar de andere vragen weet ik niet
Nog een klein hintje... Righteous is de naam van een 'vaartuig'.
Niemand??
Nou dan geef ik de antwoorden maar...
Titel: Startrek: Borg
Karakter: Q (John de Lancie)
Muziek: David McCarthy
En dan kan het topic nu een stille dood sterven...
quote:Gaarne...
Op donderdag 23 oktober 2003 11:22 schreef DaFan het volgende:
Ik wil best meedoen met dit topic, om het een beetje levend te houden. Ik zal eens wat gaan broeden op een vraag.
Defender of the Universe
Marooned on Mars is een subsubtitel, namelijk Commander Keen: Invasion of the Vorticons, Marooned on Mars (zoiets), maar die reken ik goed.
De titel die ik nog extra had gevonden is: Goodbye Galaxy.
Defender of the Universe is ook niet correct, ik vond Defender of Earth.
Ga je gang, verzin de volgende vraag maar.
1: Invasion of the Vorticons - Marooned on Mars
2: Invasion of the Vorticons - The Earth Explodes
3: Invasion of the Vorticons - Keen Must Die!
3,5: Keen Dreams!
4: Goodbye Galaxy - Secret of the Oracle
5: Goodbye Galaxy - The Armageddon Machine
6: Aliens Ate My Baby Sitter
Universe vs Earth: ik zat te twijfelen
volgende vraag: ik zal eens denken. mocht iemand een andere hebben, stel 'm gerust
In de originele volledige versie van Wolfenstein 3d was er één heel apart geheim level.
- Wat was er zo bijzonder aan dat ene geheime level?
En nog meteen een Wolf3d trivia:
In de allereerste versies van Wolf3d zat een raar object, wat ergens te vinden was.
- Wat was dit object, en waar diende het voor.
quote:Vraag 1: Het was een pacman level (Achter gekomen toen ik wolf3d sprites aan het editten was en opeens die pacman sprites zag)
Op donderdag 23 oktober 2003 14:27 schreef Khadgar het volgende:
Ik weet nog wel een leuke...In de originele volledige versie van Wolfenstein 3d was er één heel apart geheim level.
- Wat was er zo bijzonder aan dat ene geheime level?
En nog meteen een Wolf3d trivia:
In de allereerste versies van Wolf3d zat een raar object, wat ergens te vinden was.
- Wat was dit object, en waar diende het voor.
Vraag 2: Geen idee
quote:Nee ik heb het over de originele versie...
Op donderdag 23 oktober 2003 14:29 schreef DaFan het volgende:
Pfff...lastige vragen! Ik heb Wolfenstein 3D wel gespeeld, maar veel geheimen weet ik niet meer. Ik weet wel dat er een Nude-versie was, ipv Hitler ed, blote vrouwen aan de muur! (Misschien is dit het antwoord zelfs wel)
quote:Vraag 1 heb je goed, helaas dat je het bereikt hebt door hacken, maar ach... Dit level zit in episode 3, level 10, en je bent in je eentje als een soort van pacman door het level heen aan het rennen, maar je kan de spoken niet doodmaken...
Op donderdag 23 oktober 2003 14:29 schreef E_Motion het volgende:
<blockquote><font size="1" face="verdana, arial, helvetica">quote:</font><hr>Op donderdag 23 oktober 2003 14:27 schreef Khadgar het volgende:
Ik weet nog wel een leuke...In de originele volledige versie van Wolfenstein 3d was er één heel apart geheim level.
- Wat was er zo bijzonder aan dat ene geheime level?
En nog meteen een Wolf3d trivia:
In de allereerste versies van Wolf3d zat een raar object, wat ergens te vinden was.
- Wat was dit object, en waar diende het voor.<hr></blockquote>Vraag 1: Het was een pacman level (Achter gekomen toen ik wolf3d sprites aan het editten was en opeens die pacman sprites zag)
Vraag 2: Geen idee
Vraag 2 is behoorlijk lastig, maar niet onoplosbaar. Het zat eigenlijk alleen in de aller aller aller eerste paar versies.
quote:Jah klopt, heb het level ook gespeeld, kwam alleen achter het bestaan door die editor...
Op donderdag 23 oktober 2003 14:32 schreef Khadgar het volgende:[..]
Nee ik heb het over de originele versie...
[..]Vraag 1 heb je goed, helaas dat je het bereikt hebt door hacken, maar ach... Dit level zit in episode 3, level 10, en je bent in je eentje als een soort van pacman door het level heen aan het rennen, maar je kan de spoken niet doodmaken...
Vraag 2 wil ik nu ook echt wel weten
quote:Tis 'The Contest that Wasn't'. Het object was een rare sprite met de tekst: "Call apogee and say 'Aardvark'". De eerste die dat ding vond en belde zou wat winnen. Maar mensen begonnen heel snel het spel te hacken en toen is de wedstrijd afgeblazen...
Op donderdag 23 oktober 2003 14:34 schreef E_Motion het volgende:[..]
Jah klopt, heb het level ook gespeeld, kwam alleen achter het bestaan door die editor...
En kan ik er wat aan doen dat ik 10 jaar geleden op het idee kwam om die wolf 3d mannetjes te gaan edittenVraag 2 wil ik nu ook echt wel weten
* Khadgar heeft het officiele Wolf3d hintboek, en het spel helemaal legaal
Nog een leuk stukje trivia: In Doom2, het ultra ultra geheime wolf3d level. Wie moest je op het einde doodmaken om het level te halen?
quote:Gokje: dezelfde cyber hitler als in het origineel
Op donderdag 23 oktober 2003 14:36 schreef Khadgar het volgende:[..]
Tis 'The Contest that Wasn't'. Het object was een rare sprite met de tekst: "Call apogee and say 'Aardvark'". De eerste die dat ding vond en belde zou wat winnen. Maar mensen begonnen heel snel het spel te hacken en toen is de wedstrijd afgeblazen...
* E_Motion heeft het officiele Wolf3d hintboek, en het spel helemaal legaal
Nog een leuk stukje trivia: In Doom2, het ultra ultra geheime wolf3d level. Wie moest je op het einde doodmaken om het level te halen?
quote:Nope, tis een cameo uit een bekend platform spel van dezelfde makers.
Op donderdag 23 oktober 2003 14:49 schreef E_Motion het volgende:[..]
Gokje: dezelfde cyber hitler als in het origineel
quote:Commander Keen!
Op donderdag 23 oktober 2003 14:36 schreef Khadgar het volgende:
Nog een leuk stukje trivia: In Doom2, het ultra ultra geheime wolf3d level. Wie moest je op het einde doodmaken om het level te halen?
Iemand anders moet maar ff een vraag verzinnen.
quote:*kick
Op donderdag 23 oktober 2003 15:31 schreef Kiff het volgende:
Welk spel, waarin de hoofdpersoon ook snel rent, werd op de SNES uitgebracht als reactie op de populariteit van de razendsnel rennende Sonic?
NEXT!
Wat is het verhaal achter de "Final" in de Final Fantasy games?
quote:
Op woensdag 29 oktober 2003 13:27 schreef E_Motion het volgende:
Ok zal ik dan maar een vraag stellen?Wat is het verhaal achter de "Final" in de Final Fantasy games?
Ik ga het niet NU al vertellen !
Ik wacht tot vanavond, als er dan nog niet iemand geantwoord heeft geef ik het antwoord wel ok
quote:Jah ik had eigenlijk gehoopt dat jij nog een paar uur uit het topic zou blijven omdat ik van jou weet dat je t weet
Op woensdag 29 oktober 2003 13:30 schreef Notorious_Roy het volgende:[..]
Ik ga het niet NU al vertellen
!
Ik wacht tot vanavond, als er dan nog niet iemand geantwoord heeft geef ik het antwoord wel ok
![]()
quote:ben nu wel beniewd naar jouwn antwoord
Op woensdag 29 oktober 2003 13:30 schreef Notorious_Roy het volgende:[..]
Ik ga het niet NU al vertellen
!
Ik wacht tot vanavond, als er dan nog niet iemand geantwoord heeft geef ik het antwoord wel ok
![]()
quote:Ik weet het!
Op woensdag 29 oktober 2003 13:27 schreef E_Motion het volgende:
Ok zal ik dan maar een vraag stellen?Wat is het verhaal achter de "Final" in de Final Fantasy games?
Square was op sterven na dood, en daarom Final Fantasy, als hun laatste game, hun laatste kans om er weer boven op te komen.
quote:Die vraag is namelijk al een keer gesteld hier in de trivia dacht ik...
Op woensdag 29 oktober 2003 13:39 schreef E_Motion het volgende:
* E_Motion moet maar ff een moeilijkere vraag bedenkenKhadgar
NEXT!
Goed, een lastige...
Welke titel werd al in 1990 aangekondigd in een Commander Keen, maar pas zo'n 10 jaar later uitgebracht, en dan ook nog eens een totaal ander spel dan was aangekondigd?
quote:Daikatana?
Op woensdag 29 oktober 2003 13:50 schreef Khadgar het volgende:[..]
Die vraag is namelijk al een keer gesteld hier in de trivia dacht ik...
Goed, een lastige...
Welke titel werd al in 1990 aangekondigd in een Commander Keen, maar pas zo'n 10 jaar later uitgebracht, en dan ook nog eens een totaal ander spel dan was aangekondigd?
quote:Oei, deze is lastig.... Zou je hint kunnen geven? Bijv in welke Keen?
Op woensdag 29 oktober 2003 13:50 schreef Khadgar het volgende:[..]
Die vraag is namelijk al een keer gesteld hier in de trivia dacht ik...
Goed, een lastige...
Welke titel werd al in 1990 aangekondigd in een Commander Keen, maar pas zo'n 10 jaar later uitgebracht, en dan ook nog eens een totaal ander spel dan was aangekondigd?
quote:Keen 1...
Op woensdag 29 oktober 2003 13:53 schreef E_Motion het volgende:[..]
Oei, deze is lastig.... Zou je hint kunnen geven? Bijv in welke Keen?
quote:Kut, net degene die ik het minst gespeeld heb
Op woensdag 29 oktober 2003 13:54 schreef Khadgar het volgende:[..]
Keen 1...
Deze sla ik over.
quote:spoiler:
Op woensdag 29 oktober 2003 13:56 schreef E_Motion het volgende:[..]
Kut, net degene die ik het minst gespeeld heb
Deze sla ik over.
Back in 1990, when Keen 3 was put out, it contained the genesis of an idea that would manifest itself many years later, and that was Quake. In the previews area in Keen 3 is the text below, which describes what the original game concept for Quake was. The game changed, obviously, but the idea had been planted long ago. Check it out!
COMING SOON FROM ID SOFTWARE
As our follow-up to the Commander Keen trilogy, id Software is working on 'The Fight for Justice', a completely new approach to fantasy gaming. You start not as a weakling with no food--you start as Quake, the strongest, most dangerous person on the continent. You start off with a Hammer of Thunderbolts, a Ring of Regeneration, and a trans-dimensional artifact. Here the fun begins. You fight for Justice, a secret organization devoted to vanquishing evil from the land! This is role-playing excitement.
And you don't chunk around the screen. 'The Fight for Justice' contains fully animated scrolling backgrounds. All the people you meet have their own lives, personalities, and objectives. A 256-color VGA version will be available (smooth scrolling 256-color screens --fancy that)!
And the depth of play will be intense. No more "whack whack here's some gold." There will be interesting puzzles and decisions won't be "yes/no" but complex correlations of people and events. 'The Fight for Justice' will be the finest PC game yet.
quote:wie is
Op woensdag 29 oktober 2003 13:57 schreef E_Motion het volgende:
Waarom geef je zelf het antwoord al?En is dat zo?
*Keen gaat downloaden*
Lang lang lang geleden had ene Nolan een machine geplaatst bij een plaatselijk café. Dezelfde avond belde de eigenaar van het café op dat de machine niet meer werkte. Toen Nolan erheen ging om hem te repareren was hij erg blij...
Vragen:
1) Welk bedrijf was van Nolan?
2) Wat voor machine heb ik het over?
3) Waarom deed de machine het niet?
4) Waarom waren ze erg blij?
5) Hoe heette het café?
[Dit bericht is gewijzigd door Khadgar op 04-01-2004 20:05]
quote:1) Atari
Op zondag 4 januari 2004 20:04 schreef Khadgar het volgende:
Zo, tijd voor een verse vraag...Lang lang lang geleden had ene Nolan een machine geplaatst bij een plaatselijk café. Dezelfde avond belde de eigenaar van het café op dat de machine niet meer werkte. Toen Nolan erheen ging om hem te repareren was hij erg blij...
Vragen:
1) Welk bedrijf was van Nolan?
2) Wat voor machine heb ik het over?
3) Waarom deed de machine het niet?
4) Waarom waren ze erg blij?
5) Hoe heette het café?
quote:
Op zondag 4 januari 2004 21:48 schreef E_Motion het volgende:[..]
1) Atari
2) Pong
3) Bakje met muntjes zat vol
4) Hij was niet kapot, gewoon te populair
5) geen idee
Nog een stukje Atari Trivia: Hoe wilde ze het bedrijf eerst gaan noemen?
quote:Syzygy ofzoiets geloof ik?
Op zondag 4 januari 2004 22:39 schreef Khadgar het volgende:[..]
Gefeliciteerd.
Nog een stukje Atari Trivia: Hoe wilde ze het bedrijf eerst gaan noemen?
quote:Yep.
Op zondag 4 januari 2004 22:44 schreef E_Motion het volgende:[..]
Syzygy ofzoiets geloof ik?
Welk Atari spel is in een ernstig korte tijd geprogrammeerd en hoe lang duurde dat?
quote:Pong kan niet al te lang hebben geduurd
Op zondag 4 januari 2004 22:46 schreef Khadgar het volgende:[..]
Yep.
Welk Atari spel is in een ernstig korte tijd geprogrammeerd en hoe lang duurde dat?
Uurtje of 4?
"Hoe heet de blauwe egel die jarenlang HET boegbeeld was van Sega?" ofzo
quote:Nope. Pacman is in 4 maanden gemaakt (en daarom behoorlijk slecht van kwaliteit. ET is in 5 maanden gemaakt en NOG slechter. Één van dé oorzaken van de videogame Crash van 84... Gerucht gaat dat er zo'n 4 miljoen cartridges ergens in een vuilnisbelt begraven liggen onder een dikke laag cement.
Op zondag 4 januari 2004 22:49 schreef E_Motion het volgende:[..]
Pong kan niet al te lang hebben geduurd
Uurtje of 4?
quote:Ik weet em!
Op zondag 4 januari 2004 22:49 schreef Notorious_Roy het volgende:
Doe eens wat makkelijkere vragen"Hoe heet de blauwe egel die jarenlang HET boegbeeld was van Sega?" ofzo
Zelda!
quote:Pac-man?
Op zondag 4 januari 2004 22:50 schreef Khadgar het volgende:[..]
Nope. Pacman is in 4 maanden gemaakt (en daarom behoorlijk slecht van kwaliteit. ET is in 5 maanden gemaakt en NOG slechter. Één van dé oorzaken van de videogame Crash van 84... Gerucht gaat dat er zo'n 4 miljoen cartridges ergens in een vuilnisbelt begraven liggen onder een dikke laag cement.
Das een geniaal spel man Hoewel ik niet weet hoeveel daar van overblijft als je de retro- en nostalgie-gevoelens daar vanaf trekt
quote:Nee niet de arcade kast, maar de Atari 2600 versie. Dat is een echte abominatie...
Op zondag 4 januari 2004 22:52 schreef E_Motion het volgende:[..]
Pac-man?
Das een geniaal spel man
Hoewel ik niet weet hoeveel daar van overblijft als je de retro- en nostalgie-gevoelens daar vanaf trekt
quote:Ik weet hem! Sonic The Hedgehog.
Op zondag 4 januari 2004 22:49 schreef Notorious_Roy het volgende:
Doe eens wat makkelijkere vragen"Hoe heet de blauwe egel die jarenlang HET boegbeeld was van Sega?" ofzo
En hoe heten z'n vriendjes? (allemaal graag)
[Dit bericht is gewijzigd door Notorious_Roy op 04-01-2004 23:08]
-edit- Fijn dat Fok zo traag is
quote:Deze:
Op zondag 4 januari 2004 23:11 schreef E_Motion het volgende:[..]
Welke versie?
quote:en Tails
Op zondag 4 januari 2004 23:05 schreef Notorious_Roy het volgende:
Dr. Robotnik
quote:Ik verwacht een antwoord van een of twee woorden. Niet een technical fact sheet
Op zondag 4 januari 2004 23:13 schreef Chirma het volgende:[..]
Deze:
CPU: M68000 - 12 Mhz / YM2610 - 8 Mhz / Z80 - 6 Mhz
RAM: 64K
Video Ram: 68K
Screen Resolution: 320 x 224
Color Palette: 4096 onscreen, 65536 total
Sound: 4 FM + 7 digital + 3 PSG + 1 noise
quote:Shadow?
Op zondag 4 januari 2004 23:15 schreef Khadgar het volgende:[..]
En verder?
quote:Juist.
Op zondag 4 januari 2004 23:15 schreef Khadgar het volgende:[..]
Neo Geo CD?
Het origineel had namelijk cartridges voor zover ik weet
Carts die 200 euro per stuk kostten
quote:$ 100
Op zondag 4 januari 2004 23:18 schreef E_Motion het volgende:[..]
Juist.
Het origineel had namelijk cartridges voor zover ik weet
Carts die 200 euro per stuk kostten
quote:Die gouden ringen, daar kon Sonic ook echt niet zonder. Dat waren dus eigenlijk ook vriendjes
Op zondag 4 januari 2004 23:18 schreef Notorious_Roy het volgende:[..]
Shadow?
quote:In de PU enzo stonden ze toen altijd voor 550 gulden enzo
Op zondag 4 januari 2004 23:19 schreef Notorious_Roy het volgende:[..]
$ 100
Dit is niet het slowchat topic
Kom, verhuizen!
quote:Geen Idee. Sonic, Tails, Knuckles, dat grietje. Dat waren de vriendjes iig. Maar goed. Iemand anders een vraag?
Op zondag 4 januari 2004 23:26 schreef E_Motion het volgende:
Hoeveel Sonic-vriendjes moeten we nog
quote:Coming up
Op maandag 5 januari 2004 00:02 schreef Khadgar het volgende:[..]
Geen Idee. Sonic, Tails, Knuckles, dat grietje. Dat waren de vriendjes iig. Maar goed. Iemand anders een vraag?
1. Wie is deze game-guru?
2. Uit welk spel komt dit figuur ORIGINEEL:
3. Wat was Mode7 op de SNES (met een vergelijkbaar iets voor de GBA nu) voor iets?
4. Hoe heette Rareware voordat ze umm.. Rareware heetten?
2) F-Zero (SNES)
3) Een manier om pixels te vergroten en te verkleinen om zo een semi 3D effect op te wekken. Toegepast in oa Super Mario Kart
4) Rare?
Die laatste weet ik niet uit mijn hoofd... En fuck Google
quote:1) µ°é{³ (wel japans taalpakket hebebn geinstalleerd, anders zie je het niet
Op maandag 5 januari 2004 00:19 schreef Notorious_Roy het volgende:
1) Shigeru Miyamoto (pin me niet vast op typo's)
2) F-Zero (SNES)
3) Een manier om pixels te vergroten en te verkleinen om zo een semi 3D effect op te wekken. Toegepast in oa Super Mario Kart
4) Rare?
Die laatste weet ik niet uit mijn hoofd... En fuck Google
2) Goed
3) Goed
4) Nee, Iedereen noemt het gewoon Rare, das wat anders
-edit- ARGH in het invoerscherm werkte het japans nog wel
Geen Google
quote:Iig niet eerlijk gespeeld
Op maandag 5 januari 2004 00:33 schreef Notorious_Roy het volgende:
www.rare.co.ukGeen Google
Kom op met die volgende vraag
En wat had het voor coole gadget?
quote:Thexder uit 1985. Gadget?
Op maandag 5 januari 2004 00:48 schreef Notorious_Roy het volgende:
Wat was de eerste game van Square Soft op een Ninty console.En wat had het voor coole gadget?
2. Wat is de toetsencombinatie voor de legendarische "Ha-dou-ken"?
3. Voor welke console is deze idiote compleet nutteloze gadget gemaakt? Hoe heette deze mislukking? En noem 1 game die ontworpen was voor dit ding?
quote:1)Secret of Mana
Op zaterdag 10 januari 2004 13:39 schreef E_Motion het volgende:
1. Onder welke naam is Seiken Densetsu hier uitgekomen?2. Wat is de toetsencombinatie voor de legendarische "Ha-dou-ken"?
3. Voor welke console is deze idiote compleet nutteloze gadget gemaakt? Hoe heette deze mislukking? En noem 1 game die ontworpen was voor dit ding?
[Dit bericht is gewijzigd door BMH op 10-01-2004 14:43]
quote:
Op zaterdag 10 januari 2004 14:30 schreef BMH het volgende:[..]
1)Secret of Mana
2)kwat cirkel van onder naar rechts dan 1 punch
3)Voor de N.E.S. Hij heet R.O.B. de games: Gyromite & Stack-up
Kom maar op met de volgende
[Dit bericht is gewijzigd door BMH op 10-01-2004 15:39]
Eet smakelijk .
quote:google zoekt iets te goed. Daarom doe ik er nog wat vragen bij
Op zaterdag 10 januari 2004 15:34 schreef speknek het volgende:
The Roman Legionnaire I, II en Angkor Thom Guard.Eet smakelijk
.
quote:mja ik ben wel klaar
Op zaterdag 10 januari 2004 15:38 schreef speknek het volgende:
Die heb ik niet via Google. Ik heb anders nog wel een leuke die er op aansluit.
quote:Het is zoiezo Jennifer Hale.. Maar het enige andere werk wat ik van haar ken is Bastila Shan in SW:KOTOR.
Op zaterdag 10 januari 2004 15:42 schreef speknek het volgende:
Ook de vrouw die de stem van Alexandra Roivas [uit Eternal Darkness] inspreekt is geen onbekende in de games wereld. Noem minstens vijf spellen waar ze in 2003 nog een stem voor in heeft gesproken.
quote:Moeilijk! Baldur's Gate Dark Allience & Blody roar komen uit 2002 (als ik het goed heb) dus er blijft niet veel over.
Op zaterdag 10 januari 2004 15:42 schreef speknek het volgende:
Ook de vrouw die de stem van Alexandra Roivas [uit Eternal Darkness] inspreekt is geen onbekende in de games wereld. Noem minstens vijf spellen waar ze in 2003 nog een stem voor in heeft gesproken.
quote:Nouja het zijn er acht, maar ze zijn niet allemaal super bekend. Goed, noem er drie en het mag ook aankomende game zijn.
Op zaterdag 10 januari 2004 15:46 schreef BMH het volgende:
Moeilijk! Baldur's Gate Dark Allience & Blody roar komen uit 2002 (als ik het goed heb) dus er blijft niet veel over.
quote:MGS: Twin Snakes?
Op zaterdag 10 januari 2004 15:53 schreef speknek het volgende:[..]
Nouja het zijn er acht, maar ze zijn niet allemaal super bekend. Goed, noem er drie en het mag ook aankomende game zijn.
Verder dan dat kom ik echt niet zonder te Googlen
quote:En dat zijn er drie. Bravo.
Op zaterdag 10 januari 2004 15:56 schreef E_Motion het volgende:
MGS: Twin Snakes?
Hmm wacht.... nu ik er over nadenk... heeft zij niet ook Juni gedaan in Freelancer?Verder dan dat kom ik echt niet zonder te Googlen
quote:Om maar ff bij dit onderwerp te blijven:
Op zaterdag 10 januari 2004 16:01 schreef speknek het volgende:[..]
En dat zijn er drie. Bravo.
Een andere redleijk bekende voice actor heeft de stem van Princess Peach ingesproken in Super Smash Brothers:Melee. Noem nog eens 4 games waar zij voice acting voor heeft gedaan.
quote:Mario 64, Mario Sunshine, Mario Kart Double Dash, Mario Party?
Op zaterdag 10 januari 2004 16:05 schreef E_Motion het volgende:[..]
Om maar ff bij dit onderwerp te blijven:
Een andere redleijk bekende voice actor heeft de stem van Princess Peach ingesproken in Super Smash Brothers:Melee. Noem nog eens 4 games waar zij voice acting voor heeft gedaan.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |